December 2009 mama's, Deel 12!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 14 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    hihi chicken, ik ken het! Maud heeft een tripptrapp en dan zonder beugel tegenwoordig, maar ze zit op dit moment liever onder de tafel dan aan de tafel...En hier is het eten ook sinds een week of 2 lastiger....Gewoon negeren! Als ze niet meer eten dan maar niet meer...toetje erin en klaar! Zo doe ik het hoor....lekker laten waaien, komt vast weer goed...

@panos: hmmm, vanaf 6 maanden ja? stijn is pas 5 maanden.... haha! Zeg het maar hoor, ik kan me voorstellen dat je het liever niet opzoekt...Ik zou er ook voorzichtig mee zijn...Zullen we het maar gewoon een andere datum plannen? Vind het alleen zo sneu voor je!

2. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @chicken: Haha! Succes met het eten van Milan!

@suus: Lastig lastig. Anders is een nieuwe afspraak miss het handigste... Wel errug jammer! Joyce komt sowieso morgen met Lianne (toch?). Zullen we meteen datumpje prikken? Voor mij zijn de dinsdagen het handigst, maar andere dag kan ook.... Heeft Stijn trouwens nog steeds geen last? Worden de vlekjes al minder? Het schijnt besmettelijk te zijn zolang ze vlekjes hebben.

3. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dretjuh, jeej Layla!!! Super goed van dr!!

Joyce, hier beet ze ons n hele tijd. Ik deed altijd waarschuwen, en de 2e keer van me af zetten en negeren. Of je dat in jou geval ook kan toe passen??? Succes iig.

Dees, ziet er allemaal leuk uit! Lekker geshopt dus;)

Mroos, klinkt leuk daarzo! Ben jaloers ;)

Chicken, sorry.. niet gezien..

Hier, uk ligt op bed, afwas gedaan, woonK is weer netjes, dus nu banktijd...
    heb trouwens n muggebult pcs onder mn tepel.. auwi!!! Lijkt net offi 2x zo groot is :(
    Verder word ik (als het goed is) morgen tussen 12 en 14 gebeld over wat de uitspraak is... **zucht**
    MAAR..... krijg morgen als t goed is ook t beetje van Jamie binnen:D

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ik baal even flink.. Net berekend op de site van het Nibud voor de opvangtoeslag volgend jaar.. Voor 2 kinderen, 3 dagen opvang betaal ik straks ruim 400 euro eigen bijdrage.. Met mijn 3 á 4 dagen werk per week verdien ik ruim 800 (860 euro als ik dag extra moet werken).. Hou dus een dikke 400 euro over.. Niet echt de moeite waard..

kutoverheid

5. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ panos: lianne en ik komen gewoon!!
    @ suus: ik zag dat het besmettelijk is vanaf koorts tot vlekjes weg zijn,, hoe ziet het er nu uit?
    zag alleen ook dat je besmetting amper kunt voorkomen... dus voor mij en lianne maakt het denk ik niet uit.. kan nergens zien of het voor mij erg zou zijn dus... en voor't zelfde geld pikt ze het bij de opvang op
    dus panos mag beslissen van mij! is haar huis ook dus ;)

@ panos:lijkt me idd raar ja.... maar gelukkig, over 6 weekjes ;)

@ chicken: was hier tijdje terug ook.. deed zelfde als suus..
    of nou ja, ze moest aan tafel en anders is het sowieso gedaan.. ze heefteen juniorstoel van de ikea.. als we eten dan zitten we enals we klar zijn, handjes gepoetst en slabje af dan mag ze van tafel.. tijdens het eten moet ze echt blijven zitten,of ze gaat in de hoek.. en na het eten voor het toetje, gaat ze weg dan geen toetje...
    maar goed.. tijdje later at ze weer wel prima gelukkig... was toen hele tijd heel wisselend... net als met het slapen wat nu (klop klop) ook weer goed gaat

@ chicken 2: ik heb ineens een storting van de belastingdienst.. opvangtoeslag van 2010........... jij ook?? enig idee hoe dat ineens kan?

6. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ roeltje: fijn he? maar niet heus.. ha het berekend en geprint maar printer is vastgelopen en nu weet ik niet meer wat het was.. gaat iig meer dan verdubbelen.. zucht.

7. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ minnie: als ze ons bijt is het 1 keer waarschuwen en 2de keer in de hoek.. maar helaas... het is ook gewoon echt met vlagen hoor..
    maar ja, viel me gister wel op dat ze het dus ook doet om lief te zijn.... en das natuurlijk beetje onhandig..

8. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @RiTi: gewoon familie bij mn ouders thuis, wel een partytent in de tuin want hun huiskamer is best klein.
    Ze krijgt van mn ouders een fiets met zijwieltjes en van ons een keuken met pannensetje, in engeland liggen ook nog cadeau's.

