Pfff dank je Wolly! Ik maakte me er toch wel een beetje zorgen om. Maar ik heb geen kramp oid, alleen obstipatie . Ik had het nu ook weer een beetje, na een flinke hoestbui. Het zal wel gewoon oud bloed zijn wat er nog uit moet ofzo. Ik ga snel weer aan't werk. Zit hier heel stiekem te typen....
Hey meiden, Ik heb ook al een positiebroek moeten halen, want veel broeken zitten nu echt te strak. Ik moet zeggen dat het wel heerlijk zit, en je ziet echt al een klein buikje hihi. Maar lijkt meer op een dikke vetrol haha.
Er is mij verteld door de gyn toen ik het had dat het kan komen door, als je naar de wc gaat en onbedoeld pers je toch een beetje mee, als je te druk hebt gemaakt (ik heb toen 3 x pw gesport) als je niest/hoest enz. De baarmoedermond is nu heel goed doorbloed waardoor er makkelijk een vaatje kan knappen. En die steken zijn idd bandenpijn die heb ik ook nog steeds af en toe. Soms rechts en soms links. Niet druk maken probeer lekker te genieten van je zwangerschap. @Peetje: Dat vraag ik me ook af, ik pas nu nog in me eigen bh, ze zijn wel voller maar nog niet echt gegroeid, hoeft voor mij ook niet zit nu al met een i maat @Dimmel: Wat een mooie echo zeg heerlijk he als je het hartje hebt zien kloppen.
Wolly, een i cup? Ik wist niet eens dat dat bestond. Ik geloof dat ik toch niet zoveel te klagen heb dan met mijn e naar f cup. Monique, ik heb nog geen positiekleding gekocht. Ik had nog een broekmaat groter in de kast liggen, omdat ik vorig jaar eerst maar wat ben gaan sporten en afvallen voordat ik stopte met de pil. Dit zit trouwens wel raar omdat mijn buik wel gegroeid is, maar de rest gelukkig niet. Ik had eigenlijk veel meer moeten afvallen, maar het lukte niet zo. Dus nu maar proberen niet (of weinig) aan te komen. De gyn heeft trouwens niets gezegd over mijn overgewicht, dat had ik eigenlijk wel verwacht.
Ja het bestaat, ze gaan volgens mij tot LL. Ik koop mijn bh's ook altijd bij de speciale bh zaken voor grote maten. Het is soms wel vervelend want je kunt niet even naar bv de Livera om een leuke bh te kopen voor weinig, ben zelf altijd een vermogen kwijt aan die tenten Daarom hoop ik ook niet dat ze zouden gaan groeien want ze zijn al groot zat.
@ Wolly, tjee zeg, en ik maar zeuren over mijn cup e! Ik kan al weinig leuks vinden, dat zal voor jou wel helemaal een ramp zijn! @ Dimmel, Mooie echo hoor! Ik ben (tot nu toe) ook op 10 december uitgerekend, mooie datum vind ik het!
Wolly, ik snap helemaal dat je hoopt dat ze niet nog groter worden. Ik had dat zelf stiekem ook wel gehoopt. Maar helaas. Gelukkig zijn ze nog wel in proportie met de rest van mijn lichaam. Even een BH kopen bij livera lukt mij ook niet. Komt ook omdat ik niet zo van beugels houd en omdat ik overgewicht heb. Een goede beugel BH zit wel lekker, maar de meeste vind ik te veel in mijn armen prikken. Gelukkig zijn er ook hele goede beugelvrije BH's die veel steun geven. Maar ze zijn wel duur inderdaad. Waar vind je eigenlijk die speciaalzaken? Of bestel je ze over internet?
inbraak: hier een dec 2007 mama je kunt speciale bh's kopen die je straks ook kunt gebruiken voor te voeden van het merk anita gaan de maten in ieder geval tot G en ik denk nog wel verder. Bij te koop aangeboden staan 2 bh's van mij te koop. sorry voor de storing wilde even genieten van jullie verhalen lijkt nog maar zo kort geleden dames succes allemaal met jullie zwangerschap en natascha78 in het bijzonder en geniet er van groetjes Inge uitbraak
Dat klopt er zijn idd bh's zonder beugel die ook de steun geven net als een beugel bh, ik heb ze zelf ook gehad maar vind wel dat als je ze een paar keer gewassen hebt dat dan de rek er een beetje uit gaat dus zelf heb ik liever een bh met beugels. Die speciale zaak is bij ons in de stad maar ik kan je ook de site van haar geven want geloof dat je daar ook online kunt bestellen. Als je interesse hebt dan stuur maar even een pbtje.
