december 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door tipp42hgg, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. susanbenjamins

susanbenjamins Actief lid

18 jun 2007
    327
    0
    0
    Epe
    @ Marleen: We hebben nu een Mitshubishi Spacestar. Voel me nu ineens 10 jaar ouder daardoor. Nee, gekheid. Eerst hadden we echt zo'n stoere auto met spoilers en snufjes enzo en dan is dit wel een flinke overstap. En de hond vind het geweldig, haha. Telkens zo'n grote hondekop in je achteruitkijkspiegel, haha.

Net ben ik gebeld door de instructrice van MvM. Maandag komt ze bij me langs. Ben benieuwd.

2. smallgirl77

smallgirl77 Bekend lid

17 okt 2007
    523
    0
    0
    Hey meiden!
    Hoe staat het hier?
    Met mij gaat het redelijk. ERg moe maar ja dat hoort erbij he. Ik doe elke middag wel een tukkie, echt heerlijk!
    Vandaag niet veel van plan. Vanmiddag even de stad in, want manlief moet werken tot 15 uur. Dus mooi tijd om zo even mijn paard te gaan doen. Lekker even rijden, tenminste dat hoop ik. Van de week was ik aan het rijden en toen krijg ik last van mijn banden. Gisteren niet gereden dus miss dat het vandaag beter gaat.

Had overigens net zo een zin in een tosti met kruidenkaas en kaas mmmmmm keek erg echt naar uit maar bij de eerste hap werd ik me toch misselijk. Echt getver het smaakte me totaal niet.

Ik ben alweer 3 weken aan het plassen voor MvM. Wat gaat die tijd toch hard zeg.

Heerlijk overigens..... ben nu 2 weken vrij.
    Dat heb je als je verplicht vrij moet nemen voor de kindervakanties :D
    Ik ga overigens van de week naar Corpus -experience.... kennen jullie dat of miss zijn jullie er al eens geweest.

Fijne dag verdert, hoop voor de mensen die buiten zijn dat het droog blijft.

-x-

3. Aussie73

Aussie73 Actief lid

15 jan 2008
    494
    0
    0
    Hoorn
    Goedemiddag Ladies,

Ik wil naar de stad een rondje op de vrijmarkt, maar heb geen zin om te douchen/aan te kleden....Zal ik gewoon in mijn badjas met sloffen gaan hihihii

Ik heb heel slecht geslapen vannacht: Ik had last van NACHTmisselijkheid? Ik werd rond een uur wakker en zeker tot 4 uur wakker gelegen wel 4 keer eruit gegaan ?!?!?!

Wat betreft dat MvM klopt het omdat ik medicijnen slik (schildklier/hoge bloeddruk) dat ik daar niet aan mee mag doen? Ik mag namelijk om dezelfde reden ook geen bloed doneren?

Fijn dag allemaal!

4. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Hallo Allemaal,

MvM komt bij mij volgende week maandag langs. Maar die flessen stinken dus erg? Nou ja, al kan ik er maar één stel meehelpen dan is dat al heel erg mooi niet waar?

Verder begin ook ik last te krijgen van vroeg wakker worden (vaak voor 07.00 uur) en het is heel moeilijk om dan je nog even om te draaien en verder te slapen... Zelfs als je pas rond 02.00 uur je nest in rolt ofzo... :confused:

En die aanvallen van vermoeidheid pffff...

Maar verder voel ik me gelukkig oke!

Leuk om te horen dat zoveel meiden een echo hebben gehad trouwens! Lijkt me een erg fijn gevoel om je kindje te zien en het hartje te zien kloppen....

Fijne avond!

Kweenie

5. susanbenjamins

susanbenjamins Actief lid

18 jun 2007
    327
    0
    0
    Epe
    Hoi Kweenie,

Wat lastig dat vroege wakker worden telkens. Daar zou ik af en toe wel wat meer van mogen hebben. Zullen we delen....?

Maar ik lees over aanvallen van moeheid. Apart is dat hé? Daar verbaas ik mij ook zo over. Zoals vanmiddag. We waren even een patatje aan het eten. Ineens heb ik geen zin meer in eten (en er stond nog wel een geweldige frikandel speciaal voor mijn neus) en pats boem, kan ik wel slapen. Zo in 1 keer. Heel vreemd, haha.

6. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Bij mijn vriendin is gister een prachtig jongetje geboren! Hij heet Merlijn en is zooo lief! Ik heb die hele nacht maar 3 uurtjes geslapen (ik wist dat ze bezig was)..Gister zijn we al gaan kijken en ik moest echt heel hard huilen (die hormonen ook...) Wat een wondertje toch elke keer weer, hoop zo dat dat ons allemaal ook weer gegund is in december.
    Zo klein ook weer, Yara is dan al een hele reus!

Hier gaat het verder allemaal wel goed, ok heel erg vermoeid, maar ik kan weer avondeten en dat is fijn!

susan haha in slaap vallen boven je lekkere frikandel datis ook wat

kwenie dat is best balen ja zo vroe wakker worden

aussie en ben je gister nog uit bed gekomen?

smallgirl lekker gereden gister?

marleen hoe gaat het nu met de misselijkheid? gek dat het bij jou pas zo laat is gekomen!

7. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    Goedemorgen dames,

Wij zijn gisteren lekker even de stad in geweest en lekker thais afhaal gehaald. Verder voel ik me wonderbaarlijk goed, heb ergens nergens last van, beetje eng zelfs.

En wij hebben toen ons zoontje een half jaar was een nieuwe auto gekocht, omdat de oude echt te klein werd; ford focus station, ideaal!

Vanavond kom ik wel weer even lezen, fijne dag allemaal.

groetjes Victoria

8. Monique4

Monique4 Niet meer actief

Goedemorgen dames,

Ik voel me ook heel goed, behalve dan dat ik ook extreem moe ben, en ook ik ben telkens vroeg wakker.
    Nou ja zo erg vind ik het ook weer niet, heb je tenminste nog wat van je dag over hihi.

Liefs Monique

9. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    Haaai morgen echo :D :D :D :D

Ik ga er weer vandoor, wat een kletsmajoren hier. Ik hou het niet meer bij!

Groetjes

10. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Goedemorgen dames!

Het vroege wakker worden, wordt steeds wat minder! Ik wordt nog wel om half 7 wakker, maar kan daarna gelukkig nog wel 2 uurtjes slapen!
    In plaats daarvan krijg ik steeds wat meer last van misselijkheid! ;)

11. manny82

manny82 Bekend lid

11 sep 2007
    531
    0
    0
    Hallo lady's

Hier ook nog steeds moe en af en toe een beetje weelderig in mijn buik.
    Verder gaan mijn borsten schilferen en jeuken ze enorm. Is dit ook een bekende kwaal?

Nou ga nog even genieten van niksen want we hebben een druk weekend voor de boeg.
    Verjaardag, bruiloft,after party v an de bruiloft, uit eten en naar oma want als het goed is is het kado morgen binnen en kunnen we het vertellen.

12. Aussie73

Aussie73 Actief lid

15 jan 2008
    494
    0
    0
    Hoorn
    Nog 1 nachtje slapen en dan naar de Gyn! Ik hoop zooooooooooo op een echo!
    x Aussie

13. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    @ aussie, Volgens mij is wolly ook aan t plassen voor MvM, dus denk dat het geen kwaad kan? Maar dat kun je natuurkijk altijd vragen aan degene die bij jou langskomt!

@ Juut, Wat leuk zeg, een kleine jongen! Maar ja ze groeien zo snel! Tegen de tijd dat jij bevallen bent is Merlijn al weer een reus!

Hier gaat het niet zo lekker.
    Gister de hele ochtend misselijk geweest, maar na het middageten ging het wel weer.
    Gisteravond werd ik weer misselijk, maar ik kreeg ook hoofdpijn, dus ik denk dat ik alweer met migraine zit. Ik was ook zo gruwelijk moe!

Helaas, daar zat ik niet op te wachten, had gehoopt dat t minder zou worden nu ik zwanger ben.
    Vanmorgen (heel vroeg :5uur) ontbijt gehad van mn man. Ik dacht, moet maar es even proberen dat eten voor t opstaan, maar het heeft niet zo geholpen. Waarschijnlijk toch wel die migraine.