Groot ehm.. man of 30-35, 6 personen komen op n andere dag.
    Dus de helft van de fam, komt ongeveer...

@Chicken: is aan t zoeken.
    Hier heeft Dani ook geen zin om aan tafel te zitten, hij gooit liever met alles en zegt dan "op!"

@Panos: oke spiraaltje dus... geen ervaring mee, dit je eerste spiraal of vaker gehad?

@Roeltje: schiet niet op he.. d/waar werk je dan voor :S

9. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    #409 Lemi, 19 sep 2011
    Laatst bewerkt: 19 sep 2011
    Hey hey

Hier dikkertjedap weer. Ben dus bij de vk geweest en R was mee. Wel fijn. We hadden nu een hele begripvolle vk (die andere die ik had is ook aardig hoor;)). Ze dacht goed mee en begreep dat ik t zwaar heb. Ze belt me woensdag ochtend op voor 10:30 (anders moet ik zelf even bellen) en als ze dan tijd heeft komt ze hier langs om te kijken of ze me kan strippen!!! Ze moest het wel nog even overleggen, maar dacht dat het in mijn geval wel goed zou komen:). Hopelijk kan het ook, want dat weet je natuurlijk nooit;). Maar ja, dan weten we dat iig. Spannend hoor! Hoop natuurlijk dat ik vannacht gewoon alvast ga beginnen met bevallen:p

Stink
    Kon vanmiddag voor ik wegging nog net je bericht lezen. Vind het ook wel vreemd hoor...zou me ook wel lullig voelen!

Dretjuh
    Applausje voor Layla!!!!!

Bijten
    Nope, alleen in de kont van zijn beertje hihihi.

Dees
    Leuk die opbergbox van nijntje!

Riti
    Klinkt als een lekker dagje en je had gelukkig mooi weer:D

Mroos
    Fijne vakantie nog!

Harde buiken
    Zooo ze worden wel heftiger zeg...net of mn buik uit elkaar knalt!

10. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    hahaha grappig die reacties. Ik trek me er ook maar niks van aan, gaat wel weer over.

@Joyce....geen idee eigenlijk. Is het kinderopvangtoeslag? Misschien op basis van je inkomen te weinig gekregen?

11. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dees
    Wat een verhaal van die collega, echt wazig!
    Wat betreft de buurvrouw. Er gaan al heel lang alarmbellen rinkelen bij mij.... Vind het niet echt normaal dat hij zo veel tijd bij haar en haar kan doorbrengen en zo weinig met jullie/jou.

LW
    Hier alles goed! Met jou ook? Al een beetje kunnen wennen in je nieuwe woonplaats en huisje?

Suus
    Ach. arme Stijn. 6de ziekte is ook echt best pittig vind ik. Beterschap.

Lotte
    Kan nog beter een winkel openen met al die kleertjes:D

Minnie
    Je MAG niet het dorp in? Wist niet dat jij huisarrest had? Kan je vriend je toch moeilijk verbieden?
    Oh, wat spannend morgen. Veel succes...

Hier
    Een nieuw liedje van Amy ontrafelt: Olifantje in het bos.... Kende het niet, maar verstond steeds Olifantje en bos dus heb maar eens gegoogled. Leuk liedje, nu kunnen we samen zingen.

Verder
    Vanavond zaten we te eten. zeg ik tegen Amy: Weet jij wie er morgen komt? Zegt ze heel wijs: Ja! Ik zeg: Wie komt er dan? Amy: Oma! (HOE WEET DAT KIND DAT NOU WEER?)

Doortje
    Lekker dat je zus komt, maar vergeet je meldplicht niet he?

Joyce
    Nee, hier geen happer. Kan me voorstellen dat het vervelend is, Je hebt er helemaal geen vat op he? Maar ik denk echt dat je niet veel meer kunt doen.

Dretjuh
    Joehoe! Van harte met de wc drol van Layla. Echt een mijlpaal. Het wordt een echte grote meid.

Dees
    Ha, dat dekbedovertrek wilde ik ook! Zo schattig. Maar met drie katten is wit niet zo heel handig heb ik proefondervindelijk bewezen.

Panos
    Denk niet dat ik ze nog zou laten klussen...doe het dan liever zelf. Ben wel vrij handig aangelegd.

Suus
    Dat merk bij de Prenatal was dat iets met Little? Kwam mijn collega vandaag ook mee aanzetten dat ze dat echt iets voor mij vond. Tijd om maar weer eens zwanger te worden, kan ik weer naar de Prenatal...hahaha (nee hoor)....(nee, echt niet!)..........................................................echt niet!

