@Suus: ik ben er ook voor de middag maar niet TE vroeg, ben zooow gaar! dus wil morgenochtend ff niet haasten.. Probeer tussen half 11 en 11 bij panos te zijn. @Panos: ja leuk ff wandelen, neem Peter wel mee he Kids waren zoo druk de laatste dagen dat ik ff zijn hulp bij me wil hebben anders kun je me opvegen! Leuk zo'n halloween buurt Morgen ist ook halloween leuk!! @Collo: ahh joh arme lizzy 39 graden koorts Beterschap met dr Fysio.. hmm tis nog geen dinsdag maar alvast succes @Hier: nou helemaal gaar!! maar ga wel ff de foto'tjes bekijken en zo online zetten.. maar dan geef ik wel weer n gil
@suus: ff snel want lig al in m'n mandje genieten van de geluidseffecten van de buren haha. Dretjuh is hier morgen rond half 11 geloof ik. Sluit je aan? Gezellig? Verder nog mensen die morgenochtend niks te doen hebben ?
Weekend zit er helaas al weer bijna op, blerghhhhhhhhhh. Morgen weer werken. Vandaag bij mijn ouders geweest. Op de heenweg moest Robijn overgeven, alles kwam er uit. En daarna viel ze een beetje weg . Meisje was heel beroerd. Gelukkig waren we er bijna en toen ze uit de auto was, ging het weer helemaal goed. Dus ik vermoed dat ze autoziek is. Ik heb er namelijk zelf ook een beetje last van. @Collo: wat sneu voor Lizzy, maar gelukkig is ze wel vrolijk. @Riti: wat fijn dat het weer beter gaat met Maura! Ga zo maar mijn bedje opzoeken. Morgen weer drukke dag op mijn werk.
@panos: ja! I'll be there! Gezellig! EINDELIJK uk2 zien! EN cadeaus geven Adres staat op de lijst? Mag ik vanaf 10 uur al komen evt? Dat is wel even afhankelijk van de tijd waarop de kids wakker zijn hoor...anders voor het gemak ergens tussen 10 en 11 aankomst? Of is dat te ruim genomen ? Ik hoor het wel! Tot morgen!
@Pelikaantje: ach wat sneu dat ze zo ziek is geworden @Suus: jahh gezellig morgen Heb dr zin in Heb Peter bij me kan die leuke groepsfoto klikken whahaahha
Ben ik weer. M'n svader heeft toch een hartinfarct gehad. Gelukkig een relatief lichte. Hij moet vannacht nog aan de hartbewaking en morgen gaan ze verdere onderzoeken doen. Paar dagen geleden schijnt hij dus ook al last gehad te hebben, maar heeft niks gezegd. Dus waarschijnlijk twee lichte na elkaar. Is meestal geen goed teken, ben blij dat ze nu iets gaan doen. Afwachten maar weer. Ik ga nu slapen, morgen om 8.00 weer achter mn buro. Trusten dames.
@kippie: wow heftig zeg! Fijn dat hij nu in de goede handen is en hopelijk past hij ook een beetje goed op zichzelf! Hopelijk levert het ziekenhuisbezoek iets nuttigs op waar men iets aan kan doen....Wat een pech in het gezin van je man zeg! Sterkte! En werkze morgen! trusten!
@Chicken: jeetje heftig zeg Zeker als het er 2 achter elkaar waren, is meestal niet zo'n positief teken.. Sterkte in ieder geval, ook morgen weer achter je bureau lijkt het met niet zo prettig als je dit in je achterhoofd hebt!
Chick Wow, dat is heftig. Hoop dat ze in het ziekenhuis de oorzaak kunnen verhelpen. Beterschap voor hem. Panos Zou wel willen aansluiten maar ik moet werken... helaas... Pelikaantje Ah, overgeven, dat is zo zielig! Hoop maar dat het iets anders was dan wagenziekte want dat is zo lastig als ze zo klein zijn. Ik heb er zelf ook last van.
@ Chicken; wow heftig zeg, fijn dat hij aan de bewaking ligt en het onderzocht wordt. @ Dretjuh; wat leuk dat het zo gezellig was @ Panos; bij twijfel zou ik zeker eens kijken wat er zoal mogelijk is op het 'therapeutische' vlak voor je. Als het niets is leg je het naast je neer en aders doe er je voordeel mee. Jij had toch goede contacten met een medicijnman? @ hier; paar mailtjes gestuurd voor Maura haar verjaardag. We doen het lekker 2 dagen, dag 1 familie, dag 2 de rest. Heerlijk! Niet te vol en te druk voor Maura en ook niet onbelangrijk, een heerlijke ontspannen verjaardag zonder familiezorgen . Beetje pijnlijk maar erg leuk contrast zijn de enthousiaste reacties op mijn mail vanmiddag, deze bleven dus uit bij mijn ouders en broer.
