December 2009 mama's, Deel 12!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 14 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @dretjuh: he bah, das niet fijn..
    @lottie: jij ook een fijne dag, voor zover dat kan!
    @collo: ja idd, happy was echt happy tot het eind! Ik weet dat het mopperen van mij geoorloofd is, maar het staat zo ongezellig ;) Veel plezier op de verjaardag!
    @hier: Sara om 9:30 maar uit bed geplukt. Lag nog te tukken. Nu heeft ze van die ieniemienie oogjes, echt een zondagsgevoel dus :) Die ligt er op tijd weer in! We hebben net heel gezellig samen gestoft en de was gedaan! Stofzuigen vindt ze doodeng, dus verstopte ze zich achter de bank :)

2. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @lottie: ik vind vannacht helemaal goed! Mijn zus komt morgen aan, dus perfecte timing :) Heb jij al wat geregeld voor Milan?

3. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Doortje
    had net op je vorige bericht over bevallen gereageerd, zag m
    pas net:).
    Zo Sara heeft lekker geslapen dus:)! Milan vond het grappig om ineens om 7uur wakker te zijn. Gisteren 7:15. Hopelijk morgen niet als k weer alleentjes ben;).

4. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @lottie: ja zag ik :) daar heb ik ook weer op gereageerd:) (staat boven jouw bericht)

5. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    pfff wel vroeg van Milan! Ik hoop dat hij morgen weer uitslaapt!

6. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Doortje
    aah je had m al gezien haha:p. Oh zou voor jou dus super zijn vannacht;)!! Leuk dat je zus komt, hoe lang blijft ze? Slaapt ze bij jullie? Nee heb geen vaste oplossing voor Milan. Jij wel voor Sara dag en nacht? Dag is hier t lastigst ivm datiedereen werkt

7. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @lottie: ze blijft tot 1 oktober. In principe slaapt ze bij mijn ouders in Haarlem, maar als de baby er is dan komt ze een paar nachtjes bij ons slapen (op een luchtbed bij Sara op de kamer :)). Zowel overdag als 's nachts kunnen we mijn ouders bellen. Die hebben hun tasje al klaar staan en kunnen binnen een uur hier zijn. Ik wil nl in het ziekenhuis bevallen, dus dan zijn zij er voor Sara. Mocht het nu heel snel gaan, dan mogen we bij de buren aanbellen om de babyfoon daar even neer te zetten. Dus heel fijn!
    Ja, lastig overdag als iedereen werkt.. wil jij thuis bevallen?

8. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dretjuh; beuh wat vervelend, hopelijk trekt het allemaal snel weg.

@ Lottie; wil jij eigenlijk thuis bevallen (misschien heb je dat al lang verteld hoor, , sorry dan)

@ Doortje; wat heerlijk dat je zus komt, en lekker bij jullie is.
    Maura is ook erg lang panisch geweest van het stofzuigen, ik deed het dus altijd als ze sliep.

9. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Doortje
    ah echt heel fijn als je zus er dan is!! Leuk voor jou en ook voor Sara!! Mijn schoonouders kunnen er in n uur zijn, maar overdag werkt m'n schoonvader. Schoonmoeder heeft geen rijbewijs. Denk dat ik anders als t begint gelijk maar Milan moet laten ophalen of iemand hier moet laten zijn? Alleen willen we graag Milan eerst n uurtje kennis laten maken met de kleine.. Lijkt me lastig als er dan al mensen in je huis zijn...
    Ik wil idd thuis proberen te bevallen:)

riti
    ik wil thuis proberen te bevallen:).

10. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    @lotte: dan begin maar vast thuis te bevallen! ;)

@doortje: rij jij alvast naar het ziekenhuis, vandaag mag het wel hoor! Stijn kwam ook op 39+5, alleen wel al om 8.15...Dus dat lukt niet meer :D

@dees: die mail, geweldig hihi!!!

@all: Stijn is helemaal uit zijn doen...zo zielig...Ik weet gewoon niet wat er met het mannetje is...Baal er wel van, vannacht huilen, huilen en vanochtend ook...Nu slaapt hij lekker gelukkig! Geen koorts, wel allemaal vlekjes op zijn rug en wat eczeem plekken...naja, hij zal misschien gewoon shaggie zijn....

11. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Lottie; Ook daar kan je afspraken over maken, lijkt me sterk als mensen dat niet begrijpen. Mijn schoonzus is vorige week bevallen en die hadden alle mogelijkheden goed doorgesproken met de ouders die kwamen oppassen. Haar man heeft ze gaandeweg wat geĆÆnformeerd en een beetje gestuurd. Zij beviel in het zh maar hebben gebeld dat ze er aan kwamen en toen hebben een soort overdrachtje geconstrueerd met zijn allen. Zo beleven opa en oma buiten beeld totdat ze zo ver waren, vonden ze helemaal niet erg en waren blij dat ze iets voor ze betekenen konden.

@ hier; nou moe, zonnig :(.

12. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    grmpf, mag ik even ongegeneerd van me af mopperen?

Baal er dan weer zo van, lees ik op facebook dat mijn broer, vrouw en nichtje zo ongeveer op steenworp afstand van hier zijn (niks bijzonders gewoon gezellig er op uit). Ze zijn afgelopen jaar 1 x hier geweest en daar heb ik nog flink mijn best voor moeten doen ook.
    Ik wil helemaal niet weten dat ze hier vlak bij zijn :(.
    Loop ik weer met dat nare onderbuikgevoel, bah.

13. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Ow riti, ik begrijp je gevoel volledig! Balen dat je het nu toch weet.......kan het me helemaal voorstellen dat je daar niet op zat te wachten...

14. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in Belgiƫ
    @Suus: ahh arme Stijn :( Zo sneu bij die ukkies he

@Doortje: leuk dat je zus komt, ook meteen tot 1 okt, leuk :)

@RiTi: Ow ja dat gevoel dat ken ik wel, je voelt je meteen achteruitgesteld, alsof ze dan niet met/bij jou willen zijn.
    Het ergste is nog dat ze zo dicht bij je in de buurt zijn.
    Waarom vragen ze jou dan niet mee he...

Heel naar gevoel, sorry voor je :(

@Hier: pff kids netjes aangekleed, zou mn moeder bij mn tante gaan halen. Belt ze net op of we haar op t station konden afhalen want tante moest nog ergens heen.. pff kids voor niks omgekleed (anders waren t oude speelkleertjes) . slecht geregeld, alsof dat ze gisteren niet wist dat ze nog ergens heen moest :S

15. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ dretjuh; oh balen dat soort dingen, hebben niet stil gestaan bij het feit dat jij daar je planning op afstemt. Nu andere plannen?
    Dat van mijn broer is vooral omdat ze uiteindelijk nooit 'tijd' hebben om eens af te spreken, om de meest uiteenlopende redenen het is altijd erg ingewikkeld. Even gedag zeggen had ik erg leuk gevonden.

@ Suus; thanks.

Hier bizarre lucht, zonnig en heel donker.

16. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @riti: ik stofzuigde/stofzoog (;)) ook altijd als sara op bed lag, maarja, zo went ze er nooit aan. Zal wel weer overgaan toch?
    @lottie: ja ik zou gelijk gaan bellen, zodra het begonnen is! Hier duidelijk doorgesproken dat we (als we uit het zh komen) eerst even met z'n vieren willen zijn. Dus wij hup naar boven en ouders+zus beneden. Snapte mijn moeder helemaal!
    @suus: aaah, stijn zit zichzelf in de weg... hopelijk is hij snel weer de oude!

17. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @riti: hier ook zonnig, had ik niet op gerekend haha, jij nog naar buiten geweest? Oh, bah, wat een naar gevoel kan dat geven he? Waarom bellen ze niet even of ze langs kunnen komen!? En dan jij je er druk over maken, terwijl je dat helemaal niet wil! Blugh!
    @dretjuh: lekker handig..
    @hier: Sara weer op bed en ik moet nog douchen (of slapen)

18. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Doortje; ooh ga lekker een dutje doen :).
    nee niet buiten geweest want het zou 'ieder moment' gaan regenen, pfff.
    ja echt lekker constructief dat gebaal van mij, maar weer gauw mee ophouden, heeft niemand wat aan.
    Was het al aan het afreageren op mijn man :).

19. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @riti: vind best logisch dat je ervan baalt hoor! Zou ik ook doen en dan ga je aan jezelf twijfelen, terwijl het toch echt aan hen ligt! Kost wel alleen maar energie, die je beter aan andere dingen kunt besteden. Knuffel!

20. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Doortje; :)

Deel Deze Pagina