December 2009 mama's, Deel 12!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 14 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @RiTi: de weekmenu's zijn gewoon leeg die je kunt downloaden :p
    Nee vind t erg gemakkelijk zo.. ik snuffel wat af en schrijf t voor n hele maand op en dan de boodschappen doen.
    Of net andersom eerst boodschappen en dan daarvan kijken wat ik ervan kan maken.

Laatst hadden we een halve zalm voor 6 of 8 pond!
    Konden we 3 keer van eten, dus ik ga 3 andere gerechten met zalm maken, iedere week 1.. :)

Pompoenen waren nu met halloween in de aanbieding, dus in stukjes snijden.. de ene helft voor de soep, de ander samen met zoete aardappel en weer n ander bij de couscous :)

2. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @RiTi: als ik geen zin heb om te koken dan switch ik wel ns van dag.. meestal word t dan brood met soep staat vaak 1 keer per week wel op het menu de laatste tijd.

@Hier: kids zo op bed leggen, peter is nu aan de telefoon ivm de eventuele klus in boxmeer dus ben benieuwd

3. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dretjuh; ah ik snap m, t is een sjabloontje. ik doe het afhankelijk van de boodschappen een paar dagen vooruit, wat over blijft verzin ik de week er op iets nieuws mee. Komt een beetje op het zelfde neer dus :)
    Hopelijk wordt de klus wat!

4. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @RiTi: tadaa! Sjabloon he dat woord zocht ik ;)
    Had mn blogje al aangepast want kreeg via twitter pactisch dezelfde vraag

Ja ik hoop t ook.. maar nog geen nieuws.. die man belde puur of de accountant al gebeld had :S

5. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Wat een prutweer zeg, compleet inspiratieloos wat nu te gaan doen.
    Bah

6. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    goedemiddag

@meeting: vinden jullie het goed als ik ook naar de meeting kom? Ik kan er namelijk op de fiets naar toe :D. Maar ik schrijf niet zo vaak hier, dus jullie moeten het gewoon eerlijk zeggen.

Zo gisteravond was het hier bij ToysXl twee halen drie betalen. Dus alvast wat leuke cadeaus gehaald voor Robijn. Voor sinterklaas en verjaardag.
    Heb little people pretpark, duplo caravan en playmobiel 123 dierentuin gekocht. Kan ze weer lekker mee vooruit :p. En druk dat het daar was, niet normaal. Maar ja het scheelt natuurlijk wel in de portemonnee.

7. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    joehoe meiden!

heb ik zo ineens tijd om bij te lezen! Joepie! Stan ligt zowaar te slapen n de box (ben benieuwd voor hoelang), alleen is Sara aan het wakker worden :)
    Moet straks ook naar het cb voor Stan. Verder leven we tussen de dozen, ook fijn.
    Als we eenmaal verhuisd zijn, heb ik weer wat meer tijd om mee te kletsen, baal er zo van dat dat nu niet lukt!

8. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Pelikaantje; ik zou het heel leuk vinden je eens te ontmoeten!

@ Doortje; zwaaaai

9. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Pelikaantje: tuurlijk mag je komen, hartstikke leuk een nieuwe real-life mama in ons midden :)

@Doortje: is toch hartstikke begrijpelijk dat je geen zp tijd hebt met een pasgeboren baby, een dreumes en een verhuizing, zeker als de woonplaatsen niet in de buurt liggen.

10. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    Ik vind het ook heel leuk om jullie te ontmoeten :D
    Wanneer is de meeting, 's ochtends of 's middag?
    Ik moet namelijk in de ochtend nog werken.

Leuke blog Dretjuh!!!

11. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Pelikaantje; Leuk dat je ook komt, tuurlijk ben je welkom!
    De meeting start ergens in de loop van de dag, beetje bij beetje komen we met de tijd binnen lopen. Iedereen is weer afhankelijk van het verkeer en slaaptijden van de kinderen.
    Ik denk dat ik er rond 10.30/11.00u wel kan zijn...en tja hoelang het duurt is afhankelijk van de gezelligheid :D
    Weet me nog goed te herinneren dat ik de laatste keer ben gebleven tot een uurtje of 16u met o.a. Suus.

