Zo meldt hij je dat je hem net zo goed uit de verkoop kan halen en zo komt hij met een mogelijke koper, bizar!
Zo gek kan het dus lopen op het huizenfront! Die beste man komt zo vanuit het niets opduiken en heeft als 1e bezichtiging de 4 appartementen hier bezocht...tja en wij happen natuurlijk toe als hij zegt wel tevreden te zijn maar ook eerst zijn huis kwijt moet
Ja natuurlijk, zo werkt het natuurlijk ook. Dat van die hemataart, als dat werkt, die kan ik op op Maura's verjaardag zetten
drukbezochte pagina ineens, er was een link hier op het forum geplaatst en tja dan zit iedereen er ineens bovenop Wij nederlanders zijn wel hebberig..
Volgende week visite met en na de intocht van de Sint, gezellig samen eten. Dacht taart als toetje, maar als ik hem zelf bak misschien iets Sinterklaas-igs, of misschien ook geen taart. Appelspeculaassouflétjes of zo
bummer....Run op 'gratis' Hema-taart - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland]
Pepernoot? Past wel mooi op de melodie, Dees. Hoor morgen wel wat je gaat doen met/voor 4 taarten voor komende week Slaap lekker!
Pepernoot....*zie ginds komt de pepernoot*... Ben al druk aan het denken wat ik dan ga bakken als traktatie, wil hem nu niet teleurstellen met 0 taart
goedemorgen! zijn net pas wakker.. heerlijk.. gelukkig is man al in de haven en de boel is al gelost dus die is lekker op tijd thuis nu maar naar beneden en ontbijten