Huh? Nu is the bourne ultimatum erop.. maar dat is toch het laatste deel? waarom zijn de eerste twee dan nog niet geweest?
euh....geen idee @ Doortje; en morgen komt je zus toch, leuk! jaaa hahaha, hij twijfelde tussen fan worden van een andere club of een stoel opeisen (gezien wat we de aannemer betaald hebben) @ hier; hele duffe dag gehad. In de keuken gerommeld en wat nieuwe dingen geprobeerd. Maura had (mede daardoor) ook niet zo'n boeiende dag, dat mag papa morgenmiddag goed maken .
@riti: ja zus komt pas eind van de middag aan en dat rijdt zij met mijn ouders naar Utrecht! Zin in! Het hoeft ook niet elke dag spannend te zijn toch? Heerlijk zo'n rommelzondag!
@ Roeltje; ah nee he, beuh. @ Doortje; nee inderdaad, is ook helemaal prima. Was ook best een prima dag. Wat leuk dat ze ook lekker gelijk naar Utrecht komt .
Manoe Hahaha Stiekemerd!!!! Stiekem mama geworden gisteren. Van harte aan jullie alledrie met je mooie man! Klinkt als een mooie bevalling. Lotte Er is meteen en er is meteen. Ze hoeven natuurlijk ook geen uren te wachten. Eerste momentje is voor jullie viertjes. Bij mij heb ik na een minuut of 10-15 de opa en oma's binnen laten komen. Mijn moeder was AMy komen brengen en mijn schoonouders waren er zelfs nog voor mijn moeder. Maar geen probleem om die even te laten wachten. Jij moet je daar ook helemaal niet mee bezig houden of er dan iemand gekwetst is, laat anderen dat maar uitzoeken. Jij mag alleen maar genieten. Overtuig je man ervan...hij moet het regelen met het bezoek, niet jij. Chicken Van harte met je mijlpaal! RiTi Hahahaha....gestalkt door de aannemer! Roeltje Succes met de rest van de dag. Morgen is vast alles beter.
@Chicken: whoeehoeee 20 weken alweer! Tja dat is ook super zwaar werk, moet je niet doen zeker niet als je zwanger bent! @Doortje: veel plezier met je zus morgen en de rest van de tijd! Fijn dat ze erbij is in de tijd dat je moet bevallen/bevallen bent @Roeltje: veel succes met je K-gevoel (hormonen??) @Hier: Dani was best ziekjes vandaag.. flink snotteren deed ie al de hele week, maar sinds gisteravond flink hoesten en niet willen slapen Arm menneke Morgen ff hoestdrankje halen Nou stiefzoon mountainbike gehaald, ben benieuwd wanneer hij nu weer stuk is.. Waar hij nu woont hebben gewoon gezegd, kapot = of zelf betalen of lopen. Helemaal mee eens
Dretjuh Arme Dani.. hangt in de lucht geloof ik.. Ach moest ik vroeger van mijn ouders ook, ben er niet slechter van geworden kapot = betaal maar zelf... haha ja dit keer 100% hormonen
@manoe: jaaaaa gefeliciteerd met jullie zoontje Ferron! Leuk joh! En wat een vlotte bevalling ook weer! Fijn hoor! Nu lekker genieten! @all: haaaaaaaaaaai! Ik ga ff mariokarten is eeeeuwen geleden!!!
@Roeltje: tja als je 16 bent is dat ook een beetje verantwoording bijbrengen toch. Zeker als je zo'n 3 fietsen per jaar verslijt mag het na 5 jaar onderhand wel ns
Joepie! Gefeliciteerd Manou met de kleine man. Fijn dat ook jouw bevalling zo goed (en snel) gegaan is! Doortje is de volgende denk ik. Ennuh lekker mopperen hoor. Zal ik toch ook wel eens gedaan hebben!? Moet wel toegeven dat ik het zwanger zijn tot op het laatste moment heerlijk vond.... Nachten zijn pfffffff....hopelijk snel een beter ritme. Nu is hij echt vaak super wakker 's nachts....en dan willen wij graag slapen... Suus; veel plezier met je mariokart! Knuffel voor Dani! Hopelijk wordt het niet erger en is hij snel weer beter Hier ga ik nog ff wat kaarten ophangen en dan klaar maken voor de nacht (nog ff was vouwen, was fijn zo'n kraamhulp....) Latersssss
Heb vanavond even alle kleine maatjes kleding uitgezocht. Heb een grote koffer vol (hij kan niet dicht) met kleertjes die wat mij betreft op MP kunnen. Heb 1 doosje met kleertjes die ik echt nog even wil houden, de rest mag weg. Heb gemerkt dat ik toch weer nieuwe kleertjes wil kopen bij een nieuw kindje. Ook nog een doos met kleertjes die ik pass over een paar maanden op MP zet (zomerkleertjes). Dat ruimt bij elkaar lekker op zo. Werd helemaal gek van al die dozen overal. Nu maar hopen dat het een beetje verkoopt. Zal wel een aantal pakketten maken denk ik. Sint/verjaardag Hebben jullie nog leuke kado ideetjes die niet in de grote speelgoedboeken staan? Zoek nog leuke dingetjes die je vaak alleen online of in leuke winkeltjes tegen komt. Hier komen ook wel vaak leuke dingen voorbij, vandaar dat ik het aan jullie ook nog even vraag.
