december 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door tipp42hgg, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Weltrusten allemaal!
    Nog 2 dagen en dan is het weer weekend!

Kus,

Kweenie

2. Natascha78

Natascha78 Actief lid

8 nov 2007
    101
    0
    0
    Assistent Belastingadviseur
    Brunssum
    Hallo dames,

Mag ik me bij jullie aanmelden?
    Natascha, as zaterdag 30 jaar, zwanger van 1ste kindje, uitgeteld 25 december.

Ik heb veel van jullie verhalen gelezen de afgelopen dagen en verheug me erop om gezellig mee te kletsen. Ik ben alleen bang dat ik meer te lezen dan te kletsen heb, als ik zie wat hier per dag aan bladzijdes bijkomen.

Klachtjes: gevoelige (.) (.), beetje buikpijn en moe.
    Bij mijn vorige zwangerschap (MK) had ik heel veel buikpijn vanaf mijn ei ongeveer en pijn aan mijn heupen.
    Als ik nu zie hoe ik me voel, totaal anders als toen, ga ik ervan uit dat het nu wel goed gaat en dat onze uk dit jaar nog geboren wordt.

Op 8 mei heb ik mijn eerst afspraak bij de VK en op 20 mei de eerste echo. Ben echt benieuwd.

Weltrusten allemaal en sorry voor het lange verhaal.

Groetjes

Natascha en uk

3. smallgirl77

smallgirl77 Bekend lid

17 okt 2007
    523
    0
    0
    Hey meiden,
    Hier even snel een berichtje voordat ik ga slapen.
    Het was een drukke dag vandaag en ben echt super gaar.

Zag een mooie buik voorbij schuiven.
    Hebben jullie er ook foto's van?

Ik had er al een paar gemaakt.
    En dit is het resultaat.
    De ene is ruim 5 weken en de andere is ruim 8 weken.

Morgen tik ik er wel weer wat bij maar nu lekker slapen.....

Ruim 5 weken zwanger
    http://www.mijnalbum.nl/Foto-WAPA8REH.jpg

Ruim 8 weken zwanger
    http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZUTWIXWT.jpg[/url]

4. Tinker

Tinker Actief lid

30 okt 2006
    305
    0
    0
    Zwolle
    Goeie morgen allemaal,

Lekker geslapen allemaal....... Ikke niet dilano was aan het spoken vannacht. En nu ben ik helemaal brak........blehhhh. Van middag maar even slapen anders komt het allemaal niet goed........hahhahahaha

Iedereen die nieuw is WELKOM en heel veel plezier.

@Ranjeewha: Wat een bescheiden en een mooi buikje heb je al. Die van mij ziet er nog niet uit dus ook nog niet waard om op de foto te mogen ......hihihihi

@Wolly gezellig toch weer terug....... ;) je kunt gewoon niet zonder ons... :) :) :) ;)

@Smalgirll bij jou begint er ook al een buikje te komen....... mooi hoor :) ;)

5. matje

matje Niet meer actief

hey hey

ik hoop rond 11 december 2008 te bevallen van een mooi gezond kindje
    niet te geloven dat het allemaal zo snel is gegaan.

xxx

6. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Kletskousen :)

7. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Goedemorgen dames!

Hoe is het hier?

Hier komen er al wat meer kwaaltjes, misselijkheid barstte gister in alle hevigheid los! Maar mij hoor je niet klagen! Als het nu maar goed mag gaan! :D

Liefs Lola

8. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    Matje: Gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom bij ons!

@ natascha: Jij ook gefeliciteerd en welkom!

Geniet van jullie zwangerschap!

Hier is alles ok. Gisteren vreselijke diarree gehad. Sowieso zijn mn darmen constant aan het rommelen. Verder let ik goed op wat ik eet. Maar twee koppen koffie per dag, fruit, volkoren brood/crackers/beschuit, groente en melk (producten). Dat is ook weer goed voor de boeren ;) .
    Ik las ergens dat je wel 6 glazen per dag moet drinken bij een zwangerschap. Dat is echt veel, dat red ik niet hoor!
    Mn borsten zijn mooi vol, maar nog wel pijnlijk. Misselijk, heel af en toe bij vlaagjes, maar dat stelt niks voor. Verder wel moe.

Dinsdag weer echo. Dan kijken of het hartje klopt, spannend hoor!
    Ik heb trouwens gedroomd dat ik zwanger van een meisje was. Misschien moet ik het toch bij gaan stellen. Tot nu toe dacht ik een jongetje te krijgen.
    Morgen alweer 7 weken. We gaan mooi op weg naar de 12 weken. Ik denk dat we het met 10 weken wereldkundig gaan maken. Mn buikje groeit namelijk ook al iets.

9. wolly

wolly Niet meer actief

Goeiemorgen :)

Nieuw mama's gefeliciteerd met jullie zwangerschap en welkom hier.

@Smallgirl: Mooi buikje hoor :)

@Tinker: Nee ik kan zeker niet zonder jullie, dus ik blijf lekker hier plakken ;)

@Jannegie: Spannend he om te kijken of het hartje klopt, je zal vast wel een hele mooie echo krijgen.
    Ik ga maandag weer dus ben weer een beetje zenuwachtig.

10. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    goede morgen iedereen

ben er meer dan een week niet geweest had weinig tijd om achter de pc te gaan kreeg ik promt ook nog fijn afgelopen weekend blaasontsteking ik stond op de kop omdat je nu toch al vaker naar de wc moet is het wel extra pijnlijk maar goed heb een kuurtje gekregen wat mocht met de zwagnerschap en die begon de volgende dag gelukkig al te werken volgens de huisarts kreeg je tijdens de zwangerschap meer kans op blaasonsteking

Mijn ochtend begon vanmorgen wel erg bijzonder er waren 2 koeien die aan het kalveren waren is toch ook wel elke keer een bijzonder iets om te zien

Verder krijg ik ook steeds meer last van kwaaltjes savond heb ik enorm last van zuurbranden en ontzettende zere (.)(.) maar goed ik heb het er graag voor over
    Heb maandag mijn eerste echo en hoop dus dat ze kunnen zien dat het hartje klopt

11. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    Hoi Hoi

gisteren melde ik jullie al dat mijn vermoeidheid was toegeslagen en nu dan ook de misselijkheid, en hoe. Kon vanmorgen mijn bed niet komen, zo misselijk.
    Inderdaad mooie buikjes die voorbijkomen, zie het bij mezelf ook nu komen, super leuk.
    Nou ik ga kijken of ik vandaag nog iets kan doen hier in huis. Mijn kindjeszijn vandaag bij mijn moeder dus ik rustig aan doen.

Groetjes Simone

12. Moe

Moe Fanatiek lid

22 jan 2008
    1.319
    0
    0
    olaaaaaaaaaa chica's

Daar ben ik weer :D:D...
    Ik vind het zoooooooooooo spannend!
    We hebben morgen de echo..
    De hormonen gieren door me lijf..!
    Kan iemand me gerust stellen...
    ik ben zo bang dat we het hartje niet zullen zien morgen :(:(:(

13. wolly

wolly Niet meer actief

@OemMujahid: Kan me goed voorstellen dat je hormonen aan het gieren zijn, ik was ook zo zenuwachtig voor de eerste echo.
    Maar je moet vertrouwen hebben.
    Je zal echt een supper echo hebben van een mooi kindje en een mooi kloppend hartje.

14. Moe

Moe Fanatiek lid

22 jan 2008
    1.319
    0
    0

ik hoop het zoo! we zijn bijna 8weken...
    en ik zou het supppper erg vinden als we weer helemaal opnieuw moeten beginnen als het hartje niet klopt...
    Het is zo onwerkelijk voor me,
    ik voel me niet supper zwanger en
    het was de derde keer gelijk raak...
    dus dan ben ik gewoon bang dat er misschien niet alles klopt bij het kindje :(

15. wolly

wolly Niet meer actief

Die onzekerheid is normaal, ik heb zelf ook niet echt veel klachten en de klachten die ik heb daar heb ik niet veel last van zeg maar.
    Mijn vriend die was totaal niet zenuwachtig met de echo hij zegt je moet vertrouwen hebben en dan komt het goed.
    En het is goed gekomen.
    Maar toch die spanning blijft of je een hartje gaat zien of niet.
    Nog eventjes vol houden het is bijna zover.
    Hoe laat moet je morgen?

16. susanbenjamins

susanbenjamins Actief lid

18 jun 2007
    327
    0
    0
    Epe
    @ Nieuwe zwangeren: Welkom en geniet van jullie zwangerschap!

@ Meiden die morgen voor echo gaan: Heel veel succes en plezier gewenst!

17. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    @OemMujahid, heel veel succes morgen met de echo, dat is altijd spannend voor de eerste keer. Het komt vast helemaal goed.
    Wij hebben maandag de echo, een inwendige welteverstaan.

Groetjes Simone

18. Moe

Moe Fanatiek lid

22 jan 2008
    1.319
    0
    0
    @Wolly: Dank je wel voor je woorden ;) Ik moet morgen om 17.15uur.

@Sim: Ook jij bedankt voor je woorden en veel succes maandag...

Ik laat zoiezo weten hoe het morgen is gegaan ;)

19. Peetje08

Peetje08 Bekend lid

30 mrt 2008
    704
    0
    0
    Natascha78 en matje van harte welkom en gefeliciteerd. Het zou leuk zijn als jullie je ook melden voor de decembermama's lijst. Daarvoor moet je gewoon even een PB-tje sturen naar Tipp of Ginny. Zie ook pagina 94.

Smallgirl je hebt een mooi buikje.

mijnimeel moet ik me aangesproken voelen? :D

Lola, je mag zoveel klagen als je wilt van mij hoor. En het is je echt gegund dat het nu goed gaat. Pff, al drie miskramen. Dat is niet niks.

Jannegie, begrijp ik het goed? Moet ik zes glazen melk drinken per dag? Nou dat haal ik echt niet hoor.

Wel spannend al die echo's die er aan komen. Ik moet nog anderhalve week wachten. En Oem die onzekerheid heb ik ook hoor.

Ik zie dat we al bijna bij de 100 zijn!

Hebben jullie eigenlijk al iets van Ginny vernomen? Ze had gisteren de intake bij het zwangerenspreekuur.

20. Monique4

Monique4 Niet meer actief

Hey meiden,

Succes en veel plezier bij de echo!
    Normaal kun je het toch al zien dat het hartje klopt.
    Ik was 7 weken en 3 dagen en het hartje klopte perfect!
    Is zo mooi om te zien.
    Pfff morgen nog en dan heerlijk 2 weken vakantie!

Liefs Monique

Deel Deze Pagina