Wat een mooie plaatjes allemaal zeg. Kan niet wachten tot ik er ook mee kan pronken Heb trouwens een fotootje van mn echo in mn album gezet! Pronk ik toch alvast een beetje mee
@joss: Wacht maar tot jij het ook kunt doen dan kun je ook pronken....hihihihi. Maar wel een mooie echo. Ik zie trouwens dat je ook uit zwolle komt. welke vk heb jij dan? groetjes milou
Hoi hoi, Hier nog een december-2008-mama! Ik weet niet of er al veel zijn, geen puf om al die 123 pagina's door te lezen... Ik ben 28 december uitgerekend en als ik heeeeeel eerlijk ben, hoop ik er stiekem op dat ons kleintje zich pas in januari meldt! Ik weet niet of het echt leuk is om met kerst jarig te zijn... Hoe voelt iedereen hier zich verder? Ik voel me al echt helemaal zwanger: extreem moe (slaap bijna de hele dag!), sinds deze week ook misselijk en pijnlijke borsten! 't Is mijn eerste dus wel even wennen allemaal! Veel succes iedereen! Lore.
hey lorelei welkom hier vandaag is mijn vakantie begonnen en dat met het mooie weer nog een paar dagen en mag mijn echo laten nemen voor het hartje duim en dan nog een dikke week en dan op vakantie kijk er al echt naar uit xxx
Ben ik ook weer even! Lees wel regelmatig mee, maar Yara zit even in een sprongetje hier.. Vandaag wel een heerlijke dag gehad zeg, mn meissie is zo heerlijk bezig geweest in de tuin (en oei wat was ze vies!) En als we dan toch allemaal zo aan het pronken zijn, wil ik niet achterblijven.. Dit is mijn Yara, nu 14 maanden oud! Heb nog steeds hele gevoelige borsten, en ben nog erg moe. Gelukkig maar zelden misselijk, en als ik dan wat eet gaat het weer beter. Ik word zo vrolijk van t mooie weer, jullie ook? Volgende week donderdag heb ik eindelijk mn 1e echo, ben zo benieuwd.. Lore welkom hier, spannend he, zwanger van zo'n 1e! Tinker wat een rijkdom zeg, drie van die kanjers. Oem nachtmerries zijn maar niks, kan soms zo echt lijken he poppy die zo bang is voor naalden. dat is sneu, maar het is weer voorbij! marleen gefeliciteerd met je moeder! hoe reageerde de familie?
Dankje! Jouw meissie is ook een plaatje! Ben je er trouwens al uit met de namen, heb je al net zo'n mooie gevonden? (vast niet hihi)
JAAAAAHHH! IK! Ik vind het echt vreselijk en ik kan ook niet normaal doen. Ik ga of wiebelen (tot er gezegd wordt: "Als je nu niet stil zit prik ik misschien mis en moet het nog een keer) of zingen of fluiten of lalalalalalaala-en... Ofwel, ik flip ontzettend. Maar dat zeg ik ook gewoon van te voren hoor ... Maar 4 buisjes ook nog? Brrrrr.... kan ik nu al slapeloze nachten van hebben.. x Kweenie
Thnx allemaal....Ik ben ook erg trots op m'n kids..... Yara is ook een poppetje. En die van jou 2de kleine is ook een dametje Ranjeewha: volgens mij is jou ventje en dondersteentje...of heb ik het fout. Hij weet ook wat een foto maken is.... Marientje wat een mooie ogen heeft dat ventje van je....... WauW Nog morgen door komen en dan is het maandag.......en dan mijn echo. Ik ben zo benieuwd en ik vindt het ook heel spannend hoe ver ik ben . En misschien dat ik het dan ook meer ga beseffen want ik geloof het meestal nog steeds niet. Liefs milou
We vinden het vreselijk moeilijk, ook omdat we dus idd Yara zo'n mooie naam vinden en we de 2de ook een naam willen geven die we weer net zo mooi vinden en niet heel erg veel om je heen voorkomt. Voor een meid weten we het wel al, maar voor een jongen vind ik een ramp, dat vonden we bij Yara's zwangerschap ook erg moeilijk en we zijn blij dat het een meid geworden is
ja die van mij wel amber wat worden ze groot he! en2de kleine, ik herken ons helemaal in jouw verhaal, wij vinden het ook egr moeilijk. Van de naam Yara waren we meteen zo zeker, die vonden we al jaren lang prachtig! Wij zijn er nu wel uit gelooof ik, als het niet nog verandert. Ga nu gauw nr bed. Meestal lig ik er rond half tien in dus dit is wel erg laat! aar moest foto;s bestellen en dat werkte allemaal niet mee helaas Slaap lekker zwangere dames!
