Neem me niet kwalijk sorry sorry! ik was vroeg wakker in de 4 uur nachts sinds mijn zwangerschap..ik ben een half slaap en een half wakker..
Wat het geslacht wordt dat willen jullie niet weten ik ook niet hoop wel dat het een kerngezond baby is. Wij hier kunnen nog steeds niet geloven dat een test positief is..wel de echo onder ogen zien is het geweldigste en wonder
Welkom starry! Zo meiden, ik heb net weer 3 happen avondeten gegeten. Ik krijg mijn ontbijt en lunch prima weg, maar mijn avondeten is een ramp... Meer dan 3 happen gaat echt niet... Oh jeeee. ik heb zaterdag een verjaardag bij vrienden die ook kleintjes hebben. Ik ben zoooo bang dat ik mijn mond niet kan houden....
Ik heb zowaar net mijn bord leeggegeten Grote meid he Heb nu wel een tonnetje rond gevoel maar ja, heb wel mijn vitamientjes binnen. Kind lief zit lekker huis van Anoubis te kijken dus kan ongestoord even hier zitten. Ze weet ook nog niet dat ze een grote zus wordt. Zit er al op te broeden hoe ik het haar ga vertellen.
Heel goed hoe oud is ze? Ik heb wel braaf al mijn groentetjes opgegeten... vond ik wel best weer goed vanmezelf!
Mijn dochter wordt bijna 10 jaar. En ze vraagt al een hele tijd of ze nou een grote zus wordt. Ik heb haar helemaal niks gezegd, maar dat is oooh zo moeilijk. Ben ook op zoek naar een originele manier om het haar te vertellen. Dus als er iemand ervaring mee heeft of suggesties.....
haha ja dat is een goed idee.. kunnen we samen onze kraamtijd houden haha... het leuk is dat mijn oudste zoon op 20-12-2005 is geboren haha...
Ik had vanavond ook een beetje moeite met eten, beetje misselijk gevoel erna, en overdag honger als een paard. @Smallgirl: Dat lijkt me erg moeilijk als je dochter het steeds vraagt. @Tipp42: Ik heb zaterdag een verjaardag van mijn zusje, vind het ook wel moeilijk om me mond te houden en vooral omdat er vaak ook door haar visite wordt gevraagt van willen jullie geen kleintje, (ik ben de oudste van de 3 zussen) Hebben jullie een idee wanneer je het gaat vertellen aan familie en vrienden?
hoi hoi.... mijn 1e verschijnselen komen nu echt pff pijnelijk boobs en vaak met vlagen erg misselijk.. maar voor de rest alles goed.. en daar met jullie is daar ook alles goed...
DE MAMA'S VAN DECEMBER 2008 WANNEER JE DE LIJST WILT AANPASSEN OF JEZELF OP DE LIJST WILT PLAATSEN: 1. Klik rechts van de lijst op de knop QUOTE 2. Dan in het berichtvenster links bovenin (quote=naam)weghalen en rechts onderin het bericht (quote) weghalen 3. Voeg jezelf toe (onder je vermoedelijke bevaldatum), vergeet niet om [ color=purple ] voor je naam te zetten en [ /color ] achter je regel (maar dan zonder spatie's ) 4. Klaar -> klik op OK * 01 december2008 Smallgirl77, 30 jaar, 2e kind Ginny, 29 jaar, 1e kindje Wossie, 28 jaar, 2e kind 02 december2008 Chida, 27 jaar Monique4, 20 jaar, 1e kind Mamamanuela, 25 jaar, 2e kind 03 december2008 Tipp42hgg, 27 jaar, 1e kind Riddle, 29 jaar, 1e kind Ranjeewha18, 20 jaar, 2e kind Jacoba, 25 jaar, 4e kind 04 december2008 Wolly, 29 jaar, 1e kind 05 december2008 06 december2008 Sheri, 37 jaar, 4e kind 07 december2008 08 december2008 09 december2008 10 december2008 11 december2008 12 december2008 13 december2008 14 december2008 15 december2008 16 december2008 17 december2008 18 december2008 19 december2008 20 december2008 21 december2008 22 december2008 23 december2008 24 december2008 25 december2008 26 december2008 27 december2008 28 december2008 29 december2008 30 december2008 31 december2008
haha hij groeit zeker hard de lijst... ik heb het al tegen vele verteld omdat ik te blij ben en ik praat me toch voorbij hihi...
Ja moeilijk he Mamamanuela, zeker omdat je er zo verheugd over bent. Ik kan ook moeilijk mijn mond houden maar doe het toch. Daarom ben ik oh zo blij emt jullie. Kan ik hier tenminste mijn ei ehhhhh energie, vreugde en blijdschap kwijt.
Wij hebben het ook al tegen best veel mensen verteld: Mijn ouders, schoonouders, broers en zussen, onze collega's weten het ook al maar dat komt omdat ze ook wisten dat wij bezig waren met de vruchtbaarheidsbehandelingen en ja....dan gaan ze toch vragen hoe het ermee is. Hier nog weinig klachten...gevoelige borsten en tepels en soms wat steekjes in m'n buik. Heel af en toe een vlaag van misselijkheid maar dat valt eigenlijk nog erg mee tot nu toe. Oja...m'n bh zit ook al niet meer zo lekker dus die gaat zodra ik thuis ben lekker uit! Binnenkort maar ff nieuwe bh's kopen dan maar Heb vanavond eigenlijk best veel gegeten...zit dan nu ook aardig vol en ben nu dus wel een beetje misselijk
Ppff me moeder en vader weten het nu al Ik wilde het eigenlijk pas zeggen, als ik een goede echo had gekregen.. maar mijn buik is zo opgeblazen... dat ze het eigenlijk al vroegen of ik zwanger was waarschijnlijk ligt het er ook aan.. omdat ik zo super moeilijk kan ontlasten hoe bedoel je opgeblazen...!
Joh meid, is dat je buik van nu? Jeetje inderdaad....opgeblazen. Ik zou het ook wel aan mijn ouders willen vertellen en zeker aan mijn schoonouders, maar manlief wil nog even wachten, zucht..... Over 3 weken onze eerste echo en dan wordt het toch echt hoogst tijd voor het grote woord hahahaha. Hier ook nog steeds krampjes, niet misselijk maar oh zo moe. Moet nog studeren, maar heb echt luciferhoutjes nodig om mijn ogen open te houden
Ik denk dat we het gaan vertellen in het weekend als we ze zien. Jeetje Ranjeewha, je hebt echt al een flinke buik.
wow die buik zeg.. ben benieuwd hoe die is met 10 weken hihi... en als je al een eerder zwangerschap hebt gehad gaat alles veel sneller.. ik heb ook al een super opgeblazen buik hihi.. gek is dat zeg.. maar ik trek ehm maar wijde truien aan ofzo haha.. maar ja hoelang dat gaat duren we zien wel... groetjes, manuela
Zo na nog een paar uur gestudeerd te hebben, nu tijd voor mijn mandje. Ik denk dat jullie al liggen Heb trouwens de hele tijd al krampjes in mijn buik. Het lijkt wel of mijn ongi toch gaat doorbreken. Ik weet dat het erbij hoort maar toch elke keer weer denk ik....ojé Slaap lkkr allemaal. Tot morgen