Minnie Wat een uber-schattige paddestoel zeg! Heel leuk gemaakt van jullie! Lotte Kom op zeg, ga nou eens bevallen.... Jij moest als eerste...Of allemaal tegelijk! Stink Jee vanaf dinsdag al....kan me voorstellen dat ze er klaar mee is. Maar inleiden hoeft echt niet altijd zo lang te duren hoor. Dretjuh Lekker zelf bij laten betalen aan zijn fiets. Dat jong vreet fietsen! Dees Jee zeg, kun je dat niet bij een instantie ergens melden? Dat kan toch niet? RItI Oh, lekker zo'n verse baby. Heerlijk! Doortje Toen ze bij mij begonnen met inleiden had ik ook van die ongesteldheidspijn... wel in golven dus wist wel dat het gerommel van weeen was. Wat mij verbaasde is dat dat lichte gerommel wel al de eerste 3 cm waren....dus alles kan! Hoop dat het gaat doorzetten... Happy Ach sneu voor Tijs... Hoop dat hij er snel weer vanaf is. Dees Misschien is het huist goed om tegen een "vreemde" ha je verhaal te doen? En als het niet oplucht kun je altijd nog daarna naar je eigen ha gaan.
hooooi! Kom ff snel babynieuws checken, maar dat valt me weer tegen.... Verder hier gewerkt en geturnd en nu lekker mijn nestje opzoeken! @panos en anderen: Ik ga helaas zondag niet mee, maar kom dinsdag wel naar Panos! Moet alleen wel om half 2 of 2 uur bij de fysio zijn, maar we waren van plan om 's ochtends af te spreken toch? @rest: sorry dat ik jullie weer ff verwaarloosd heb!
Zoo.. net ff wat huishouden gedaan.. morgen alleen nog stofzuigen woehoe (ok en was vouwen, maar ja, dat blijft doorgaan he ) Had gehoopt nog ff te kunnen prutse maar moet echt nu bedje in ... maar goed, met beetje geluk heb ik daar nu morgen tijd voor @ dees: dronken?? met patienten?? mijn hemel.. dat lijkt me gevalletje op non actief.. als je al zo ver denkt te zijn dat je bijna overspannen bent, zou ik gewoon toch ff naar die vervanger gaan... wie weet valt het mee... en wie weet zegt die net iets wat je denkt OH!! zeg maar.. @ riti: lief! @ doortje: en? al gebadderd, gedoucht? aan de ananas? bitterlemon??? was het niet zo dat je met riti ging kletsen om het op te wekken is gelukt geloof ik hoop ik dan maar @ hier heeft madam ontdekt hoe de cd-speler open en dicht moet... :S.... hopelijk was duidelijk dat dat niet mag.. ze zat wel met grote ogen te kijken van: ja maar, ikwil muziekje.. ze wilde de paul simon cd van papa horen.... ok.. aangezet.. en swingen tijdns het eten naar bed was ff drama, wilde niet mee.. hoewel.. ze was slaap kindje slaap aan het zingen dus ik zeg: we gaan zo slapen, maar eerst .... en zegt zij : opruimen hihi... maar goed.. boven nog klein dramatje, maar pyama aan en ging op bed dus dacht nou das mooi.. maar tijdens verhaaltje weglopen.. tja.. dan geen verhaaltje.. dus boekje weg gedaan en licht uit.. gevraagd of ze dan in bedje ging liggen dan ging mama liedje zingen en anders mama weg.. antwoord: nee ok, dag lianne, welterusten.. nou! helemaaal overstuur en ben gewoon doorgelopen, deur dicht... niet veel later was het rustig.. wasze zelf in bedje gaan liggen en zichzelf aan het instoppen.. zo schetig! hihi.. dus toen wel ff liedje voor der gezongen
Meeting zondag Gaat moeilijk worden voor ons. Was vergeten dat mijn man moet voetballen en is dan pas rond 14.00 uur thuis. Daarna moeten we nog naar een kinderverjaardag dus jammer..... Had heel graag mee gegaan.
