@Dees: leuke spulletjes heb je gehaald hoor!! Layla kwam net van de wc af (had geplast) en vroeg om een luier, dus mijn moeder zei dat als ze moest poepen dat ze dat ook op de wc kon doen. Ohh oke zei ze, en ze liep weer naar de WC, kwam 1 minuut later terug met de mededeling dat ze gepoept had En dat was ook, we hebben m samen uitgezwaaid
@ woord van de dag; hier ook geen nieuwe woorden, gewoon een leuke uit het dagassortiment. Leuk om die van anderen te lezen, dus kom maar op! @ Stink; wat jammer zeg, als er al wel andere vrienden zijn geweest zou ik het vreemd vinden. En vooral jammer. Ze zullen ook wel even flink van de leg zijn. @ Doortje; aaah nog even meid. En je zus is er al bijna? @ Panos; klinkt gezellig, de klusacties . Hoe gaat het verder met je? @ Dretjuh; jaaah, wat goed van Layla! @ Joyce; geen ervaring met bijten, sorry. Lijkt me lastig, succes. @ Dees; lekker bezig geweest! Die stapelblokken zijn hier nog steeds een hit, in de zandbak en in bad vooral (zitten verschillen de gaatjes in) ideaal. Je hebt ons huis gevonden dus, veel plezier met de stoel @ hier; lekker de hele middag in de zon in de stad geweest. Hele mooie nieuwe broek voor mezelf gekocht en twee tassen vol van de kookwinkel en de dille & kamille . Ben erg vroeg voor Maura's verjaardag, maar heb minimuffinpapiertjes in oranje en knalroze, en korte sateprikkers met houten bloemetjes in de zelfde kleuren. Dat worden gezellige bananenmuffins .
@ dees: leuke spullekes. die nijntje bak heb ik ook, ga ik een kraammand van maken voor mijn zusje.. tja.. terugbijten lijkt me niet... (eerst zseggen dat het stout is om te bijten en dan zelf wel bijten..) maar goed. op de opvang geven ze aan dat het wel een fase zal zijn, ze der in de hoek zetten, ze wel netjes een kusje geeft daarna en dat't ws minder is als ze beter kan praten... maar goed.. ik vind het gewoon niet prettig om steeds te horen dat ze heeft gebeten..
@RiTi; Ben heel benieuwd hoe alles straks in de smaak valt bij de kids en vooral bij Beau. Wauwie, jij bent lekker vroeg al bezig voor maura's verjaardag...anyway...zo heel lang duurt het ook al niet meer!! @joyce; terugbijten was ook niet serieus van mij hoor Meer doen dan zeggen dat het stout is kun je volgens mij ook niet...sterkte! @hier; Nog ff en dan weer op weg om de kids van het KDV te halen.
Hier een kort berichtje van mij! Alweer 1.5 week in France, nog een paar dagen te gaan, erg naar ons zin hier, komen goed tot rust. Boaz geniet vd aandacht maar zegt wel elke ochtend tauto? Huis?. Iig goed te doen met dikke buik hier, reis ging ook prima. @manoe, gefeliciteerd met Ferron, klinkt als een heerlijke bevalling! @lottie en doortje, nog even volhouden! @riti, leuk, alvast inkopen doen! @deed, leuke spullen, hier ook zodra we terugzijn tafeltje aanschaffen! @ woord van de dag; nee, nie tapen=nee, niet lopen.. haha. Gijs is er even op uit met Boaz naar de rotsen in de beco butterfly, wat een ideale draagzak zeg! Ik ga even lekker douchen.
@ Mroos; super, geniet! (ben jaloers op je beco, lijkt me heerlijk) @ Dees; over 2 maanden 'al'. Ik ging speciaal voor de kleine muffinvorm de stad in vandaar. Viel meteen voor die prikkers en de papiertjes, komt bij dat ik gek ben op oranje,rood en roze combi's .
