Ha Dees!!!! Kan me heel goed voorstellen dat je het een beetje veel vindt worden met de buurvrouw. Dat ze samen boodschappen gaan doen vind ik ook heel raar. Net een gezin zeg maar... Merk je niks aan ze als ze dan pizza komt eten..ik bedoel geen blikken ofzo? Jaaaaaaaaa, donderdag echo!!! Ik denk zelf een jongen.
Hey chicky Dat van de boodschappen was ook heel vaag en raar, ik had zelfs nog aangeboden het zelf te doen na mijn werk. Maar nee hij wou dat zelf doen. Hij heeft Beau ervoor wakker gemaakt die nog lag te slapen om 15.30..wetende dat ik ook zo thuis zou komen en hem evt. wel kon opvangen. Achteraf is Beau mee gegaan en Luca thuis gebleven... Tijdens het avondeten niks gemerkt, ik en haar dochter zaten er ook bij.. Ik denk ook een 2e kipje!!
Chicken ooooeh bijna bijna bijna!! Spannend hoor Ik denk ook een jongen, geen idee waarom.. Dees Jeetje, boodschappen doen met je buurvrouw? Apart.. Is er een ook buurman in beeld? Of alleen zij met haar dochter.. Nou, ik ga maar eens richting werk Tot vanavond!
@Roeltje; Buurman is niet meer direct in beeld, zijn sinds kort gescheiden...dochter woont grotendeels hier en is om het weekend bij haar vader op de camping.. Werkse meid!
@ Dees; wat goed dat je het hebt aangekaart. Er zal allicht niets spelen verder maar dan nog, je hebt zo je eigen priveleven, toch? Ik sta op het punt onze ikea kinderstoel op mp te zetten (wit + blad + inzet), mocht je interesse hebben dan weet je me te vinden. (maar voel je niet verplicht hoor) Vind maandag vrij dus heerlijk, winkels gaan wel laat open maar iedereen is met zijn eigen ding bezig, je kan zo heerlijk ongestoord je gang gaan. Wij gaan zo (uh het wachten is op mij en mijn koffie ) boodschappen doen voor de hele week, het gaat al steeds beter.
Roeltje, Idd een tijd wat nog te doen is.. Hoop voor je dat hij het nu eindelijk door heeft Idd erg sneu voor je collega als er weinig begrip en medeleven getoond word. Is nie tof! Roeltje&Collo, werkse! Chicken, Hai Riti, hoop t wel. Zorg dat ik met openingstijd er ben. Kan ik ook weer mooi thuis zijn voor vriend er is.. (anders weer gezeur over te veel geld uitgeven en onnidig dingen kopen en bla bla bla......) Terug je bed in en nog n keer proberen?? Dees, Ikea zit hier (nog) niet.. Krijgen wel (als t goed binnen 3 jaar) de grootste van NL!! Dus kan niet wachen hihi Idd n beetje te veel van het goede wtb je buurvrouw... Zou het ook echt niet prettig vinden! Idd vreemd van collega..... Super leuk tafeltje!!!! Heb hier de kleinere versie, maar wil dr vanaf... Jamie kan dr niet meer onder schuiven met dr stoel omdat dan dr knietjes tegen t blad komen.... Kledingkast Uk heb ik vorige week gedaan. Nu nog alles weer netjes op stapels krijgen, zodat Uk er weer n puinzooi van kan maken
@manoe GEFELICITEERD met de geboorten van jullie Zoontje. @riti snap hoe je je voelt,net of ze niet langs willen komen.hoe gaat het verders met je? @lottie en doortje hopelijk mogen jullie ook snel bevallen. @suus hoe gaat het nu met stijn? @collo hallo lieverd hoe maak jij het?verjaardag cadeautje kids tsja ik weet het echt niet. @dretjuh toch nog een fiets gekregen.hopelijk houd hij het heel. hoe gaat het nu met dani?al een beetje beter?? @roeltje is erg sneu voor der hopelijk mag het snel weer goed met haar gaan vindt erg dat ze er door heen zit.wel lief van je dat je haar tips geeft @dees he rare collega zeg!!wat een leuke tafel en stoeltje zozo maatje 74 al wat gaat het hard. @chicken gefeliciteerd met je 20 weken mijlpaalwat leuk donderdag een echo erg benieuwt wat het geslachtje mag worden. @minnie alles goed met jou? @de rest hoe maken jullie het?
LW, Hi.. Hier alles goed hoor. Alleen heeeel slecht geslapen vanacht... Maar vreemd genoeg wel uitgerust... Hoe is het daar??
Chicken, Ow sorry, had helemaal over jou laatste post gelezen... Wouw.. Bijna de 20wkn echo!! Ik denk ook n jongetje hihi!!
