@nieuwsberichten: Vreselijke berichten die me echt aangrijpen Herinnert me er alleen maar weer aan dat ik volop moet genieten van de kinderen en er alles uit ga halen. @Little; Wat goed van Sophie! @zwangerworden; Je hebt verlof, heerlijk! Het geen nesteldrang hebben herken ik niet, ik had daar echt wel flink last van...ben wat dat betreft ook echt een poetsmiep @hier; Beau moet over 2 maand weer terug komen bij de KNO arts in het WKZ. Zijn neusamandelen waren wel wat vergroot wat wel enige oorzaak kan hebben wat betreft zijn verkoudheid en oorontstekingen. Zijn oren zagen er nu goed uit, evenals zijn keelamandelen. Voor het zien of hij vergrote neusamandelen had moesten ze met een klein slangetje zijn neus in...leuk vond hij het niet Gut wat is dat sneu om zo'n klein mannetje woest te zien worden... Eenmaal thuis moest J. weer op weg naar een klus, ik ben toen met beide kids gaan fietsen en een kleine boodschap wezen doen. Luca en Beau vonden het geweldig, ik was zo trots als een pauw
Dees/Dretjuh Fysio heeft me even toegesproken dat ik echt mijn houding qua zitten en bukken moet veranderen anders recht af op een hernia... Probeer dat nu dus al 1,5 dag en begin overal ongelofelijke spierpijn te krijgen dus ik gebruik iig andere spieren... Morgen weer terug... Dretjuh Poeh, naar bericht van je neef. Lijkt me heel eng als je dat nu al weet... Maar als ze nou eens wel allemaal komen? Minnie Zet 'm op meid! Vang dat ei! Dees Wat goed dat er een tweede bezichtiging komt! Ik duim voor jullie! Roeltje Wat een goed nieuws! Kun je weer een beetje uit de voeten. Niet gaan overdrijven nu he? Nesteldrang Is 2x volledig aan mij voorbij gegaan...schoonmaken en opruimen is gewoon echt niet mijn hobby... Zwanger worden Lijstje maken! Zorgt voor al veel meer rust in je koppie. Verder van je verlof genieten... Hier Ga even de enveloppen van de uitnodigingen voor Amy's verjaardag beschrijven en een plannetje bedenken wat we morgen eens kunnen gaan doen. Vorige weer al wezen zwemmen dus nu iets anders, tips?
@dees wat sneu om te horen,en kunnen ze verders iets doen aan vergroten neusamandelen? en hoe gaat het nu met hem? iets van je solicitatie gehoord. @collo hallo meis, hoe gaat het met jou en je ruggentje? en is lizzy koorts vrij? las de laatste keer dat het aan het afnemen was
@ zwangerworden; ik had ook absoluut geen nesteldrang, onhandig is dat he. Lekker rustig aan doen meid, daar is je verlof ook voor. @ LW; wauw, wat goed van Sophie! @ Dees; ai dat is er echt een om je overdwars tegen te verzetten zo'n slangetje . Leuk dat je lekker bent gaan fietsen met beide mannen! Neem je dan een buggy of een drager oid mee? @ hier; heb weer even leuk geshopt online . Leuke laarzen voor Maura, wat speelgoed, boeken, nieuwe agenda, leuk, leuk, leuk.
@ Collo; oeh dat is een pittige wb je rug, heel moeilijk dat te veranderen maar het is voor een goed doel, zet m op! Morgen wordt het mooi weer, toch? iets herfstigs buiten? Park, bos, speeltuin achtig iets?
