Hoi Kitty, Las er overheen, wat vreselijk! Ik heb het bij mijn eerst mee gemaakt het is echt niet leuk. IK wil jou en je man heel veel sterkte toe wensen. Dikke knuffel van mij.....
KItty, heel veel sterkte, wat zal je geschrokken zijn, hoop dat je het een plaatsje kan geven. Groetjes Simone
kitty heeeeel veel sterkte meissie! Weet iemand hoe het met Ranjeewah gaat? Ik heb der lang niet zien posten? En kan iemand me op de afspraken lijst zetten, ik heb ipv 23 mei op 16 mei een echo... Thnx
Kitty wat een schok zal dat geweest zijn! Ik heb dat bij mn eerste zwangerschap ook gehad. Vond het een hele schok. Heel veel sterkte! Liefs Chanty
jaaa ik vind het heeeeel fijn... Ik maak me namelijk best veel zorgen... omdat ik helemaal niks meer voel... en daarom zei de vk dat ik dan de echo moest vervroege een week eerder dus... dan ben ik 11 weken
Kitty: Wat een rotnieuws! Heb het zelf ook bij mijn vorige zwangerschap gehad, dus weet wat voor klap het is. Sterkte meid!
KITTY veel sterkte! ik word gemist vind ik leuk! HAllo OemMujahid, ben ik hoor Met gaat alles wel goed,ik heb besloten dat ik me niet druk ga maken, hoe moeilijk dat ook is.., Maar dan heb ik geen leven, ik moet ook nog voor mijn kleintj zorgen en mijn vriendje..! daarom Ik heb over een week mijjn echo! dus daar wachten we nog op! hoe gaat het voor de rest met jullie? kuskus
Hey meiden! Kitty, wat ontzettend naar voor jullie! Hoop ook dat jullie het een plekje kunnen geven. Hier alles goed. Erg moe maar wel toppie. Geniet volop van het weer (in de schaduw) en mijn vrije week. Heerlijk niks hoeven te doen, een beetje studeren en af en toe weg met mijn dochter. Morgen naar een zee aqauriu met haar dus weer volop te doen. Oja, en mijn paard ook nog doen, ik vermaak me dus wel. Zolang ik netjes elke 3 uur eet ben ik ook niet misselijk. Alleen erg moe. En af en toe steken in mijn buik aan de zijkanten. Zal wel aan het groeien zijn. Mijn baarmoeder zie je al zitten als ik lig. Zie je een kleine bobbel net boven mijn schaambeen zitten. Voelt ook al iets hard aan. Kunnen jullie je baarmoeder al voelen? Nog 2 nachtjes en dan heb ik weer mijn echo, en van het weekend gaan we het eindelijk aan iedereen vertellen. Jeetje zeg wat duren die weken lang. En nu is het al bijna zover. Ik ben er gewoon zenuwachtig van. Iedereen krijgt het gelijk te horen, dus..... Ik denk dat ik ga huilen. Heb als een tijd niet gehuild, dus mijn traanbuisje zitten vol en willen graag leeg. Voor de meiden die nog moeten werken, sterkte! En alle andere, geniet lekker van het mooie weer. -x-
@smallgirl: ik ben de hele dag al ONGELOFELIJK misselijk! Afschuwelijk gewoon. En moe, tja dat blijf ik gewoon. Maakt niet uit hoeveel ik slaap.....
Hey smallgirl, ik voel mn baarmoeder nog niet, ofja ik denk dat wat ik voel mn schaambeen is ofzo. Ik heb wel al echt n buikje door mn darmen ofzo. Liefs Monique
Ah Kitty wat erg voor je. Eerst een zware blaas en nieronsteking en nu dit. Het was je zo gegund. Heel veel sterkte.
Hallo Meiden Wat een heerlijk weer! Ik kwam vanmorgen uit de nachtdienst maar kon al vanaf 12 uur niet slapen. Geniet lekkr van het zonnetje in de tuin. Zit heerlijk het tijdschrift kinderen te lezen. Morgen eindelijk de echo ben zo benieuwd. Laat de tijd maar vliegen. Er begint een heel klein buikje te komen maar stelt nog niet veel voor. Ook ik moet regelmatig wat eten want anders word ik me toch misselijk gelukkig niet overgeven! Baal er alleen nod steeds van dat ik s`nachts zo misselijk wakker word. Hoop echt dat dat snel over gaat. Ik ga nog even lekkr van de zon genieten! Fijne avond allemaal! Liefs
Kitty, Veel sterkte. Ik ga verder geen stereotype zinnetjes zeggen... die iedereen trouwens goed bedoeld. Ik weet wat je meemaakt. Groetjes Natascha
@ Kitty: heel veel sterkte! Iemand vroeg hier of er ook mensen een dagboek bijhouden. Ik wel, tenminste ik probeer het! Meestal ben ik 's avonds te moe om nog te schrijven. Hier gaat verder alles wel aardig goed. Sinds eergisteren verlies ik wat oud bloed en gisteren had ik 2x gewoon bloed verloren. Maar de 1e keer kwam na harde ontlasting (teveel druk gezet) en de 2e keer na het vrijen. Daarna geen drupje vers bloed meer gezien en geen kramp dus ik maak er me niet al te druk om. Durf alleen niet meer naar de wc. haha! Oh ja, over de Maria's.. Mijn 1e naam is Johanna en mijn 2e naam: Maria! Haha! Nog meer Maria's dus.