December 2009 mama's, Deel 12!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 14 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Collo; aah beterschap met Lizzy, hopelijk is je moeder er snel

@ Mini; lekker weer vandaag dus lekker naar buiten misschien een idee?

@ Roeltje; best pittig hem nu te voet wegbrengen lijkt me. Wat een heerlijk flauw filmpje :).

@ hier; Maura gaat verder vooruit. s avonds nog wel wat koorts, maar dat is natuurlijk wel normaal.
    1/3 van de zolder heeft laminaat, maar de halve zolder staat nu beneden...pfffff

2. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Collo, fijn dat het beter gaat met Lizzy!

Roeltje, Hmm.. Minder dat niemand m ff weg kan brengen.. rustig aan doen dan maar...

Riti, Ja dat zal het wel worden.. Alleen is hier niet veel te zien.. Speeltuin kun je natuurlijk ook niet de hele dag zitten. Heb vandaag ook echt geen zin om te gaan knutselen oid.. Heb t hele weekend t huis al vol gehad met blaadjes, lijm, klei, en you name it! Ga straks maar ff kijken of er iemand zin heeft in koffie...

3. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    ja ik, heb nog wel een kop of twee nodig voor ik weer bij de mensen ben :p.

Zal je altijd zien he, kan ik een paar dagen even niet wassen is Maura doorgelekt vannacht ;).

4. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Goodmurning!

Even thee pakken, zit achter m'n buro en ben me toch gemotiveerd...NOT!

5. mroos

mroos Niet meer actief

Goedemorgen!

Hier alles rustig, voorweeen zijn ook gestopt. Prima, kan nooit lang meer duren nu denk ik maar:).

Even ontbijten en bijlezen!

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Goedemorgen allen!

Sorry, geen zin om bij te lezen :)
    Aardig weekend achter de rug maar die nachten :(...pffff dat breekt me wel op zeg!
    Luca en doorslapen is verleden tijd.

7. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Goedemorgen Dees!

Vervelend dat de nachten zo rot zijn...kun je beetje bijslapen vandaag?

Heb een hikker in m'n buik!

8. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @chicken; Ik zou nu het bed in kunnen kruipen maar daar ben ik nu weer te onrustig voor ;)
    Stom ik weet het, maar mijn hoofd staat even niet stil.
    Ohw dat hikken vond ik altijd zo'n apart gevoel, geniet ervan.
    Las net terug dat het even niet zo goed gaat met je s-vader, klote zeg!

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha jullie doen alsof ik de marathon ga lopen :D Is normaal krap 5 minuten lopen.. Maar nu duurt het iets langer haha..
    Arm arm mannetje.. Hij moest zo huilen toen ik wegging.. Heb ik al maanden niet meer van 'm gezien.. maar goed, is ook raar voor hem geweest natuurlijk..

Maar goed, ik ben weer thuis en zit op de bank met een kop thee..
    Voel de baby goed, geen buikpijn, geen rugpijn, geen weeën en geen bloedverlies (maar ooooh die afscheiding:x helemaal vergeten dat dat er ook bij hoort haha) dus volgens mij is het goed gegaan:p

sorry word een beetje melig van dit alles..

Straks kruikje maken en maar weer spel doen op de Wii..

10. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Roeltje; Marathon of niet, jij zou het rustig aan doen meid.
    Had de auto niet beter thuis kunnen staan dan?
    Oef praat me niet over die afscheiding...waar kwam het allemaal vandaan dacht ik wel eens!

11. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Minnie
    Wat naar dat J. zo'n last heeft van haar huid na het zwemmen. Het is zo leuk om te doen. Kun je niet eens bij de HA vragen of ze er iets op weten speciaal voor het zwemmen?
    Lizzy is de hele nacht onrustig geweest. Heb Ferdy er vannacht een keer uitgejaagd om te gaan kijken bij haar. Toen was ze weer even stil. Wilde haar net eruit gaan vissen en ze slaapt nu als een blok, dus laat haar nog maar even liggen.
    Mijn rug gaat ietsiepietsie beter, maar kan er elk moment weer doorheen schieten. Ben benieuwd of de fysio morgen iets voor me kan betekenen.

Mroos
    Mmmm...hopen dat het stilte voor de storm is nu dan?

