december 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door tipp42hgg, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chanty24

Chanty24 Actief lid

Goeie morgen allemaal....

Sterkte voor alle misselijke onder ons.
    Ik heb er eigenlijk alleen s`nachts last van. Echt balen want daardoor slaap ik erg weinig.
    Maar gelukkig kan ik wel overdag doen wat ik wil.
    Vanmorgen al lekkr wezen hardlopen heerlijk in het zonnetje.
    Donderdag eindelijk de 1e echo kan echt niet wachten tot het zo ver is.

2. Chanty24

Chanty24 Actief lid

@OemMujahid
    Wat vervelend die kramp je voelt je zo onzekerd dan he?
    Als ik jou was zou ik gewoon weer bellen ze begrijpen het heus wel.
    Ik heb een paar weken terug ook zo`n raar gevoel in mn buik gehad maar dat kwam toen door ontlasting wat dwars zat.
    En je kunt ook de ene dag wat meer last hebben van symptomen dan de andere.
    Ik zou lekkr bellen kan jou het schelen. Het is jou gevoel!
    Sterkte!

Groetjes Chanty

3. Moe

Moe Fanatiek lid

22 jan 2008
    1.319
    0
    0
    hai Chanty
    dank je wel voor je lieve woorden...
    ik wacht t nog even aan en als het niet overgaat
    bel ik vanmiddag zeker nog even op!

4. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

Ooh.. mijn symptonen zijn ook weg :confused: moet ik me nou ook zorgen maken? ik ben niet misselijk meer, geen pijn aan de borsten of tepels?
    Ik zie ook geen blauwe aders lopen :( HELP

OEM ik zou gewoon even bellen hoor! zeker voor jou gerustheid!
    Dikke knuffel voor jou!

5. Sylvia79

Sylvia79 Fanatiek lid

12 sep 2005
    1.245
    0
    0
    onthaalmama (gastouder)
    denderleeuw
    NIET TE VLUG ZORGEN GAAN MAKEN
    ALS JE NIET EKER BENT VAN JE STUK GA GEWOON NAAR HET VERLOSKWARTIER EN LAAT JE NA KIJKEN ALTHANS DE MAMA4S UIT BELGIÊ DAN EN MAMA4S VAN NDERLAND BEL NAAR VK OF DOKTER OF IK WEET NIET HOE HET BIJ JULLIE GAAT MAAR BLIJF NIET ONZEKER RONDLOPEN IS VOOR NIETS NODIG

6. wolly

wolly Niet meer actief

Alle nieuwe mama's gefeliciteerd met jullie zwangerschappen en geniet ervan :)

Voor de meiden die vandaag de echo hebben...veel succes hopelijk weer mooie kloppende hartjes.

@Oem en Ranjeewha: Wat een onzekerheid en het is zeker schrikken, ik zou ook contact opnemen met de vk of gyn waar je onder behandeling bent.
    Als jullie dar je onzekerheid en angst verteld heb je best kans dat je mag komen voor de echo, ook omdat je nu al een hartje moet zien kloppen.
    Ik hoop dat het niks te beteken heeft en ik duim dat alles goed is voor jullie.

Liefs wolly

7. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    @oem
    Het kan ook nog bandenpijn zijn, omdat je baarmoeder nu groter wordt en de banden waaraan de baarmoeder hangt wat oprekken.
    Ik zou me niet teveel zorgen maken.
    @oem en ranjewah
    De ene dag heb je meer last van je zwangerschapsverschijnselen dan de andere. Ik heb nu ook al 2 dagen geen last meer van dat weeige gevoel in mn maag, maar ik ben er alleen maar blij om ;)

He Tinker, laat es ff weten hoe je echo was!

8. Moe

Moe Fanatiek lid

22 jan 2008
    1.319
    0
    0
    Dank je wel lieve dames voor jullie lieve woorden...

Dit is me eerste zwangerschap dus ik weet absoluut niet wat ik wel en niet moet voelen..
    Daarom kom ik misschien als een stresskip over
    maar dat is gewoon omdat ik onzeker erover ben...

