December 2009 mama's, Deel 12!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 14 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    3 gram poeder op 150 gr fondant trouwens ( of zoals ik altijd doe gewoon een beetje en dan maar zien hoe het uitpakt), liefst even laten inwerken paar uur.
    Iets maken en dan laten drogen, en dan is het hard :).

2. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dank u dank u....daar kan ik wat mee. Ga eens kijken wanneer ik een beetje kan freubelen. Misschien idd ook even een klei-gereedschapje kopen...

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    goedemorgen!
    boze bui is (bijna) over.. lenn werd een klein kwartiertje geleden wakker.. zitten nu tv te kijken.. hebben wel heerlijk geslapen! gisteravond nog een mailtje van mn man gehad:) hopelijk is hij op tijd thuis..

lenn is aan het spelen, hopelijk houdt hij dat nog een uurtje vol.

4. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goedemorgen!!
    De eerste was draait alweer, en ik ga ff bij lezen..

Mroos, Succes bij de VK! Ik duim voor je dat ze je strippen!!

Dretjuh, Oeh, lekker!!! 107 nog wel haha..
    Dretjuh2, Ooh, jou fam ook zo lekker bezig..

Riti, Fijn dat Maura en Papa het zo leuk hebben gehad!

Zwemmen, Ooh, wil dat hier ook zo graag n keer gaan doen op korte termijn! Ben alleen zo bang voor de dagen drna.. Heb toen ze nog n baby was n paar keer mee gedaan aan baby-zwemmen, maar ivm haar eczeem maar gestopt. 3 dagen later had ze nog steeds n schrale en geïrriteerde huid.

Dees, leuke foto!!
    Dees2, Noujah! Idd lekker belachelijk als ze dat als rede opgeven…
    Fijn dat het fietsen met Beau zo leuk was!

Sinterklaas, Hier eigelijk nog helemaal niet mee bezig.. Wist ook helemaal niet dat de club van.. al op tv was…

Roeltje, WAT!!! Wie maakt zo’n opmerking!? Ooow kan daar zo pissig om worden!
    Snap dat je t ff helemaal gehad heb met zwanger zijn. Dikke digi-knuf!
    Lang leve online shoppen J
    Ooh, jij was ook lekker vroeg! Fijn dat je boze bui zo goed als verdwenen is! Lekker rustig vandaag en hoop dat je vriend vroeg thuis is;)

Hier, Kramp is nog steeds niet over, maar wel een stuk minder. Als t maandag nog niet weg is toch maar ff de HA bellen.
    Vandaag mag ik eindelijk beginnen met de ovulatie testen!!! :D Zal nog wel niks zijn, maar t is iig n begin he ;)
    Verder staat op de planning: Was weg vouwen, bedden verschonen, en werken van 11 tot 22…
    Zal na t weekend pas weer actief zijn, dus bij deze iedereen alvast een fijn weekend!
    Morgen gaan we naar de Makro. Heb n super leuke speeltafel voor J. gezien, en hij kost maar 19,99!!!
    (ga ff zoeken of k n foto kan vinden) Gevonden! T is alleen niet zo'n duidelijke foto...

5. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ riti: geweldig he dat ze zelf gaan zwemmen! :) hier ook zo 1!
    als ik op maandag ga werken en ze met papa alleen blijft vraagt ze er zelf om....

gister lekker boerenkool op! de worst ging er zo in bij kleine mupke! en de rest duurde ff.. ze wilde ook mostersaus.. tja.. klein likje gegeven, lianne blij ;) en eerst ging het langzaam.. en toen wij klaar waren begon ze aan te vallen........

@ roeltje: :O zei die dat joh! naja zeg!!! kom op hee.. enne.. ik kjen verhalen van bevallingen met kleine kindjes die lang duurden en met grote kindjes die floep eruit waren, dus ook nog eens iemand zonder verstand en ervaring zo blijkt.. lekker links laten liggen hoor!
    en kan me voorstellen dat je er nu afentoe doorheen zit!
    maar: elke dag is weer een dag gewonnen he! :)
    traantjes lekker laten komen als ze komen hoor!!
    denk aan je!

6. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @MinnieMe: Nou lekker bezig zou ik t niet willen noemen, maar dat layla of haar verjaardag geen prioriteit had kun je wel stellen.
    Leuk speeltafeltje trouwens!