Morgen you all!! Suus, Stijn al maatje 74!! Wouw! Dat is Jamie nog maar net uit!! Super!! Kan me voorstellen dat het idd wel ff slikken is dat t beebje er nu echt vanaf is Riti, Whaha *ligt dubbel* Balen van je broer zeg! Kan het gevoel me goed voorstellen. Lottie, Mac hier niks geholpe toen. Maar lekker was (is) het zeker wel!!! *jummi heb dr gewoon nu al zin in* Elmo, Alsnog van harte gefeliciteerd! Happy, Smelt met je mee.. Super mooie en lieve fotos!!! Dees, Haha die emils Whaha!!!! Geweldig!! Manoe & fam. Gefeliciteerd met de geboorte van Ferron!! Geniet ervan meid!! Een super bevalling zo ik lees .. Helemaal toppi!!! Lottie, idd vervelend als ze er zo tegenaan kijken. Ben er nu al bang voor als wij ooit nog n 2e krijgen hoe mn fam gaat reageren. Denk dat ik dan ook niet mn eigen fam regel als oppas voor Uk, want dat word gegarandeerd het zelfde probleem als bij jou.. Van de andere kant voelen ze zich (wss) weer op hun tenen getrapt dat ik niet hun vraag als oppas Pff maak me er nu al druk om, en moet nog zwanger worden (wat als het aan mn vriend ligt nog wel ff kan duren) Succes iig met het geregel! Chicken, wouw 20 al!! N mijlpaal erbij! Super! Fijn dat het wat beter gaat met je. Dretjuh, Aah.. Beterschap voor je kleine vent!! Altijd sneu als ze ziekjes zijn. Fiets kapot = zelf betalen of lopen, Hartstikke mee eens!! Collo, geen idee. Ben ook nog hard op zoek terwijl ik al zon lang lijstje heb voor dr .. Nee hoor We willen haar niet verwennen .. (Dat principe snapt ze toch nog niet) hier, ff wakker worden met mn laatste kop koffie... Straks eerst nieuwe halen als Uk wakker is en ontbeten heeft...... Verder nog geen idee wat we gaan doen vandaag.. Heb zin om te shoppen, maar winkels pas om 1u open hier
Hmm... Ergens anders heen gaat m niet worden... Of lange rijstijd, of winkels ook pas laat open... Wachten dan maar hea.....
Goedemorgen! gisteravond man dus weggebracht, Lenn heeft heerlijk geslapen in de auto.. Daarna terug op eigen bed gelegd en na 5 minuten jammeren in slaap gevallen gelukkig.. half 6 pas wakker.. Dus ik denk: Kom, ga maar lekker spelen boven, kan mama nog even soezen.. Komt ie toch bij me liggen.. Heerlijk geslapen tot kw voor 7.. Misschien leert ie het nu toch Zijn nu aan het ontbijten.. Over half uurtje Lenn wegbrengen.. thuis nog wat dingetjes doen en ik ook de deur uit.. lekker werken..
Roeltje Kwart voor zeven dat is een tijd waaraan te wennen valt! Hoop voor je dat het aanhoudt... Hier Vandaag weer werken. Krijgen vandaag de nieuwe ipads op mijn werk dus ben ws vanmiddag nog wel even online..hihi vast weer een drukke dag vandaag.