@Joss: hoe voelt bandenpijn dan?

@Wolly: IK heb al me eerste echo gehad en de
    tweede heb ik nu laten verzetten naar volgende week vrijdag...dus een week eerder dan geplant..

@Ranjeewah: Ik wil je heel graag gerust stellen,
    maar zit met het zelfde en kan alleen zeggen
    dat ik weet hoe het voelt...
    Ik hoop voor ons dat het niks ernstigs is en dat onze kindje nog leven!

9. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    Hoi meiden

Voor de meiden die misselijk zijn van harte beterschap, alles met beetjes en rustig aan doen. (ja kan ook niet anders als je misselijk bent).

@Tinker succes met je echo, laat je iets weten.

Weet even niet wie er nog meer een echo heeft, maar veel succes.

Zelf hebben we hier heel de tuin open liggen, we hadden een grote vijver en die is er nu uit om wat meer speelruimte te creeeren voor de kids, toch een hoop werk. kan merken dat ik nu veel minder kan hebben, maar ja, komt goed hopelijk.

Geniet lekker van het heerlijke weer allemaal.

Groetjes Simone

10. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    @oem schijnt stekende pijn te zijn. Over het algemeen komt het wat later in de zwangerschap maa ja wie zal het zeggen?

Sterkte meis! Ennuh afleiding zoeken is ook een goeie ;)

11. Tinker, veel plezier met je eerste echo :D

Oem en Ranjeewah, ik begrijp jullie bezorgdheid, ik ben sinds gisteren ook niet meer misselijk, alleen heel veel honger. Ik was gisteren en vandaag ook minder moe en vanmorgen waren mijn puistjes wat minder en had een beetje het gevoel of mijn maandstonden er aan kwamen, dus maak me eigenlijk ook wat zorgen :oops:

Welkom hier Maria !

12. maria04

maria04 Niet meer actief

Dankje Marientje ik dacht al ik val denk ik niet zo op :)

groetjes maria

13. Vis1978

Vis1978 Bekend lid

22 jan 2008
    509
    0
    0
    Alkmaar
    Ben ik ook weer eventjes heel snel. Zit nu op mijn werk, dus maar hopen dat de baas niet binnenloopt.
    Met dat mooie weer, kruip ik in het weekend ook niet snel achter de computer, dus ik loop eigenlijk altijd achter. Probeer wel te lezen hoor, maar heb gewoon niet zoveel tijd om ook nog een bericht achter te laten (aangezien ik nogal lang van stof kan zijn :))

Meiden die zich zorgen maken....probeer er niet teveel aan te denken. Ik weet het, het klinkt veel makkelijker dan het is en ook ik maak me af en toe wel wat zorgen, maar ik denk dat dat er ook bij hoort.
    Of je zwangerschap wel of niet goed gaat heeft niets te maken met het wel of niet hebben of van het verdwijnen van kwaaltjes. Ik heb ca. 1 week lang bijna geen gevoelige borsten gehad, maar daar heb ik nu wel weer wat meer last van. Het kan verschillen van dag tot dag en van moment tot moment.

Over 10 dagen heb ik mijn 2 echo, ben dan 11 weken en 4 dagen, ik wou dat het alvast zover was, het lijkt alweer een eeuwigheid geleden dat ik het hartje heb zien kloppen, hoewel dat nog maar 2 weken geleden is. Nog effe geduld hebben dus.

Nog een paar uurtjes en dan mag ik gelukkig weer naar huis, ben een beetje luiig/moeiig vandaag en wil het liefst gewoon in de zon zitten. Helaas moet er ook nog gewerkt worden, wat ik nu dus maar snel weer ga doen, daarna lekker in de achtertuin hangen tot vriendlief het eten klaar heeft :), wat heb ik toch een mazzel (hoef het eigenlijk bijna nooit zelf te doen).

Aan alle meiden die vandaag een echo hebben gehad/nog krijgen: veel plezier! allemaal kloppende hartjes!