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Tipp42hgg OF Ginny (niet aan ons allebei, want anders gaat het nog dubbel ) De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Dames, van 26 april t/m 4 mei ben ik (tipp42hgg) op vakantie. Ik zal de laatste keer de lijst aanpassen op 25 april en dan pas weer op 5 mei. Mocht je met je aanvullingen/wijzigingen haast hebben, dan moet je Ginny even pb-en DE MAMA'S VAN DECEMBER 2008 29 november 2008 Smallgirl77 30 jaar, 2e kind, hartje klopt 15 april 08 : - denkt: meid - geslacht weten: nee - bevalling: ziekenhuis keizersnede - BV/FV: bv 01 december2008 Ginny: 29 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: bv Wossie 28 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? miepje 21 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: fv Essie23 ... jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? SweetMami .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? vis1978 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 02 december2008 Chida, 27 jaar .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: BV Monique4 20 jaar, 1e kind - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Mamamanuela 25 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Yonfi .. jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 03 december2008 Tipp42hgg 27 jaar, 1e kind - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: Thuis - FV/BV: BV Riddle 29 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Ranjeewha18 20 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Jacoba 25 jaar, 4e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Juut 27 jaar, 2e kind - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: bv 04 december2008 Thirsa 24 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Starry 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Popje 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV Dimmel 22 jaar, 1e kind - denkt: jongen - geslacht weten: misschien - bevalling: ZH - FV/BV: BV 05 december2008 Peetje08 33 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - keizersnede - FV/BV: FV mamatje 26 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 06 december2008 Sheri 37 jaar, 4e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? mama05 30 jaar, 2e kind - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: bv 07 december2008 Tweety123 39 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? geja1981 27 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? rv1 26 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 08 december2008 Wolly 29 jaar, 1e kind - denkt:jongen - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: bv Consider 23 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Gwendo76 31 jaar, 2e kind - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv Mir5555 24 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 09 december2008 sylvia79 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv joss81 26 jaar, 1 ste kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: bv Marientje 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv 10 december2008 Rian 24 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Marleen4683 24 jaar, 1e kind - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 11 december2008 Aussie 35 jaar, 1e kind - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv Sim80 28 jaar, 3e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 12 december2008 OemMujahid 22jaar, 1ste kind - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv Marlieke10 32 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 2deKleine 25jaar, 2de kind - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV Cindy80 27 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Jannegie 27 jaar, 1e kind - denkt:jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: ziekenhuis - FV/BV: BV 13 december2008 14 december2008 Marit80 27 jaar, 2ekind - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV Tinker 33 jaar, 4e kindje - denkt:Jongen - geslacht weten:Ja - bevalling:Thuis - FV/BV:FV kitty1982 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: ZH - FV/BV: BV 15 december2008 Dora2003 .. jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? ZonYvon .. jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Parel198820 