@RiTi; Ik denk ook dat er niks is, maar ik wil het toch bespreekbaar maken. Ik zit ermee en voel me er steeds minder lekker bij voelen. Heb dus idd ook benoemd dat wanneer ik thuis kom niet meer mijn eigen gezin aantref maar ook de buren... Je hebt trouwens PB! @Minni; Zozo, binnen 3 jaar nog wel Vind het tafeltje alleen al erg handig, Beau gebruikt de salontafel erg vaak als speelomgeving...wil dat eigenlijk doorbreken met een eigen speelhoek. Speelgoed slingert hier nog aardig in allerlei hoeken. @little; Hoi! @Doortje; Gut, heb wel een klein beetje met je te doen...rolmops *moest wel een klein beetje lachen*
hallo! @chicken: nou dan denk ik een meid ok? *al denk ik ook echt een jongen....* @zwangeren: kom op Doortje! Jij moet in het zkh zitten nu! @Lotte nog niet gesignaleerd @Gimena: gaat nog niet goed met Stijn...Al de 2e nacht op rij krijsen om 4 uur... Inmiddels heeft hij heel zijn romp vol vlekjes en opgezette klieren in zijn nek, dus de 6e ziekte waarschijnlijk. Alleen het lijkt wel alsof hij daarnaast erge krampen heeft ofzo...Hij huilt uit het niets ineens heel hard! Zelf als hij aan de borst of op schoot ligt en dat is niet normaal. Ik weet niet zo goed wat ik ermee aan moet...Heeft misschien wel met bijvoeding te maken...Vanochtend had hij een ieniemienie-keuteltje ter grootte van een tuinboontje poep. Keihard...raar toch! Denk dat ik daar het CB eens ff over bel...of toch de HA? @collo: kleertjes opruimen moet ik ook ja! Daar was ik een aantal weken terug ook mee begonnen, maar toen had ik geen zin meer en dus ligt alles nog op zolder....Succes met de verkoop!!! @dees: ja, ik heb het ook al vaker gezegd dat ik het een raar verhaal vind met de buurvrouw. Het is heel leuk en fijn dat jullie zo'n goed contact hebben, als het maar niet té goed word! Hou het scherp in de gaten hoor! En als Jeroen zegt dat er helemaal niets is, dan hoef je daar niet gelijk vanuit te gaan hoor.... @happy: hoe voel jij jezelf verder lichamelijk? Alweer een beetje op kracht aan het komen? Jammer dat Job het dag-nachtritme nog een beetje overhoop gooit... maarja, komt vast snel weer goed! geniet lekker! @minni: balen dat je zo slecht hebt geslapen, maar wel handig dat je je toch uitgerust voelt @stink: goedemorgen! @iedereen die ik vergeet: ook een goede morgen!!!
Dees, whaha ja kan niet wachten...... Tafeltje is ook erg handig, alleen staat ze er nu steeds aan de eten / tekenen / etc.. T is zeg maar meer een sta-tafel geworden voor dr haha.. Speelgoed is hier ook overal te vinden... Niet cool..... Heb al verschillende mega leuke speelgoed kasten op MP gezien, met van die mandjes erin. 1e is al weg (omdat vriend-lief zo lang moest wachten met n datum prikken. de l*l) en heb nu nog op 2 n bod gedaan... Dus duim duim dat er iig 1 voor mij is... Hier, Dalijk ff kleren aan (zit nog in mn kloffie), dan koffie halen. Beetje poetsen, douchen en dan wachten tot vriend thuis is... (mag niet zonder m naar t dorp.... Ach ja.. Morgen zijn er toch leukere & betere aanbiedingen zag ik net in de folders En dan kan ik ook optijd gaan hihi)
@maten: Durf het bijna niet te zeggen, maar uk2 zit al in zn eerste 74 shirt! Zijn Hema rompers in 62-68 zijn ook eigenlijk te kort, maar kan het mentaal nog niet aan om hem 74-80 aan te doen. Uk1 zit alweer een tijdje in 98 met de meeste merken. @meeting gister: Jammer dat het niet doorging! Ik kon op zich wel, alleen zag ik het dus niet zitten om in mn uppie 2 kids mee te sjouwen... (I know, ben een watje...). HEbben rustig dagje gehad met een lekkere wandeling in het bos en een rondje kermis (was hier in het durrup). @manoe: Van harte met jullie mannetje!! Kom je snel een keer spammen?? @hoogzwangeren: Ga eens snel bevallen!! @suus: Arme stijn! Beterschap met je mannetje! Lastig wie je moet bellen.. Je kan natuurlijk ook gewoon allebei bellen. Doe ik meestal en eigenlijk krijg je altijd verschillende verklaringen en adviezen dan. Lekker verwarrend. Oftewel, wij weten het eigenlijk ook niet en zeggen maar wat om je gerust te stellen. Ow, dit wilde je waarschijnlijk niet horen. Sorry! @morgen: Wie komen er nu allemaal morgen? @dees: Altijd lastig man-vrouw vriendschappen... Heb zelf altijd veel mannelijke vrienden gehad (zonder bijbedoelingen over en weer), maar vaak zit er al snel een andere lading aan. Gewoon beetje in de gaten houden, meestal zit je gevoel wel goed wat dit soort dingen betreft (althans bij mij wel gelukkig). @roeltje: En weet je wat nu het irritante is...? Al die baby problemen gaan ook (meestal dan) vanzelf voorbij... Ik weet nog dat toen uk1 klein was ook iedereen zei 'ach is gewoon een fase' en 'gaat vanzelf weer over' of 'hoort er allemaal bij'. VOnd die opmerkingen echt zooooo vervelend. EN het irritante is dat ze achteraf nog gelijk hadden ook... Gelukkig kan ik met uk2 al wat meer relativeren.
