december 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door tipp42hgg, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hey ladies..!
    Alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd :) :)
    Iedereen met een mooie echo, gaaf he om te zien :) :) :)

Ben niet veel aanwezig geweest, ben verschrikkelijk misselijk, net weer een nieuw recept gekregen van de Gyn, pfff hoopt dat het werkt, zit op het randje van uitdroging :(
    Maaaaaaaar het leuke nieuws van vandaag, eindelijk een kloppend hartje gezien jeeeeeh :p
    7 wkn & 1 dg zwanger! Mag de 16e weer terug komen voor de volgende echo :) , ben zoooooooooooooooooooo blij!

Groetjes van Bianc!

2. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    ik straal het nu volgens mij ook gewoon uit was bang dat het niet goed zou zijn maar nu is gewoon een glimlach van oor tot oor

3. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    Hoi Meiden

Nou ben van de echo terug en voel me een beetje raar. Want volgens de echo ben ik ruim een week minder zwanger dan we dachten, snap het eigenlijk zelf niet goed. we hebben ook geen hartje zien kloppen, ze zag dat in het vruchtzakje wel wat aan het groeien was dus dat was wel positief. 15 mei moeten we terugkomen voor nog een echo omdat we nu geen duidelijke datum hebben, vind het wel spannend, hoop dan het hartje wel te kunnen zien.

Groetjes Simone

4. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    zal nu gelijk maar ook even mijn banner aanpassen. Het was een ruwe schatting, maar zal die dan toch maar even aan houden.

5. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    Net weer thuis van de echo..................

EN HET HARTJE KLOPT! WE ZIJN ZO BLIJ!

De groei was precies goed!

over 3 weken weer 19 mei een echo

:) :)

6. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Zulke reacties roepen veel weerstand op! ;)
    Motiverend is het niet, maar ik zie wel dat je het goed bedoelt hoor!
    Ik weet ook dat het slecht is! En gelukkig heb ik nu in 3 weken tijd maar 1 sigaret gerookt! Daar ben ik behoorlijk trots op! :D :D :D
    Maar goed, ik moest gewoon reageren! :oops: ;)

7. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Leuk ik lees allemaal verhalen over kloppende hartjes! Super meiden!

Sim: oooh, daar hoop je ook niet op als je naar de gyn gaat! Maar waarschijnlijk zit het hartstikke goed! :D

8. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    @ sim
    Ach meis wat jammer nou! :( Maar het zit vast allemaal goed.
    FF geduld hebben, ookal is het lastig ;)

@ andere meiden
    Fijn hoor al die hartjes :) :) :) houden zo!

Ik heb me ff een aantal dagen niet laten zien en kan ook niet alles meer teruglezen! Wat een ouwehoerders zijn jullie zeg :D
    Hier gaat alles goed, heb vanavond voor het eerst sinds een week weer warm eten gegeten. Nou ja geen vlees, want dat krijg ik er niet door. Zo maf, normaal ben ik gek op vlees.
    Verder zwelt mn buik al aardig op... zal wel met de darmen te maken hebben maar het is toch echt al een buikkie :confused:

Ben trouwens acuut gestopt met roken toen ik een positieve test in handen had. Ben ook wel vaker langere periodes gestopt met roken. Toch gaat het altijd weer mis op feestjes :oops: met een borrel erbij he?! Nou ja daar heb ik de komende maanden geen last van ;)

Vrijdag mogen wij het hartje van onze :baby: bekijken

toedels!

9. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    Ik had ook begrepen dat het motiverend was bedoeld hoor. Bij mij helpt het altijd wel, ook al weet ik het natuurlijk allang.

Bianc, wat een ellende dat je zo misselijk bent. Hopelijk gaan die medicijnen werken en knap je weer wat op.

Hier begint de vermoeidheid weer toe te slaan na het dutje van vanmiddag. Vanavond er dus weer vroeg in. Morgen moet ik werken, dus dan ben ik er 's avonds weer, zal wel veel lezen worden.

Groetjes Victoria

10. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Heyhoi!
    Zo grappig, ik heb ook voor t eerst vanavond weer s normaal avondeten op! En het smaakte me nog op, rode kool met ananas, aard en een hamburgertje. Wel gek dat dat ineens zo goed erin ging!
    Verder moet ik overdag om de drie uur ongeveer iets eten, anders word ik een beetje misselijk.
    Nog wel vermoeid, maar verder gaat het heel goed!

Victoria, weltrusten alvast!

Joss, wat leuk dat je vrijdag al mag! En ja, dat buikkie komt soms sneller dan je denkt he..

Mama05 gefeliciteerd met het mooie kloppende hartje!