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 16 december2008 Chanty 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: fv 17 december2008 18 december2008 Girl81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: ? - FV/BV: bv 19 december2008 Willemien .. jaar, 2e kindje - denkt ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 20 december2008 sarodo30 jaar, 4e kindje - denkt: jongen - gelascht weten: ja - bevalling: ziekenhuis - FV/BV: FV 21 december2008 coco1972 35 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv 22 december2008 23 december2008 1ekindje 28 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ziekenhuis - FV/BV: BV Kweenie30 jaar, 1e kindje - denkt: geen idee - geslacht weten: ja - bevalling: ? - FV/BV: ? Anita86 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 24 december2008 Nala 29 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: twijfel nog - FV/BV: BV 25 december2008 susanbenjamins .. jaar, 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - FV/BV: ? natascha78 30 jaar, 1e kindje - denkt: ?- geslacht weten: ? - bevalling: thuis - FV/BV: ? Poppy 32 jaar, 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: ? - FV/BV: BV 26 december2008 Lola1982 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv Manny8225 jaar, 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: ziekenhuis - FV/BV: ? 27 december2008 Johanna1 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Lizzy50 .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Victoria 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ZH - FV/BV: bv 28 december2008 Lorelei77 .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 29 december2008 30 december2008 31 december2008 een mooie dag in december 2008 Kimkivits 23 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh med.ind - FV/BV: bv bianc 28 jaar, 1e kindje - denkt: weet niet - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Queenie 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje- geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: ? 70 Zwangere meiden in December Agenda Mei 05: Tinker 1e echo 05: Dimmel vk + 1e echo 06: Peetje08 echo & gyn 06: Marit80 1e afspraak vk 06: Manny82 1e afspraak vks 07: Girl81 1e echo 07: Tipp42hgg termijnecho 08: Tweety123 vk 08: kitty1982 1e echo 08: natascha78 intake vk 08: Chanty24 afspraak vk en gyn + echo 08: Monique4 2e echo 09: Smallgirl 2 echo 09: 1ekindje 1e echo + gyn 13: bianc vk 13: Parel1988 VK 13: Kweenie vk 13: Wolly VK 3e echo 14: Girl81 1e afspraak vk 14: Miepje21 1e echo 14: Nala intakegesprek VK 15: Ranjeewha18 1ste echo 15: Dimmel vk en 1e echo 15: Marientje gyn 16: Smallgirl 2e gesprek vk 19: Tipp42hgg 2e afspraak vk 19: lola1982 1e echo 19: Ginny controleafspraak gyn + 3e echo 19: Ginny echo nekplooimeting 20: Popje 12 weken echo 20: natascha78 1e echo 20: Jannegie gyn en 3e echo 21: Marleen4683 1e echo 22: Miepje21 2e afspraak VK 23: OemMujahid termijn echo 23: Marit80 termijn echo 26: Anita86 1e echo 28: Kweenie echo 29: OemMujahid vk @ Monique4, Nala en Jannegie: Je afspraak staat erbij! @ Lorelei77: Ik heb je toegevoegd aan de lijst. Als je nog even de rest van je gegevens door wilt geven?
Goeiemorgen! Ben ik weer Wat een mooie kindjes allemaal zeg, nu maar hopen dat die van ons er ook mooi uit komt, tja je weet het van te voren niet! Mijn zusje was echt helemaal niet mooi als baby, maar dat is gelukkig allemaal goed gekomen! Ik ben weer helemaal opgeknapt, alleen wel heel erg moe en af en toe wat misselijk. Nou ja als het daar maar bij blijft! Mijn familie was heel erg blij, gistermiddag hebben we het verteld aan mijn zusje, die was helemaal in tranen, dweil! Maar ook ik was weer in tranen en mijn vader ook! Vind ik zo lief van mijn vader Mijn oma en haar vriendin waren er gistermiddag ook, dus die hebben we het ook verteld, die waren ook blij maar wat minder enthousiast. Mijn andere zusje en haar man waren er aan het begin van de avond en die waren ook erg blij en toe de rest van de familie er was heb ik het hun ook verteld. Vooral mijn tantes waren erg blij, nou ja je weet hoe dat gaat met mannen Een leuke maar vermoeiende dag gehad gister, vandaag maar lekker rustig aan, straks even mijn MvM flessen bij de container brengen en nieuwe meenemen.
