December 2009 mama's, Deel 12!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 14 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Hey meiden! Hier vanuit me bedje een berichtje dat ik weer trotse mama ben geworden! Gisteravond om 18.02. Ferron rory in 4 uurtjes tijd ik heb hem zelf opgevangen na 1,5 perswee. Laatste kwartier van 6 naar 10 cm gegaan en geen hechtingen niks! Hele mooie bevaling alles gezond! Kom snel weer ff kijken! Liefs

2. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Las het net op Hyves!! Gefeliciteerd!!

3. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    MANOE! gefeliciteerd!!! (kreeg een sms van Lottie) we zjn stiekem heel er jaloers! Wat een droombevalling! Geniet!

4. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Suus
    lastig zeg...arme stijn...arme jij!

Riti
    mijn vader begrijpt dat dus niet;) dat is t probleem. Die luisterde de vorige keer ook niet naar wat wij wilden. Kwam
    gewoon gelijk. Stond nog in m'n jas...
    Mijn schoonvader zei gisteren dat m'n schoonmoeder zich op dr ziel getrapt zou voelen als ze niet gelijk mag kijken;). Vandaar dat t niet zo makkelijk is allemaal... Moeten nog even navragen of hij het echt serieus meende, hij zei dat gisteren. Maar ja niet echt handig om daar nu grapjes over te maken als t zo is;).
    Oeh dat is niet leuk nee!! Toevallig pas hetzelfde gehad met familie. Voelt niet leuk nee:(. Dikke knuffel voor jou!!

Doortje
    bij jou snappen ze het dus gelukkig wel:). Zie m'n stukje aan riti;).
    Manlief zei net dat ik er misschien niet zo moeilijk over moet doen, maar ik wil gewoon eerst met z'n vieren zijn en niet weer over me heen laten lopen zoals bij milan toen. Voelde me
    echt rot toen!

5. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    haha ik zie groen van jaloezie!!!! :p

had je voortekenen??

6. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Manoe, van harte gefeliciteerd met geboorte van jullie zoon!

@ Lottie; oh wat lastig zeg, vervelend dat ze er zo tegen aan lijken te kijken. Misschien kan het niet 100% lopen zoals je het liefst zou willen, maar het moet wel jou beslissing blijven. Ook als ze het niet begrijpen, dan zullen ze toch jou mening moeten respecteren.

7. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Het is ook niet zo dat we milan eerst n hele dag alleen bij de baby willen, gewoon een uurtje ongeveer. Daarom snap ik ze niet zo...
    Maar ja, nog maar even over hebben dus;). Of de kraamhulp inlichten als ze er is:p

8. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Mijn man is naar FC Utrecht met zijn vrienden, zoals hij dat al jaren doet.
    Lekker even er uit, alles achter je laten, gedoe thuis lekker thuis laten en even nergens aan denken behalve voetbal (ok en bier).
    Komt hij het stadion in, is onze aannemer sponsor geworden :$ :D :p.

had wel een beetje met hem te doen...

9. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ lottie; ik vind er echt niets vreemd aan om even op je zelf te willen zijn en met je gezin. Kan me zo voorstellen dat dat erg vaak zo zal zijn ;).

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Jaaaaaa gefeliciteerd met jullie kleine man!! Lekker genieten nu meid:):)

Hier
    darmen van slag:( dus ik duik weer op de bank.. Lenn ligt net in bed en man is de hort op.. Bakkie doen enzo..

11. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    gefeliciteerd manoe!!!!! :) Geniet er lekker van Ferron!
    Snelle bevalling zo te lezen

12. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Manoe gefeliciteerd!!!

En hier op de helft!

13. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Manoe; gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje en broertje ferron!!

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Jahoooeeee weer een mijlpaal afgerond!! Hoe voel je je nu? Al beter? Geen harde/pijnlijke buiken meer?

*Kijkt Dirty Dancing, hoe suf*

15. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Hé Roeltje!

Nog steeds zo nu en dan last, maar als ik dan even heb gezeten gaat het weer. Probeer echt wat meer rust te nemen. Hoe is het met jou?

Hier ook aan het genieten van die heerlijke Patrick Swayze...wat is het toch jammer dat hij zo vroeg moest overlijden.

16. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Zo even zappen naar the Bourne ultimatum, valt veel van te zeggen maar niet suf :D.

@ Chicken; jeetje wat gaat het hard, op de helft al weer!
    Hoe gaat het met de aanbouw?

17. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    @Riti...pffffff de aanbouw. Het graafwerk is heel zwaar. M'n man is continu bezig. Nu moet het riool nog wat verlegd worden. We gaan het niet redden om deze week al beton te storten, dus morgen even overleg met de aannemer. Ik vind het zo rot voor m'n man dat het zo zwaar is, ik zou hem zo graag willen helpen, maar ja, dat gaat niet. Hij is al heel blij dat ik de rest zo goed regel, dus dat moet dan maar zo.

Hoest met jou?

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha hier voel ik me gewoon even kut met een hoofdletter K:) Gewoon, zomaar eigenlijk.. Zou niet weten waar ik me kut om zou moeten voelen.. Maar voel me elk geval gewoon even zielig:)

Riti
    haha ga ik ook zo naar toe zappen, maar vind het dansgedeelte aan het eind helemaal geweldig.. Maar ghoed, ben zelf ook enorm van het dansen dus dat snap ik nog;)

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Chicken
    Stom, vergeet ik helemaal op je te reageren haha.. sorry hoor..
    Fijn dat het iets beter gaat.. Idd je rust blijven nemen en zoveel mogelijk aan een ander overlaten op sommige momenten (moeilijk he:()

20. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @lottie: ok, ik zie ook groen van jaloezie :) Ik zou het zeker nog een ker aankaarten en de kraamzorg inlichten. Snap zo goed dat je dit wil, is ook goed voor Milan!
    @riti: ojee, de aannemer sponsor... je man dacht zeker: stop following me!!
    @chicken: joehoe, 20 weken! en al bijna de 20 weken echo! spannend!
    @hier: Sara echt een slaapdag. Meer geslapen dan wakker geweest haha. Ik vond het stiekem wel fijn, kon ik ook even opladen. Morgen weer vol energie gezellige dingen met haar doen (als het weer meewerkt!)

Deel Deze Pagina