December 2009 mama's, Deel 12!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 14 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Dretjuh; Misschien, ik heb ze iig gemaild dat ik van niks weet.
    En eigenlijk wel graag uitleg wil :)
    Ik ben dat gezeur zo zat van hun, zeg dan gewoon dat je geen zin hebt om te komen en bedank dan ofzo.
    Ik heb er zo helemaal geen zin meer in om ze uit te nodigen want ze komen toch nergens meer.

Vreemd kunnen sommige mensen dan reageren hè, daarna is helemaal vreemd :(

2. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Dees: als ze nergens komen gewoon inderdaad niet meer uitnodigen.

ja inderdaad daarna wat gepland, en t rare is.. oom en tante zaten in italie en de kids waren bij n andere oom en tante. Omdat die ouders daarna iets gepland hadden voor de kids konden mn andere oom en tante dus ook niet komen terwijl ze zouden komen :S
    Inmiddels hebben beide stellen nog niks laten horen :( Mn moeder had al wel gezegd dat ze dat niet zo leuk vond (1 van die tante's heeft altijd zo veel op met de kids en was zelfs getuige op onze bruiloft) .. ze zei nog "jaa ik weet t, ik schaam me diep" maar ondertussen nog niet bellen of mailen ofzo :S
    zo onbegrijpelijk

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Zeker onbegrijpelijk! Ik ben dan ook min of meer woest!
    Net met J. er ook nog over gehad en hij snapt het ook niet, wat hebben we dan verkeerd gedaan ga je dan denken...

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ohw en het fietsen met Beau was prachtig :D
    Ik ben helemaal blij met mijn fiets!!

5. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    Leuk he fietsen met de kids :) Is zeker leuk voor ze.
    Mijn fiets staat bij mn ouders, hier hebben ze geen aparte fietspaden dus vind t best gevaarlijk om op de weg te fietsen.
    Ben nu een maand niet in NL geweet en heb t fietsen best gemist, heb zaterdag en maandagmiddag nog kleine gaatjes vrij om dat te gaan doen :D

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Dretjuh; wanneer ben je weer in NL, dit weekend?
    Fietsen is echt heerlijk, Beau zag mijn fiets en wist gelijk waar hij moest zitten.
    Pakte mijn stuur vast en wees me van alles aan, zo lief!
    Zo op de weg fietsen zou ik ook eng vinden.

7. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    Ja dit weekend, morgenmiddag rijden we richting mn ouders :)
    Dinsdag avond weer terug ben ik nog ff op mn moeders verjaardag geweest, normaal gaan we in de ochtend terug maar voor 1 keer 's avonds laat thuis moet maar hoor.. mn vader is donderdag jarig en dan zijn we dr ook al niet.. is ook zo sneu om op dinsdagochtend te gaan he ;)

8. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dees; wat vervelend dat je tante (+aanhang) afzegt op zo'n vage manier. Misschien toch op een geschikt moment eens naar vragen, het blijft anders maar dwars zitten misschien.
    Wat goed dat het fietsen zo leuk was :).

@ Dretjuh; Wat jammer dat het dan zo moet lopen met je fam.

@ Mroos; badder-ze, heerlijk!

Maura net de andere neusspray gegeven. Volgens mij is er eigenlijk niet zo heel veel aan de hand :). Ze is gewoon heel erg verkouden, niet dat dat niets is hoor, maar verder mankeert er niets.
    Typisch Maura, heel lief en coöperatief maar als het mis is is ze ook binnen no time goed over de zeik en compleet van dr padje af ;).
    Maar goed, ze is ook niets gewend. Ze slaapt erg graag en als dat dan niet lukt wordt je er ook moedeloos van, begrijpelijk.

9. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

@dretjuh hou me maar op de hoogte als je meer weet over peter ik ben erg benieuwt.je krijgt trouwens de groetjes van me moeder.had haar vandaag aan de lijn want me vader had een ct scan gehad. (over zijn hart omdat ze het bij de echo niet goed zagen)jullie kwamen trouwens deze zaterdag toch.had het genoteerd maar ben maar weer eens me agenda kwijt moet hem aan me kont plakken want dit is echt te erg.

@roeltje hoe gaat het nu met jou?

@lemi hoe gaat het met jou lieverd?

@collo wat voor type bedje hebben jullie hebben ze het ook in meer kleuren? want ik wou eerst een soort ijzeren nemen maar helaas ik vindt geen leuke.

10. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dees; aah leuk van Beau. Dat is ook zo gezellig aan fietsen, lekker kletsen over alles wat je ziet, en samen zingen natuurlijk :D.

Wat trouwens wel heel zoet is, als Maura weer wat rustiger wordt zegt ze steeds: "mama zingen" en dan ontspant ze zich steeds meer, na 2 of 3 liedjes is het voldoende en kan ze gaan slapen :).

11. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Riti: snap heel goed dat Maura dan moedeloos word, gewoon niet kunnen slapen omdat je verkouden bent is erg frustrerend (had ik trouwens gisteravond ook)

@all: ik kruip ook mn bedje in, hier ook met neusspray hihi... truste xx

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Dretjuh; voor een keer moet dat wel te doen zijn denk ik.
    Leuk weekend voor de boeg dus!

@RiTi; eigenlijk wil ik het ook eens uitpraten, ben heel benieuwd wat er nu echt gaande is.
    Heb wel vermoedens hoor, maar kom op zeg...zij leven niet alleen op deze wereld!
    Maura is straks lekker gaar dus, hopelijk morgen wel een vrolijk meisje.

@hier; lig al lekker in bed, Ipad is bijna leeg.
    Dat gedoe rondom die uitnodiging zit me niet lekker..

13. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ dretjuh; slaap lekker, en anders kan ik altijd nog voor je zingen :D.

@ Dees; nou dat hoop ik ook, morgen een lange intensieve dag.
    Misschien valt het wel heel goed uit te praten, je weet maar nooit.

14. littlewonder23

@dretje beterschap mop dat je snel een beetje beter word.

@uitnodigingen heb hier via de foon gedaan of via mail.
    van 4 mensen wat gehoord en dat was het.
    baal er een beetje van maja.

@kindjes hopelijk slapen ze allemaal goed vanavond.

@riti hoe gaat het met jou?

@dees wel lief om te zien dat je kleine mannetje de fiets zag er er gelijk op wou.ook trusten voor jou.

@all trusten.

15. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ litlewonder; hooooi, met mij gaat het goed. Mijn ouders zijn morgen 40 jaar getrouwd en ik maak de bruidstaart die ze toen niet hadden voor het feest morgen. En hoe gaat het met jou? En met Sophie?
    Jammer dat je nog maar weinig reacties hebt gehad, worden er vast meer.

16. littlewonder23

wat leuk Gefeliciteerd.ben erg benieuwt hoe de taart eruit komt te zien :) met mijn gaat het prima hoor. met de kleine meid gaat het goed een flinke eigen wil.hihi
    ik werk steeds meer,en om de 2 weken zit ik bij me moeder om te helpen.probeer met best te doen :D

@all ben me bed in morgen weer vroeg dag.

17. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Roeltje
    Goed zo! Nog een emo-shopper erbij! Je wil niet weten wat shoppen allemaal voor enge/depressieve dingen kan verdrijven.
    Zonder gekheid...wat een rotopmerking...wat een rotmens.... Sommige mensen denken ook echt niet na.

RiTi
    Ah, arme Maura. Dan maar de neusspray?
    Heb vandaag trouwens Jem petal powder gekocht? Zou het glazuur mee moeten uitharden.
    Vanmiddag in bed trouwens ook lekker liedjes met Amy gezongen. Alleen het slapen bleef bij Amy uit...

Dees
    Door zo'n soort incident (schoonmoeder werd niet uitgenodigd voor herdenkingsmis van haar overleden zus...) is mijn schoonfamilie uit elkaar gevallen. Na een aantal jaar is er weer iets van contact tussen schoonmoeder en haar moeder en broer (oma en oom van Ferdy).
    Hoop maar dat jouw familie blijft praten want het is zo zonde van de tijd en energie, zo'n familievete.
    Super dat je fiets nu helemaal ok is!

LW
    Bedje is het type Belle van Bopita. Hij is er ook in het wit en roze weet ik. Maar nieuw echt duur hoor. Kun je het beste via MP zien te scoren.
    Balen van het uitblijven van reacties maar er komen vast meer mensen dan die iets laten weten.

18. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Collo; ja neusspray zit er in, ze is stil sindsdien maar nog niet in een lekkere diepe slaap want ze sabbelt zich suf op dr speen.
    Die petal powder bedoel ik, heb hem ook, de werkzame stof is tylose.
    Maar welk glazuur gebruik je? Of eigenlijk is waarvoor de vraag ;).

pfff ben er wel een beetje klaar mee. Taart maak ik morgenochtend wel af ( 3 wit beklede taarten in de koelkast, en 80 bloemetjes in de doos).

19. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    RiTi
    Dat wilde ik nou juist aan jou vragen? Wat gebruik je daar verder voor? Of had je dat al eerder gemeld? Ben een beetje vergeetachtig de laatste tijd. Ik wil gewoon ook van die mooie bloemetjes maken.

Trouwens naar aanleiding van jouw en Andrea's decoreer babbeltje nog maar even een spuitzak bij gekocht.... Zat ik hier met 1 zielig spuitzakje thuis...amateur....hahaha

20. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Collo; ooow hahaha, nou voor fondant.
    En die zakken, altijd ruzie mee, heb een aantal verschillende maar het blijft stoeien. Geklodder met schoonmaken ook steeds. Heb nu een pak wegwerpzakken, maar die zijn toch ook weer niet ideaal ;).

Deel Deze Pagina