Sim, hmm kan me voorstellen dat je dan een beetje raar terugkomt.Gek dat het zoveel scheelt met je eigen berekening!

Bianc sterkte met de misselijkheid! Heb het met je te doen!

Mir: JOEPIE! geweldig zo'n mooi hartje!

Jannegie veel suc6 morgen!

Johanna, je een 2-ling is erfelijk, dus je hebt best wel kans...spannend hoor!

Tinker jij ziet vast ook een mooi hartje op 5 mei!

11. Aussie73

Aussie73 Actief lid

15 jan 2008
    494
    0
    0
    Hoorn
    @ Wolly,
    Hoe was het vandaag?

@ alle meiden die al bij gyn of vk zijn geweest: Leuke verhalen hoor! Ik mag vrijdag

12. Natascha78

Natascha78 Actief lid

8 nov 2007
    101
    0
    0
    Assistent Belastingadviseur
    Brunssum
    Hallo dames,

Nieuwe dames: gefeliciteerd met jullie zwangerschap, geniet er maar van.

Dames met een goede echo: super gefeliciteerd.

Ik ben er ook weer even. Weinig last vandaag van zsss.

Mijn schoonzusje heeft vandaag mijn haren geverfd en geknipt. Gelukkig met weinig chemisch spul, dus het zal wel niet schadelijk zijn voor de kleine.

Had weer lekker veel te lezen, net. Wat een kletskousen, zeg.

Ik krijg steeds meer moeite met mijn mond dichthouden. Er zijn ook mensen die de hele tijd kijken, van, wat is zij dik geworden. Ik heb nu een klein buikje, en ' s avonds wordt die alleen maar dikker.

Even nog over het roken: ik rook ook. Tijdens mijn vorige zwangerschap (MK) heb ik me gehouden aan de 4 sigaretten per dag. Helaas heeft dat niet geholpen. Ik ben nu sterk aan het minderen, en kijk altijd op de klok. Ik zit nu op 1 sigaret om de 2 uur. Dat is nog veel te veel, maar ik kom er wel. Over twee dagen ga ik naar 2,5 uur ertussen en zo wil ik helemaal stoppen. Duurt alleen wat langer, maar de moed is me echt in de schoenen gezonken na de miskraam.

Wat een weertje vandaag. De hele dag regen en als het avond wordt, schijnt de zon.

Fijne avond allemaal.

Groetjes

Natascha

13. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Hey meiden,

Hier ben ik ook weer effe. Heb weer veel gewerkt de afgelopen week (ben nu ook aan 't werk tot 23.30 uur) en ik heb ondertussen zoveel favo-sites dat ik m'n pctijd moet verdelen anders zit ik er 24/7 achter en dan heb ik ruzie thuis hahaha :p Maar hier gaat alles nog prima...vandaag alweer 9 weken :p Heb wel het idee dat m'n borsten binnenkort ontploffen :confused: en heel af en toe wat misselijk en wat meer moe en sinds een week wat last van bandenpijn, maar verder valt het mee en mag ik dus niet klagen. Ik las hier dat er meer meiden zijn die last hebben van puistjes....nou mijn rug (én gezicht én borst) lijkt wel een grindtegel :( Ze zeggen dat een meisje de schoonheid van de moeder wegneemt....nou dan moet ik toch wel een heel mooi dochtertje krijgen hoor whahaha :p

Ook las ik dat een aantal van jullie vandaag een kloppend hartje hebben gezien....geweldig om te zien hè :p

Simone Jij had een beetje pech vandaag he met je echo...als je idd korter zwanger bent, dan is er nu nog haast niks te zien. Hopelijk de volgende keer wel een heel mooi kloppend hartje!

Een aantal van jullie hebben ook al een klein buikje hè?
    Ik ook al hoor...staan 2 foto's in m'n album!

Over het roken...ik ben sinds afgelopen december gestopt na 16 jaar en minimaal een pakje per dag. Ik was toen al bijna een jaar bezig met vruchtbaarheidsbehandelingen maar ik kon het niet opbrengen om te stoppen. Ik heb toen een afspraak gemaakt voor acupunctuur...in de 1e instantie voor de ICSI maar toch ook wel voor het stoppen met roken. Helaas is die ICSI-behandeling toen niet gelukt (ik was toen 3 weken gestopt met roken toen ik een negatieve test had) en de verleiding was heel erg groot om toen weer te beginnen, maar gelukkig heb ik volgehouden. Ik ben er dan ook van overtuigd dat het stoppen met roken mij geholpen heeft en dat daardoor onze volgende poging wel is gelukt en ik nu dus 9 weken zwanger ben van ons wondertje!

