Dees, goed bezig!!!! Moet hier ook nidig iets gaan doen... Hier doet ze dat ook alleen aan dr eigen tafeltje haha.. Krassen staan hier ook in de lasontafel, maar die komen niet door Jamie haha. Vriend riep gister opeens: Ik ga straks op MP zoeken naar n andere salontafel!! Ikke blij, want ben al n jaar of 2 uitgekeken op deze hihi..
@Minni; Ik denk ik laat ff zien wat voor een tafel wij hebben als salontafel, kom ik er nu net achter dat die serie gewoon niet meer te verkrijgen is!!! Leuk een nieuwe uitzoeken, op MP staat genoeg! @Panos; Ohw ik heb me er ook een behoorlijke tijd over op zitten vreten dat de 1e kennismaking tussen Beau en Luca in het bijzijn was van mijn ouders... Ik lag immers in het ZH en Beau logeerde bij mijn ouders in het oosten des lands. Ze kwamen allemaal tegelijk binnen met een slapende Beau in de wandelwagen.....tja wat doe je dan Nu ben ik er wel een stuk nuchterder onder maar je doet het nooit weer over
@ Dees; Beau gaat veel plezier hebben van de tafel en de stoel, zo gezellig . @ Doortje; kijk iedere ochtend toch even bewust naar mijn telefoon of er toevallig een sms is gekomen. Hoe voel je je vandaag? @ Litlewonder; verder gaat het hier wel goed hoor. Moet altijd erg lang wennen aan de herfst dus ben eigenlijk al weer toe aan een winterslaap. En hoe is het met jou?
Woord van de dag is hier 'schoenhand'. Ipv handschoen dus. Waar ze het vandaan haalt....? Maar wel erg grappig
@woord van de dag; Is hier 'be-eden', ik was Beau aan het verschonen vanmorgen en zei dat papa beneden was.. Beau: "papa be-eden".
hihi leuk! Mooi he, die woorden. Uh woord van de dag (van het weekend): 'blote sokken' of op ' blotte sloffen'
@minnie hoe komt het meis dat je slecht hebt geslapen? hier gaat het prima en de kleine meid maakt het ook erg goed.gezellig samen de huishouden doen en straks een taart bakken met zijn 2e @dees Hooi veel plezier in de Ikea. @lottie succes bij de Vk . @suus klinkt zo goed, zou toch even de HA bellen dat je even lang kan met stijn. beterschap voor je kleine man. @riti een winterslaapje klinkt me erg goed in me oren hihi verder gaat het hier prima hoor dank je wel .
@ Sinterklaas/verjaardag en zo; we zijn voornemens nog even samen een plan te trekken. Zo heeft Maura nog geen grote meidenkamer en misschien is dat wel iets om te combineren met een verlanglijstje (leuk kussen, lampje of dekbedovertrek). We weten ook nog niet of we voor een kinderfornuisje gaan en zo ja welke. Dat laat zich ook zo leuk combineren met hema en ikea cadeautjes van pannetjes, groente, fruit en mini ovenwanten en zo. Een andere optie is een poppenwagentje, die heeft dan natuurlijk dekentjes nodig en de poppenkleertjes.
Poppenwagen staat er hier ook op! Ofja.. Zo'n buggy dan... Kleertjes nog n heel hoop liggen van toen mn zusje in dr poppen-tijd zat hihi.. LW, hele nacht liggen malen en denken... Heeft geen zin I know.. Maar morgen is de uitspraak en ben zo blij als we er van af zijn! Zat zelfs te denken om er heen te gaan, maar vind het echt niet de moeite waard. K hoor t wel van mn dinnetje die dr wel bij is.... Dees, veel plezier bij ikea!!! Hier, gaat ff koffie en lekkere broodjes halen!!!
whuh had een uur of wat geleden een heel verhaal getypt en op iedereen gereageerd, staat het er niet op :S WTF! Anywayz, dani is al een stuk beter Ga nu layla's cadeau bestellen, van mn ouders is al besteld, dus kom straks weer terug
@panos: ik had het voornemen om morgen te komen, sterker nog: ik heb de cadeaus! MAAR, ik heb ook een ziek mannetje....En ik weet niet of het slim is om zijn virusjes (of wat hij ook heeft 5e of 6e ziekte) bij jullie rond te gaan strooien... Maar om het weer te gaan verzetten is ook zoiets! Straks is Uk2 alweer jarig! Dretjuh, had jij ook het voornemen om naar Panos te gaan? Anders kan ik misschien de cadeautjes even bij jou afgeven..? Ik hoor het wel!
