Ik wist wel dat ik het niet moest gaan lezen...wat is het leven soms toch oneerlijk... Toch weer een glimlach... Weet niet hoe ze het voor elkaar heeft gekregen maar Lizzy is aan het sabbelen op een onderdeel van de stofzuiger.
@Chicken, werk ze, zo héél lang hoef je niet meer! @Dretjuh, jij hebt het maar druk met al die zp-bezoekjes, leuk hoor! Lekker dat Dani zo goed geslapen heeft, kun je ook wel goed gebruiken na al die drukke dagen. Veel plezier bij Panos straks! @Collo, Heb even gemist dat je door je rug was gegaan denk ik? Bah. Rugpijn is een hele irritante pijn. Hopelijk wordt het nu even niet meer erger. Stilte voor de storm, ik hoop het haha. @Riti, in principe wil ik thuis bevallen maar heb met de vk afgesproken dat ik op het moment zelf kies. Ben er nl niet 100% zeker van. Succes met het kiezen van het fornuisje! Ik kan ook altijd zo lang twijfelen..(en dan uiteindelijk niksbestellen) dus goed dat je jezelf een ultimatum gesteld hebt. Klinkt goed wbt deverjaardag van Maura, fijn van de enthousiaste reacties, van vrienden denk ik? @Deesdees, Geniet van je rustdagje zonder kids, rustig aan doen he! @Gebrokennachten, ik vraag me soms af of wij de enige zijn met een kind van bijna 2 dat de helft van de week wel minimaal 1 keer per nacht wakker wordt. Er is altijd wel wat; doorgelekt(dat krijg je als je de hele dag door veel drinkt), een beetje benauwd, verkouden, het koud hebben. Maargoed, hebben meer last van dus? Boaz is op het kdv, ik heb lekker een dagje vrij. Moeten wel een paar dingetjes gebeuren maar zoveel ook weer niet. Vooral dus ook even lekker rusten en slapen ofzo.
Oh wat vreselijk van Guusje.....ik hou het hier ook niet droog. Het zal toch je kind zijn zeg....brrrrrrrr....koude rillingen.
@ Collo; hihi die Lizzy @ Mroos; lekker rustig aan vandaag. Ja waren enthousiaste vrienden, zij gek op Maura en Maura op hun dus dat is erg fijn. Nu op zaterdag wat familie (6 man) en op zondag vrienden en kindjes, ik ben er blij mee zo . *twijfelt verder*
@RiTi; Ik neig toch voor Ikea Maura is dus ook zo flink aan het hoesten, Luca sinds gisteren dus ook weer. Soms blijft hij er weer in hangen! Vreselijk om te horen. Als je wat gewassen wil hebben dan mag dat ook hier gebeuren hoor Sowieso vandaag niet zo heel druk maar wel wat regeldingen, om 14.30 exit gesprek op mijn werk (zie er tegen op!). Even naar de hoogvliet fietsen voor flesvoeding Luca. Fietssleutel omruilen bij de fietsenmaker.
@ Dees; lekker even fietsen, fijn ook voor spanning in je lijf voor dat gesprek. Eind van de dag is het achter de rug! De was loopt echt niet weg, is gewoon even gek omdat ik iedere dag wel was en nu in eens 3-4 dagen niet. We komen om in de kleding, handdoeken en beddengoed dus zou best nog een week niet kunnen wassen denk ik . Keukentje van de ikea is leuk he, al is hij hier al van de shortlist. Willen geen hoog deel (al kan hij ook zonder natuurlijk), graag hout en mijn suffe eis, wil een ovendeurtje die zo open gaat als de grote van ons (van boven naar beneden).
@RiTi; Whahaha je bent ook zo'n lekker voorbeeld wat betreft dat ovendeurtje, dan valt idd die van de Ikea af. Je hebt nogal wat wensen Maura moet er mee spelen je @hier; Ben voor Beau aan het denken wat te geven op het KDV, vond die uitdeelboekjes van dikkie dik erg leuk dus denk dat ik die maar ga bestellen..zoek er dan alleen nog iets bij denk ik. iemand nog tips?
@ Dees; Maura speelt er mee maar ik kijk er tegen aan de hele dag . Bol heeft nog gratis verzenden vandaag. Ik zoek nog een zakje oid om zo'n boekje in te doen en er iets lekkers bij in kan. Dikkie Dik heeft bij de kleurplaten ook zijn snoet leuk Dikkie Dik
@RiTi; Wou dus ook gebruik maken van die gratis verzending Zakje idee is ook welkom, die snoet is leuk! Moet je eigenlijk alleen wel uitprinten op wat dikker papier...
@ Dees; of op dik oranje papier. Pipoos heeft zakjes, eens kijken of dat ook een handige maat is. Ik heb de boekjes van Dunrea trouwens en denk dat er een kleine muffin bij in gaat of een zakje koekjes of rozijntjes.
Haha, dat ik daar nu zelf niet op ben gekomen. Gaat straks wel eens op zoek naar oranje papier. Zit er hier een Pipoos in de buurt, weet wel dat ie in de stad zit
@dees erg leuk . @hier even een vraagje stellen hoor. S is aangestoken door haar nichtje en nu heeft helle dunne ontlasting spuitluierachtig. een luiers heeft echt geen nut (ze zet nu zoveel kracht) hoe het nu gaat iemand een tip ervoor?
LW Oei, geen idee wat er tegen werkt eigenlijk.. Is ze ook ziek verder? Elk geval genoeg laten drinken.. Verder geen idee (erg eigenlijk) Dees dat ziet er leuk uit! zal me er ook eens in verdiepen voor traktaties..