Hello veeeel hard buiken gehad vannacht zonder pijn. Baby nog in buik Om 11:50 weer naar de vk. Collo dank je voor je bericht. Je hebt ook gelijk. Zal m'n best doen m te overtuigen. Dretjuh gaat het al beter met dani? Happy ik wil niet als laatste Collo2 kan je niet beter op een markt gaan staan met alle kleertjes?!! Minnie fijn hè als t niet gewoon soepel kan lopen met familie. Mijn vader zei aan het begin vd zwangerschap dat hij nu ook gelijk na de bevalling erbij wilde zijn en niet alleen m'n moeder. Tja had pas sinds kort weer contact met hem toen (na jaren), dus wilde gewoon graag m'n moeder eerst zien toen!! Dees fijne dag ik vond het eerlijk gezegd allang vreemd dat Jeroen constant bij de buuf hangt en dingen doet die je met je eigen gezin hoort te doen! Snap er echt helemaal niks van!! Kan me voorstellen dat het je dwars gaat zittn nu! Littlew dank je! Hoop t ook
Lottie, Ooh, echt verschrikkelijk.. En het stomme is dat ze het gewoon echt niet kunnen begrijpen!! Kan wel zeggen dat je je daar nu niet druk om moet maken (wat je eigelijk ook niet moet doen) Maar t zou bij mij tot t laaste moment dwars zitten. Weet nog bij Jamie dat ik 's avonds pas bezoek wou (omdat mn zusje er anders niet bij kon zijn). Maar daar hebben ze dus ook niks om gegeven. Zat op n gegeven moment gewoon te janken door de hormonen, en omdat ik me zo kwetsbaar voelde kwa wat mijn mening was. Zeggen ze (met name opa) ook dood leuk: A joh, dat geeft toch niks. Wij zijn er nu toch.. Ja simpele!! Dat is het juist. Ik wou jullie hier helemaal niet hebben voor dat mn zusje was geweest... Ma goed, zijn er achter dat die man zo in zn eigen wereldje leeft dat hij dat soort dingen helemaal niet ziet. Ookal zeg je het recht in zn gezicht, hij doet toch waar hij zelf zin in heeft zonder zich van kwaad bewust te zijn.... Maar iig heel veel succes bij de VK straks.
@Suus; Ik zou eerder de HA bellen, het CB mag toch niks voorschrijven...zij moeten dit toch weer overleggen met een HA. Jij blijft ook ff lekker tobben het met Stijn.. @Minni; Ik zal voor je duimen! Beau mag ook graag staan aan de tafel, maar wil dat liever aan zijn eigen tafeltje (de krassen staan nu in de salontafel). Ik ga zo eens ff de aanbiedingen af, moet nog wasverzachter hebben en natuurlijk wat kleertjes voor de kids @Panos; Mijn gevoel laat me ook niet gauw in de steek gelukkig @Lotte; Ga je voorstellen of ze je toch willen strippen? Wordt ook echt tijd dat jullie ukje de wereld gaat verkennen! Geef desnoods aan dat je het niet meer trekt (wat ook het geval is)!. @hier; De 2e was draait alweer, lekker gedoucht, administratie weggewerkt, beau en luca's knutselwerken ingeplakt en nu ff de aanbiedingen opzoeken en opschrijven.
Oja.. de eerste kennismaking... Hier ben ik achteraf ook niet assertief genoeg geweest. Mijn vriend zegt niet makkelijk 'nee' tegen zijn ouders en liet het op het laatste moment aankomen (lees: ik was al bevallen en zij stonden in de gang klaar met uk1). Heb het toen maar zo gelaten en dus waren schoonouders bij de eerste kennismaking tussen uk1 en 2. Heb schoonouders beetje genegeerd op dat moment en vooral aandacht gegeven aan uk2 en 1. Moet zeggen dat het achteraf eigenlijk wel prima was zo. Bovendien was uk1 ook na 5 seconden wel uitgekeken op haar broertje.... Nam het mn vriend trouwens wel een beetje kwalijk dat het zo is gelopen. Had het er al maanden over, maar hij besprak het maar niet (zijn zijn ouders tenslotte). Maar zoals gezegd, het is nu wel prima zo.