@ Dees; jij hebt je kz ook in het wkz gehad toch? Anders wellicht ten overvloede maar het is echt 'cool' daar voor die kleintjes. Weet niet of je Luca ook bij je hebt? Anders Beau lekker los meenemen er is zo veel te zien en te ervaren op de gangen en rond de wachtruimtes. Maura vind de glazen liftzuil helemaal leuk en rennen door de lange gangen langs de ramen (kan ook want meestal uitgestorven in de hoek waar we moeten zijn). Lekker veel speelgoed in de wachtruimtes en vaak net even anders dan anders.
@RiTi; Klopt, heb aldaar ook de KS gehad. Ik neem alleen Beau mee, J. komt zo weer thuis om bij Luca te blijven. Met 2 kids die kant op is niet handig, vooral niet qua tijd. Ik neem Beau lekker 'los' mee, zonder kinderwagen...dan kan hij de boel aldaar mooi ontdekken Thanx voor de tip!
Hallo allemaal, bedankt voor de lieve berichtjes. Zo, heb mezelf even en pauze gegund. Alles goed hier?
Aaaargh, leg ik Beau wat eerder op bed...beginnen ze bij de buren weer eens te klussen met gevolg dat Beau niet gaat slapen *zucht* Ik hoop dat het bezoekje aan de KNO-arts goed zal verlopen.
Hoi allemaal! @Minnieme, klus ze vanavond (en komende dagen!). @Dees, leuk om Beau los mee te nemen ja, dan is het echt een uitstapje. Heerlijk om de wereld opnieuw te ontdekken door de ogen van onze kinderen he, dan is zelfs een saai ziekenhuisbezoekje een leuk uitje. @Riti, jammer dat je nog zo lang moet wachten met het geven van het kado, ik ken het gevoel haha. Super dat hij jullie zo goed bevalt in ieder geval! @Roeltje, super nieuws! Fijn! @Chicken, hoe is het nu met jullie? En je schoonvader? Hier alles nog steeds rustig. Ik stel me nu maar in op de 41 weken ofzo. Wat is wachten vervelend zeg. Wél leuk is dat we de Babboe city bakfiets aan gaan schaffen via het fietsplan van mijn werk! Dus ik kan er gewoon snel op uit met 2 kinderen(speciale maxi-cosidrager in bak), heerlijk lijkt me dat. Om 2 uur komt een vriendin, ik ga nog even slapen!
@Dees...zeker succes bij de KNO arts. @MRoos...wachten duurt lang he. Hoop voor je dat uk zich snel aankondigt...kan je lekker gaan genieten!
@mroos; Beau houdt er wel van om te rennen op lange gangen dus die zal zich vast gaan vermaken Leuk die bakfiets, hoor er vele goede verhalen over. Nog max. 2 weken meid, houdt vol!
Kom ff voorbij... Heel veel sterkte voor baby en fam!!! Omroep Brabant: Luidsprekers vallen in zwembad Reeshof Tilburg, baby levensgevaarlijk gewond Zit gewoon weer te janken.....
Whaaaaaaaa, die beste man die vorige week hier is komen kijken en waar wij ook zijn huis bezocht hebben komt morgen een 2e bezichtiging brengen!!!!! @Minnie; Vreselijk bericht, het meisje van 5 maand ligt nog in kritieke toestand in het ZH
@ chicken; hooooi @ Mroos; oeh de city is gaaf, dat is die smalle met 1 wiel voor toch? Volgens mij fiets je daar heel lekker op weg. baby lekker een beetje uit de wind en Boaz met zijn snoet er boven uit, heerlijk! Nou baby, je kan komen hoor! @ dees; spannend! Goed teken wel lijkt me @ hier; pffff regel en bel ochtendje, dacht het maar gehad te hebben maar heb mijn halve dag zitten te verbellen voor mijn gevoel, bleh.
