December 2009 mama's, Deel 12!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 14 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    ik kan ook op 22-11! zou erg leuk zijn!!! :D

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Whaha, ik neig er nu al naar om de datum gewoon vast te zetten want er zullen toch altijd mensen zijn die niet kunnen *sorry* :)

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Meeting Kidzcity 22-11-2011

Wie gaat er mee:

*Dees & Beau & Luca

4. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Anders snel een tweede meeting op een andere dag.

Wie gaat er mee:

*Dees & Beau & Luca
    RiTi en Maura

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier

Wie gaat er mee:

*Dees & Beau & Luca
    RiTi en Maura
    Roeltje en Lenn *onder voorbehoud*

Goedemorgen!

6. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant

Wie gaat er mee:

*Dees & Beau & Luca
    *RiTi en Maura
    *Roeltje en Lenn *onder voorbehoud*
    *Susan & Maud & Stijn

Ook goedemorgen!

Wat betreft het plannen van een meeting: volgens mij zijn het wel steeds dezelfde mensen die niet kunnen ivm de dinsdag ofzo....Ik kan ook niet op wo, do en vrij. Maar zo zitten anderen wellicht altijd vast aan de dinsdag?

7. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Mogguh

Gáaap, paar keer wakker en paar keer er uit dus vooralsnog even een slome start.

8. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Meeting
    whaha dit keer heb ik alle tijd :D

Maura
    oei, klinkt als een rotnacht? Of viel het mee..

Lenn inmiddels op het KDV.. wat een verdriet had het kereltje:( Maar goed, nog 3 weken en dan gaat hij een (halve) dag minder.. Als ik de 4 weken tenminste haal..
    Nu kopje thee drinken en door tijdschrift bladeren.. Heb de knippie voor kinderen gekocht gisteren.. Staat een onwijs leuk broekje in! Die wil ik die wil ik die wil ik!! :D:D Even bestuderen en bedenken of ik dat wel kan haha..

9. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Roeltje; wat sneu dat Lenn zo'n verdriet had, terwijl het er zo leuk vindt, toch?
    Knippie heeft stippen er bij staan, als het er niet te veel zijn gewoon beginnen. Je had iemand in je omgeving met ervaring toch, als je vastloopt kan je samen verder :).
    Maura was vreselijk aan het dromen en ik werd er steeds wakker van, ze heeft ook zere billen dus verschoond vannacht omdat we dachten dat ze er last van had. Ik was wat benauwd en mijn man had kramp, kat werd ook nog even vervelend maar die zal wel hebben gebaald van onze onrust :p.

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    whaha heerlijk zo'n nacht :D
    ja Lenn vindt het er geweldig.. en als ik eenmaal weg ben is het ook zo weer over hoor.. Maar sinds ik in het zh heb gelegen hangt ie enorm aan mij en mijn man.. Gelukkig houden ze er daar ook rekening mee en als hij blijft huilen mag hij zijn speen en popje nog even bij zich houden.. Meestal geeft hij na een paar minuten aan dat het over is en zijn popje en speen in zijn mandje mag.. Dus valt mee, maar vind het wel rot:(
    1.5 stip staat er bij dus valt mee.. Ach, ik kan het ook wel, heb vroeger wel poppenkleertjes etc. gemaakt maar moet er even weer in komen geloof ik..

11. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goedemorge..
    Kom straks ff bij lezen als J. op bed ligt.

12. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Meeting: ik kan dat nu nog niet zeggen, voor t zelfde geld werkt Peter dalijk weer in NL en kan ik hier zijn wanneer ik maar wil.. maar dat kan ik pas tegen die tijd zeggen.

@Roeltje: lekker relaxen op de bank met tijdschriften! Groot gelijk. Zo zielig dat hij zo huilde op het KDV.

@RiTi: arme maura met dr billen en nachtmerrie's :(

@Hier: zijn even aan t kijken hoe we dat met de terugreis gaan doen. Als we met de trein gaan zoals altijd is het belachelijk duur... (100 euro benzine en de trein is ineens 163 pond) en dan vrijdag weer terug want dan komt stiefzoon weer :S
    Dus peter bedacht zich.. dat wij dan nog in NL blijven en Peter alleen naar engeland vliegt, maar zn creditcard staat als gestolen opgegeven (werd vorige week 470 pond afgeschreven door n onbekenden) dus kan niet boeken :S
    dus ff n dilemma hierzo

13. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    tis gelukt! Peter had een bepaalde pas dat ze ook als creditcard zagen :)

14. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dretjuh; fijn dat het gelukt is! Wat balen dat een ander geld van jullie kaart heeft opgenomen :x.

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dretjuh
    Joh echt waar? Das flink k** :$ FIjn dat het nu zo gelukt is..

Nou, hier wat basisspulletjes gehaald bij de hobbywinkel.. Zo fijn dat alles praktisch om de hoek zit :D

16. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Goedemoggel!

Hier druk aan de poets en opruimen voor de bezichtiging van 15.00u.
    Vanmorgen boodschappen gedaan en een bloemetje gehaald voor wat meer kleur in huis :)
    Nu ff ramen lappen, stofzuigen, dweilen en de bergjes was opruimen...
    Het is voor een goed doel!

17. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

wij gaan niet, dan is er 1tje namelijk jarig.

18. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    jahh sophie is dan jarig :)

@Geld weg: jah zo langzaam aan steeds sluisde ze geld weg binnen 1 week.. Dus de bank heeft de kaart geblokkeerd en als gestolen opgegeven en tja wanneer dat geld terug komt, joost mag t weten.. Peter zit nu ook al ff zonder werk dus tis grof geld wat zomaar verdwijnt

@Dees: tis voor n goed doel inderdaad, hopelijk word t wat :)

@Hier: zo de badkamer hier uitdoen, en vanmiddag ff naar t bos.. tis maar triest weer

19. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

@dretjuh jeeetje wat een bedrag is eraf geschreven.als we je kunnen helpen hoor ik het graag.

@collo fijn om te horen dat Lizzy weer beter is.en loop je nu bij de fysio voor je rug? dikke knuffel voor jou! en een dikke kus van me moeder terug.

20. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ dretjuh; wat een planning zeg je week en maand menu's!
    Kan ze hier nog niet bekijken (geen office) maar doe het later zeker. Handig inspiratie opdoen. Heeft de dag zelf geen invloed op je menu's? Als je laat thuiskomt bijvoorbeeld of geen zin hebt om te koken?

@ SUus; goed bezig!

Deel Deze Pagina