Goedemorgen dames! Hoe is het hier? Hier wordt ik al steeds wat misselijker, vanmorgen stond ik kokhalsend onder de douche! Mijn borsten doen vandaag wat minder zeer en daar kan ik me dan weer vreselijk druk om maken! @ Natascha: het stoppen is ook vreselijk moeilijk! Ik had bij mijn laatste mk ook, waarom zou ik eigenlijk helemaal stoppen die vorige keren heeft dat niets opgeleverd, dus rookte ik er gemiddeld 4 per dag! Maar ja, beetje suffe gedachte, want toen ging het ook mis! Ik ben blij dat ik 3 weken geleden de stap had genomen om die peuken in de vuilnisbak te gooien en elke dag die ik niet rook is er eentje! Ik ga niet tegen mezelf zeggen dat ik nooit meer mag roken, dat werkt niet! Nou succes met het minderen, ik weet hoe moeilijk het is! Ik heb ook continu strijdt met mezelf gehad! Ik was echt een verstokte roker en ook al koste het mij moeite, ik ben van ongeveer 40 naar 0.... Dus het kan! @ Ginny: wat knap dat het niet roken hebt volgehouden na die mislukte poging! En idd, wie weet was het wel raak doordat je was gestopt! Ik denk bij mezelf soms ook: ik was net na mijn ei gestopt, misschien heeft het zich goed kunnen innestellen omdat ik niet rookte! @ Wolly: wat fijn dat het kindje het zo goed doet!
hey meiden goeie morgen heb alles weer bijgelezen ben gisteren eens naar zee geweest een gaan uitwaaien ben ook aan het aftellen naar mijn echo maar moet nog wachten tot acht mei maak mij een klein beetje zorgen maar zal wel normaal zijn xxx
@ tinker: ja het is geen lekker weer in de mei vakantie! Echt sneu voor al die kinderen die vakantie hebben! (en voor hun ouders!) Hier schijnt nu wel het zonnetje! @ Kitty: denk wel dat het normaal is dat je je zorgen maakt hoor! het is en blijft spannend natuurlijk! En het gaat vaker goed dan fout!
Hij was 2 dagen in shock Gisteren is hij meegeweest naar de intake bij de VK en begint er aan te wennen. Als we het er nu over hebben zie ik zijn ogen wel glimmen Komt vast allemaal goed. Zijn vandaag ook gaan samenwonen.
Hoi Zonyvon, Das wel even schrikken, maar wel leuk zo'n verrassing. De meeste meiden hier waren echt bewust bezig om zwanger te worden. En gefeleiciteerd met het samenwonen.
Hallootjes. @Lola: Dat je borsten soms wat minder pijn doen zegt niks, ik heb dat ook wel ens, de ene dag kun je ze niet aanraken en de andere dag dan kan dat wel weer, probeer je niet druk te maken. @ZonYvon: Wat leuk zeg dat je bent gaan samen wonen, gefeliciteerd. Heel veel geluk samen. @Aussie: Ik heb het gisteren nog gevraagt van het ophogen. Het was op dit moment nog niet nodig zei de gyn, ik wordt wel doorgestuurd naar de internist die werken dan ook weer samen met de gyn. Aan de hand van dat krijg ik dan een bloedonderzoek en word het opgehoogt. En ik heb ook gevraagt van de meerdere echo's. Ik krijg er een hele hoop, wat ik wel fijn vind hoor Over 2 weken heb ik er weer 1. De gyn zei al van ze wilde het kindje heel goed in de gaten houden met groeien dus dat worden een hoop echo's, hij zei al dat zou je wel niet erg vinden...ik erg...... nee hoor
Victoria, hier begon de misselijkheid bij beide zwangerschappen ook rond de 6 weken Hopelijk heb je er deze zwangerschap geen last van ! Heel veel succes aan iedereen die proberen te stoppen met roken ! Johanna, een tweeling kan idd erfelijk zijn, maar weet niet precies hoe het zit. Ik heb gehoord dat het meestal van moeder op dochter gaat en soms een generatie overslaat. Bij ons zit het ook in de familie maar niet van moeder op dochter, dus dan denk ik niet dat ik er kans op maak. Bianc, wat naar dat je zo misselijk bent, hopelijk helpt het nieuwe recept van de gyn ! Sim, wat jammer, maar volgende keer zal je het hartje vast wel kunnen zien. Andere dames, wat leuk dat jullie jullie baby hun hart hebben horen kloppen en/of een goede echo hebben gehad Wat betreft het mond dicht houden, ja, moeilijk hè, de moeders weten het hier allemaal al. Verder heeft mijn man zijn mond ook niet kunnen dichthouden en zo weten ook een aantal vrienden het Zijn broers en zussen weten het nog niet en dat willen we nog wel eventjes zo houden. Als ik over enkele weken naar de gyn ben geweest en alles is goed, misschien dan, we zullen nog wel zien. Ginny, je ziet je buikje inderdaad al groeien Met mij gaat het ok, nog steeds met vlagen misselijk en bijna niets kunnen ruiken. Gisteren dan ook nog eens een steek in mijn rechterbovenrug gekregen, steekt nu nog steeds Tinker, ik ben ook huisvrouw Kitty, wat leuk dat je naar de zee bent geweest, die zeelucht doet je goed ! Is idd normaal dat je je een beetje zorgen maakt, doe ik momenteel ook en ik moet nog een weekje langer wachten Zonyvon, ja dat zal best even schrikken zijn geweest, maar wel een leuke verrassing toch. Wij waren wel aan het proberen, maar de maand dat ik zwanger ben geraakt, waren we er bewust niet mee bezig, we zaten namelijk volop in een verhuis en van klussen kwam er amper iets in huis, dus stond echt verbaasd te kijken dat het juist die maand wel is gelukt 8)
Hallo dames Heb vandaag maar lekker een snipje genomen. Voel me zo moe en was vanochtend na het eten ook niet bepaald lekker een beetje net als of ik wel eens misselijk kan worden gevoel. Nou ik hoop dat het niet erger wordt. Johanna een tweeling is alleen erfelijk als het een twee eiige tweeling is (niet op elkaar lijken) dan heeft de moeder twee eicellen zeg maar. En een tweeling die spreken op elkaar lijkt een een eiige tweeling daar heeft iedereen evenveel kans op.
