@ dees; beterschap! @ Joyce; dank je voor je reactie. Klinkt logisch hoe jullie het boven hebben gedaan. Fijn dat je een fijne baas hebt! En veel plezier vanavond. @ Stink; 6 rondes ook, kan me voorstellen dat je er dan even helemaal klaar mee bent. Hopelijk wordt je alsnog snel zwanger. @ hier; winterseizoen kinderboerderijen hier om 16 dicht, zo niet handig . geen laarzen nog, maar we gaan wel .
@Riti: klinkt lekker je ovenschotel Dora is vaak op Nickelodeon en op DVD ofcourse @Stink: ga meteen mail checken @Dees: ahh word je nog ziek ook Beterschap.. hopelijk ben je snel beter! @Joyce: ja zag op facebook dat je mn link gedeeld had! vond het erg lief van je Leuk dat je mn sjabloon leuk vind Daar doe ik het voor Ahh al 1 bevallen van de gym, joh dat gaat snel dan he! Sneu voor je mannetje dat ie kennelijk niet lekker in zijn vel zit, het weer kan een hoop doen absoluut! haha herkenbaar, Dani klimt ook zo de trap op en af en goed ook. Maakt bij mn ouders de deur open en whoppa staat ie boven naast me @Stink: geef je groot gelijk dat je niet meer bewust klust, gewoon lekker zonder voorbehoedsmiddelen en kijken waar t schip strand is zoveel relaxter dan steeds teleurgesteld worden.. @Hier: kids hebben maar kort geslapen, ik sukkelde ook ff weg op de bank en ineens whoppa tegelijk wakker dus heb nu hoofdpijn Had wel mooie foto;s in de bossen gemaakt dus heb vanavond wat te doen Ze zjin nu aan t knutselen met foam stukjes en lijm enzo *oppassen dus*
'Lenn, ga je nog even snel een tekening maken voor papa?' Lenn draait zich om, laat zijn autootjes uit zn handen vallen en rent (ja echt, rent) naar de la om papier te pakken.. Die die die! Wijst naar de potloden (staan buiten handbereik ivm mijn witte behang) rent weer terug naar de tafel en gaat zitten.. 'Zo' zegt ie.. En gaat kleuren lekker ding. Och en wat een mooi broekje heeft ie toch aan *ja, ben er vol van* Man is over kwartiertje thuis, gaat zich omkleden en dan gaan we even langs mn werk bakkie doen
@Roeltje: hehehe wat schattig dat hij zo graag wil kleuren!! Je bent met recht trots op je zelfgemaakte broe! ik zou t niet kunnen hoor @Stink: you've got mail back ! @Hier: knutselen met foam was snel voorbij, layla kwakte de halve tube lijm op een stukje foam.. daarna zijn ze gaan vechten om een plumeau, dus layla zit nu naast me en helpt zo mee met bieten snijden en dani heb ik n paar auto's en speeltelefoontje in zn handen gegeven
Hoi dames, Vanochtend naar de vk en omdat ik al een tijdje niet echt krachtig leven voelde werd ik doorgestuurd naar het ziekenhuis voor een hartfilmpje. Daar was de baby ook wel wat rustig op en op de echo beweegde die ook niet echt krachtig. Bij inwendig onderzoek bleek alles verweekt en 2 cm ontsluiting. Ze wilden me nog een keer aan het hartfilmpje hebben en toen leek uk wakker te worden en iets drukker te doen. Toen mocht ik naar huis en morgen moet ik terugkomen voor hartfilmpje en echo. Als die dan weer zo rustig is word ik waarschijnlijk wel ingeleid. Als hij wat drukker is dan mag ik weer naar huis. Ook werd weer bevestigd dat het wel een hele grote baby is(minimaal 4000, waarschijnlijk een stukje meer) en dat hij er waarschijnlijk gewoon klaar voor is. Stiekem hoop ik dat de boel vannacht losbarst, maar echt daar op rekenen doe ik niet. Ik hou jullie op de hoogte! (Bijlezen doe ik telkens, maar zit een beetje in een egoistische modus, sorry..)
@ roeltje: och wat lief van lenn!! In het kader van kindjes die verliefd zijn op papa hier ook zo'n verhaal! Lianne was heel de tijd "papa gaan, papa gaan.." en heb het door het betekend, papa komt er aan! jajaja (heeft 3 dagen geduurd maar goed) dus ik zeg: ja klopt, die komt eraan.. kijk maar naar buiten en als je een auto ziet is het papa. dus ik de gordijnen open gedaan dat ze kon kijken.. eerst stond ze over de vensterbank geleund, toen trok ze een stoel van de eettafel, omdraaien, "zo!" en ging voor het raam zitten knuffel ernaast (Samen!), en heeft zeker 5 min zo gezeten tot papa kwam en toen snelde ze naar de gang toe! hihi.. scheetje
@ mroos: OEH!!!!!!!!!!!!!!!!! SPannend!! Hoop dat het doorzet! je ego modus zegt dat ook wel al toch, dus.. geeft helemaal niks!! ohoh.. nu moet ik weer hele tijd via telefoon in de gaten gaan houden of je bevallen bent....
