december 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door tipp42hgg, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aussie73

Aussie73 Actief lid

15 jan 2008
    494
    0
    0
    Hoorn
    @wolly,
    Jee zo zie je maar hoe ieder zich anders voelt! Met jouw waardes voel ik me dood en doodziek!
    Die moeheid herken ik zeker, tegenwoordig maak ik onderscheid tussen "gewoon"moe en "Hypo"moe, het lijkt dan wel alsof iemand het üit"knopje indrukt hihihi. Hoe je zelf ook de waardes bij en hoe je je daarbij voelt? Zo ben ik erachter gekomen wat voor mij ideaal is.

xxx

2. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    Wij hebben morgen onze 2 echo bij de eerste echo alleen bevestiging dat we zwanger waren geen hartje gezien!
    Hopelijk morgen wel :(

Ik drink als ik moet werken 1 blikje redbull anders kan ik het niet volhouden ik ben de hele dag zoooooo moe... net als vele anderen hier!
    Ik drink helemaal geen koffie dus dan komt het wel even goed aan.

Laat jullie morgen horen of alles goed is gegaan we moeten pas om 17.00

Alle nieuwe zwangere van harte gefeliciteerd

3. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    Hallo allemaal,

Marina welkom. Jouw zoontje is bijna even oud als de mijne. Ik las al dat er meedere mama's van tweede kindjes zijn. Ben wel heel benieuwd hoe dat zal gaan met een tweede erbij.

Mama05, heel veel succes met je echo morgen. Het komt vast goed.

Johanna1, wat leuk dat je schoonouders zo enthousiast reageerden. Is het hun eerste kleinkind? En die van je ouders?

Lola, Wat knap van je dat je gestopt bent met roken. Ik moet eerlijk bekennen dat ik vandaag een paar sigaretten gerookt heb, mijn laatste... Kan jullie steun daar wel bij gebruiken, want ik merk dat ik het er toch moeilijker mee heb dan ik dacht, terwijl ik eigenlijk helemaal niet zoveel rookte, misschien juist wel daarom.

Fijne avond allemaal en tot morgen.

Groetjes Victoria

4. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    Hallo Meiden

Wat word hier toch weer lekker gekletst, gezellig hoor. Wij hebben vandaag heerlijk genoten van het mooie weer, word je zo lekker lui van.
    Ben zo zenuwachtig voor morgen dan krijgen we de echo. Een inwendige. Dat is de eerste keer dat we dat krijgen. Weet eigenlijk net zo goed hoe dat in z'n werk gaat, iemand ervaring mee. Maar het zal best goedkomen hoop ik.

Groetjes Simone

5. smallgirl77

smallgirl77 Bekend lid

17 okt 2007
    523
    0
    0
    Hey Ladies,
    Alle nieuwe zwangere van harte! Welkom hier in dit topic en geniet ervan.

Hier alles zijn gangetje! Wat kramp, nou ja steken.
    Vooral aan de zijkanten.
    Toen ik vanmorgen wakker werd voelde ik onder mijn navel een harde rand. Het hele harde stuk was ongeveer zo groot als een tennisbal.
    Dat kan toch niet al mijn bm zijn?

Heb net de echo zitten bekijken van mijn dochter.
    Ze is bijna 10 jaar en had de echo al een tijd niet meer gezien.
    Ik wist nog wel dat ik toen mijn eerste echo had toen ik 9 weken en 3 dagen was, gewoon op mijn buik en niet vaginaal.
    Jeetje zeg, wat een wonder was dat toen. Ik ben nu ook bijna 9 weken en 3 dagen dus het zal nu ongeveer even groot zijn!
    Mijn dochter was toen 23 mm en toen bewoog ze al.
    Ben blij dat we toen opnames ervan hebben gemaakt!
    Kan dat nu ook eigenlijk? Ben het eigenlijk vergeten te vragen toen we er de eerste keer waren.
    Hebben jullie dat ook laten doen?

liefs moi

6. smallgirl77

smallgirl77 Bekend lid

17 okt 2007
    523
    0
    0
    Hi! Ik had mijn eerste echo ook toen ik 7 weken was en 3 dagen!
    Bij mij ging het ook inwendig. Echt helemaal niet vervelend ofzo!
    De mijne vertelde precies wat ze deed en maakte ook grapjes enzo om mij maar te laten ontspannen. Ze doet een condoom nover dat ding heen (weet niet hoe het heet) en brengt het heel zachtjes naar binnen.
    Je voelt er echt nisk van. Zeker niet als je je kleine op het beeld ziet!

Geniet er maar van.
    laat je weten hoe het was?

Oja, ik heb toen het hartje van mijn wondertje zien kloppen.
    Ze heeft het niet laten horen, express niet want het is zo kwetsbaar dat ze dan tijdens zo een vroege zwangerschap niet doen. Maar je kan het wel zien.

7. susanbenjamins

susanbenjamins Actief lid

18 jun 2007
    327
    0
    0
    Epe
    @Sim80: Succes morgen. Komt vast helemaal goed hoor!

8. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    hallo dames

ik heb morgen ook de 2e echo en ben er best zenuwachtig voor zal mij benieuwen wat er te zien is hoop dat het hartje klopt

9. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Goedenavond!

@Victoria: nou ik vind het ook hartstikke knap dat je er nu helemaal mee gaat stoppen! Ik support je wel hoor!
    Ik heb het ook moeilijk met het stoppen, zeker nu ik "moet", daarvoor die 10 dagen was het omdat ik het "wou". Ook dubbel eigenlijk!
    Ik moet eerlijk bekennen dat ik net op het terras eentje heb gerookt! :oops: Echt heel erg! Maar goed, smaakte me eigenlijk niet, aan de andere kant wel!
    Dus ik heb ook wel wat steun nodig!

