December 2009 mama's, Deel 12!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 14 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    Noujaaaaa, riti, we blijven maar bezig :):) weer tegelijk gepost!

2. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @RiTi: ahh gossie arme Maura, zoo ontzettend zielig voor zo'n kindje :( Beterschap xx

@Doortje: hmm... klinkt als t leven van een moeder die aan het verhuizen is ;)
    Veel sterkte met de dozen, spuug, speelgoed, kwijl, rotzooi, kinderliedjes, pindakaas, gehuil en het gegiegel ;)

Hoe is het met de kinderen ? :)

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    *Begint zich te herinneren hoe voorweeën ook alweer voelden*

4. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

@collo haha je bent altijd welkom hoor voor nagel verzorgen en natuurlijk voor de gezellig heid.

@kraamvisite hihi wat een gezellige spam ziet er erg gezellig uit.

@roeltje heb je toch niet last van voorweeen he? (hopelijk dat ik het verkeerd opvang).

@dees veel plezier in friesland.

@hier me haren zijn net kort geknipt. vindt het eigenlijk wel leuk staan :)morgen wel even verven voor dat we naar de verjaardag van oma gaan.

5. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @LW: heej mop, ahhhh ben zooow benieuwd hoe het staat :)
    Hadden wij voor vanavond n tijd afgesproken?

6. littlewonder23

hmmm zo ik weet hadden we geen tijd. wist alleen dat jullie kwamen :)
    de state bak staat klaar en de 18 euro ligt al klaar :) moet ik voor jou nog een fruitige bubble wijn hallen want die hebben we niet meer maar dan rij ik nog even snel.

7. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Lw: neej hoeft niks te halen joh blijf lekker thuis :)
    We leggen de kids optijd op bed (die waren om 7.11 NL tijd dus voor hun 6.10 al wakker :S )
    We zullen zo rond 7.45/8 uur bij jullie zijn denk ik... oke? xxxxx

8. littlewonder23

ow ja hoor dat ik prima.

9. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    LW
    Gaat helemaal goedkomen meid! Zodra ik weer een beetje hersteld ben kom ik zeker even langs. Wil echt een foto zien van je haar! Veel plezier vanavond met Dretjuh & P

Dretjuh/Happy
    Leuk dat het zo gezellig was. Had ook eigenlijk niet anders verwacht. Baal nog steeds een beetje, maar het was even niet anders.

RiTi
    Ah, nog steeds zo ziekjes, arme Maura. Ze kunnen er ook zo zielig bij kijken he? Hier Lizzy nog steeds ziek. Vandaag weer 40 graden koorts de hele dag dus net voor de nacht toch maar weer een zetpilletje gegeven. Lizzy is gelukkig nog wel redelijk vrolijk, wel een heeeeel stuk rustiger,.

Roeltje
    Oh jee, begint het weer te rommelen?

10. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Kraamvisite was erg gezellig. Het duurde even voor de kids zich op hun gemak voelde maar toen gingen ze ook echt los. Heerlijk van ze genoten hoor. Bedankt iedereen voor de lieve kadootjes! De koekjes was ook erg lekker Dretjuh!

Rustig aan he Roel!

Zwaai Doortje; zal inderdaad wel druk zijn daar, succes hoor!!

LW&Dretjuh; fijne avond even je haar spammen he LW.

Collo; inderdaad jammer dat je niet mee kon komen. Lief dat je zei dat ik er toch bij hoor ondanks ik nog niemand echt "ken" ;) Als er binnenkort een meeting is ga ik echt ook proberen te komen hoor. Ben benieuwd naar jullie allemaal eigenlijk!

11. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Hebben nog de schrik van ons leven gehad vandaag...vanmiddag gingen we nog even naar het strand voor een warme chocomel.. Lopen we lekker over de duinen en willen we weer naar beneden; valt het reiswiegje toch van de kinderwagen....met Job erin! Zo geschrokken. Manneke ook verschrikkelijk geschrokken en was behoorlijk aan het huilen. Gelukkig nergens rode plekken ofzo. Was zo blij dat het kapje enzo dicht was zodat hij er niet uitgevallen is...Zitten al de rest van de middag en avond nee te knikken....je denk contant wat er ook had kunnen gebeuren....pff. Helaas zijn we zelf fout geweest omdat er een bevestiging niet goed zat...die moest omgedraaid zitten. Zo stom!!! Nu kan het hopelijk niet nog eens gebeuren maar wenk dat ik voortaan het wiegje ook nog maar extra vasthoudt....
    Nu merken we gelukkig ook niks aan hem, hij heeft goed gedronken en is gewoon vrolijk en alert als hij wakker is....pfff je moet er toch niet aan denken!

12. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    hoihoi,

@happy dat is schrikken zeg! Gelukkig gaat alles goed met Job.

@Riti: ah wat zielig voor Maura :( Beterschap!

@dretjuh: leuke foto met z'n allen in de box.

Hier: druk dagje vandaag. Naar de ikea geweest. Gekkenhuis op een zaterdag :$. Maar gelukkig wel geslaagd :D. Tafel met twee stoeltjes gekocht voor Robijn. Was maar 15 euro bij elkaar. Grenen met wit en staat ook nog goed bij onze inrichting. Ook nog een boswandeling gemaakt en boodschapjes. Thuis setje in elkaar gezet, Robijn was helemaal blij. Ze ging gelijk heel trots met haar stoeltje voor de tv zitten.

13. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    Denk trouwens dat Robijn heel vroeg wakker is met het verzetten van de klok. Nu meestal rond 7 uur, dus dan is het morgen 6 uur ;)
    Hopelijk komt ze dan snel in een goed ritme.

14. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Happy
    Ik heb het ook met Lizzy gehad dat ze inclusief Maxi Cosi zo achterover van de wagen af kukelde. Gelukkig lag ze wel vast. Maar je schrikt je helemaal gek.

Pelikaantje
    Leuk dat Robijn zo trots is op haar stoeltje. Ik moet ook nog een tafeltje en stoeltjes halen maar weer echt niet waar ik het kwijt moet hier... Misschien nog even wachten tot de box opgeruimd is.

...aan het wachten tot de appeltaart klaar is...

Gooide trouwens net nog de bak met appel/rozijntjes over de keukenvloer heen. Gelukkig had ik de vuilling voor de taart er al in zitten maar ik was nog mini taartjes aan het maken. Kon het zelf niet opruimen dus moest Ferdy op zijn knieen....Er zitten ook voordelen aan een pijnlijke rug...gnagna. Net weer koekjes gemaakt van het restant van het taartdeeg en die zijn inmiddels ook alweer op. Mjummie!

15. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Uitspraak van vandaag:
    "Mama, niet knoeien!"
    (ik knoeide meel op de grond waarna Amy met een zucht een theedoek pakte en de grond ging poetsen. Ik deed het bijna in mijn broek van het lachen)

16. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    Ja grappig hè :D

Robijn zegt altijd "oh, oh mama" als ik iets laat vallen.

17. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dretjuh
    had je al een pb gestuurd op Hyves want we hebben geen tijd afgesproken;). Ik heb geen telefoon nummer van je! Kan de pc niet aan doen die loopt vast.
    Oja haha las iets over op de bedden springen, dat kan op ons bedje echt niet hoor hihi;)

all
    Kom snel weer terug lezen. Was vandaag hele dag weg. Wil iemand mij het telefoon nummer van dretjuh pben??

18. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Lemi
    Heb je ge-PB-t!

19. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0

all
    tot snel:). Ben beetje moe;)

20. littlewonder23

@dretjuh je had helemaal gelijk over de kleding:) ga morgen gelijk passen:) thnx
    had het erg gezellig met je gehad lieverd!!!

@hier ga snel opruimen en dan bedje in,

Deel Deze Pagina