December 2009 mama's, Deel 12!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 14 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Goedenmiddag!
    Lekker gewerkt tot 12.00 uur daarna snel door naar huis om man af te lossen ;) Lenn wil niet slapen, dus word nog gezellig vandaag.. straks komen mn ouders en gaan we de stad in..

2. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @RiTi: leuk al die bieb boeken en dat heerlijke fruit!
    Whoeps weg groen, was je man zo enthousiast?

@Suus: zoow 74 al, gaat snel zo he!

@Roeltje: ahh lekker kort werkdagje dus, veel plezier vandaag!

@Hier: zoow garage voor een deel leeg, gaan de mannen dalijk naar de stort brengen, dan alle oude tegels van de woonkamer erin en die naar de stort en dan ff herindelen en wat vegen en dan is dat klaar :)

3. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dretjuh; jullie schieten lekker op daar, heerlijk als zo'n klus gedaan is, zal je moeder blij me zijn.
    Ja, weer leuke boeken voor Maura, ze begint het idee van lenen al een beetje te snappen.
    Jij noemt mijn man enthousiast, ik lomp :p.

4. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Volgens de buienradar is het hier droog, waarom wordt alles dan nat?:(

5. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    buienradar klopt de laatste weken niet echt, kijk wel ns vaker hier maar klopt absoluut niet, terwijl het eerst zo'n handige site was.

ja zal mijn moeder zeker blij mee zijn, vind t zelf ook fijn als alles opgeruimd en schoon is, zij ook maar ze kunnen dit beide lichamelijk niet.

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Zo, weer thuis, ouders weer weg.. Lenn kijkt even tv, die heeft besloten om geen slaapje te doen dus die is helemaal afgedraaid.. Zo vast het eten opzetten zodat hij op tijd kan eten.. Eet ik vanavond wel samen met man (is nog bezig met vis roken) en kan Lenn op tijd naar bed.. Eten mooi stamppot andijvie, gegarandeerd succes..

7. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    oehh vis roken, leuk werk!
    andijvie stampot is zeker lekker, hopelijk trekt Lenn t eten nog n beetje als hij zo moe is

Hier frietjes, erwtjes en frikandel... eten we in engeland niet (heb niet eens een frietpan) dus heb dr in NL altijd zin in :p

8. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

@dretjuh ja hoor kan vanavond wel op skype komen.neem ik me laptop mee naar boven;)kan ik gelijk op de vaste pc boeken enz.

@all lees zo even de rest ben net terug van werken.

9. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hee lieve allemaal:)

kwam me weer melden! Zit in de auto, niet onderweg naar het ziekenhuis hoor hihi!
    Nog steeds een dikke dikke dikke buik gevuld met baby (en classic burger 1955 hihi).

Nog nieuws van Manoe en Doortje??

Xxx

10. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Doortje
    Gaat wel goed op mijn werk. Nu weer druk omdat mijn collega 4 weken op vakantie is, maar het gaat weer goed. Tis weer rustiger in het koppie.

Suus
    Wow wat een kanjer! En ik dacht al dat Lizzy een flinkert was!

Hier
    Alles zijn gangetje. Vanmorgen vroeg voor ons doen wakker 07.30 uur, dus een beetje slaperig.

11. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    ...die hebben ook nog steeds een dikke buik...voor zover wij weten.

12. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Collo
    las net je stukje dat ik moet bevallen;). Maak dat die kleine deugniet maar duidelijk:p! Ben maar naar de mac gegaan, zou moeten helpen volgens de lijst met fabeltjes:p

Meeting
    heb ik helemaal gemist;). Was het gezellig? Waar zijn jullie geweest?

Elmo
    gefeliciteerd!!

Doortje
    jij gaat eerst.!! Al dat gerommel ineens! Hier niks behalve harde buiken;)

Suus
    waaauw Stijn groeit super!!

13. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Lottie: heej, genoten van je burger? Weer onderweg, we treffen je ook nooit languit op de bank he?

@ doortje; gezellig gegeten met je man gisteren ter ere van jullie jubileum?

@ Collo; wat fijn dat het weer rustig is in je hoofd. Beetje slaperig is stiekem best lekker op zaterdag.

@ hier; net heel gezellig pannenkoeken gegeten met z'n drietjes, incl vrolijk plastic tafelkleed en heerlijke fruitsalade na.
    Net voor 19u hier alles weer aan kant, weggewerkt en opgeruimd, recordtijd :D.
    Nu lekker bubbels drinken met mijn man, en even bijkletsen na een drukke drukke week (van zijn kant dan)

14. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Elmo, nou vergeet ik je nog :)
    VAN HARTE GEFELICITEERD!!!

15. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Riti
    haha dan gaan de dagen zo langzaam:p. Ben wel helemaal op hoor de laatste dagen...eerlijk gezegd:)...
    Klinkt heel gezellig jullie etentje:). Mmmm fruitsalade!!
    Geniet van je bubbelsss

16. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Lottie; Dat kan ik me goed voorstellen meid, logisch dat je op bent. Niet handig je hebt nog een bevalling te gaan dus pak je rust waar het kan (lekker makkelijk gezegd van mij he ;)).
    Die fruitsalade mag van mij iedere dag wel, onszelf getrakteerd op veel rood fruit, ook framboosjes en zo. Echt smullen, nu het nog kan want het is wel een beetje over met het zomerfruit. (en Maura vond het ook lekker, gek he)

17. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @suus: jeetje, wat gaat Stijn snel!!
    @riti: lekker dat fruit! Hier heeft man granaatappel gekocht. Lekker met griekse joghurt en honing als toetje! Wat heeft Dennis allemaal gesnoeid? Kan me voorstellen dat het er erg kaal uitziet! Ja gisteren gezellig gegeten! Uiteindelijk allemaal lekkere dingen bij de traiteur gehaald en heerlijk tijdens een filmpje opgepeuzeld. We waren allebei gaaaaar. Geniet van je avondje met bubbels!
    @lottie: ook nog dikke buik dus...kunnen we elkaar de hand schudden :)
    @collo: fijn dat het rustiger in je koppie is!
    @hier: gaaaap, niet helemaal wakker geworden vandaag... Man morgen weer naar het nieuwe huis, dus even verzinnen wat ik met Sara ga doen.

18. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    We hebben vandaag fotoshoot gehad van Job......smelt!

19. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Deze is ook zoooooo schattig!

20. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    En de laatste (we hebben alleen nog maar een voorproefje van de fotografe gehad dus over een tijdje nog meer spam van Job!)

Deel Deze Pagina