Dretjuh, bale dat je hele verhaal kwijt is.. LW, hoewel er nu meer aan t ligt is gekomen, zal t wel t zelfde zijn als de vorigi x.. 4jaar + tbs + DVP.. K ga daar iig vanuit. Kan t nooit nog meer tegenvallen (eis was toen en nu 8jaar + TBS + DVP) Tips voor eten, geen idee.. Wij eten iets met kip in honing mosterd saus met geb.piepers en groente.... Kip net in de marinade gedaan en vriend doet straks de rest.. Joyce, Aaah kij lief dat ze zo zong!! Succes met de tandjes! Lottie, Begrijp het echt helemaal!! En idd, wat is voor hun nou een uurtje?? Terwijl dat uurtje voor jou zoooo belangrijk is... Woord van de dag... Niks nieuws.. Wel zegt ze sins t weekend Pip ipv Piepie (Pip is dr knuffl)
lianne zei vanmorgen wel ijsklontje na, telt dat ook als woord van de dag? 2 minnie: succes vandaag...
sorry, niet gezellig vandaag... kom morgen weer kletsen! Tenzij....??? 1 lichtpuntje (naast Sara natuurlijk ): mijn zus komt zo!
hihi leuk, woorden van de dag....vanochtend niks nieuws. Hij kletst wel de oren van ons hoofd!! Die snater gaat 's ochtends om 7.00 open en gaan pas om 19.00 weer dicht..haha. Op het KDV vinden ze het knap hoeveel hij al praat. Heb eigenlijk geen idee wat "normaal" is, maar het valt ons ook wel op wat een kletsmajoor het is.
@joyce Ja echt vreemd. Nog mooier ik heb ze gisteren nog een krabbel gestuurd via hyves. Maar daar reageren ze niet op terwijl ik net zie dat ze wel een foto heeft geplaatst. Ben nu best woest eigenlijk.
@Suus: ja zou eigenlijk gisteren mee zijn gegaan, morgen kan ik niet (disney) @LW: van mn ouders krijgt ze een nieuw fietsje, van ons een keuken met pannensetje, en in engeland staat ook nog een teken/schilderbord met verf en glitters op dr te wachten @Joyce: wat goed en schattig dat ze dat zingt! @Stink: hmm wat bizar, dan zou ik me behoorlijk rot voelen Je mag wel klusjes opknappen maar nog niet langskomen, lekker dan. Leef met je mee, hopelijk is t een misverstand. @Woord van de dag: Dani zei net de hele tijd "hand, hand!" super lief @All: net even het bos ingeweest bij de kinderboerderij, vonden ze erg leuk weer. Wat blaadjes verzameld, kastanjes waren dun en leeg eigenlijk :S dus die hebben we laten liggen. Dani is weer helemaal de oude, layla heeft super veel zin om naar dinsey te gaan Ze heeft het nergens anders over Schattig
@ stink: adem in adem uit.. zal vast niks zijn en snel senl geplaatst enzo en niet over nagedacht etc.. maar goed.. ms als alles daar rustig is een keertje vragen of er wat is of bij je mannetje checken of hij het ook raar vind?
@joyce Heb mijn mannetje maar even gebeld en die is er ook klaar mee. Hij heeft tenslotte het meest gedaan. En wil natuurlijk ook graag op bezoek. Het gaat hier natuurlijk niet alleen over het op bezoek gaan. Maar natuurlijk al die dingen die er vooraf ook al mee speelde.
Stink, Zou er ook echt klaar mee zijn dan. Denk dat je t wel zou weten als er een misverstand zou kunnen zijn. Zeker ook omdat je aan geeft dat het niet alleen het wel/niet op bezoek gaan is, maar alles bij elkaar. Sorry, maar dan mag ze dr kat ook terug hebben wat mij betrefd! Veel succes meid! Altijd vervelend dit soort dingen... Dretjuh, Ooh leuk, naar t bos!! Hier, Denny zou mee gaan naar t centrum, belt ie net dat t nog maar de vraag is offi optijd thuis is.... *zucht*... Had GVD allang weer thuis kunnen zijn!!
Layla heeft net op de WC gepoept jeeeeej!!!!!!!!!!!! Normaal vroeg ze om een luier, doet ze daarin poepen, maar nu whoppa zonder problemen een flinke poep op in de pot ZOOO trots!!!
@ minnie: balen dat je plannen zo in de war zijn geschopt.. @ stink: is idd een optelsom.. jammer, maar dan zou ik idd de kat ook weer terugbrengen.. @ bijten: zijn er hier nog kindjes die bijten? hier dus wel een en vind het nog steeds erg vervelend.. stoel in de weg is de stoel bijten, etc .. kan ik begrijpen, is frustratie.. maar op de opvang dus ook soms uit het niks.. nu zag ik gister ook al dat ze dan aan het spelen is en dan een leeuw nadat zeg maar en dan zo "hap".. en dan dus gelukkig niet altijd raak, maar goed... heb dus het idee dat het lief bedoelt is.. toen ze kleiner was deden we wel eens van die "hap"kusjes.. hebben we laatst geschrapt en toen was het ff minder.. heb der vanmorgen maar ff uitgelegd dat ze wel hap mag zeggen maar dat dat verder alleen is om te eten en dat andere hap en bijten auw doet en dus stout.. maar goed.. of het blijft hangen.. maar: tips?
@dretjuh Woehoe wat goed. @vriendi Das nog het mooie wij moeten naar hun huis om de kat te spuiten. Maar goed woede is al wat gekoeld. Ga luuk maar eens ophalen.
@bijten Heeft luuk hier ook wel eens gedaan. Het enige wat ik kan doen is zeggen dat het niet mag. Maar het doet soms wel erg zeer. En het gelukkige er aan is dan nog dat hij het alleen bij mij doet.
@joyce; terugbijten? Nee gekheid meid, ik zou het echt niet weten. Op het KDV hebben ze ook geen tips? @Doortje; Veel plezier met je zus! @Dretjuh; Layla wordt al groot!!! Alweer bijna 3 jaar. Vroeg ze zelf naar het toilet? @Stink; Ik zou lekker vriendelijk bedanken voor ze, daaahaaag jullie zijn ook niet gek. Zou me soort van gebruikt voelen.. @hier; Pfff best druk dagje zo! Bij de Ikea dus een tafeltje + 2 stoeltjes gehaald, nog wat klein speelgoed voor Beau een een nieuw dekbedovertrek voor ons bed. Dat thuis gebracht en bij RiTi d'r husband ff het stoeltje opgehaald voor Luca. Toen doorgereden naar het winkelcentrum, aldaar bij de KV een curverbox gehaald van Nijntje voor wat speelgoed en een stel sokjes voor Luca *meneer krijgt grote voeten*. Bij de hema voor Beau nog een leuk vestje gehaald, 2 shirtjes en een spijkerbroek, en ik kon de vingerverf niet laten staan. Toen naar de trekpleister opvolgmelk voor Luca gehaald *aanbieding scheelt 4,- p/pak). En toen boodschappen gedaan. Ik kom nu net weer thuis...was opgehangen, tafeltje + stoeltjes in elkaar gezet en speelgoed uitgezocht.