@minnie snap ik wel dat je dan niet hebt kunnen slapen, is ook niet zo maar iets en toch ga je er stiekem aan zitten denken. zal voor je duimen dat de uitspraak goed mag zijn. @dretjuh Rot is dat he,ben erg benieuwt wat het cadeautje gaat worden @hier hmmm, ik ben nu al even naar een lekker resept met pangasiusfilet aan het zoeken.(liefste een soort pasta versie) maar helaas iemand een ideetje wel met aardappels of pasta (tarantella).
@dretjuh: Fijn dat het alweer wat beter gaat met Dani! @riti: Winterslaap is goed idee! Waar kan ik me aanmelden? Zit met een dik vest, winterlaarzen en de kachel aan lekker op de bank. Bah! @kado'tjes: Wij willen denk ik ook voor een keukentje gaan voor uk. Verder heb ik ook nog leuke dingen nodig voor haar kamertje, het is nu maar een saaie, witte bedoening... Poppenwagen is ook leuk trouwens! Ik heb nog een loopkar met blokken en daar ligt ook regelmatig een pop in. Zijn hier trouwens ook maar aan de klus gegaan (en nee, niet voor een 3e!). We hebben een dubbele garage en die wil ik ombouwen tot kantoor. En het oude kantoortje wordt dan speelkamer. Heb het een beetje gehad met de zooi in de woonkamer (we hebben een relatief kleine woonkamer). Man en schoonvader zijn erg enthousiast, maar helaas niet gehinderd door enige kennis aan het project begonnen. Ik hou mn hart vast Ter illustratie een paar recente klus-acties van het illustere duo: - wc verstopping: na dagen klooien (stront zat aan het plafond) had de loodgieter het probleem met een simpele ontstopper in 2 minuten verholpen. Geen kosten berekend... - daklekkage: ze hadden een hele stellage gebouwd voor de afwatering van de dakkapel (echt een lelijke lange afvoerpijp dwars over de pannen naar de grond). Was uiteraard niet de oplossing dus toch de dakdekker gebeld. De dakdekker had het probleem in 1 minuut opgelost. De afvoer naar de regenpijp zat verstopt. Zucht. - lamp niet goed vast: Probleem opgelost met een plakbandje. Gevolg bijna brand door doorbranden bedrading. - ze moesten laatst iets boren in de garage en ik moest een boortje halen. Dus ik vroeg een steenboor of een houtboor? 'Maakt niet uit' kreeg is als antwoord.... Zucht. EN zo kan ik nog wel even doorgaan.... Maar ze zijn wel lief hoor en bedoelen het uiteraard goed!
@suus: Hmmm... jammer!! Maar als Stijn echt ziek is, is het miss niet heel handig.... Laat maar even weten. Dokter al gesproken? Volgens mij kon Dretjuh niet, want die gaat lekker naar Eurodisney... Anders kom je gewoon een ander keertje nog even buurten toch?!
