December 2009 mama's, Deel 12!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 14 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Panos
    Hoe is het met jou en werk. Begin je alweer een beetje je draai te vinden of ook blij dat het bijna weekend is?

2. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ collo; leuk keukentje, kan aan twee kanten worden gebruikt of niet?
    En bijna weekend!

3. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
  4. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    RiTi
    Ach, dat is zo sneu als een school uit elkaar valt....
    wbt het keukentje, ik denk het wel maar kan nergens meer foto's ervan vinden dus is even afwcahten...

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Hij is af!!! :D:D:D zie hyves :D

paar kleine schoonheidsfoutjes, maar met het blote oog niet (goed) te zien.. Nu alleen het elastiek er nog in bovenin, maar moet eerst even opmeten morgen bij Lenn... Op hyves ziet het broekje er licht uit, maar is een soort lichtbruin.. camera is leeg, dus kan morgen pas een goede foto plaatsen.. maar ben zeeeer blij met het resultaat.. nu hopen dat het past haha..

6. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Cool Roeltje! Je hebt helemaal de smaak te pakken?

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Jup :D stof was in de aanbieding.. 4 euro voor 2 meter.. Behoorlijk afgeprijsd haha.. Gewoon als huispakje zeg maar.. Heb nog genoeg stof over en wil er nu een trui/blouse uit halen.. even kijken wat het eenvoudigst is.. 'Gewoon' een broekje is me te makkelijk:)

8. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Suus
    Trouwens super service bij Kaartje2go, heb vandaag nieuwe mogen bestellen. Dat zulke service nog bestaat!?

9. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Roeltje
    Ik heb hier ook nog drie kratten vol met stofjes.... Moest er maar eens iets mee gaan doen...

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    leuk he :D

ik ga maar eens mijn bed opzoeken.. tot morgen!

11. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Collo: lekker zuurstok kleurtje dat keukentje :D

@Riti: da's idd lullig als zo'n school failliet is... zou niet moeten mogen...

@Roeltje: goed bezig meid!
    Jeetje.. ik moest voor mn visagie opleiding wel ns jurkjes en zo in elkaar flansen (die maakte ik vast met latex of met de hand naaien) maar heb een aantal weken terug (toen we de garage uitzochten) 2 verhuisdozen vol stofjes weggedaan.
    Heb 1 grote curverbak over... zal ns wat voor je uitzoeken :)

@Hier: bezoek is net weg, kruip zo bedje in.. morgen om 7.45 in de auto om peter op t vliegveld af te zetten

12. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    ff snel:

@collo: Maar die bedrijven met zo'n service hebben wel de halve wereld aan hun voeten liggen toch! Keigoed vind ik! ;) Ik heb ze ook echt ff een veer in de kont gestoken nadat ik tot 2x toe nieuwe kaarten had gekregen, WAUW!

@roel: ik ga hyves checken!

@riti: 'suus goed bezig!' typte je: wat bedoelde je daarmee?? haha, iets wat ik vanochtend had gepost ofzo? haha!

@dees: al iets gehoord?

@pelikaantje: lekker mee gaan hoor! gezellig!

@all: doei! ik ga douchen en mijn bed in....trusten!

13. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Kaartje2go: zeker goede service! Ik ga proberen om daar mijn kaarten te verkopen. Kunnen mensen straks via mijn en hun site kaarten bestellen die hun afdrukken...

14. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Suus; hahaha ja je schreef wat je allemaal aan het doen was en was onder de indruk

@ Collo; super nieuwe kaartjes! Hadden de uitnodigingen voor onze bruiloft ook via hun, heel fijn :).

@ Roeltje; het zal er voorlopig niet in zitten maar ik hou me aanbevolen voor een minidate met koffie in mijn oude buurtje, de lapjesmarkt in Utrecht :).

15. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Collo; Leuke vrolijke keuken, lekker girly.
    Hoe is het met je rug?

@Dretjuh; Al nieuws over Peter zijn werk?

@Suus; Ja helemaal top! Die beste man is dus echt enthousiast en gaat nu praten met een financieel adviseur :)
    Wij hebben dus net ook maar een e-mail de deur uit gedaan naar onze hulptroepen, is alweer lang geleden dat we haar voor ons zelf nodig hadden.

@Roeltje; Ik heb geen hyves meer dus kan je creatie niet zien, ik geloof dat het goed geslaagd is!
    Leuk!

@RiTi; Wat heftig zeg van die school, had er nog niks over gehoord.
    Wel vreselijk voor die kinderen dat ze nu op zoek moeten naar een andere school...

@hier; Dagje heeft mij nu mijn rug gekost..auw auw.
    Net al even een Ibu ingenomen en ga denk ik maar languit op bed.
    Morgen alleen wat was draaien en verder ga ik echt niks doen..

16. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dees; deed Nijn het? en zo ja, hoe vond Beau het?

He begrijp ik nu dat er vorderingen zijn op het huizenvlak, wat spannend allemaal!

17. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ mama's met een groot bed voor de bijna-peuter; hoe hebben jullie het opgelost met de deur? Gewoon gelaten en een veilige overloop of gang, of een hek, een haakje, klink omhoog?

Wij hebben boven geen traphek (niet naar beneden en niet naar zolder) en dat bevalt me wel (al ligt er nog een extra hek klaar). Klink omhoog gaat niet, zijn oude bakelieten klinken die willen niet goed omhoog.
    dacht dus aan een haakje. Beetje gek idee vond ik dus dacht vraag even wat jullie doen.

18. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; Ja klopt, de makelaar bracht positief nieuws :)
    Beau vind de DVD van Nijn helemaal leuk, hij is goedgekeurd!
    *sorry, was ik helemaal vergeten* :)

19. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dees; oh geen probleem hoor, zo gaat dat, maar fijn dat hij hem leuk vindt :). Wat vreselijk spannend zeg nu, kan maar zo heel leuk aflopen voor jullie!
    Ennuh, morgen lekker niets doen, daar houden we je aan.

20. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; Beau zat er echt ontzettend aandachtig naar te kijken en luisteren, hij ging er echt voor zitten bij me.
    Het is echt heel erg spannend, ik durf gewoon niet te geloven dat we een potentiële koper hebben nu!
    Ben al met van alles aan het denken...

Deel Deze Pagina