December 2009 mama's, Deel 12!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 14 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ff tussen door...

Mroos, Jammer dat ze niet konden strippen! Ik blijf voor je duimen meid!!

Riti, Wauw!! Ik wil ook n stukje ;)

Rest, Sorry.. Ben aan t werk.....

2. mroos

mroos Niet meer actief

@Joyce, klopt, verschilt per regio. In Rotterdam loopt nu volgens mij een proef waarbij je dus met 41 weken ingeleid mag worden, als je wilt en in overleg. Strippen heeft vaak dus zelfs geen zin als je ontsluiting hebt maar nog niet heel ver bent.
    Ze zei dat wanneer ze nu zou voelen en ik 2 cm had, ik heel blij zou worden maar misschien nog 2 weken kon wachten, of dat ze niks voelde en het vanavond begon.. Nou ja, ik geloof dr maar.

@Dretjuh, fijne reis straks!

@lw, vind het zelf ook spannend.

Boaz slaapt al 3 uur, even om het hoekje kijken! Straks even wat omruilen bij HEMA en in de plassen stampen met Boaz, vanavond erop uit met vriendinnen.

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Mroos; Boaz heeft wat in te halen qua slaap, lekker hoor.
    Zelf ook even gaan liggen?
    Veel plezier straks buiten, altijd leuk voor de kids :D

@hier; Hmmmz heb maar weinig uitgevreten vandaag :)
    Straks komt J. thuis voor de bezichtiging..

4. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Dees: alleen Dani .. layla rust en speelt wat op dr bedje.
    Ehm.. nee auto schokt af en toe.. alsof hij al vooruit wil rijden ;) is wel veilig, is 2 maanden terug nog gekeurd maar is gewoon irritant.

@Mroos: wow 3 uur da's lang :D lekker zeg!
    Veel plezier met je vriendinnen!! altijd leuk

@All: sluit mn laptop nu af, dalijk auto inladen en wegwezen :)
    Ben denk ik morgen weer online... zal in de middag worden want in de ochtend ga ik naar Happy ons kraamcadeau afgeven :D

5. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ mroos: tja, heeft ze wel een punt op zich.. hier zei ze ook dat ze liever niet teveel controleren ivm bacterien enzo

@ drejtuh: fijne reis!

6. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Goeoeoeoeoeodemiddag!

Hoe is het hier. Nou, ik heb de allerallerallerdrukste maand gehad. Kwartaalmaand zonder compagnon en alles is weggg! Nu 2 maanden de tijd om echt alles bij te werken en op te ruimen en dan met welverdiend verlof.....*****zucht heeel diep uit*****. En dan ga ik jullie vervelen met heel de dag online zijn...hahaha

Oh, Milan is wakker, ben weer weg!

7. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Net terug van de bezichtiging, huis is top.
    Heeft wel wat puntjes maar is zeker de moeite waard.
    Makelaar van ons gesproken en gaat nu als tussenpersoon spelen, als het goed is contact hij nu de andere partij of we kunnen onderhandelen :)
    Spannend dus!

8. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ dees: spannend!!!!!!!!!! :)

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    'Kom je? We gaan eten.'
    'Jaaaa!'
    'Ga maar even op de poef zitten.'
    'aaah mama au?'
    'Ja lieverd, mama heeft een beetje au.'
    'Baby au?'
    'Ja, baby heeft ook een beetje au.'
    'Aaah.' *komt kusje brengen.*

zo, nu toetje eten:D

10. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

aaah te lief!!!:) hij zorgt wel goed voor jullie:p

11. littlewonder23

spannend zal duimpje draaien.

12. littlewonder23

@dretjuh ooow zal ik toch wel een beetje eng vinden als hij al vooruit rijd. rij voorzichtig!!

@hier snel wat koken.

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    LW
    haha en dat voor een klein ding van bijna 2;) Gisteravond kwam hij al aanzetten met een deken.. samen onder gaan zitten haha..
    wat ga je eten?

Hier boontjes, aardappelen en kipburger (ala minute) gegeten.. Lekker makkelijk, weinig werk.. Ben wel bekaf nu:(
    Man is als het goed is voor 19.00 uur thuis.. Kan hij nog even langs de supermarkt wat laatste dingetjes halen..

14. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Minnie
    Misschien voor en direct na het zwemmen goed invetten met een goed vette crème of olie? Wellicht dat het wat helpt.

Zwemmen
    Wat doen wij fout? Amy zinkt tot halverwege haar koppie onder water. Merkt wel dat ze eigenlijk zelf wil, maar elke keer als ik haar loslaat is het water happen... (en ja, ze heeft natuurlijk wel zwembandjes aan)

RiTi
    Hele mooie taart!

Mroos
    Vind het wel dubbel dat ze bij 41 weken zowel willen strippen als inleiden. Lijkt me dat strippen toch wel een stapje voor het inleiden komt. Gelukkig kun je het zelf nog overzien.

Dees
    Lekker dat jij ook weer eens een nachtje hebt kunnen slapen.

Joyce
    Ze kunnen me wat met die regio's. Als ik ooit zover mag komen, echt niet dat ik voorbij de 41 weken ga lopen.... Dat zou toch niet per regio gebonden moeten zijn, maar per patiënt?

