zeg dat wel! Heb jij nog wel zin in eten? Ik heb steeds zo'n vol gevoel, en eet dus ook niet veel. Als ik wat eet, laat ik vaak de laatste paar happen staan omdat het me dan ineens tegen staat.
Deze chocolatholic eet ook geen chocola meer, behalve zo af en toe op brood. Ik heb geen idee of het nog lekker smaakt, maar ik heb er gewoon geen behoefte meer aan. Cassislimonade is inderdaad erg lekker op dit moment.
Ja heb ik ook, ik kijk er ook niet meer naar uit om te eten, Net of je er geen zin in hebt ofzo en als je aan het eten bent dan ben ik weer blij dat het op is. En ik laat het ook vaak staan hoor die laaste happen.
Ik was ook zo verslaafd aan chocola en dan vooral de kitkat chuncky wit maar nu bahhhh, zelfs de chocolade melk hoef ik niet meer.
Wat gaan jullie eigenlijk doen als je kindje eenmaal geboren is en je wilt weer gaan werken? Ik probeer na te denken of ik een voorkeur heb voor een gastouder of een kinderdagverblijf. Maar ik heb echt nog geen idee.
@ peetje, Ik zit een beetje in een lastige positie, aangezien ik invalkracht ben en geen vaste uren heb. Ik wil wel graag aan t werk blijven en hoop dat mijn moeder zolang op wil passen. Anders zoek ik naar een gastouder. Als ik gewoon uren op contrakt had zou ik mn beeb naar de kinderopvang brengen, maar ja, ik weet hoe het eraan toe gaat en ken mn collegas goed. Je kunt altijd gesprekken aanvragen bij het gastouderbureau en het kinderdagverblijf/verblijven. Kun je dan je keuze maken! @ wolly, Das ook lekker zeg, thuis blijven! Wil je niet graag blijven werken? Ik vind mijn werk zo leuk dat ik het niet zou willen missen!
Thuisblijven en het kindje helemaal zelf zien opgroeien is natuurlijk ook leuk. Ik ben bang alleen dat bij mij de muren op mij af zullen komen. Ik ben door mijn ziekte (Crohn) te veel ziek thuis geweest en dat beviel absoluut niet. Ook mijn periode van werkloosheid (half jaar) vond ik maar niets. Ik zit gewoon lekkerder in mijn vel en voel me veel nuttiger als ik wel werk. Maar je weet maar nooit. Met een kindje kan alles veranderen.
Hmm ik zou wel blijven werken. ik denk dat ik ga voor 50 %. Heb nog niet nagedacht over opvang.... Ik heb ook niet zon trek meer in warm eten. Manlief heeft vanavond chinees opgehaald omdat ik dacht dat ik daar zin in had! Maar na een half bordje was ik er helemaal klaar mee Lastig hoor. Maar fruit gaat er wel gigantisch in! hahah Vandaag hollandse aardbeien bij de Plus gehaald. Ik wist niet wat ze kosten, tot ik bij de kassa kwam.... 4 euro per bakje Maar zoooooooooo lekker er is al 1 bak leeg
Haha, dure aardbeien! Maar goed dat je wel wat extra vitamientjes mag hebben als je zwanger bent! Heerlijk zeg, ik heb tegenwoordig voor heel veel dingen een goed excuus
hey meiden hoe is het hier ik heb alles weer bijgelezen, mensen wat kletsen jullie toch veel, zo leer ik een beetje iedereen kennen ik werk elke dag tot zes en zit niet elke avond op de comp ik heb al tegen iedereen verteld dat ik zwanger ben alleen tegen mijn moeder niet, die komt pas tien mei dan zal ik het haar vertellen dan ben ik al negen weken erg he groetjes xxx
Aardbeien ohh zo lekkerrrrrr, ik vind manderijntjes nu ook zo heerlijk. @Marleen: Ik werk nu ook niet zit vanwege omstandigheden in de wao. Dus dan is die keuze van thuis blijven makkelijk gemaakt.
druiven zijn ook erg lekker wolly zit je volledig in de WAO? Heb je nog wel uitzicht om er (gedeeltelijk) uit te komen? Ik zit er gedeeltelijk in (arbeidsduurbeperking). En ik werk dus ook parttime/halve dagen.
Ik heb al jaren een volledige wao en er is nog geen vooruitzicht op een baan. Heb ook al allemaal trajecten doorlopen zonder enig resultaat helaas.