@RiTi: jammer dat ze er niet op reageerde :S Maar wel een goed idee om het te splitsen, familie en vrienden apart, ook wel goed voor Maura inderdaad. Zeker als je daar toch al zo gevoelig voor bent. @hier: kruip mn bedje in, tis alweer half 11 :S ben gaar... nog ff en je kunt me van de grond afschrapen.. Morgen dan eerst naar Panos, 's middags ff rust en 's avonds nog naar mn nichtjes 2e verjaardag die we 2 weken terug gemist hadden (dochter van peter zn broer)
Goedemorgen! Pff heb het zwaar whaha.. Man is gisteravond weer naar het werk vertrokken, maar heeft de auto meegenomen.. ben die toch niet nodig van de week.. Moet Lenn dus lopend naar het KDV brengen, praktisch om de hoek.. Maar ooh ontbijten, kleertjes aan, spulletjes pakken, tas mee.. Alsof ik het verleerd ben haha.. Nouja, zitten nu aan het ontbijt en voor de verandering werkt Lenn een keer mee 's ochtends Dus nu blijf ik zitten tot 8 uur.. eerder kom ik niet meer in de benen haha.. *gaat teruglezen*
Ik moet toch zo vreselijk lachen.. Mijn zoon is echt niet helemaal wijs hoor http://www.youtube.com/watch?v=KK3QZwpD7HU Al voor dat beest zo'n hoog geluidje maakt begint Lenn al Oooooeeehhhh!!!! zo staat ie in de kamer.. Slaat met zn vuistjes op tafel gaat nergens over, maar vind m wel leuk
Zo, de speeltafel is binnen. Kon haast niet wachten om hem J. al te geven, maar hij staat toch ingepakt en wel boven Chicken, Oooh, lekker met verlof!! Wanneer mag je? Chechen2, Beterschap met de fam daar!!! Heftig van je Svader!! Hoop dat ze nog iets kunnen doen! Sterkte! Dees, Super dat het huis al met al wel bevalt! Al meer nieuws? Dees2, Oeh, altijd spannend om de fam van.. te leren kennen. Vond ik hier ook zo raar om na 6 jaar samen zijn ouders te zien (hij had ze al 15 jaar niet meer gezien). Hoe was het? Collo, Wbt het zwemmen: Insmeren heeft weinig zin. Tuurlijk scheelt het heel veel, maar ze blijft er de avond en dagen erna last van houden. Niet dat ze zich er zelf erg aan stoort, maar ik weet hoe een trekkerige huid aanvoelt. Denk dat we binnenkort toch een poging gaan wagen Stinkerbell, Succes morgen met je nieuwe functie!!! Collo, Hoe is het nu met je rug?? En met Lizzy? LW, Heb je je nieuwe coup al?? Ben erg benieuwd Ik wil ook wel model zijn hoor!! Oeh, zie dat je m al hebt.. Gaat snel zoeken naar spam!! Riti, Hoe is het nu met Maura? Arme schat!! Riti2, Onbegrijpelijk dat niemand iets van zich laat horen!! Kop op meid!! Happy, Zo dan!! Lijkt me ook erg schrikken!! Gelukkig heeft Job nergens last van!!! Panos, Hier ook niks te doen, maar helaas is het n beetje ver voor ons Pelikaan, Aah ook al ziek.. Beterschap!!! Dretjuh, Ga je hyves bekijken!! Roeltje, Fijn dat het vanochtend zo vlekkeloos verloopt met het ontbijt! Hoe gaat het nu met je? Hier, Iemand interesse in een waardebon van 10,- bij kleertjes.com? Heb m gewonnen maar kan er niet veel mee.. Dus als ik iemand er blij mee kan maken PB me maar Verder niet veel nieuws.. Was n lang weekend. Nog geen idee wat we vandaag gaan doen. Verveel me nu al whaha..
Roeltje Hele flauwe humor... Ik hou dr wel van! Succes met het brengen van Lenn. Ik hoef niet te zeggen dat dat eigenlijk best onverstandig is he? Hier Lizzy heel onrustige nacht gehad dus die is nog thuis. Net mijn moeder een sms gestuurd om te zien hoe snel ze hier kan zijn en mijn werk ingelicht dat ik er vanmirgen niet ben. Oh, en het is zo druk op mijn werk...
Collo Ja weet het.. Maar er was niemand die hem weg kon brengen vandaag.. Halen ook niet trouwens.. Dus is even niet anders.. Verder doe ik ook niks vandaag dus is alleen brengen en halen.. (2 minuten lopen) Tja, zieke kindjes kan je niks aan doen hoor.. Vervelend, maar het gebeurd.. Beterschap met Lizzy!