@Dretjuh ik heb het erg gezellig gehad lieverd.beetje moeite om uit bed te rollen hihi. tot snel het lieverd wanneer hebben jullie tijd een keer om op skype te praten en boeken om naar jullie te gaan? nou ik drink me koffie op en ben ik weer werken
@collo: tja maar ja hij vertikt het om werk te zoeken, zn zakgeld maakt hij op voor hij bij ons is en hij heeft nog een boete van 67 euro (schoolboeken, eigen schuld) die hij van ons moest betalen (totaal gespaard 0,00 euro) dus dat schiet niet op :S maar hij mag er vandaag hier thuis voor gaan werken als we naar de stort gaan en mn vaders schuur/garage op gaan ruimen @Stink: joeehooeeeee wat leuk!! @Littlewonder: ehm... kan vanavond wel skypen? Stuur maar n smsje ofzo als je erop zit, kom ik ook @Joyce: ohh ja zodra ze dat soort dingen door gaan krijgen hihi @Meeting morgen: ehm.. wie komen er eigenlijk nog wel naast panos en ik ? Wil wel graag n tijdstip weten, moeder komt morgen thuis en moet opgehaald worden
Goedemorgen allemaal! @ Stink; gefeliciteerd! Wij hebben ons vanmorgen collectief verslapen......heerlijk!
Morning! Nog steeds een dikke buik! Hij heeft weer eens de hik, is wel heel lief Ik ga even bijlezen. Zag al op hyves dat Elmo jarig is. Gefelicteerd!
@dees: denk dat je ook niet ver van overspannenheid aanzit... Vervelend dat je ha er volgende week niet is! Als hij terug is gelijk bellen he? @happy: heupgewrichtontsteking? Nouja! Wel zielig hoor, loopt hij net zo lekker! @riti: en al wat leuks bedacht voor het weekend? Lekker uigeslapen! Goed zo! @collo: ok, herkenbaar dus? Hoop ook heel erg dat dit gerommel wat heeft uitgehaald. Wat zo bizar is, is dat het nu weer over is. Nouja, en zo blijven we bezig Hoe is het nu met jou op je werk? @suus: hoooiiii! @joyce: ananas staat klaar om geslacht te worden! (moet man alleen doen, ik kan er niks van ) Lekker eigenwijsje hebben jullie toch! @stink: gefeliciteerd! fijn voor je vriendin dat haar kleintje er eindelijk is! @hier: man is zwemmen met Sara. Ik even rustig opstarten. Heb niet zo best geslapen, kon mijn draai niet vinden.
Goedemorgen! @stink: wat leuk! gefeliciteerd!!! @elmo: ook gefeliciteerd, fijne dag vandaag! @dikke buiken: kom op, word eens plat!!!
Dees, nou ben je dan lekker mee met zo'n collega! Stink, Wouw gefeliciteerd!!!! Happy, He bah! Word je ook niet vrolijk van.. Veel beterschap voor m. Rest. Sorry...... Hier, Jamie helemaal trots op dr paddestoel. Iedereen die binnen komt moet ze m meteen laten zien, en ook alles aanwijzen Gister lange en drukke werkdag gehad. Maar heb wel heerlijk gelslapen!! Zouden vandaag eigelijk naar Smoeder gaan, maar op t laatste moment toch besloten dat Uk en ik later komen. (schiet niet op om met Uk daar te zijn terwijl ze aan t overhuizen zijn, en vriend wou dr niet naar de oppas brengen) Maar goed.. Kan ze nog ff lekker naar bed zodat ze drna weer lekker fit is als we naar oma (en de kermis) gaan
@Doortje: ahh de hik, nog ff en je voelt dat niet meer, raar idee of niet? Geniet er nog even van, nog heeeel ff maar @RiTi: collectief verslapen, eigenlijk super gezellig toch? Hier allemaal tegelijk wakker vroeg :S @MinnieMe: was ook wel een hele gave paddestoel hoor!
Gisteren trouwens met Stijn naar het CB geweest voor zijn vroege half jaar controle, zie onderschrift! Goed hoor!!! Ik heb hem dan ook zojuist maat 74 van broek aangegeven en waarempel hij past keigoed!!! Daaaaag baby....!
@ suus; wow 74 al, wat goed van Stijn, maar inderdaad geen baby meer he zo. @ Mini; wat leuk dat ze zo trots is op de paddenstoel, en terecht! @ Doortje; Nog steeds een buik, duurt nu vast niet lang meer. Wat leuk dat ze zijn gaan zwemmen . Hier nog steeds niet echt een plan. Vanmorgen douchen, aankleden en was uitzoeken. daarna het dorp in gegaan en Maura lekker los meegenomen. Fijn als je niet echt iets moet, kan ze op haar gemak oefenen met los in winkeltjes lopen (uitdaging = bloemist). Soms even duidelijk afspreken dat ze mag kijken maar niet pakken, en dan gaat het ook heel goed . Opbrengst: nieuwe stapel peuterboeken van de bieb, frambozen, bramen, bessen en aardbeien, nieuwe haring en een of ander stuk oude kaas met een verhaal wat ik niet meekreeg. volgens mij had ik trek .
Kom ik thuis, is mijn man aan het snoeien geslagen (moest ook wel)..... beetje te, geen groen meer te zien nu .