Roeltje
    Mooi dat alles goed gegaan is! Kan me ook wel voorstellen dat het stiekem lekker is om weer eens iets zelf te doen, al is het maar een paar minuten lopen.

Chicken
    Zo'n grappig gevoel, de hik. Maakt je beebje ook meteen veel menselijker vond ik altijd.

12. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dees
    Ik kan ook niet omgaan met gebroken nachten.... Snap niet dat er mensen zijn die functioneren kunnen na zo'n nacht.

13. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Roeltje: whaha gekke Lenn :p

@collo: lijkt me altijd moeilijk, je werk afzeggen als het zo druk is terwijl je kindje ziek is. Maar je hebt goed gehandeld hoor xx

@Riti: heeft ze nu ook nog koorts of slaapt ze nog?
    Owww serieus nu je niet kan wassen, da's balen!

@Chickie: succes op je werk, kan me voorstellen dat je er totaal geen zin in hebt!

@Dees: fijn dat je vannacht goed geslapen hebt maar je zal idd nog wel ff brak blijven na die vervelende nachten. jammer dat Luca nu niet meer doorslaapt... zucht... was ook te mooi om waar te zijn he :S :( Hopelijk is t maar n korte periode ;)

@Hier: goed geslapen, Dani werd rond 7.15 wakker dus heb n goede nacht gehad. Nog wel wat brak van de afgelopen dagen maar verder alles goed :D

Strakjes naar Panos, heb dr weer zin in :)

14. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Collo; Nou, je haalt me de woorden uit mijn mond
    Het is morgen 1-11 en zie nu al op dat ik weer moet gaan werken...
    Tuurlijk het is niet het einde van de wereld maar ik kan er momenteel ook echt ff flink tegenop zitten...aaarggh!

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Het advies van de gyn was 3x een half uur wandelen/lopen.. Verder veel rusten en kopjes thee halen enzo.. Maar Lenn moet ook uit bed, in bed, aangekleed etc.. Dus ipv 3x een half uur doe ik Lenn brengen en halen, koken en zorgen dat Lenn netjes in de kleren zit;)

Verschonen doe ik beneden.. s morgens neem ik zijn kleren mee naar beneden zodat ik hem na het ontbijt (smeerkontje) beneden aan kan kleden.. douchen word voor mij gedaan, de rest was ik hem in de keuken met zeep en een washandje.. Boodschappen zijn voor me gedaan, woensdag zijn zus en schoonmoeder in de buurt en halen dan de laatste dingetjes (vers fruit etc.) Er liggen reservekleertjes beneden.. Overal in huis staat nu een zooi aan speelgoed.. Lenn hebben we dit weekend geleerd om zelf de trap af te lopen (ik ervoor natuurlijk) Zo hoef ik hem niet te tillen en hij vindt het geweldig om zelf te doen dus dat scheelt ook weer..

16. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Dretjuh; Was het maar waar dat ik goed geslapen heb, vannacht weer 4x eruit geweest en gisteravond voordat we op bed lagen is Jeroen nog 4x bij hem geweest...*zucht*.
    Ik hoop dat hij het doorslapen snel weer onder de knie krijgt.
    Veel plezier zo straks bij panos!

17. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
  18. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik zag het ook voorbij komen..pfff wat grijpt me dit aan :(

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ik huil even met je mee Dretjuh..
    Vreselijk:( K**ziekte is het ook he.. Veel te jong..

20. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Mroos; inderdaad vast stilte voor de storm. Wil je thuis bevalen trouwens?

@ Dees; Probeer je moment te pakken vandaag, straks weer twee dagen de kids thuis. Sterkte!

@ Dretjuh; vreselijk, zo'n jong meisje :(. Ik temp Maura weinig verder, alleen als er aanleiding is (ze warm voelt en voor het slapen gaan). Ze zit in haar normale ritme en slaapt ook niet extra, minder eigenlijk door al haar gehoest. Overdag is ze goed te pas en vrolijk (en erg schor, klinkt grappig), s avonds en snachts is ze echt wel ziekjes.
    Gelukkig meer dan zat beddengoed, maar ik wil het dan graag snel schoon hebben allemaal. Morgen weer ;).
    Veel plezier bij Panos!

@ hier; iene miene mutte! Maura cadeau wordt houten keukentje onder de 100E en ik wil hem vandaag bestellen....nu nog kiezen :).

Deel Deze Pagina