Ja 70 zwangere meiden al....had zelf ook niet gedacht dat we al met zoveel zijn Ik heb even snel de pagina's doorgelezen, wat een kletstantes zijn jullie zeg hahaha Ik heb in elk geval een paar mooie kindjes voorbij zien komen....geweldig Hier gaat alles prima....ik heb gisteren een voedingsbeha gekocht en heb die vannacht in bed aangehad, want 's nachts met draaien enzo dan doen ze zo'n pijn....echt niet leuk meer. Maar met die beha aan, ging het een stuk beter joh! Dus die hou ik voorlopig lekker aan in bed hahaha Woensdag moet ik ook bloed gaan prikken, sowieso voor de standaard onderzoekjes en ook gelijk voor de nekplooimeting. Gelukkig ben ik niet bang voor naalden....heb 4 tattoo's en heb voor 7 vruchtbaarheidsbehandelingen hormonen moeten spuiten. Tis niet m'n hobby maar ach....ben er nu wel aan gewent hahaha Vandaag ben ik aan 't werk tot 15.30 uur dus dat wordt weinig van het mooie weer genieten. Fijne zondag meiden!
Wauw 70 dat zijn er echt veel! Ik moet aankomende week ook bloed laten prikken voor de verloskundige en als er dan iets raars is zouden ze bellen en anders hoor ik de 22ste de uitslagen, maar ik maak me er niet zo druk om, ook het prikken gelukkig niet, het is niet mijn hobby, maar het is goed te doen Zo straks naar de verjaardag van mijn neefje en dan daarna lekker bbqen bij vrienden en van het weertje genieten! wat heerlijk is het toch vandaag
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Tipp42hgg OF Ginny (niet aan ons allebei, want anders gaat het nog dubbel ) De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Dames, van 26 april t/m 4 mei ben ik (tipp42hgg) op vakantie. Ik zal de laatste keer de lijst aanpassen op 25 april en dan pas weer op 5 mei. Mocht je met je aanvullingen/wijzigingen haast hebben, dan moet je Ginny even pb-en DE MAMA'S VAN DECEMBER 2008 29 november 2008 Smallgirl77 30 jaar, 2e kind, hartje klopt 15 april 08 : - denkt: meid - geslacht weten: nee - bevalling: ZH ks - BV/FV: bv 01 december2008 Ginny: 29 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv Wossie 28 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? miepje 21 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: fv Essie23 ... jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? SweetMami .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? vis1978 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 02 december2008 Chida, 27 jaar .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: BV Monique4 20 jaar, 1e kind - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Mamamanuela 25 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Yonfi .. jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 03 december2008 Tipp42hgg 27 jaar, 1e kind - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: Thuis - FV/BV: BV Riddle 29 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Ranjeewha18 20 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Jacoba 25 jaar, 4e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Juut 27 jaar, 2e kind - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: bv 04 december2008 Thirsa 24 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Starry 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Popje 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV Dimmel 22 jaar, 1e kind - denkt: jongen - geslacht weten: misschien - bevalling: ZH - FV/BV: BV 05 december2008 Peetje08 33 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - keizersnede - FV/BV: FV mamatje 26 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 06 december2008 Sheri 37 jaar, 4e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? mama05 30 jaar, 2e kind - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: bv 07 december2008 Tweety123 39 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? geja1981 27 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? rv1 26 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 08 december2008 Wolly 29 jaar, 1e kind - denkt:jongen - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: bv Consider 23 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Gwendo76 31 jaar, 2e kind - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv Mir5555 24 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 09 december2008 sylvia79 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv joss81 26 jaar, 1 ste kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: bv Marientje 