Maar kan vandaag rustig aan doen, ik heb dan ook tot kwart voor 12 op bed gelegen :confused:
    Af en toe even een tukje gedaan, wel lekker!

Ook nog goed nieuws: we hebben gisteravond aan mijn pake en beppe (fries voor opa en oma) verteld dat we zwanger zijn, en die waren beide zo blij dat ze allebei met tranen zaten! Mijn ouders waren er ook bij en ook mijn vader zat weer met de tranen in zijn ogen! Zo lief!
    Mijn pake vind het alleen wel jammer dat ie nog 3 weken zn mond moet houden! :)

Groetjes!

14. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

Hooi..,
    Ik laat me ook weer eens zien :)

k ben onwijs moe, misselijk het gaat de goede kant op.

Folliumzuur...? Ik kon niks binnen houden laat staan een pillentje:( dus dit is weer de eerste dag sinds 2 weken :( ik hoop dat alles wel goed gaat nu met mijn kindje :( of kindjes! IK WEET HET NOG STEEDS NIET...

IK WIL MIJN ECHO

nieuwe mama's gefeliciteerd met je zwangerschap!

groetjes

15. wolly

wolly Niet meer actief

Hey dames wat wordt hier veel afgeklets zeg ;) duurt een tijd als je alles gelezen hebt.

@Ginny: Dankje

@Marleen: Ik doe zelf nog niet mee aan mvm.

@Aussie: Dat vroeg ik me dus ook al af of je dan eigenlijk wel mee mag doen.

Hier is alles goed.
    Gisteren lekker de stad in geweest en een paar baby spulletjes gekocht.
    Leuk zeg dat je nu ook mag kopen voor je kleintje :)
    Ik merk wel als ik een tijdje heb gelopen dat ik zo'n pijn in me rug heb auuwww.
    De misselijkheid blijft nog aardig bij het zelfde, alleen als ik honger krijg en bij sommige luchtjes maar nog steeds niet over hoeven te geven gelukkig.
    En ben steeds zo moe kan de heledag wel slapen.

Maar verder gaat alles goed.

Voor de meiden die morgen een afspr hebben...veel succes! :)

Fijne dag allemaal :)

16. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Friesland
    @ Wolly, Ah, dat dacht ik, sorry!
    zoveel meiden hier.... ;)

17. wolly

wolly Niet meer actief

Geeft niks hahahaha

18. Moe

Moe Fanatiek lid

22 jan 2008
    1.319
    0
    0
    hai dames...

hier gaat alles nog goed...
    we hebben het gisteren aan me schoonzussen verteld...
    en ik ga het van het weekend aan mijn familie vertellen...
    Mijn schoonzussen vonden het allemaal heel super...
    vind het alleen jammer dat mijn familie zo koeltjes reageren...
    Ze vinden me nog JONG :x (ben bijna 23 :rolleyes: )
    Ach ja...ik heb er lak aan, wij zijn gelukkig en wij hebben alles op rolletjes en daar gaat het uiteindelijk om... \:D/

Dames ik had een vraagje..: :-k #-o
    Ik wil in het ziekenhuis bevallen,
    heeft het dan wel zin om bij een vk in behandeling te zijn...
    ik bedoel kan ik dan niet beter in behandeling zijn bij de Gyn van het ziekenhuis waar ik wil bevallen?
    Of werkt dat niet zo? :(: :(: :idea:

19. Tinker

Tinker Actief lid

30 okt 2006
    305
    0
    0
    Zwolle
    Volgens mij kun je dat wel aangeven bij je verloskundige maar dan ga je volgens mij niet naar een gynecoloog. Maar zeker weten doe ik het niet. Anders bel je de verloskundige toch even op morgen en dan vraag je het. ;) ;)

liefs milou

20. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Friesland
    @ oem, Wat jammer zeg dat je familie dat vind.
    Ik ben ook nog jong (24) maar heb dat nog van niemand gehoord.
    Ik hoop dat de rest wel superblij voor jullie is, en het gaat er inderdaad om dat je er zelf blij mee bent! Ja toch? ;)

Deel Deze Pagina