Roeltje
    Ah, lieve Lenn!

Hier
    Vandaag mijn Lief! dekbedovertrek binnen gekregen. Helemaal leuk! Komend weekend even vervangen.

Dretjuh/Happy
    Wilde morgen aanschuiven met de kraamvisite maar ben gisteren een paar keer door mijn rug gegaan en nu is het echt menens... Durf er niet in mijn eentje op uit te trekken met 2 kids en Ferdy is de hele dag weg, dus ga niet aanhaken morgen. Vind het echt heel jammer...

Verder
    Vandaag eindelijk maar eens de fysio gebeld om een afspraak te maken en ik kan dinsdag al terecht. Het gaat zo echt niet langer. Mijn rug wordt steeds slechter.

15. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Voor de liefhebber.... (ik gok op RiTi)

POMPdeLUX

Vind niet alles leuk, maar er zitten echt hele lieve dingen bij en voor een mooie prijs.

16. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    Kom ook weer ff binnenvallen... Excuses voor verwaarlozing. Heb van alles gemist geloof ik...

@roeltje: Wat fijn dat je weer thuis bent! Hopelijk blijft je kleine meisje nog mooi even zitten waar ze zit!

@rest: Eeeeuuuhhh... en lost...

Dan nu mijn ego update in een korte week samenvatting:
    - Werk: heb de eerste werkdagen er op zitten. Was echt heel vermoeiend! Motivatie is nog ver te zoeken, hopelijk komt die snel weer terug. Ook moet ik snel keuzes maken in werkzaamheden. Want 40 uur werk past echt niet 24 uur (en eigenlijk ook niet in de 32 uur die ik eerst werkte). Vrees dat alleen het suffe operationele werk overblijft....

-BV: stiekem nog niet helemaal afgebouwd met de bv. Fijn gevoel!

- Schoonvader: man belde van de week op, omdat hij bang was dat we opgelicht werden ivm die viva actie. Don't ask.

-Teleurstelling: Vanavond hadden we oppas geregeld, want een vriendin van mij geeft een feest omdat ze 40 wordt. Zaaltje geregeld, leuke mensen uitgenodigd, DJ gehuurd. HAd er super veel zin, want was eerste echt feestje in lange tijd (door zwangerschap enzo). Hotel geboekt, zodat we ook een drankje konden doen. Gelukkig hadden we oppas (uk2 zou voor het eerste gaan logeren). We waren deze week al beetje moe ivm werk en omdat de kids slecht sliepen, met gisternacht als dramatisch dieptepunt. Anyway, uk2 bleek dus koortst/verhoging te hebben. Arm mannetje! Zijn we niet gewend, want uk1 is dus echt nog nooit ziek geweest. Dus na lang wikken en wegen besloten uk1 te laten logeren en vriend thuis te laten met uk2. Helaas zijn al mijn vrienden-dingen anderhalf uur rijden en was ik al moe... En nadat ik bijna 2 ongelukken had veroorzaakt ben ik maar omgedraaid. Nu dus depri op de bank. Bleek ook nog eens dat ik die fietser en auto niet door vermoeidheid over het hoofd zag, maar door die zonneschermen achterin. Weet niet waarom, maar ben echt enorm teleurgesteld. Weet dat er ergere dingen zijn, maar had er zo'n zin in. Eindelijk weer een feestje met zn 2-en! En nu weer een einde aan mijn geklaag....

17. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
  18. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Panos
    Oh, wat een rotavond voor jullie. Bah, nu lekker samen balen op de bank. Trek maar een fles alcoholisch open of ga shoppen;).
    Ferdy ziet mij net die kleertjes bekijken, zegt ie: "Ben ik vanavond weer voor niks aan het werken....!" Hahaha....die is heel hard voor zijn eigen zaak bezig, arme schat.
    Hier ook allebei een rotdag gehad, dus trek zometeen een fles prosecco open... Cheers!

19. littlewonder23

@roeltje,hihi zeg dat wel :) aaah hij zorgt echt super voor je dat heb ik al door.
    wij hebben andijvie stamp op met gehakt ballen.

@collo gave site,valt mijn goed in de smaak.

@hier ik ga iets heel apart doen. ik ga me haar af laten knippen naar een soort schuine bob lijn.(dag dag lang haar)
    en ga als het nog kan de opleiding manicuren + pedicuren. kan niet wachten :)

20. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @collo: Wat een gave link van dat merk! Ik kleed uk1 nu echt te saai en eentonig (spijkerbroekje en t-shirt). Ga daar zeker eens shoppen! Prijzen vallen ook reuze mee trouwens. Balen dat jullie ook een rotdag hebben gehad! Zit het in de lucht ofzo? Had gelezen dat jij ook niet helemaal lekker in je vel zit de laatste tijd. Rotgevoel he?! Snap ook ff niet waarom ik zo teleurgesteld ben. Weet heus wel dat er ergere dingen zijn, maar had zo'n zin in een echt ouderwets kinderloos feestje.
    Enne, proost! Zit saai aan de thee. Dadelijk uk2 nog een fles geven en dan lekker slapen. Hopelijk krijgen we een betere nacht dan gisteren...

Deel Deze Pagina