hoi, ik ben linda ik was 17 jaar toen mijn moeder plotseling overleed aan een hersenbloeding het is inmiddels al weer bijna 11 jaar geleden (1dec) ben zelf trotse moeder van 2 kids meisje bijna 3 en jongetje 8 maanden vooral na ons 2e kindje ben ik erg emotioneel en dat ik me moeder vaak mis als het om de kinderen gaat ik mis ze nog echt elke dag ik gniet volop van me mooie gezinntje en niemand lijdt eronder maar diep van binnen scheurt me hart nog iederedag ik zal zo graag me kindjes met haar willen delen en me geluk dat doet nog vaak zeer ik weet dat ik haar nooit meer terug krijg en hoop hier dan ook erkenning te krijgen over me gevoel linda roest
Lieve mama, ik wil graag aan je vragen Hoe deed jij dat toen ik klein was? Ga je mee kleertjes kopen? Kun je even oppassen? De stilte doet pijn Lieve mama, ik wil graag met je delen Zijn eerste tandjes Zijn eerste woordjes Zijn eerste pasjes De stilte doet pijn De stilte, ik denk niet dat ik er ooit aan wen En de pijn lijkt erger, nu ik zelf mama ben dit mooie gedicht heb ik gevonden en past precies bij mijn !! i
hoi meid hetzelfde heb ik niet ! maar ik kan wel met zekerheid zeggen dat het niet lang meer gaat duren voor ook ik men mama ga verliezen en alleen het gedacht al is onbeschrijflijk pijnlijk ! veel sterkte met de moeilijke momenten die he hebt en ongetwijfeld nog zullen volgen
Ik kreeg echt kippevel bij het gedichtje, mooi en verdrietig. Gelukkig heb ik mijn mama nog, het lijkt me inderdaad verschrikkelijk dat ze nooit mijn kind zou leren kennen. Ik denk ook niet dat ik er ooit aan zal kunnen wennen dat ze er op een dag niet meer is, ik kan al wel huilen bij het idee. Ik ben blij en dankbaar dat het ons gegund is dat ze er nog is nu Ilias er is, maar ik voel ook mee met degenen voor wie dat niet zo is. *knuffel* Ik weet trouwens dat er ergens nog een topic over dit onderwerp is (of zou die inmiddels gesloten zijn...).
@MamavanAmaryllis jeetje zeg dat je het nu al weet dat je moeder zult gaan sterven lijkt me ook verschikkelijk moeilijk ik hoop dat je nog een fijne tijd met haar kunt hebben en vraag en deel alles nu het nog kan als ik het had geweten had ik dat ook gedaan maar daarom is het niet minder erg zeker niet als je zelf moeder bent ik hoop ook dat ze je tweede kindje ook nog mag mee maken een dikke knuf voor jou @Zinaa bedankt voor je reactie ik heb wel gezocht maar heb niets kunnen vinden dus vandaar dat ik dit topic heb geopend
ja heb der al meerdere malen een topic over geopend .. coma toestanden enzo en blijkbaar (ben ik maandag te weten gekomen ) hebben ze haar de laatste keer 2keer moeten reanimeren .... als ze nu nog 1 keer een zwaarder virusje of bacterie krijgt is het afgelopen .. ze weegt nu nog 41 kg komt van de 78 .. ze is heeel zwak .. kan niet meer lopen ... kan haar zelf niet meer wassen ofzo ... en de dokters hadden het al gezegd dat ze al veeel geluk heeft gehad om der 5keer door te komen maar een 6de keer zal niet waar zijn... ik ben zo bang elke dag kan het gadaan zijn ....
@MamavanAmeryllis wat moet dit een moeilijke tijd voor je zijn heel veel sterkte ik kon het niet terug vinden dus maar is je moeder ziek ??? als je er even geen antwoordt op wilt geven begrijp ik dat ook
Ja ze is ziek ... Ze heeft twee en een half jaar geleden een septische shok gehad, boedvergiftiging en toe is de elende pas echt begonnen ! Het is een vreselijke tijd geloof mij ik moet letterlijk 3dagen recuperen van een bezoek aan haar zo erg dat het me grijpt ! Ik zie haar echt achteruit gaan
jeetje zeg ik kan me voorstellen dat je al een lange moeilijketijd achter de rug hebt en dat je nu ieder moment bang bent dat het afgelopen kan zijn ik wens je veel sterkte er mee en hoop desondanks dat je toch een beetje kunt genieten van het wondertje in je buik moet ook ee hoop spannig voor je geven dikke knuffel voor jou