@Roeltje: fijn dat je goed geslapen hebt maar jeetje wat vroeg zeg!

@Hier: nou druk dagje vandaag.. Dalijk eerst mn strijk bijwerken, dan de koffer inpakken, dan boven en beneden stofzuigen en dweilen, konijnenhok schoonmaken, prullenbak legen (anders stinkt dat zo als we dins. terugkomen)
    Huurauto halen want onze eigen auto staat in de garage (maakte een raar geluid en schokte een beetje) en dan rond 3 uur half 4 rijden we richting NL..

ben nog wel online voor die tijd

7. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Goedemorgen! :D

Luca heeft de nacht doorgeslapen!!! Werden pas om 7.45 wakker dus moest ineens flink gas geven om de kids klaar te maken voor het KDV. Kom ik daar aan om 9u...beetje laat maar goed :)

@Roeltje; Pfff wat vroeg weer zeg, telkens als ik bij jou die tijd zie denk ik weer pffff :)
    Het is te hopen voor je dat je mannetje op tijd thuis is vandaag.

@Minni; leuke gezellige tafel :) Prijs valt idd mee.
    Werkse en fijn weekend alvast.

@Collo; Ah beetje bekend verhaal dus.
    Ik blijf het maar raar vinden, waarom wordt dat dan niet als familie overlegd weet je wel...zit me echt weer eens hoog terwijl ik er eigenlijk wat afstand van moet doen.

@RiTi; Hoe heeft Maura geslapen?

8. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    tadaaa hij is af!

Niet heel goed zichtbaar maar hij is helemaal glimparelmoer :).
    2x gevuld met frambozenmousse, en citroenmousse met lemoncurd, afgesmeerd met merenguebotercreme en bekleed met fondant.
    Hij komt nog op een grote taartschaal met een flinke voet.

Nu spullen pakken en ons klaar gaan maken voor de overtocht.

Maura heeft slecht geslapen, ik ook. Ze heeft ook koorts, niet veel maar ze is er wel erg naar van :(. Denk dat het vanmiddag wel goed komt met alle aandacht en prikkels maar het slapen vanavond bij mijn ouders wordt spannend.
    Komt bij dat ze niets van me wil weten nu. Niet erg, komt vaker voor, logisch ook....maar toch een beetje jammer.

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; Prachtige taart!! Kan niet anders zeggen.
    Hij zal vast heerlijk smaken als ik hoor waarmee deze gevuld is :D
    Ik hoop dat het dagje goed naar wens zal verlopen, ook voor Maura want dat ze nu wat ziekjes is zal vast niet erg meewerken vrees ik :(
    Succes en sterkte vandaag.

10. mroos

mroos Niet meer actief

Hier niks gebeurd bij de vk. Ze zegt dat et echt geen zin heeft om voor de 41 te stappen, dat ze hier et beleid op aangepast hebben ofzo, nou ja, prima. Met 41 mag ik iig wel ingeleid worden als ik dat wil, dat is nieuw.
    Verder alles prima, en we wachten rustig verder af.

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Mroos
    jammer dat ze niet kan strippen.. Hopelijk is het straks niet meer nodig:)

Riti
    Wow, ziet er mooi uit:)

Hier gaat het eigenlijk wel goed.. Net belde het UWV omdat mijn werkgever me ziek had gemeld.. Verhaal uitgelegd en wilde weten wat mijn werkzaamheden zijn.. zegt ze aan het einde: 'Maar u kunt dan toch vervangende werkzaamheden doen?' Ik mag GVD het huis niet eens uit! Nee stomme doos:x
    Nouja, begreep ze uiteindelijk ook wel.. Bleek dat ze dat moesten vragen:( Rare instantie, die UWV.. Alles is geregeld en ik blijf ziek staan tot mijn verlof.. maf mens..

Lenn is hartstikke lief.. Zit nu aan zijn 3e broodje.. Net zijn erw at boodschappen afgeleverd voor vanavond.. Straks gaat Lenn lekker naar bed en kruip ik er ook even in :)

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Mroos; Hmm toch anders dan verwacht of niet?
    En ivm de grootte van jullie kindje, dat weegt ook niet mee dus.
    Fijn dat verder alles wel oké is.

