@ Suus: wauw wat gaat hij hard zeg, stoer! @ Dees; handig die winkelwagentjes. Nee, wij gaan 'gewoon' failliet . BD geld is al weer even geleden en 13e maand komt hier wel, maar dat is pas eind dec. @ Dretjuh; leuke opdracht! En zo staat je naam ook weer eens her en der, wie weet wat daar nog uit komt rollen. @ mooi speelgoed; niet gekocht maar ben erg onder de indruk: Mama i - Eco voor kids / TEGU - speelgoed gemagnetiseerde houten blokken, wat een leuk idee is dat.
@RiTi; Wil nu proberen wat vaker de auto te laten staan zolang dat nog kan qua weer, mijn auto is niet zo zuuunig Hahaha, 'gewoon' failliet nog wel! Speelgoed komt me bekend voor, erg leuk en duurzaam.
@collo: hm, ik heb ook geen bericht van je gezien over een mogelijke hernia? Zo eens ff opzoeken...In ieder geval sterkte! Ik ken het helaas ook...(geen hernia hoor, maar wel een slechte onderrug...) @riti: wauw, die blokken zien er echt keileuk uit! (maar zijn wel duuuuuur!) @Stijn: Tja, zijn vader liep toen ie 10 of 11 maanden was... hopelijk wacht Stijn ietsje langer... @Dretjuh: goed initiatief! leuk! @roel: slaapze! @hier: ga ook hangen! Expeditie Robinson van vorige week nog kijken, want morgen komt de nieuwe alweer! gezellig! Doeg!!!
@ Suus; ze zijn achterlijk duur, het is ook vrij nieuw vast over een paar jaar in een goedkopere variant te krijgen @ Dees; kan volgens mij nog aardig veel schelen juist met die kleine stukjes de auto te laten staan. Hopen op nog veel mooie dagen .
@RiTi; Ken het niet van ditzelfde, heb ooit iets soortgelijks gezien. Maar twijfel nu of het ook magnetisch was. Die kleine stukjes doen het hem juist, ik ben zo blij met mijn fiets! @Suus; hang ze!
LW Lizzy gelukkig weer helemaal zichzelf, alleen nog wat snotterig. Rug doet nog steeds auw! Komt wel weer goed. Wat goed van S. dat ze zelfs heeft gepoept....zou ook zo trots zijn! Kus aan je mama! RiTi Bos is mss wel een goed idee. Mooie blaadjes sparen. Enige nadeel is dat ik niet kan bukken... Misschien de Drunense duinen...is ook wel mooi en daarna naar de speeltuin. Alhoewel, Drunense duinen met kinderwagen is ook niet handig... Suus Wow, wat gaat hij snel zeg! Lizzy tijgert/kruipt pas net! Maak je borst maar nat! hihi Dees Aapjes kijken is ook leuk... Vorige keer in Blijdorp geweest, was erg mooi. Verder ook vaak in Burgers en Ouwehand geweest. Zal eens kijken wat er verder in de buurt zit. Dretjuh Wat leuk! Kun je niet een paar sponsors vinden die wat make-up doneren?. Riti Erg leuk speelgoed, maar kost wel wat zeg! Je moet wat over hebben voor een betere wereld, maar dit gaat wel ver... Suus2 Ik heb nu alleen maar pijn, maar eergisteren bij de fysio geweest en die heeft gewaarschuwd dat ik echt iets moet veranderen anders straks echt een hernia... Maar zo ver is het nog niet, gelukkig. Morgen weer terug. Ah, je had het al gevonden!
@Dees: goed idee van je! @Collo: neej geen zin om sponsors te zoeken eigenlijk whaha lui van me he @Riti: erg leuk gemagnetiseerde houten blokken maar belachelijk duur whaha.. maar wel leuk
Merk alleen dat ik ff bleu ben qua ideeën wat te doen Heb ff zin om er weer eens op uit te gaan met een groepje, altijd erg gezellig en leuk voor de kids!
@Dees: misschien toch ons kraam/babyshower idee doorzetten zwemmen doe maar liever niet.... jammer dat de winter eraan komt anders was een grote picknick leuk geweest. Misschien weer naar kidzcity
Zwemmen is erg leuk, maar zie ik (nog) niet zitten met 2 kids. Kidzcity was ook erg leuk idd And when? Eind deze maand of is dat te vlot?
Ik vond Kidzcity ook superleuk! Plan maar een dag, ik ga wel proberen vrij te nemen als ik moet werken... Dan kunnen we dan ook lekker ons volgende uitje plannen...
Sorry, geen puf/tijd/zin om alles bij te gaan lezen.. morgen kom ik terug, maar zag iets over n meeting... als de manne mee mogen zal ik t hier voor leggen. Vriend zei laast al n keer dat t wel n goed idee was, alleen zijn wij alleen de zaterdag beschikbaar... hoor t wel.. nu mn bedje opzoeoen. Ben gebroken, heb t koud, en mn verdomde heupen spelen n spel met me... sorry... Slaap lekker iedereen en tot morgen!!
zit dan niet in NL helaas... alleen in weekenden.. ik ga trouwens ook slapen, ben gaar.. kids hebben beide niet geslapen overdag.. dani wil nu ook niet slapen. Morgen gaan we ook weer terug naar engeland, peter heeft nog een paar intakes gepland staan.. mocht de klus in NL door gaan kunnen we alsnog terug gaan (maar dan met meer kleding whaha) truste
@ kidscity; 22ste is voor mij ideaal . Maura is trouwens net zo snel weer beter als dat ze ziek werd, fijn dat het met een dag of 5 ook allemaal weer achter de rug is.