Grtjs,
    Vis1978

14. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    JIPPIE VANAVOND EINDELIJK DE 1E ECHO :D :D

voel me vandaag beetje raar maar kan natuurlijk ook komen door dat we vanavond de echo hebben maar goed. Wilde in de zon gaan zitten op t balkon maar is zo warm dat ik er maar snel ben uitgekomen.

Liefs Dimmel

15. 2deKleine

2deKleine Actief lid

4 jan 2008
    194
    0
    0
    Mama
    Geniet ervan Dimmel!

16. Johanna1

Johanna1 Bekend lid

15 feb 2008
    515
    0
    0
    Kampen
    Zo hier ben ik ook weer eens! Vorige week een weekje vakantie gehad en overdag allerlei dingetjes gedaan waardoor ik 's avonds te moe was om achter de compu te kruipen. We hebben het vrijdag aan mijn ouders verteld. Ze vinden het erg leuk. (Tja, mijn ouders zijn echte nuchtere zeeuwen... dus meer als erg leuk komt er niet uit.)

Ik heb ook al 2 cadeautjes gekregen! Van mijn schoonmoeder een appeltjesgroene rups (ik had gezegd dat we de kinderkamer appeltjesgroen willen doen) en van mijn moeder een rammelaar.

Ik had vandaag een beetje bruinige afscheiding, het leek wel oud bloed ofzo. Kan dit kwaad? Ik dacht dat ik ergens gelezen had dat dit niet erg is. Nou ik hoor het wel. Gelukkig heb ik verder bijna geen kwaaltjes. Alleen warm eten vind ik niet te doen. Daarnet kwamen m'n aardappels bijna weer terug. Maar brood gaat er wel goed in. Verder af en toe jankbuien... haha.

17. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Hallo!

Wat een weertje zeg! Echt heerlijk! Ik had lekker vrij, mijn man moet vannacht werken dus we waren samen vrij.
    Af en toe een vlaag van misselijkheid maar als ik regelmatig eet dan gaat het beter.

@ oem en ranjeewah, ik heb op mn misselijkheid ook weinig last, alleen soms erg moe. Geen last van mn (.)(.) en zo.

Ik ben benieuwd hoe de echo's waren!

Morgen weer een ochtend werken, daarna hopelijk weer genieten van het mooie weer.

Werkse allemaal en tot later!

Groetjes marleen

18. Monique4

Monique4 Niet meer actief

Hey dames,

Ook ik heb dagen erbij dat ik me helemaal niet zwanger voel, echt nergens last van, maar sommige dagen... pffff.
    Het hoort er allemaal bij denk k.. je hoeft je echt niet ELKE dag misselijk of wat dan ook te voelen ;)

Maria welkom hier! :D

Liefs Monique

19. Aussie73

Aussie73 Actief lid

15 jan 2008
    494
    0
    0
    Hoorn
    Grappig, ik ben ook een Maria en uitgerekend op 17 dec!
    Welkom! :p

20. Tinker

Tinker Actief lid

30 okt 2006
    305
    0
    0
    Zwolle
    Hey allemaal,

Nou vanochtend de echo gehad en we hebben een kloppend hartje gezien maar ik nog maar 7 weken en 4 dagen. Ik had zelf eigenlijk wel verwacht dat ik verder was dus was het even een domper voor me :cry: en ik ben s'middags meteen naar bed gegaan en 2uurtjes geslapen. Daarna was ik druk met de kinderen dus vandaar dat ik zo laat ben. Maar alles is goed. Mijn datum is nu 18 december maar misschien dat het nog veranderd (denk het zelf niet) Ik heb 26 mei weer een echo om dan te kijken hoever ik helemaal ben en wat de echte datum is........ ;)

Ben er nu nog een beetje onderste boven van maar dat komt wel goed ........ :) :)

Moet nog even mijn banner aanpassen maar dat komt wel...... ;)

Liefs milou

Deel Deze Pagina