@joyce: uhm, nu ben ik natuurlijk te laat...Kids liggen in bed en ik kan dus niet weg....balen! @panos en joyce: ben aub heel eerlijk naar me Ik WIL morgen wel komen hoor, alleen weet niet hoe jullie erover denken met een zwangere buik en een pasgeborene....Ik denk (weet bijna zeker) dat Stijn de 6e ziekte heeft. Hij zat vanaf gisterenavond tot nu helemaal onder de vlekjes en die opgezette klieren erbij, dus dat moet wel... Als jullie twijfelen om wat voor reden ook, dan snap ik dat hoor! (ik zou het zelf ook niet zo prettig gevonden hebben vrees ik) Dan plannen we gewoon opnieuw iets. Mij maakt het niet uit! Ik vind het alleen zo sneu voor Panos om het af te moeten zeggen.... @dretjuh: wat goed van Layla!!! En wat een poeperd! hihi, 2x al! @dees: leuke spulletjes!!! Die stapelbekers heb ik ook! 2 euro toch? haha, lang leve Ikea! @stink: ow ja, dat zou mij ook niet lekker zitten... Misschien gewoon vragen aan ze waarom zij al wel kwam en dat jullie ook graag hadden willen komen...zoiets? Zou ik denk ik wel doen hoor... @bijttips: hmmm, hier geen bijter gelukkig, maar ja waarschuwen dat het heel erg zeer doet natuurlijk...verder is het een heel lastig onderwerp vind ik! Je zou haast terugbijten he! Maarja, dat is weer niet pedagogisch verantwoord! @hier: prenatal leeg gekocht! 5 shirts/truien en 1 broek voor Stijn en 4 shirts en 3 broeken voor Maud! Lang leve de lege bankrekening... @collo: ik heb een leuk merk gezien bij de prenatal en ik vind dat echt iets voor jou/jou meiden!!! Ik zelf vond de kleding ook kei leuk, maar het is niet heeeel goedkoop, maar wel heel gaaf! ff een linkje zoeken: IK KAN ER NIET MEER OPKOMEN....shit....balen! Ga er ff over nadenken en hopelijk kom ik er nog op terug....
@Dees: leuk hoekje zo hoor! @RiTi: ahh leuk dat je wat leuks gekocht hebt, zeker van de kookwinkel en dille & kamille Begin hier na layla's verjaardag pas met dani's verjaardag @Mroos: zeker nog ff lekker genieten dan, fijn dat het goed te doen is met je buik en dat jullie helemaal tot rust komen! @Suus: jij ook al zo lekker geshopt, leuk hoor!
@ Suus; goed geshopt dus, leuk! @ Dretjuh; die broek kopen was ook stukken moeilijk dan de kookwinkel . @ Hier; papa en Maura zijn aan het kegelen met lege flessen beneden, grootste lol allebei. @ Panos; heb van je geleerd:
@dretjuh, ik zie dat ze al bijna jarig is! Leuk hoor, groot feest zeker? @riti, leuke foto! Is dat een rol behang ofzo? Beco op eBay gekocht voor 75 inclusief, nieuw, gewoon een stoere zwarte dus Gijs loopt er ook graag mee.
@ Mroos; hele goede prijs zeg. gebruik nog af en toe de rugdrager, maar dat is wel een lomp ding. Was ideaal vorige week toen ik verschillende bussen moest hebben. Het is een rol tekenpapier, volgens mij verkoopt de ikea die ook. Behang heb ik ook liggen, dat is dan weer fijner om te (vinger)verven. Ook leuk als tafelloper, bordje en bestek er op tekenen en dan kunnen ze zelf hun eten tekenen voor of na het eten (leuker voor grotere kindjes en handig als die komen eten)
@RiTi: leuke foto! met behang kun je heeelee leuke dingen doen @Mroos: jah overmorgen is ze jarig en zondag vieren we het.
@riti: Goede tip van de rol behang! En fijn dat je van mijn blunders leert @dees/suus: Goed geslaagd dus bij het shoppen! Wij gaan miss vrijdag ff lekker geld uitgeven. Uk1 is op de creche en uk2 miss naar schoonouders. @suus: Weet niet zo goed van die 6e ziekte... Voor uk1 maakt het me niet uit, maar uk2 is nog zo klein voor mn gevoel. Zal zo eens googlen. Zag trouwens net dat pas kindjes vanaf 6 maanden het kunnen krijgen, dus dan zou het voor ons niet uitmaken.... @joyce: Lastig van dat bijten... Schijnt wel vaker voor te komen dat kindjes zo'n fase hebben. Denk dat je niet anders kan doen dan je al doet. Blijven uitleggen en evt 'straf' Vandaag trouwens nacontrole gehad in het ziekenhuis. Vond het maar raar, ken onze arts al jaren en is echt een heel leuk mens. Voelt toch een beetje als afsluiting van een fase... 'Gelukkig' mag ik over 6 weken nog een keertje terug voor controle van mn spiraaltje (vandaag laten plaatsen).
Goedenavond! Zo even teruglezen.. Lenn ligt inmiddels lekker te slapen.. Na het eten snel boven gestofzuigd, kon het eten van Lenn mooi even zakken. Daarna lekker douchen en gek doen en hup naar bed.. Stuurde me gewoon weg na het verhaaltje Nouja, nu op de bank met een kop thee..
***Opsporing verzocht*** Wie oh wie heeft mijn peuter die altijd zo lekker z'n avondeten at gevonden? Ben momenteel in het bezit van een opstandige peuter die al gaat huilen zodra hij in z'n stoel moet. Wil hem graag ruilen voor de peuter die ik had. ***Einde bericht***