Nou ik ga slapen, ik ben dood en dood moe! Volgens mij kijk ik scheel van de moeheid! :confused: ;)

Truste dames!

10. Marientje

Marientje Actief lid

Hallo allemaal,

bedankt voor jullie welkom :)

Victoria, wat leuk dat onze zoontjes niet veel in leeftijd verschillen. Ik ben ook benieuwd hoe het gaat zijn met 2 kindjes. Als hij/zij net zo hevig is als Joël dan zal ik me niet vervelen ;)

Sim80, bij Joël heb ik ook een vaginale echo gehad, ik was toen 10-11 weken. Het viel erg goed mee, je voelt er bijna niets van en ik vond die eerste echo eigenlijk ook het duidelijkst ;)
    Je zag hem al goed bewegen, echt heerlijk om te zien !

Wat leuk trouwens dat een aantal van jullie al een echo krijgen, ik moet nog een aantal weken wachten :(

Ik ga er ook eens inkruipen, het wordt de hoogste tijd want wordt weer een beetje misselijk ;) Truste allemaal !

11. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    Victoria en Lola: meiden, vanaf nu geen enkele sigaret meer!

We hoeven niet te vertellen hoe belangrijk het is dat je niet rookt. Als zelfs meeroken al gevaarlijk kan zijn, hoe gevaarlijk is één sigaret dan wel niet!

@ Sim80: Ik heb ook al een inwendige echo gehad, maar die had ik sowieso al een paar keer gehad, omdat ik onder controle was bij de gyn.
    Het is even een ongemakkelijke houding in zo´n stoel met je benen omhoog. Ik vond het vorige keer ook raar dat mijn vriend erbij was. Voor hem namelijk ook raar om je vriendin zo te zien hangen.
    Maar het doet absoluut geen pijn! En de gyn heeft het al zovaak gedaan. Ze kijkt echt niet of je geschoren bent of niet. Het is wel verstandig om voor de tijd goed te plassen. Met een volle blaas doet het zeer en zie je minder.
    Heel veel succes vandaag!

12. Sylvia79

Sylvia79 Fanatiek lid

12 sep 2005
    1.245
    0
    0
    onthaalmama (gastouder)
    denderleeuw
    wat een kletstantes zeg :D

hier ben ik vannaf het weekend pas echt misselijk de ganse dag door overgeven en noem maar op maar ja het hoort erbij he

morgen mogen we ons bolleke gaan belijken en weet ik weer voor wie ik het doe en dan weten we hopelijk ook of we nu 1 of 2 kindjes moggen verwachten (erfelijk)
    maar we zien wel he ik hoop dat alles in orde zal zijn
    en moet dringend achter zwangerschapsbroeken want ik heb er maar 2 die me nog passen

13. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    Hoi meiden

bedankt voor jullie gerustellende woordjes voor mijn inwendige echo vanmiddag, ben toch wel een beetje zenuwachtig hoor. Maar het moet toch wel helemaal goed komen en ben zeer benieuwd om naar onze kleine spruit te kijken.
    @Jannegie, ik wist inderdaag niet of ik bij deze echo ook een lege blaas moest hebben, maar bedankt voor je tip.

Groetjes Simone

14. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    De rest van de meiden die vandaag ook een echo hebben, succes.

Groetjes Simone

15. wolly

wolly Niet meer actief

Goeiemorgen.

Alle nieuwe mama's gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

Alle meiden die vandaag een echo hebben, heel veel succes vandaag.

Ik heb zelf vandaag ook de echo maar moet pas om 15.50 uur dus ik zit nog even in spanning.
    Zodra ik iets weet laat ik het weten.

@Jannegie: Ik wist dat ook niet hoor dat je een lege blaas moest hebben.
    Dat is me bij de eerste echo ook niet verteld.

Liefs wolly :)

16. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Goedemorgen dames!

@ Jannegie: JOH! meer ga ik er niet over zeggen over dat niet roken, maar dit is duidelijk gezegd door een niet-roker!

Alle meiden die vandaag voor de echo moeten: Veel plezier!

17. 2deKleine

2deKleine Actief lid

4 jan 2008
    194
    0
    0
    Mama
    Meiden die vandaag een echo hebben, veel plezier en geniet ervan!

Hier gaat alles goed, voel me op en top zwanger ( lekker elke dag een paar keer om de pot heen :D) en as vrijdag de eerste echo waar ik me nu zo langzaamaan wel een beetje nerveus over maak.

Gaan jullie nog wat leuke dingen doen op Koninginnendag?

18. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    Hoi Dames,

het valt me op dat zoveel mensen met acht weken een echo hebben. Volgens mij krijg ik de eerste met twaalf weken, net als bij mijn eerste. (heb me nog niet aangemeld bij VK). hebben jullie dan een speciale reden dat je zo vroeg een echo krijgt?

Hier moe, moe, moe. Ben net een paar uur wakker en zou eigenlijk het liefst mijn bed weer in willen.

Groetjes Victoria

19. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    @ victoria, ik moet ook nog wachten tot ik 11 weken ver ben, duurt dus nog ruim 3 weken!

Om 10 uur zou er hier iemand komen om de tuin op te meten en een schets te maken. Hij is er dus nog steeds niet, dan scoor je bij mij niet zoveel punten!

Ik ga met koninginnedag naar mijn ouders toe, die wonen in franeker!
    Zal dus ff kijken op ik een glimp op kan vangen van maxima!
    Haha

20. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Victoria: ik krijg met 8 weken een echo omdat ik voorheen 3 miskramen heb gehad! Dus voor mijn eigen gemoedsrust!
    Vorig jaar mocht ik ook pas met 11 weken! Duurt lang he?! Maar je ziet wel meer natuurlijk! ;)

Deel Deze Pagina