ik zit in de ziektewet ik moet volgende week weer beginnen... heb er totaaaaaaaal geen zin in... Ik werk op een kinderdagverblijf, en zoals ik al aangaf totaal geen behoefte aan gillende kids om me heen... anyway niks aan te doen...gewoon weer lekker posi denken en aant werk... en jij
Ja de vakantie was niks aan dus ben maar snel weer terug gegaan Ik kon jullie toch allemaal niet missen, maar ik ga ff snel eten koken en ik kom vanavond weer terug Gaan jullie nog maar lekker verder kletsen over de enorm gegroeide boobs , ik lees straks weer bij. Tot vanavond
Ik zit stiekem op het werk te kletsen, er zijn veel collega's vrij dus het is erg rustig hier! Mijn man vind mijn grotere borsten wel leuk hoor, maar hij bedoelde dat anderen dan misschien wel kunnen zien dat ik zwanger ben. Tja, daar kan ik ook niks aan doen..... Ik neem trouwens aan dat niet iedereen naar mijn borsten kijkt....
Hoi Meiden Nou hier is de moeheid ook toegeslagen, bij de vorige zwangerschappen had ik er al vanaf dag 1 last van en nu ging het eigenlijk erg goed.Maar vandaag is het echt erg, ben net wakker geworden op de bank terwijl ik alleen maar even wilde gaan zitten, erg he. Hoop dat het met jullie allemaal goed gaat. Groetjes Simone
Ik werk ook op een kinderdagverblijf, en ben vandaag lekker vrij. Ik ben invalkracht en dus werk ik niet altijd! Ik vind het heerlijk de kids om me heen, maar ik ben dan ook niet misselijk of zo. Ik merk wel steeds dat ik denk 'O, dat hebben wij straks ook!' als een van de kids iets doet of zegt. Soms hoef ik alleen maar een van de babys een koekje te geven, en dan denk ik : 'volgend jaar geef ik mn eigen een koekje'! (Als alles goed gaat natuurlijk!)
Ja. lijkt me heerlijk. Ik werk 4,5 dagen in de week, maar ben sinds de laatste 2 weken op vrijdag helemaal afgedraaid!
begrijp me niet verkeerd ik ben gek op kids en me werk maar euhmm nu even niet zeg maar vandaar dat ik ook in de ziektewet zat, ik had ijzertekort etc. dat veroorzaakte mijn vermoeidheid... Anyway zoals ik al zei gewoon even doorbijten
Naja ik deed een opleiding spw3 maar mijn vriendje is ook fulltime op school, en anders zag Sam ons nooit daarom, is hij door gegaan en ik huis mama
Ik begrijp het hoor! Anders zou je er ook niet werken! Had je t ijzertekort al voordat je zwanger werd? Collega van mij is nu ongeveer 24 weken zwanger en is ook een tijd thuis geweest ivm ijzertekort.
Jeetje zeg! Ben je idd wel 8 weken? Ik ben 7 weken, maar nog iks te zien hoor! Jij hebt al echt een buikje! Wel een mooie trouwens!
ja ik heb een zware reis gehad voor ik zwanger werd en toen we terug kwamen was me weerstand heel laag, dat we 3weken voor ik wist dat ik zwanger was, en toen ik had bloed geprikt, bleek dat ik ijzer tekort had en dat ik dus ook zwanger was...dat heb ik besproken met mijn unitmaneger en die ging accoord als ik thuis zat tot ik me weer wat beter voelde... Nu kan ik het wel aan en ben ik maandag gaan kijken, maar het was wel even slikken de drukte... ik heb besloten dat ik het gewoon ga proberen, ik werk 4dagen (fulltime volgens de cao kinderopvang) Maar ik begin met 2dagen en bouw dan uit naar weer fulltime.
ey ranj: MOOOOOOIE BUIK HOOR! Maar die van mij is echt nog lang niet zo groot! Euhmmm ik denk nu ook dat je langer dan 8 weken ben
maand februari hebben we onveilig gevreeen,, daarvoor met condoom dus ik hoor echt wel in jullie maand hoor! en anders, blijf ik net zoals Smallgirl hier