13. mroos

mroos Niet meer actief

@dees, ja vorige keer deden ze het wel, maar schijnt dat je voor de 41 weken 9 van de 10 keer harde buiken krijgt die uiteindelijk niks doen, dat geloof ik dan maar.
    De gedachte dat het nog max. 2.5 week duurt, is best dragelijk.
    Grootte van het kindje maakt voorverloskundige idd vaak niks uit(voor gyneacologen wel..).
    We wachten ongeduldig af;).

@Riti, wat een práchtige taart, wouw! Mag je trots op wezen.

14. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @RiTi: wauw wat een super mooie taart zeg! Lijkt wel om 1 die je al ns eerder hebt gemaakt klopt dat? Hmmmmm die vullingen jeetje lekker zeg!!! Yum yum.. begin dr van te kwijlen whahaha

@Dees: fijn dat Luca heeft doorgeslapen!

@Mroos: was helaas wel te verwachten dat ze nu niet zouden strippen :( Vorige keer wel ja? hmm bijzonder. Maar fijn dat verder alles goed was!

@Roeltje: tja uwv... maffe bedoeling... beetje stomme vraag maar goed...
    Wow 3e broodje al! hehe lekker vreetzakkie :)

@Hier: nou konijnen gedaan, middageten (pasta salade) staat klaar om in de pan te gaan. Alles is gestofzuigd... tot zover ;)

15. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @mroos; Maar is dat net voor bij de 1e, bij een 2e lijkt het me toch ook nog succesvoller :)
    Anyway, er zit niks anders op dan te wachten...wellicht kun je de natuur zelf een handje helpen met de ohw zo welbekende tips ;)

@Dretjuh; Hahaha, ik las Kozijnen gedaan..oops. Is heel wat anders :D

@hier; Kreeg het koud, verwarming maar iets aangezet.
    Straks nog even boodschappen doen en dan lekker rustig dagje houden vandaag.

16. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

@riti had je taart op fb gezien!! WAUW wat mooi knap gemaakt meis, en de vulling jammie jammie.

@dees fijn dat luca heeft door geslapen.

@mroos ik vindt het wel spannend bij jou worden want je mag af bevallen.

@minnie leuke knuttel tafel.

@collo op mp zie ik helaas niet de type bedje in de buurt :(.

@mini laptop aaaarrg stop ding,denk dat ik even alles opnieuw erop zet wat hij doet het bar slecht.

hup weer aan de werk.

17. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Wat een rust hier vandaag :)

18. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    nou hier liggen de kids ff op bed, boel is opgeruimd, koffers zijn ingpakt, alleen nog wat kleertjes inpakken die ik verkocht had. En dan de auto inladen, huurauto hoefde niet meer want ze kregen deze auto ineens niet meer optijd gemaakt :S en om nou een dikke week een auto te huren neej dank je.. dus dan volgende week maar naar de garage.. bespaard weer borggeld van die huurauto :p

19. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ taart: wow! kei mooi!

@ uwv: wazige lui idd.. ik kreeg toen ik bevallen was een brief van arbo.. jaja.. of ik ff langs wilde komen want al ff ziek was.. uh hallo! ik ben net bevallen?? (naam stond ook niet goed enzo dus mijn mannetje heeft dat mooit geregeld en ff boos gedaan)
    pff.. maar zit je echt niet op te wachten nu! leef met je mee roeltje!!

@ strippen: strippen kan sowieso toch alleen als je uberhaupt ontsluiting hebt? dus ms dat ze dat nog niet verwacht ofzo?
    Toevallig vertelde ze hier tijdens de voorlichting bij de gym dat ze dat overlegd met je.. als je het niet langer trekt, dan willen ze wel eens kijken wat ze kunnen doen, als je het maar bespreekt en vraagt..
    (omdat het bij ons in de regio dus blijkbaar zo is dat je tot 42 weken door loopt en dan dus vanaf 42 weken ingeleid word)..
    Echt zooo vaag dat het ene regio zus en andere regio zo is
    hoorde dus ook dat ze in ene ziekenhuis geen vaginale stuitbevallingen meer doen maar standaard keizersnedes.......... ook zoiets vaags...

mroos: ik duim dat je snel mag bevallen!!

20. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Dretjuh; Beide kids willen ook slapen?
    De auto was dus nog wel veilig genoeg om mee te rijden neem ik aan :p

Deel Deze Pagina