Haha nou ja, misschien wordt ik morgen weer naar huis gestuurd en mag ik nog lekker een week wachten. Dat verweekte en 2 cm klinkt idd hoopgevend maar schijnt helaas niet altijd wat te zeggen..
oh ja, zijn er nog mensen die weten of je aan zo'n ziekenhuiswiegje kan komen? je weet wel, die plexglazen bak waar ze dan ff in liggen? heb voor 2 weken een wieg nodig, maar dit lijkt me wel gaaf kan ik mooi door de wand heen kijken
@Mroos: je maakt het wel spannend!! 2 cm ontsluiting al.. schiet al op dus Hopelijk barst het vanavond idd los of anders doen ze er morgen wat aan @Joyce: Wat is Lianne toch n lief kind als ik dat zo eens lees!! Maar geen idee hoe je aan zo'n bak kan komen.. kan dat uberhaupt?? marktplaats? Anders zou k t niet weten @Hier: kids zijn druk maar spelen wel samen, ben de halve middag al boekjes aan het lezen (had van mn oude buurjongen en tas vol boekjes, puzzels en spelletjes gekregen.. tja why me.. maar zaten een aantal leuke dingen tussen. Nu spelen ze tikkertje en rennen ze door de woonkamer :S whaha Nu ff wie is de chef kijken... heb een pan met bietjes, ui en appel gesneden kan dr niet vanaf blijven
@ Mroos; Hoop zo voor je dat het vannacht doorzet allemaal, hij en jij zijn er klaar voor! @ hier; laarzen dus net gemist en buren blijkbaar ook niet thuis . Maar wat een heerlijk weer zeg, lekker buiten gespeeld met blaadjes en takjes.
@ drejtuh: heb ook geen idee, maar lijkt me wel lachen en ja ze is best wel een schatje {soms hebben we wel eens behangplakmomentjes hoor.. helaas pikt ze soms ook wel wat op van papa's stemmingen en heb ik soms het idee dat ze daarom ook wat huilerig/drammerig/veeleisend kan doen, maar goed, dit soort momenten maken het goed he }
Mroos spannend 2 cm al.. scheelt toch weer hier in de stad geweest.. even langs de action kleurboekje halen en koffie drinken bij mn werk.. Ik = Helemaal kapot.. Nog geen 5 minuten gelopen, maar ben bekaf man is nu patat halen..
@mroos; Ben nu heel benieuwd naar vannacht of morgen, ik hou je in de gaten @hier; het is er niet beter op geworden, heb het nu vreselijk warm...zweet het uit. Blerghh zo heb ik me lange tijd niet gevoeld. Nu al 2 ibu's achter de kiezen die gelukkig wel iets werken. Voel me slap en duizelig...laatste temp. meting was 39.8
@Roeltje: je bent t ook niet meer gewend he.. is alweer een paar weekjes terug dat je zo actief was! En whoppa nu weer lekker op de bank jij! @Dees: arme jij .. hopelijk ben je heeel snel weer beter! Al wat van de makelaar gehoord? @Hier: nieuw blogje online en wat nieuwe hyves foto'tjes.. heb silhouette van de kids gemaakt... heb ik ook in t groot dus een keer uitprinten en inlijsten
Dretjuh Ik zit al man heeft kruik gemaakt.. Man maakte vanavond een flink verkeerde opmerking.. Ruzie maken waar Lenn bij is doen we niet *of proberen het niet te doen* dus wilde er flink op reageren, maar toen ik beneden kwam had hij al een geurtje gehaald om het goed te maken Ga even kijken naar je blog.. Leuk Dees Beterschap meid.. klinkt niet lekker..
Dees Balen dat je zo ziek bent. Gun jezelf even de tijd om weer bij te komen. Rug Tja...gaat wel iets beter, maar denk echt dat het een langdurig proces gaat worden. Roeltje Wow, ik heb nog nooit een broek gemaakt... Joyce Ah, weer herfst in zijn hoofd... Vind nog steeds dat je er super mee omgaat hoor! Je man mag nog steeds blij zijn met jou. Bedankt voor de Albelli tip! Stink Kan me voorstellen dat je ervan baalt. Goed om de focus ergens anders te leggen. En fijn dat het zo goed bevalt in je nieuwe baan. Dretjuh Ah, jammer, kan morgen niet. Morgenochtend visite en morgenmiddag verjaardag (wel in Tilburg)... Veel plezier daar. Ben er zelf nog nooit geweest. Mroos Poeh, schrik even van je berichtje. Gelukkig deed je uk gewoon een slaapje. Hoop dat het snel losbarst, maar anders lekker inleiden hoor! Die uk van jullie is straks al geen ukkie meer dus die mag best al komen. Ego modus= geen probleem! Roeltje Wow, die man van jou is snel! Ik ben ook altijd heel goed om te kopen met cadeau's. Maar een sorry is ook voldoende.... alhoewel...soms....