hey ja de zeelucht deed echt heel goed was redelijk mooi weer toch dus viel het wel mee heb zooooo een mooie broek en t-shirt gezien en gepast maar niet gekocht en heb er nu heel veel spijt van wij hebben hier in belgie cache cache als zwangerschapswinkel heel leuke dingen wou dat mijn buikje nu al wat dikker was maar ga waarschijnlijk wat centjes krijgen voor mijn verjaardag en dan ga ik mij lekker wat nieuwe kleren kopen voor ons maak mij zorgen om niets maar ben een beetje ongeduldig om het hartje te zien kloppen , en zal het wel zien net voor we op vakantie gaan joepie \/ \/ ben al aan het aftellen naar echo en vakantie xxxx in ieder geval zal proberen de zon dan op te struren lol
@Wolly: Nou ik dan ook graag een heleboel echo's hihihi @Zonyvon: Voor jouw dubbel feest en een baby en samenwonen! Geniet ervan! Hoe is het met iedereen, heb nog steeds niet te klagen alhoewel ik sinds een dag of twee een rot pijntje boven mijn schaamstreek heb. Het lijkt wel een hard ribbeltje/randje wat ik voel? Heel irritant maar ik maak me niet druk, het is alleen erg oncomfortabel. Verslinden jullie ook de babyboeken/tijdschriften? Ik lijk wel een spons met alle informatie die ik tot me wil nemen hihihi! Nog 3 nachtjes slapen en dan mag ik naar de gyneacoloog! Joepie ik kan niet wachten, hoop zo op tenminste het hartje te horen, maar liever nog natuurlijk een echo................ xx Aussie
Hoi meiden, bedankt voor jullie woordjes, ik weet zeker dat we over 2 weken wel een hartje kunnen zien. Ja je gaat erheen en je gaat ervan uit dat je natuurlijk een hartje ziet kloppen. Verder ga ik me er ook niet zorgen over maken. Voor al de andere meiden die wel een hartje hebben gezien, proficiat. Groetjes Simone
Haha, ja dat herken ik wel. Mijn man kijkt me constant glimlachend aan en hij knuffelt me telkens. Hij is zo trots! Echt lief. Vanmorgen (stiekem) naar Prenatal geweest. Wow wat hebben ze daar veel zeg. Leuk hoor! Ik heb niks gekocht, vond ik wel knap van mezelf.
Juist, en mijn vader heeft een tweelingzus.... dus twee-eiig! Ahhhh, nou ja we moeten het maar gewoon afwachten!
@Sim80:hey die Sim Kop op misschien ben je gewoon wat te vroeg gegaan... je bent ook nog maar 6weken hoop voor je dat je snel een kloppende hartje zult zien... Wij hebben het gisteren aan de 2oma's verteld.... me man en ik konden het niet meer voor ons houden...We hebben het met sokjes gedaan en het ene sokje Oma...(mijn moeder) en andere sokje Oma....(moeder van me man) Geschreven... Ze wisten niet dat we kids wilde of dat we aan het proberen waren dus het kwam als een ULTRA GROTE VERASSING.... We zijn ook sinds vorig jaar getrouwd, dus ze hadden het niet van ons verwacht... we begonnen allemaal spontaan te huilen en daarna werd het helemaal stil.. :-# mijn man en ik keken mekaar aan? Ik vroeg me af waarom ze zo stil waren... Dus ik met me hormonen helemaal in tranen, zijn jullie niet blij voor ons ale: Ze antwoorden gelukkig allebei dat ze wel heel blij waren maar dat ze er van geschrokken waren.... ale: Naja het zal wel...ik hoop dat de opa's wat blijer zullen reageren Ben er nu beetje onzeker over maja...
He Oem, Ze zullen vast wel heel blij zijn, maar ze moeten het nieuws nog ff laten zinken! Het was misschien echt een hele grote verrassing die ze niet aan hadden zien komen.
hahah ja vast wel... want steeds als me schoonmoeder zei: Wanneer komt er een kleine... Dan zeiden wij ooooooooh nog lang niet joh...! We wilde niet vertellen dat we bezig waren omdat je dat steeds te horen krijgt EN?Ist al gelukt Ach ja ik laat et even bezinken bij ze en ik hoor het wel als ze eroverheen zijn hahaha
hey geen moed verliezen ben ook geweest op zes weken en konden het hartje niet zien dus binnen twee weken terug gaan en dan moeten ze het wel zien maar blijven duimen xxx
Hallo Dames! Ik ben 23 december uitgerekend.. Echt spannend allemaal, ik ben nu 6 weken maar het gaat allemaal zo langzaam Ik moet 26 mei voor de 1ste echo. Groetjes Anita
Vanmorgen tweede echo gehad. Hartje klopte! Wat mooi! Ik zag het direct, nog voor de gyn het zei. datum blijft staan op 12/12. Zo zie je maar Simone, bij mij met 6 weken ook nog geen hartje en nu wel!