WAUW happy wat mooi!!!!!!!!!!!!!!! Wie was je fotograaf? wauw wat mooi zeg, heeel gaaf als herinnering!
@Happy; Wat een prachtige foto's!! *smelt* Vind het telkens weer zo bijzonder mooi dat die kleine ukkies zo lekker puur en zoet zijn. @elmo; Gefeliciteerd met je verjaardag! @Stink; Jaaaa, ze is er! Ik neem aan dat alles goed is met moeder en dochter? @Suus; Wow, Stijn groeit goed zeg!! @hier; Echt weer zo'n dag dat er echt van alles kan gebeuren, ik zit net pas eens rustig.. Kan alles wel gaan opschrijven maar dan ben ik nog wel ff bezig, het was iig een busy day, op het werk en ook thuis en rondom thuis.
Lekker nog even gaan zitten dan Dees, zo te horen heb je dat wel verdiend! Gefeliciteerd Elmo met je verjaardag! @Suus; Maat 74 klinkt helemaal niet zo lang geleden hier. Al heeft hij daar best een tijdje in rondgelopen geloof ik. Fijn dat het zo goed gaat. Lieve foto op facebook; echt broer en zus! Dit weekend wordt er vast nog een babytje geboren; ik voel 't!
@Happy; Ja mag nog een leuke nieuw banner maken Ik hoop zo dat er nog babynieuws komt dit weekend!! Zet um op meiden!
Riti thanks again. Mmm ben gek op fruit!! Dit jaar maar 1x framboosjes gekocht! Fijn dat maura er ook van smult Dees kan je nu wel nog even rustig zitten? Happy zag ze op Hyves! Mooi! Ahh dit weekend n beeb? Mijne niet, dus manoe of doortje!! Doortje ja gaat missch vannacht of morgen bevallen lees happy dr bericht
Kreeg vandaag trouwens nog een leuke mail binnen over de babykamer van Beau: Beste D., > hoe veel wil jij hebe voor beybe kamer ik wil weted aub omdat ik vind mooi an ik wil kope van jou gef mij anword aub besta d ik wil jou beybe kamer hebe voor 400 euro als mag stuur maar emil aub Beste D., ik heb emil naar jou gesturd maar ik heb neks gehord ik betald jou beybe kamer 450 euro ik wil grag antword heba omdad ik krijg beybe dank je ik wil jou tel mobil moest wel een klein beetje lachen...
@Lotte; Ja gelukkig nu wel, Mannetje is naar een verjaardag en beide kids slapen lekker. Ik kruip er over niet al te lange tijd lekker in, morgen weer werken tot 19u..
Dat mailtje Dees! Nou ja hij/zij probeert het in ieder geval Alle 3 hoogzwangere dames; gewoon gaan bevallen ja!! Hier ook klaar maken voor de nacht. Jobje zo nog een voeding en dan maar weer kijken wat de nacht ons brengt....Morgen druk met kraamvisite dus denk tot maandag! (Kom wel even spieken voor babynieuws hoor!) Trusten!
@Happy; Heb d'r netjes terug gemaild dat ik 450 te weinig vind, ze lijkt me nu niet meer te mailen. Fijn weekend, geniet van je visite!
Dees whaha lachen! Zulke mails kreeg ik ook over onze slaapkamer toen! Maar deze is wel heel mooi. Gelukkig kun je nu even rustig zitten Hier darmpjes van slag. Nu baarmoedertje nog. Tssss
@Bevallingen: nou mag van mij dit weekend ook wel iemand worden geboren hoor! @Dees: whaha die mail moet een grap zijn! @Lottie: komop baarmoeder @Happy: veel plezier met de kraambezoekjes Geniet ervan @Hier: kruip er ook zo in Jammer dat de meeting morgen niet door gaat.... had van alles met auto's geregeld en mn moeder die zou vanuit schiphol met de trein naar eindhoven gaan, kon ik dr daar ophalen :S hmm in de soep nu wilde jullie zo graag nog ff zien, dinsdag ben ik dr ook niet bij Maar goe, ff bedenken wat morgen wel te doen
Dretjuh die dondersteen is niet van plan binnenkort z'n broer te ontmoeten geloof ik!! Ah jammer dat je plannen nu in de soep lopen! Je hebt vast wel wat anders nog te doen. Slaap lekker alvast!
@Dretjuh; een grap was het niet, maar vond hem wel grappig @hier; lig op bed, was vergeten het bed dicht te slaan dus bed is beetje afgekoeld (waterbed). brrr heb het koud, mijn rug en flanken doen pijn, hoofdpijn en ben sinds vanmorgen verkouden! aarggh...
Dees Zelfs het bed werkt je tegen....Lekker slapen meid. Morgen laatste dagje werken weer? Dretjuh Weet niet of het niet doorgaat? Miss kan Panos nog steeds? Hier Net een halve zak choco pepernoten weggewerkt...ohw Ga nog maar even een wasje wegwerken. Heb zoveel was ingehaald (was even schrikbarend opgelopen). Heb de kleertjes van Amy en Lizzy een meter hoog opgevouwen in verschillende stapels liggen. Geen idee hoe ik dat allemaal weer in de kasten ga krijgen.
@collo; idee om een kast erbij te kopen morgen laatste dagje, van 7.30-11.30 & 15.30-19.00... maandag ben ik vrij en kids op KDV.
Dees Lekker meid, maandag even een dagje bijtanken. Nog steeds de was niet gedaan...ga ik nu snel doen!