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv 10 december2008 Rian 24 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Marleen4683 24 jaar, 1e kind - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 11 december2008 Aussie 35 jaar, 1e kind - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv Sim80 28 jaar, 3e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 12 december2008 OemMujahid 22jaar, 1ste kind - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv Marlieke10 32 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 2deKleine 25jaar, 2de kind - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV Cindy80 27 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Jannegie 27 jaar, 1e kind - denkt:jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: ziekenhuis - FV/BV: BV 13 december2008 14 december2008 Marit80 27 jaar, 2ekind - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV Tinker 33 jaar, 4e kindje - denkt:Jongen - geslacht weten:Ja - bevalling:Thuis - FV/BV:FV kitty1982 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: ZH - FV/BV: BV 15 december2008 Dora2003 .. jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? ZonYvon .. jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Parel198820 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 16 december2008 Chanty 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: fv 17 december2008 18 december2008 Girl81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: ? - FV/BV: bv 19 december2008 Willemien .. jaar, 2e kindje - denkt ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 20 december2008 sarodo30 jaar, 4e kindje - denkt: jongen - gelascht weten: ja - bevalling: ziekenhuis - FV/BV: FV 21 december2008 coco1972 35 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv 22 december2008 23 december2008 1ekindje 28 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ziekenhuis - FV/BV: BV Kweenie30 jaar, 1e kindje - denkt: geen idee - geslacht weten: ja - bevalling: ? - FV/BV: ? Anita86 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 24 december2008 Nala 29 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: twijfel nog - FV/BV: BV 25 december2008 susanbenjamins .. jaar, 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - FV/BV: ? natascha78 30 jaar, 1e kindje - denkt: ?- geslacht weten: ? - bevalling: thuis - FV/BV: ? Poppy 32 jaar, 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: ? - FV/BV: BV 26 december2008 Lola1982 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv Manny8225 jaar, 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: ziekenhuis - FV/BV: ? 27 december2008 Johanna1 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Lizzy50 .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Victoria 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ZH - FV/BV: bv 28 december2008 Lorelei77 .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 29 december2008 30 december2008 31 december2008 Een mooie dag in december 2008 Kimkivits 23 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh med.ind - FV/BV: bv bianc 28 jaar, 1e kindje - denkt: weet niet - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Queenie 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje- geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: ? 70 Zwangere meiden in December Agenda Mei 05: Tinker 1e echo 05: Dimmel vk + 1e echo 06: Peetje08 echo & gyn 06: Marit80 1e afspraak vk 06: Manny82 1e afspraak vks 07: Girl81 1e echo 07: Tipp42hgg termijnecho 08: Tweety123 vk 08: kitty1982 1e echo 08: natascha78 intake vk 08: Chanty24 afspraak vk en gyn + echo 08: Monique4 2e echo 09: Smallgirl 2 echo 09: 1ekindje 1e echo + gyn 13: bianc vk 13: Parel1988 VK 13: Kweenie vk 13: Wolly VK 3e echo 14: Girl81 1e afspraak vk 14: Miepje21 1e echo 14: Nala intakegesprek VK 15: Ranjeewha18 1ste echo 15: Dimmel vk en 1e echo 15: Marientje gyn 16: Smallgirl 2e gesprek vk 19: Tipp42hgg 2e afspraak vk 19: lola1982 1e echo 19: Ginny controleafspraak gyn + 3e echo 19: Ginny echo nekplooimeting 20: Popje 12 weken echo 20: natascha78 1e echo 20: Jannegie gyn en 3e echo 21: Marleen4683 1e echo 22: Miepje21 2e afspraak VK 22: 2deKleine 11.10 uur VK 2e echo 23: OemMujahid termijn echo 23: Marit80 termijn echo 26: Anita86 1e echo 28: Kweenie echo 29: OemMujahid vk @ 2deKleine: Je afspraak staat erbij!
@ Tinker Groepspraktijk zwolle zuid zit ik. Geen idee wie mn verloskundige is, ben haar naam vergeten Groetjes joss