Nou, vanmorgen dus controle.. Hij wilde alleen uitwendig kijken.. Omdat ik geen klachten heb gehad de laatste week is de kans minimaal dat de baarmoedermond verder open is gaan staan.. Zat nog zo'n 3cm dicht onder dus op zich prima.. alleen bovenste stukje was geopend.. anyway hij vond het risico op harde buiken te groot dus besloten om downunder alles met rust te laten.. Nou goed, hartje doet het goed, klonk ook prima.. Nog niet ingedaald, maar wel met hoofdje naar beneden.. Drukte ook niet tegen de bmm o.i.d. Geen tekenen van naderende bevalling elk geval.. Dus morgenvroeg afspraak maken bij mijn eigen VK.. Hoef niet meer naar de gyn.. Hij ziet ook niets wat er op wijst dat ik snel ga bevallen MITS ik het rustig aan doe.. Gewoon een kleine boodschap doen is prima, Lenn tillen is prima.. Liever niet fietsen, weinig trappen lopen en niet zwaar tillen.. Dus doordeweeks kan ik weer uit de voeten.. Rondje markt, koffie drinken op mn werk etc.. Lenn gaat komende 3 weken nog 3 dagen naar het KDV, maar daarna een dag minder.. Vind het dan niet meer zo nodig.. Als het gaat zoals het nu gaat elk geval Vanmorgen naaimachine binnen gekregen blijkt dat de stoffenwinkel op woensdagmiddag dicht is.. ik baaaal! Morgenvroeg maar even heen dus.. Nu even wat eten en filmpje kijken tot 16.00 uur..
Kindje in het zwembad in Tilburg is overleden. Vanmorgen hier niet zo ver vandaan is een auto van de parkeerplek in het water gereden, moeder is er uit gekomen, twee kindjes ook overleden. Ben wel weer even klaar met het nieuws nu.
@Kindje zwembad: dat zwembad zit hier 2 kilometer vandaan :S Hoorde het gisteren... verschrikkelijk.. Guusje van kanjer guusje word hier a.s. zaterdag 2 straten verderop gecremeerd.. tis lekker raak in de omgeving hierzo Las net ook dat een moeder in utrecht met 2 kinderen de greppen ingereden is... die 2 kinderen zijn ook net overleden... en weer vloeien de tranen over mijn wangen.. word er echt niet goed van..
@dretjuh, morgen rij ik weer terug, want dan moet ik weer werken. @kindje Tilburg, wat verschrikkkelijk nieuws @hier s HEEFT POTJE GEPOEPT ben zoo blij.(fotoje van gemaakt) ben zo trots. ontlasting is nu ineens weer te hard dus deed een beetje zeer bij haar maar ondank alles heeft ze het goed gedaan. vanavond taart bakken met me moeder.
@LW: die poep van sophie weet ook niet wat die wil he maar jeej wat goed van haar! Veel plezier met taart bakken
@ Chicken veel beterschap voor je s vader, het zijn vaak niet de makkelijkste operatie's. Ik hoop dat hij zich snel weer beter voelt. @ Verlof Gisteren mijn laatste dag gehad en om maar gelijk met de deur in huis te vallen... Ik kon vandaag alleen maar zien wat er allemaal nog moet gebeuren. De rommel van de verbouwing is nog niet weg gewerkt en we hebben eigenlijk alles laten verslonzen.... Hik er enorm tegen aan. Herken het ook wel een beetje van de vorige keer, gewoon geen nestdrang Ondertussen hier ook al een paar avonden veel last van mijn buik gehad en ben er best van geschrokken. @roeltje Super dat je controles goed waren en tof dat je gaat naaien.... @potje hier heel enthousiast begonnen maar nu wil ze er niet meer op././/
nee, idd. beter als dat dunnen. hopelijk blijft ze het doen op het potje. taart maken is gelukt,vullen was ook lekker.de vriendin van me broer neemt een flinke stuk mee. bezoek wat we hadden ook. hihi,voor de verjaardag met onze grote meid ook eens proberen.