Collo Oooooh wat gaaf een nieuwe Ipad! *ben fan van die dingen,al hebben wij een neppert*Veel plezier ermee!! Oja, zoiets sneus meegemaakt zaterdagochtend Collega is 5 weken geleden bevallen van een meisje.. Nu heeft het kleintje wat moeite om in slaap te vallen en heeft zo haar huilmomentjes.. Op zich niet erg natuurlijk, maar slapen is er niet echt bij voor mama.. Nouja, nu hoort ze van bijna iedereen dat het er bij hoort.. Vond dat zelf altijd vreselijk om te horen en zij dus ook.. Ze zat er inmiddels helemaal doorheen.. Als ik dan collega's hoor (met kinderen) dat ze er maar aan moet wennen, dan heb ik zo met 'r te doen.. Daar heeft ze toch niks aan.. Tips krijgt ze niet, want ze dus moet er maar aan wennen.. Ze zit er volgens mij compleet doorheen Heb haar al een paar tips gegeven en aangeraden om zich aan te melden voor de sprongen wekker.. zoals ik het van haar hoorde zat ze nu in dé 5 weken sprong.. Ik vond m vreselijk.. Heb haar mijn ervaring maar verteld over Lenn en slapen en merkte wel dat ze blij is dat haar meisje niet de enige is.. Zei al dat ze het het beste kan accepteren, scheelt een boel frustratie.. En anders kan ze altijd even bellen om haar verhaal kwijt te kunnen.. Vond het zo sneu voor d'r Ze zit nu in een week dat het allemaal niet zo goed lukt en dan is er niemand die haar even helpt
mogguh @ Mini; lekker op pad dus vanmiddag, nog even geduld @ Collo; hip hoor, het hele bedrijf aan de ipads, hartstikke handig. @ Roeltje; inderdaad sneu zeg. Je weet wat er gebeurt en kan niets doen. We fijn voor haar dat jij het begrijpen kan. In mijn herinnering vond iedereen alles wat je de eerste 3 maanden mee maakte met je baby 'normaal, hoort er bij, zak van zelf, moet je doorheen' , stom he. Ongeacht wat het was. @ hier; ik ben zo lang mogelijk blijven liggen maar toch met het verkeerde been uitgestapt .
Goeeeeeeeeeeeeedemorgen!! Yeeeej, ik ben vandaag lekker de hele dag vrij en heb de hele dag voor mijzelf!!! Jeroen heeft net al de kinderen naar het KDV gebracht dus ik kan al lekker doen waar ik zin in heb. @Collo; Wat goed zeg dat je een stap hebt gezet om wat kleertjes al uit te zoeken. Het zal vast een flinke klus geweest zijn. De nieuwe Ipad is gaaf, lekker slimline! Wij hebben gisteren die van ons weer eens tot leven gewekt.. @Chicken; Morguh meid! gefeli met je 20wkn mijlpaal! Nog ff en dan de SEO alweer, heb je een vermoeden qua geslacht? @Mini; Dat vind ik dus nu ook een nadeel aan de maandag, de winkels gaan zo laat pas open...ik ga straks naar de ikea...ook een idee? @ de rest...sorry lost! @zwangeren; Vandaag is een mooie dag om te bevallen!!! @hier; Gisteren toch maar ff bij mannetje aangekaart dat ik hem toch wel erg veel met de buurvrouw vind optrekken. Hij zegt dat het niks is en ik geen rare dingen moet gaan denken. Zo gingen ze zaterdag samen boodschappen doen (Jeroen, Beau, buurvrouw en haar dochter). Die avond samen bij ons Pizza gegeten. Zo komt haar dochter nog elke keer vragen of ze met Beau mag 'spelen'. Ik vind het een beetje onverantwoord...zo liet ze Beau zaterdag zitten op het aanrecht en liep toen weg... *schrik*. Ohw en gisteren kwam de buurvrouw weer vragen of ze de auto mocht lenen... Ik vind het allemaal een beetje teveel worden...Vooral in de weekende dat ik moet werken. Het verhaal van mijn 'dronken' collega is nog vreemder geworden, tijdens haar dienst vrijdagmiddag was ze ineens spoorloos verdwenen...wat later die avond kreeg de afdeling een telefoontje van haar man dat ze in het ZH lag en het niet goed ging met haar. Ook vroeg de man of er wat gebeurd was op het werk... Haar man belt vandaag weer met het (vervangende) teamhoofd om een update van de situatie te geven. Ze blijkt dus zwaar aan de medicatie te zitten en waarschijnlijk dat icm drank. Ik ga mezelf zo eerst eens onder de douche zetten, het eerste wasje draait alweer. Dan daarna ff stofzuigen en dweilen. Daarna wil ik even langs de Ikea om een tafeltje + 2 stoeltjes te halen voor Beau en Luca MAMMUT Kindertafel - lichtblauw, 77x55 cm - IKEA Ik neem dan gelijk even een kinderstoel mee voor Luca...*nieuw tijdperk* Vanmiddag wil ik eigenlijk de kast van Luca weer uitruimen....die gaat ook alweer richting 74!!!! En Beau moet wat shirtjes hebben in maat 92!!