December 2009 mama's, Deel 12!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 14 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

wij hebben tarantella met spinazie alle crème met gehakt tomaat lente uitjes spekjes en nog meer crème fance.
    aparte combi maar wij vinden het heerlijk.

2. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoi, ff snel

Kleding kast van J. netjes houden heb ik opgegeven toen ze t peiterbedje kreeg. Ze laat t opzich wel met rust, maar als ze de bui heeft hangen hangt hij goed. Wel heb ik alleen dr broeken opgevouwen, en alles wat op hangertjes kan hangt dr in. De commode (pyjama's en ondergoed) is 1 grote bende.

Spam, hihi, lekker he om zo drbij te gaan liggen.

Dees, fijn dat de fiets je zo goed bevalt

Nu eten... tot straks

3. mroos

mroos Niet meer actief

@Riti, ja, dan zou ik ook om zijn denk ik haha;).
    Fijn dat Maura het zwemmen zo leuk vond joh! Kan ook zijn dat ze alles nu weer een stukje beter overziet. Ik vind het ook héérlijk om te zwemmen met Boaz, nu al een tijd niet gedaan(op vakantie) maar als ik bevallen ben weer.

@Dees, wat lief dat je het nog weet. Ik ben ook wel erg benieuwd ja. Het ligt er ook wel aan wie ik heb, zijn 3 verschillende. Ik moet om half 11.

@Dretjuh, heerlijk ja, die sinterklaassfeer. Alleen snapt Boaz er nog weinig van en heb ik nog niet besloten in welke mate ik Boaz er kennis mee laat maken haha. Zal vast wel een beetje vanzelf gaan toch?

4. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Mroos: ja joh gaat vanzelf, tenminste bij Layla wel, Dani beseft het nog niet maar Layla wel, vorig jaar al (was ze 2 jaar en 3 maanden)

@RiTi: ahh da's fijn dat ze het leuk vond!! :)

@LW: hier ook alles goed hoor, ben alleen verkouden.
    Klinkt lekker je eten :D

@Eten: wij hebben pannekoeken op, (appel en kaas) heb daarbij Appeljam/compote iets gemaakt (werd geen jam whaha eerder n compote) maar t was zo op whoppa...

5. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

@dretjuh wat vervellend beterschap lieverd.en wanneer heeft peter nu een nieuwe gesprek het bedrijf?
    ow trouwens die vlek op de wang bij is was na 2 dagen gewoon weg.
    ook lekker pannenkoeken.

6. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Mroos; dat zou heel goed kunnen, het is ook een overweldigend iets zo'n zwembad. Succes morgen!

@ Sinterklaas; door plaatjes en verhaaltjes begint ze de boot met pietjes wel heel leuk te vinden. Werkt eigenlijk net zo als ieder ander verhaaltje.

@ verkouden; temperatuur bij Maura liep vanavond wel wat op. Hopelijk kan ze lekker slapen. Als ze weer niet kan slapen door de dichte neus (met goede luchtvochtigheid, stomen, zoutoplossing, luuf en ui) hebben we een neusspray voor kinderen vanaf 2 achter de hand. Niet mijn eerste keus, maar als ze daardoor goed slaapt ben ik voor.

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    pff zit al een half uur vreselijk te janken.. 'zeker wel jammer dat je nog niet bent bevallen?' uh hoezo?
    'nou, zo'n kleintje heb je er zo uit.'
    ben maar weggelopen :x

8. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Nou jaaaa, wie zegt er nou zoiets? :$

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dat stomme achterlijke wijf van verderop.. Heb zo'n vreselijke hekel aan d'r.. Ik ben zo ontzettend moe.. En ik hoop dat m'n man op tijd thuis komt morgen.. Ik ben nu al kapot van 2 avonden met Lenn.. Ik vind zwanger zijn echt even niet zo leuk meer..

10. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Wat een vreselijk domme opmerking zeg. Kan me ook goed voorstellen dat je doodop bent.
    kan je hulp inschakelen voor morgen overdag?

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Jawel.. Zal ook allemaal wel loslopen, maar kon het er echt niet bij hebben.. Lenn slaapt inmiddels, ik zit op de bank onder een deken en een kop thee.. Beetje lezen, beetje internetten en dan op tijd naar bed..

