december 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door tipp42hgg, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Dat is inderdaad een behoorlijk opgeblazen buik!

Pfff. Ik kreeg mijn ontbijt echt amper wegvanmorgen... Viel echt niet lekker. Ben er nog misselijk van.

2. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

He getsie vervelend dat je misselijk ben :(

ik ben vooral misselijk als ik niks eet whaha!
    hier ook wat krampjes, en niet kunnen PEOEPEN
    verschrikkelijk is dat.. waraschijnlijk heb daarom ook zo'n dikke opgezette buik ;)

wanneer moeten jullie naar de VK?
    ik ga de 11 april

3. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ik 21 april.

4. Ranjeewha18

spoannend he

5. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    nu vind ik het nog niet zo spannend. Het is nog ver weg, maar als het dichterbij komt ga ik het waarschijnlijk wel heel spannend vinden.

Op 10 april komt er trouwens iemand langs van moeders voor moeders voor een intakegesprek

6. Monique4

Monique4 Niet meer actief

Ik heb 18 april mn 1e echo,, wow zo bijzonder.
    Kan niet meer wachten!
    Pff Ranjeewha18 kan jij niet meer naar de wc?
    ruilen?
    ik heb jarenlang obstipatie gehad, dat is nu wel anders, ik moet heel vaak, zelfs diarree heb k nu..
    Maar ja maar veel drinken, dan kan k tenminste niet uitdrogen.

7. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    wow alweer nieuwe decembermamas! gefeliciteerd! 2 jaar terug was ik ook een dec. mama, bijzondere maand

8. wolly

wolly Niet meer actief

17 April termijnecho gyn.

9. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Wow! Alweer december mama's! Geweldig! :D:D geniet ervan meiden!
    Wolly ken ik jou niet van de jan NOD? Gefeliciteerd meid!
    En ff over hartje horen. Ik was met 8w bij de vk voor echo omdat ik 2x bloedverlies had en toen hebben wij heel eventje het hartje kunnen horen. Het is wel mogelijk maar wel moeilijk te pakken omdat het nog zo klein is!

10. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Gisteravond had ik bij 't plassen wat lichtbruin op het wcpapiertje zitten en vanmorgen bij 't plassen was 't lichtroze.

Kweet wel dat zolang het zo blijft er niks aan de hand is, maar vind het toch eng hoor....heb net ook maar ff naar 't ZH gebeld en er kan een vaatje ofzo in je baarmoeder gesprongen zijn. Zolang 't niet op een ongi gaat lijken is het goed.

Heb vannacht gelijk gedroomd over een miskraam....jeetje zeg...de zorgen voor je kindje beginnen echt vanaf het moment dat je weet dat je zwanger bent.

Pfffff.....zal blij zijn als ik over 2 weken die echo heb gehad....

11. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    kan me voorstellen dat je even de zenuwen had ginny... Ik zal ook blij zijn als ik die eerste echo heb gehad.

12. Ranjeewha18

Volgens mij is de eerste echo altijd spannend.. en eng..!
    Omdat je voor je gevoel zolangmoet wachten..!

Je weet dat je zwanger bent, nu moet je bevesting krijgen dat het hartje wel of niet juist klopt..!

13. wolly

wolly Niet meer actief

@Ginny: Dat is ff schrikken zeg, kan me goed voorstellen dat je het eng vind, hopelijk is het niks ernstigs en heb je over 2 weken een mooie echo.

@Parr: Nee ik denk dat je iemand anders voor je hebt ;) Ik heb nooit bij NOD topic's gezeten maar zat bij vruchtbaarheidsbehandelingen.

14. Monique4

Monique4 Niet meer actief

@ Ginny, ik weet wat je bedoeld, ik heb dezelfde angst. ben zo bang dat t fout gaat,, ben blij als k al die 12 weken ben gepasseerd, tenminste wat meer zekerheid!

Liefs Monique

15. Nena77

Nena77 Actief lid

7 dec 2007
    445
    0
    0
    Hallo meiden,

Allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Echt super!
    Geniet ervan!

Ik kom hier even voorzichtig om het hoekje spieken en hoop dat ik me hier binnenkort bij jullie aan kan melden. Ik zit nu 3 dagen voor mijn nod en heb inmiddels 2 licht positieve testen gehad. Maar durf mijn banner nog niet aan te passen voordat mijn ongi echt uitblijft.

16. wolly

wolly Niet meer actief

@Mama van Tessa: Ohh Spannend zeg, ik had ook een paar dagen voor NOD een hele vage bijna niet te zien 2 dagen later was ie goed te zien en ben zwanger, hoop dat ie over 2 daagjes mooi te zien is en dat je hier ook komt kletsen.

Succes!

Liefs wolly :)

17. Nena77

Nena77 Actief lid

7 dec 2007
    445
    0
    0
    @ wolly: het is zeker spannend! Vooral omdat ik vorige maand ook positieve test had voor nod, maar toch ongesteld werd. Daarom durf ik nu mijn banner ook nog niet aan te passen. Wil eerst een vette streep zien.

Wat heerlijk dat jij nu ook zwanger bent zeg, ik had het al gedaan in je ,ik ben zwanger topic, maar wil je nogmaals van harte feliciteren. :D geniet er van en ik hoop ook dat ik binnenkort bij jullie kan komen kletsen.

Liefs,
    Mama van Tessa

18. wolly

wolly Niet meer actief

Dan kan ik me voorstellen dat je nog wat onzeker bent en dat je graag die dikke streep wilt zien staan.
    Ik hoop dat ie over een paar daagjes mooi posi is.

Dankje nogmaals voor je felicitatie heel lief :)
    Miss hopelijk tot heel snel hier.

Ik zal voor je duimen ;)

19. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Wouw alleweer een topic met december 2008 mama's
    zelf ben ik een december 2006 mama en dan denk ik alweer jee dan wordt Teun alweer 2
    pff wat gaat de tijd snel
    dus meiden geniet van elke dag, misselijk, moe of andere kwaaltjes...ze horen erbij en straks moet je er alleen maar om lachen....

tip voor die die niet naar de wc kunnen...evt wat extra zonnebloemolie door je eten doen...veel heel veel water drinken en anders lactuose halen bij de apotheek...helpt perfect....

suc6

knuffel Janet

20. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

ik heb van ochtend voor het eerst overgegeven jakkes haha..
    maar ja is niet erg..
    ik wilde vandaag een digitale test doen nou heb er drie gedaan en alle drie kreeg ik dat ik het fout had gedaan pff.
    weg 20 euro..
    nooit meer zon rot test haha..
    ik wilde een foto maken voor de fotoboek maar ja helaas pindakaas...
    ben wel de gehele dag super misselijk hihi..

liefs,
    manuela

Deel Deze Pagina