@Doortje; Heel logisch dat je nu minder tijd hebt, 2 kids en verhuizen neemt veel tijd en planning in beslag.
    Neem je tijd!

@hier; Ik ben weer thuis, nog geen bericht van de makelaar gehad dus zit in spanning af te wachten bij de telefoon :)
    Net tijdens het winkelen wel 2 winkeldieven gezien die er vandoor gingen met een zwangerschapstest bij de Kruidvat.
    Personeel kreeg een grote bek toe toen ze er vandoor gingen nadat het alarm af ging...personeel bleef tot mijn verbazing gewoon in de winkel en gingen er niet achteraan...;)

12. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Pelikaantje; het is net wat je afspreekt en zelf wil. Ben nu verschillende keren bij kidzcity geweest met forummama's en de ene keer lekker vroeg gelijk bij opening en de andere keer pas smiddags.
    Net waar je je lekker bij voelt, en een beetje wat je afspreekt want het is wel gezellig als er ook anderen al zijn of snel komen.

Ik vind voor Maura en mezelf een paar uurtjes meer dan voldoende en ze hoeft er niet haar slaapje voor over te slaan dus ik kom lekker vroeg of lekker laat.

13. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Hé meiden....kom weer even voorbij huppen. Meeting....waar en hoe en wanneer? Zou het leuk vinden er weer eens bij te zijn!

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Uhm, is het normaal dat Lenn meer eet dan mij? En ik eet al niet weinig:$ die zit hier toch een bord andijvie weg te werken:$

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    en dan ging er ook een compleet toetje in :$

Eind van de ochtend was man zn oma er met een oud laken.. Daar uit de losse pols een patroon voor een broekje uit geknipt. scheef en niet gelijk, zo zonder meten, maar om te oefenen was het prima..
    Hup in elkaar genaaid en daarna naar de winkel om een stuk stof te halen.. Dat ligt nu in elkaar gespeld klaar bij de naaimachine dus zodra Lenn op bed ligt kruip ik er achter en maak het broekje (als dat lukt in mn eentje haha)
    Heerlijk zachte stof gehaald, dus echt als huispakje zeg maar.. zag ook een mooie bloes in staan en heb nog genoeg stof over.. na het naaien even goed doorlezen hoe dat dan moet haha..

16. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    whahaa had niks anders verwacht van Lenn :)

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Zie hyves :D
    broekspijpjes zijn niet gelijk, maar goed, hadden geen zin om te meten :D

18. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Go Roeltje en uh...go Lenn dus ook :D.

19. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    @Riti/Dees: Robijn slaapt 's rond een uur of 10/11 altijd 1 à 2 uurtjes en ik moet helaas werken de ochtend. Dus dan wordt het voor mij begin van de middag.

@Roeltje: zo Lenn kan goed eten!

Hier is het eten momenteel een drama, terwijl ze eerst echt alles at. Nu alleen nog maar macaroni en nasi. Verder is het nee, nee, nee. Ja alleen vlees eet ze dan op. Ik weet ook niet goed wat ik er mee aan moet....Vanavond ook weer niets gegeten toen maar een cracker, wat yoghurt en fruit gegeven. Ja dat at ze dan weer wel ;)

20. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Pelikaantje
    Leuk als je ook naar de meeting komt! Hoe meer mama's met kindjes hoe gezelliger!

Hier
    Ferdy is nu weer een beetje ziekjes aan het worden...
    Heb denk ik het keukentje uitgezocht wat het gaat worden. Twijfelde tussen deze en die van de Ikea, maar die van de Ikea hebben ze ook bij het KDV van Amy en Lizzy dus het leek me leuker een andere te nemen:
    Keuken Roze groot - keukens - Houtenspeelgoed Odijk Lekker onopvallend kleurtje ook...
    Verder niet veel te melden...
    Morgen nog 1 dagje werken....bleuh geen zin. Ben even helemaal klaar met werken.

Deel Deze Pagina