Lotte
    Niet stiekem al weeen? Hoop dat je voor woensdag al aan de beurt bent meid!

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @6e ziekte; Luca heeft hem gehad toen hij 5 maand, dus het kan echt al eerder voorkomen!

@Chicken; Balen dat Milan zo slecht eet, ze gaven het al aan dat het rond de 2 jaar moeilijker kan worden.

@Roeltje; Ik zal zo ook eens een berekening gaan maken...ben er ook bang voor dat het nauwelijks nog loont om te gaan werken..

@Minni; spannend dan morgen tussen 12 en 2...ik duim voor je!

@Lotte; Kijk eens aan, dan helpt het toch ;) Ik hoop dat je eerder begint maar anders woensdag wel :cool:

@hier; beau vond zijn speelhoek helemaal geweldig, klom gelijk op de stoeltjes en ging aan de slag met hamertje tik :D
    Mannetje gaf aan net thuis te zijn toen ik aan kwam rijden,hij stond op de galerij te kletsen met de buuf...

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Collo
    Olifantje in het bos< laat je mama toch niet los.. anders raak je de weg nog kwijt< en dan krijg je reuze spijt.. olifantje in het bos< laat je mama toch niet los.....;) zingen Lenn en ik elke avond na het verhaaltje :D

14. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Collo; Wauw, ik zie nu dat Lizzy vandaag 8 maand is!!
    Eet Lizzy al broodstukjes?
    er rinkelen bij mij ook belletjes, maar zodra ik erover begin zegt hij dat er niks aan de hand is...oke ik weet ook dat hij zegt dat zij echt niet zijn typ is (behoorlijk fors en ander volk :))
    Dat overtrek wilde ik een tijd terug ook al meenemen maar toen was het vak leeg...boehoe! Ik heb hem vanmiddag gelijk uitgewassen en hangt nu lekker te drogen. Dan kan ik hem morgen op bed doen.
    Met de katten is het denk ik niet verstandig, of je moet er een plaid over leggen ;)

15. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Collo
    Heuh haha...ze heeft dus goed opgelet! Lief:D.
    Donderdag en zondag had ik ook smiddags dat ik eerst gezeur in mn rug had en dan trok dat door naar mn buik en dan werd ie hard. Had vandaag overdag wel veel harde buiken viel me op. Was namelijk juist sinds 1-2 weken wat minder (ikke rustiger;)). Maar er zit te veel tijd tussen...

Dees
    Hoefde niet eens moeite te doen, gewoon eerlijk geweest. Mannetje heeft ook zijn zorgen uitgesproken, maar ze begreep het gewoon heel snel. Wel fijn:). Voel me gelijk rustiger. Al kunnen ze misschien niks doen, dan nog...
    Wat leuk dat Beau zo blij is met zn nieuwe speelhoekje:).
    Hmm weer die buuf;). Zou er ondertussen wel een beetje gestoord van worden.....

16. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @olifantje in het bos; Hij is leuk!

Beau is helemaal dol op deze:
    Olleke bolleke
    Rebusolleke
    Olleke bolleke
    Knol!

17. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Lottie: niet toevallig al bezig met bevallen?

@Dees: leuk toch dat Beau zn hoekje zo leuk vond :) kan hij lekker spelen

@Collo: wauw 8 maanden is Lizzie, snik.. gaat veel te snel :)

@All: ik zeg baaj baaj, tot morgenavond, hopelijk kan ik wat spammen dan :p

18. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dees
    Hahaha, moet erg lachen om je vraag: Eet Lizzy al broodstukjes....? Als het aan Lizzy ligt kluift ze een half brood weg. Daar zit serieus ook weer geen maat op. Die blijft knagen, ondanks gebrek aan tanden. Op het kdv krijgt ze al een tijdje een boterham tussen de middag, wel zonder korstjes.

Roeltje
    Ja die! Die is toch schattig....heel lief liedje.

Dees2
    Olleke bolleke ga ik ook maar eens proberen.
    Enneh, die buuv....tsja. Hij hoeft er ook niet mee te trouwen zullen we maar zeggen... Hoop dat hij begrijpt dat jij je er niet lekker bij voelt. Ik zou echt door het dak gaan als Ferdy zoveel met de buuv op zou trekken. En dat is juist een slank ding en ook ander volk, dus ook niet zijn type, maar toch...

19. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Dretjuh; have fun morgen! Gaat vast lukken!

Wou jullie trouwens dit even meedelen, op 7,8 of 9 oktober kun je voor €12,- naar de Efteling!!
    Toyota Festatie in de Efteling

20. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dretjuh
    Niet dat ik weet haha.

Deel Deze Pagina