Hallo dames, Heben jullie geen pijn aan je rug dan? In 2002 heb ik een borstverkleining gehad. Echt super. Ik had cup f en na de operatie cup c. Wel daarna een super dikke buik, want helaas hebben ze daar niets weggehaald. Zojuist bericht gekregen van de chirurg. Ik kan nog borstvoeding geven, want de tepels zijn toen niet doorgesneden. Ik moet er wel vanuit gaan dat het moeizaam of niet goed gaat ivm de operatie. Ben wel blij, maar weet nog niet of ik borstvoeding ga geven. Groetjes Natascha
@Natascha: ik heb geen pijn in me rug van de zware boobs maar nu wel door de zwangerschap. Als ik iets gedaan heb in het huishouden of ik heb een stuk gelopen dan merk ik het wel. Jeetje vond je dat niet eng zo'n borstverkleining? Wel fijn dat je dan toch nog borstvoeding kan geven. Ik heb er eigenlijk nooit over na gedacht over een verkleining. Ik denk eerlijk gezegt dat het ook niet staat bij mij omdat nu alles wel in proportie is.
Gwendo, ik krijg mijn eerste echo op 10 weken, was met de eerste ook zo Daarna is het net zoals Sylvia zegt om de 4 weken in België Jannegie, ik denk dat ik stilaan mijn zwangerschapsbroeken ook uit de kast moet halen. Al mijn andere broeken beginnen al goed te spannen, wat niet comfortabel is Voel me ook zo opgezwollen de laatste tijd. Oem, mijn borsten beginnen nu ook wat zwaarder te worden, maar ik pas mijn bh's nog Als ze zwaarder worden heb ik nog altijd mijn voedingbh's Peetje en Dimmel, super dat jullie echo's goed zijn Natascha, ik heb ook steeds zo'n honger de laatste dagen, vanmiddag had ik iets meer gegeten zodat ik misschien niet zo gauw honger zou hebben, maar daar werd ik dan weer misselijk van. Dus in vervolg weer kleine beetjes. Momenteel heb ik nogal een opgezette pijnlijke buik, mijn darmen zijn wat van slag .
Ook weer ff een snel berichtje van mij (weer stiekem in de baas zijn tijd). Ik lees van alles over groeiende borsten en grote cupmaten. Kan me voorstellen dat als ze al zo groot zijn, het niet fijn is als ze nog groter worden. Ik daarentegen kan niet wachten tot ze een cupmaat groter zijn (zijn nu namelijk B). Ik heb nu wel het idee dat ze iets voller zijn, maar groter zijn ze zeker (nog) niet. Ik hoop dat ik er na de zwangerschap nog wat van overblijft Superecho trouwens Dimmel, leuk he om te zien dat het steeds meer op een mensje lijkt. Op onze echo waren de beentjes en armpjes nog niet duidelijk te zien (nog in ontwikkeling). Volgens mij lag hij/zij wel met de voorkant naar ons toe. Nog 10 daagjes en dan mogen we weer een kijkje nemen. Ik lees trouwens dat je in België om de 4 weken een echo krijgt....Super zeg. Ik ben toch wel een tikje jaloers, al moet ik denk ik al blij zijn dat ik er 3 krijg ipv 2. Nou.....weer snel verder werken! Grtjs, Vis1978
DANK VOOR JULLIE LIEVE WOORDEN November/December2008 MAMMA's en de SEPTEMBER Mama!!! super lief van je inbraak!
Oh meid das niet zo leuk dan maar is toch al leuk als het ziet niet? hij lag echt zo stil en af en toe zag je het op en neer springen haha was echt heel leuk om te zien. @wolly thnx meid was echt mooi om het te zien
@Ranjeewha: Heb je de vk gebeld of je voor een echo mocht komen? En zijn je kwaaltjes nog steeds weg? Ik hoop echt dat het niks te betekenen heeft. Dikke knuffel wolly
Hahaha, we hebben inmiddels 2 maria's en een mary voor de 17e ! Wie volgt? Mijn man is ook nog eens timmerman dus misschien moet ik maar gaan rekenen op een kerstkindje
Lieve meiden, Gefeliciteerd allemaal met de mooie echo's hartje etc. Voor de meiden die zich zorgen maken en niet lekker voelen: van mij een dikke kus en een knuffel! Sterkte Voor de meiden zonder "kwaaltjes" Ga zo door! Ikzelf ben alleen maar gruwelijk moe en ik lijk op een buddha....... Nog bijna niets op de weegschaal maar echt waar ik wordt een Buddha hihihihi Ik heb inmiddels mijn echo in mijn album staan! Ben er helemaal verliefd op hihihi x Aussie
Hallo allemaal, Even snel een berichtje van mij. Meiden met een kloppend hartje, gefeliciteerd, goed om te horen. wat leuk drie Maria's, vooral maria en de timmerman, zou wel stoer zijn om dan een kerstkindje te krijgen. vanochtend was ik licht misselijk en vanmiddag op mijn werk dacht ik dat ik instortte en zat midden in een gesprek dus moest echt doorgaan. Ben nu ook moe, ga straks lekker hangen op de bank. Hard gewerkt vandaag, pfff. Heb net alles wel doorgelezen, maar heb het niet kunnen onthouden. Oh ja, over groeiende cups kan ik niet meepraten. Ik ging van kleine B naar volle B/ kleine C tijdens mijn eerste zwangerschap, dus geen mega verschil. Ik kocht tijdens mijn zwangerschap grotere BH's bij de H&M, was goedkoper dan meegroeibeha's, maar aan die tip heb je niets als je een grote cup hebt. Dag mededecember moeders, ik kom hier morgenavond weer lezen. Liefs Victoria