Ik ga hier nu ook niet zeggen dat je moet stoppen en dat het zo slecht is voor je baby....dat weet je allemaal zelf ook wel. Ik weet dat het onwijs moeilijk is om te stoppen...het is een verslaving en zo heet het niet voor niks ;) Maar ik weet dat jullie het kunnen...dus doe je best! :p

En verder....ben ik het even kwijt maar ik hoop dat het met iedereen goed gaat en dat iedereen heerlijk geniet van de zwangerschap! :p

14. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Over je mond houden gesproken: Wij waren gister bij mijn zusje op verjaardagvisite, zat mn man me de hele tijd aan te kijken, nou ja, je weet wel hoe, niet gewoon dus. :oops:
    Dus al die mensen zullen wel gedacht hebben!
    Zei mn andere zusje later: nou die zijn vast een baby aan t maken!
    Ik ga niet weer op visite met mn man als de rest het nog niet weet!
    (nog 4 weken.....)

15. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    @ ginny, Al een mooi buikje hoor! Ga zo door!
    Bij mij nog weinig te zien, alleen aan de zijkanten lijkt het wat anders geloof ik en mijn spijkerbroeken knellen iets.
    Over grindtegels gesproken.... hier t zelfde! Ze zeggen dan idd dat je een meisje verwacht.
    We wachten maar rustig af!

16. wolly

wolly Niet meer actief

Hoi hoi meiden.

Ik ben er weer, we hadden verjaardag dus kon niet eerder komen vandaag.
    Maar de echo was weer prachtig :) kindje was aardig gegroeid al en je ziet op de echo zelfs een stukje navelstreng, echt heel gek om te zien al.
    Ik zal morgen avond een foto plaatsen in me album.
    En de volgende afspr zal ik morgen even doorgeven voor de lijst hier.
    De bevallingsdatum is nu 8 dec ipv 4 dec maar dat zal ik morgen nog wel doorgeven.

Ik ga zo naar me bedje ben echt helemaal op nu.

Voor de meiden met de mooie echo, gefeliciteerd, supper om te zien he dat het hartje dan klopt :)

Slaap lekker allemaal en tot morgen.

17. susanbenjamins

susanbenjamins Actief lid

18 jun 2007
    327
    0
    0
    Epe
    Wat super, al die kloppende hartjes.

Simone: Je hebt de volgende keer vast meer geluk, maar wel balen.

Mijn mannetje en ik hebben vanavond maar besloten om komend weekend de ouders toch maar in te lichten. We kunnen ons bijna niet inhouden. En ook voor als het eventueel mis gaat, dat je dan wat extra steun hebt.
    Ben echt zo benieuwd naar hun reacties. Volgens mijn man verwachten ze het wel. Kweetnie, ben benieuwd.

Welterusten allemaal.

18. susanbenjamins

susanbenjamins Actief lid

18 jun 2007
    327
    0
    0
    Epe
    Sjonge Ginny,

Echt super mooi buikje! Is dit je 1e kindje?

19. smallgirl77

smallgirl77 Bekend lid

17 okt 2007
    523
    0
    0
    Hey Ginny,
    Ik heb ook zo een buik zoals jij hebt.
    Heb jij ook het gevoel dat je darmen zo hoog zitten?
    Ik zal ook proberen mijn buik in mijn album te krijgen vanmiddag ofzo.

Hoe is het verder met iedereen?
    Hier verder alles goed.
    Heb alleen last met paardrijden van steken en pijn in mijn banden.
    Ga morgen weer eens kijken of het rijden nog lukt anders....... :cry:

Fijne dag iedereen.

20. Tinker

Tinker Actief lid

30 okt 2006
    305
    0
    0
    Zwolle
    goedemorgen allemaal,

Simone@ bij jou komt het allemaal wel goed, maar wel vervellend voor je.

Juut@ thnx ;) ....Ik ben erg benieuwd 5 mei.

Alle andere die een echo hebben gehad gefeliciteerd met het hartje zien kloppen. \:D/ =D> :whistle:

Hier enorm last van mijn rug. Heb gewoon moeite om uit de bank te komen en dilano op te tillen. Maar ik weet dat dat wel op den duur weg gaat. Ben niet misselijk en kan alles wel eten wat er bij me in de beurt komt....hihihihihi.

Werk ze voor de gene die vandaag moeten werken.
    Ik ben trouwens "huisvrouw"(vindt ik een stom woord maar ja) Ben dus erg druk met de kids nu met de vakantie.;) Hopenlijk wordt het weer een beetje mooier weer dan kunnen ze mooi naar buiten. Maar helaas hier is het rot weer en somber............ blehhhh

Deel Deze Pagina