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    één troost: Morgen komen de nieuwe stoere rompers binnen voor baby en Lenn :D

*kan huilbui natuurlijk verdrijven met online winkelen? dat ik daar niet eerder aan heb gedacht.. Pff kan echt even niet stoppen met huilen:(*

13. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Het is ook niet niks wat je allemaal mee hebt gemaakt afgelopen week.
    Fijn dat Lenn lekker ligt te slapen, kan jij rustig shoppen :p.

14. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @LW: hij heeft nog niks van Ralph Lauren verder gehoord, heeft donderdag ergens anders n intake maar verder niks..

@Roeltje: pfff wat n behoorlijk stomme opmerking, slaat echt nergens op :S
    Knuf voor jou!! Lekker ff avondje voor jezelf :)

15. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Heb al weer twee keer met een huilende Maura op mijn arm gestaan :(.
    Ze is dan helemaal overstuur en vooral erg boos, ze wil zo graag slapen. Komt ze helemaal niet meer uit haar woorden en heeft duidelijk overal last van.

16. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Riti: ach gossie arme Maura :(

@Hier: pff peter en ik zitten nu op de laptop in de woonkamer, ondertussen staat RTL4 op de achtergrond (hetspijtme) en barst letterlijk in tranen uit.. wat een jankprogramma whahaha
    ben altijd heel gevoelig van dit soort dingen
    wat een jankerd ben ik ook he!

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Riti
    Arme Maura:( Zo verkouden? Hopelijk kan ze snel lekker slapen..

Nou hier gaat het al een stuk beter.. shoppen is veranderd in het maken van een fotoboek van de Hema :D

18. mroos

mroos Niet meer actief

@Dretjuh, haha hier hetzelfde, zat ook hard te huilen. Zo triest dat je contact verliest met je zoon door zoiets stoms, moet je toch niet aan denken hé.

@Riti, ach arme Maura.. Ze is bijna 2 he, ik zou die neusspray lekker gebruiken hoor.

@Roeltje, wat een stomme opmerking zeg. Niks van aantrekken hoor!

Straks even lekker in bad, heerlijk.

19. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Roeltje; Wat een vreselijke botte opmerking van haar!! Kan me heel goed voorstellen dat dat totaal niet is wat je wilt horen van anderen.
    Waar heb je online geshopt? Ik wil ook weer shoppen :D

@RiTi; Ik heb voor Luca vandaag iets homeopathisch gehaald van VSM, in de vorm van druppels. Gesmeerd met Luuf en nu maar hopen dat hij weer lekkerder gaat slapen.
    Sneu hoor voor Maura, zie d'r alweer helemaal overstuur raken :(

@Dretjuh; Staat hier ook op de achtergrond, kan het ook ff slecht hebben.
    Mijn humeur is ook weer ff ver te zoeken door iets 'stoms' in de familie.

@hier; Gisteren dus de uitnodiging voor Beau zijn verjaardag verstuurd en vandaag de 1e afmeldingen alweer ontvangen.
    Van jaja mijn tante, haar dochter + vriend. Dat ze dus niet komen omdat de 10e de herdenkingsdienst zou zijn van opa...
    Nu heb ik dus net mijn vader gebeld en die weet nergens van!!? Die dienst staat nog helemaal niet vast, mijn oma wil het eigenlijk helemaal niet omdat ze dan alles niet weer wil oprakelen. Mijn vader heeft dus net gelijk mijn oma gebeld om navraag te doen.
    Ik vind het maar weer erg vreemd, natuurlijk had ik ergens wel verwacht dat hun zich zouden afmelden maar het doet me toch wel weer ergens pijn met de reden waarom ze nu niet komen.

20. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Mroos: zei nog tegen Peter, ik kan me zooo niet voorstellen dat ik 1 van mijn kids later niet meer zie.. Je kindje die je in je buik hebt gehad, hebt opgevoed en dan ineens weg... te erg gewoon :(

@Dees: Misschien gaan ze ervanuit dat het al definitief doorgaat. Misschien dat je oma tegen hun kan zeggen dat t niet of misschien niet doorgaat en ze alsnog komen of ze hebben gewoon pakweg geen zin en maken hiervan hun excuus.
    maar kan me voorstellen dat het niet leuk is.

Vorig jaar zei een tante, oom met neefje/nichtje af omdat ze sinterklaas gingen vieren.... terwijl al maaanden daarvoor bekend was dat Dani op die datum zn verjaardag zou vieren.
    Dit jaar zeiden ze af omdat ze daarna iets anders gepland hadden :S (daarna nog wel he!)

Deel Deze Pagina