Nesteldrang Om gek van te worden.. Maarja, wordt lastig nu Hoewel ik meer mag doen, lijkt me een grote opruim/schoonmaakwoede niet echt verstandig.. Dees och arme Beau Sneu hoor.. Gelukkig is het achter de rug.. LW oei klinkt lekker
Handig joh.. Morgenvroeg gaat oma van mn man eerst over de markt om wat lappen stof te halen aangezien ik geen auto heb..... Dan gaat ze koffie drinken in de stad en komt deze kant op.. Lakentje in elkaar prutsen.. Ik word verbouwd van binnen
hallo allen! @overleden kindertjes overal: KIPPENVEL, echt vreselijk! Bah! Vind het echt heel erg! @zwangerworden: probeer te genieten meid, ook in de rommel Loopt allemaal wel los! @LW: Bakze! Fotootje van het resultaat??? Knappe kleine meid trouwens hoor! Als ik Maud al vraag of ze op het potje wil, word er driftig nee geschud, dus haar tijd komt nog... @mroos: ik ben jaloers op je Babboe!!! Ik heb een paar maandjes geleden ook op het punt gestaan om de babboe big te kopen, met trapondersteuning, maar vond hem toch te duur dus heb ik het heel verstandig NIET gedaan! Maar sinds die beslissing zie ik hem overal steeds vaker voorbij komen.... Sterkte met de laatste loodjes! Stijn kwam met 39+5, dus ik hoop dat jullie ventje ook zoiets kiest, dan is ie nu vast al op zoek naar de uitgang @chicken: hoe is het met je schoonpap? Al duidelijkheid over het plan van aanpak nu? @Joyce: hoe lang mag jij nog werken? ook bijna verlof toch?! heerlijk! @collo: spierpijn van het trommelen? Dan heb jij vast heeeeeel fanatiek meegedaan! Hoe is het met Lizzy, helemaal opgeknapt? En wat betreft het kaartje van Amy, gewoon ff een mailtje doen dat je het toch wel erg jammer vind, en klaar is kees! @dees: lekker joh, fietsen! En ik snap dat je trots bent! Jeuj, 2e bezichtiging, dat klinkt hoopvol! Ik duim voor jullie!! @roeltje: Yes wat een goed nieuws allemaal! fijn hoor! en nu dus ook echt rustig aan blijven doen he?! @lemi: hoooi! Gaat het als ietsje beter met de kleine man 's nachts? Hopelijk voor jullie! Sterkte! @panos: Wat is jullie uk2 toch ook een lekker ventje joh! Mooi koppie staat erop @onze knappe vent: hij tijgert net ineens!!! Dus ook hier een trotse mama! Lekker vlot ook! En hij stond net ook alweer op handen en voeten, en hij gaat vanuit buiklig bijna op zijn kontje zitten...dus dat duurt ook niet lang meer! Ik weet niet wat ik meemaak joh! Maud was gemiddeld, maar Stijn is wel wat vlotter hoor leuk leuk, maar ow dat word wat als hij eenmaal op zijn voetjes leert staan Ik denk dat ik hem overal vanaf kan gaan plukken, haha! Maargoed, dat maakt het leven spannend! hihi! @de rest: alles ok? Vast wel! hihi! @minnie: klusze meid, maak maar een mooi brusje voor J!
@Collo; Ff aanleren dus om een andere houding aan te nemen. Kost wel even tijd denk ik. Maar je gaat het vanzelf wel merken...een hernia is niet niks! Morgen dagje aapjes kijken? @Little; Knippen! Niet fijn hoor maar is wel de meest voor de hand liggende oplossing. Ze zei er wel bij dat ze het niet zo gauw meer doen. Is pas geleden nog in het nieuws besproken. Beau ligt nu KO in bed, die had maar weinig slaap gehad vanmiddag. Sollicitatie nog niks van gehoord. @RiTi; BD langs geweest of een leuke jaarafrekening gehad Grapje, is maar gekheid. Shoppen doet een mens goed Ik had niks bij, Luca ging in het winkelwagenzitje en Beau los in de wagen of meelopen.
@suus kan wel een foto maken,maar is maar een kwart van de taart nog wat knap van jullie mannetje dat hij al kan tijgeren wat gaat het hard zeg. @dees jeetje,moet ik niet aan denken. zal duimpje draaien dat dat niet nodig is.beterschap voor hem.
@Dees: ach gossie slangetje in zn neus Wat sneu! Erg tof dat er een 2e bezichtiging komt ook! @Collo: als ze wel ineens allemaal komen zou dat voor t eerst zijn, en als t huis te vol is schop ik ze gewoon naar buiten whahaha Apart he dat je onbewust totaal verkeerde spieren gebruikt, had ik ook met mijn rug toen ik 16 was :S tja... hopelijk ben je er snel vanaf en laat die hernia maar achterwege @RiTi: leuk geshopt dus @Nesteldrang: heb ik al jaren last van whaha hoef ik niet zwanger voor te zijn. Maar werd tijdens mn zwangerschappen wel boos omdat iets nog niet schoon was ofzo @LW: groetjes terug aan mams @Roeltje: Leuk! Ben benieuwd naar het lakentje @Suus: Zag zondag al dat Stijn een snelle vent was! Die gaat ook zo op zn kont zitten, dat duurt geen weken meer hoor.. Goed van hem. Peter vond m ook zo'n stoer ventje
@Suus; Wauw Stijn laat er ook geen gras over groeien, die wil de wereld ook vlot verkennen Luca idem dito, gaat nu met steeds meer gemak staan en heeft nog een klein zetje nodig wat betreft zelfstandig gaan zitten. Super leuk!
owja.. net nog n mooie opdracht gekregen.. ga 11/12 make-up verzorgen en make-up advies geven bij een evenement voor ouders die het niet zo breed hebben. Is vrijwilligerswerk.. maar voor n goed doel dacht ik zo!
Dretjuh Leuk idd een goed (mooi) doel.. Collo Oei lees het nu pas.. Sterkte met je rug Voorzichtig doen he ! Je hebt er maar één.. Ik ga naar boven.. nog even lezen en dan lekker slapen.. tot morgen!