@ elmo: happy birthday to uuuuuuuuuuuuuu!!! sorry te laat, maar hoop dat je goede dag hebt gehad. @ hoe staat het met de zwangeren die bijna moeten bevallen? @ hier: gister werden we wakker gezongen "deze vuis, deze vuis, deze vuis"................ "boven!!" hihi kei lief! Zaterdag was ze niet in der hummetje, veel vallen, huilen, hangen.. maar gister super lief! tijdens de boterham stonden er 3 meisjes voor de deur. het was autoloze zondag en dan doen ze in de straat vanalles dus kwamen ze vragen of lianne ook kwam... helaas hadden we wat gepland maar goed ff gezged dat we na de boterham wel kwamen, weet niet of lianne het snapte maar ze at verrekte snel der boterham op en wist niet hoe snel ze van tafel moest hahaha kei lief Ze was gister echt super lief! kreeg ook kei veel kusjes toen ik nog in bed lag en knuffels.. heerlijk! had slecht geslapen dus was wel fijn... hoektandje vander staat op doorkomen, al een week........ @ happy: zag je fotos op hyves, super mooi! @ dees: wahaha.. mooie mail van mp zeg @ kookcursus mannetje was goed bevallen.. en mij ook, hahaha.. kreeg zaterdag meteen lekkere dingetjes bij het avondeten @ lotte: heb hier al oma verteld dat we hun ws gaan bellen als het begint en die zei al dat ze genoeg dagen had dus we altijd kunnen bellen en die snapte helemaal dat we eerst met zijn 4-en wilde zijn dus ging dan ergens apart en dan moesten we maar een gil geven als ze mochten kijken want kon zich helemaal vorostellen dat dat voor ons en lianne beter is.. er veranderd vooral voor lianne al genoeg.. dus komt helemaal goed dus: gewoon vragen meid!!!! als je niks vraagt weet je ook niks!! en dan blijftie baby gewoon wachten tot je plan klaar is @ riti: hmm.,. kan me je gevoel helemaal voorstellen.. erg rottig... m,anoe: gefeliciteerd!!!! @ bevalling: mag ik dit keer aub ook een snelle bestellen @ lotte: zou gewoon zeggen dat jullie dan wel een paar dagen wachten met bellen als de baby er is... ook goed.. beetje dreigen met een grapje mag wel toch?? schoonvader had ook kromme ideeen.. en hebben wij een nog krommer iets gezegd en was zoooo over... W roeltje: idd sneu.. en kloptt, je moet er aan wennen en accepteren maar zeg gewoon ff dat je het zelf ook vervelend vond en dat of dat probeerde... ik bedoel. kleine moeite toch? maar goed, dat heb jij dus goed gedaan, lief van je! @ hier: zaterdag nog geshopt bij de c&a: was 2de artikel voor halve prijs! 7 dingen voor 49 euro! best leuke dingen ook nog! @ dees: eerlijk gezegd vond ik het al raar verhaal met die buurvrouw.. das toch diezelfde als van dat feest waar ze heen gingen?? maar goed dat je het hebt aangekaart en idd beeetje vaag is het wel om samen boodschappen te doen en dat soort dingen... En die collega: jeetje.. word wel heel heftig szo.. @ suus: kan het geen tandje zijn?? lianne kreeg daar toen ze mini was ook harde poep van.... (Denk ik) panos: heb ik met lianne der bevalling.... ik was net gehecht, maar lianne moest nog gewogen en zo worden.. ik was nog niet eens gedoucht en toen waren zijn ouders er al... op dat moment helemaal niet mee bezig geweest en vooraf ook niet bij stil gestaan maar vind als ik dan de filmbeelden van het wegen zie hun stemmen zoooooooo irritant @ suus: jammer dat jullie niet kunnen.. ik ben vandaag in ww aan't werk... dus je zou het hier kunnen droppen als je wil..... dan neem ik het morgen mee naar panos...
Hey Er was een plekje vrij gekomen om 15:00 bij de vk dus ik ga dan. Kan manlief ook mee, misschien heeft die wat meer invloed dan ik. Lijkt me niet gezond om doodop en met zoveel pijn de bevalling in te gaan...Doe netjes elke keer oefeningen hoor. Minnie Blij dat je het begrijpt, het is soms echt lastig als mensen maar doen wat ze zelf willen. Dat moment maak je maar 1x per kind mee (en ik krijg denk ik geen elftal). En zoals ik al zei, we hoeven heus niet een hele dag met zn viertjes te zijn, maar even een klein uurtje wel!! Dees vorige week zei de vk al dat ze dat eigenlijk echt niet doen voor 41.5 weken...Alleen in overleg heel soms...Verder zei ze niks. We gaan iig vragen of ze deze week toch willen kijken of strippen mogelijk is...als ik t durf te vragen. Moet t gewoon doen! Goed bezig zeg. Neem je ook nog even wat rust Panos Gelukkig viel de eerste kennismaking je uiteindelijk niet tegen. Vorige keer liep het echt heel vervelend, dus ik wil t nu echt anders... Woord van de dag "stoh si si">>> stofzuiger haha Chicken Ik dacht eerlijk gezegd een meisje!! Joyce Haha herkenbaar dat liedje! Leuk. Ik heb het dus al gevraagd, maar ze begrijpen het niet. Dat is het probleem juist. Mn moeder begrijpt het wel, maar die kan ik Milan niet alleen op laten halen als t begonnen is...moet even vragen of haar man dan vrij zou kunnen nemen... Haha grappig dat je het zegt, ik heb idd zo'n opmerking gemaakt dat we dan wel een paar dagen wachten voor we bellen.