December 2009 mama's, Deel 12!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 14 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Roeltje: heel goed van je man ;)

@Collo: Jammer dat je denkt dat het een langdurig proces gaat worden met je rug.. Ik hoop voor je dat je rug t ns begrijpt en ineens gaat luisteren en weer minder pijn gaat doen

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Dretjuh; nog niks gehoord, had ik ook wel een klein beetje verwacht.
    Ik denk eerder in de loop van volgende week.
    Ga straks je blog wel lezen, of anders morgen.

Ga denk ik straks het bed in...hangen op de bank draagt ook niks bij...buhhhh ben het nu al zat.

3. zwangerworden

zwangerworden Bekend lid

29 jul 2008
    502
    0
    0
    Goedemorgen allemaal niks meer geschreven gisteravond? Of heb ik iets gemist?

4. mroos

mroos Niet meer actief

Hier gisteravond weer flink wat voorweeen maar uiteindelijk heerlijk geslapen. Ben benieuwd naar ctg en.echo straks.

@collo, wat mij betreft leiden ze ook in ja, vorige keer ook gedaan en ging allemaal vrij vlot. Maar we zien het wel! Hou jullie op de hoogte.

5. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Mroos; Fijn dat je goed geslapen hebt. Voorweeen doen vaak ook al wat, succes met de (nu toch echt) laatste loodjes!

@ hier; wordt met de dag benauwder, niet ok. Slaap er ook erg slecht van :(.

6. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Zwangerworden: ik geloof niet dat je wat gemist heb, t was gewoon erg stil gisteravond

@Mroos: spannend vandaag!! Ik duim voor je hoor :)

@Riti: oej da's minder :( Zeker dat je ook slecht slaapt en je bent al niet zo'n al te goede slaper als ik dat zo ns lees. Beterschap

@Hier: rare nacht gehad zonder mn mannetje.... vooral t opstaan vond ik maar niks. Ben dr 3x voor Dani uitgemoeten. zo hun haartjes ff doen wat plamuur op mn gezicht ;) En dan naar de speelboerderij...

7. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dretjuh; oh dat zou ik ook hebben zo zonder man, allemaal net even anders en gewoon minder leuk en makkelijk dan.
    Begin me nu ook af te vragen of dat slechte slapen van mij niet altijd al met mijn longen te maken heeft gehad.

8. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @RiTi: ha belletje geven?

@Hier: nou... wilden we net gaan.. is de auto band lek!!! :S godver....

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Dretjuh; Dat is zuur je dag beginnen! Iemand in de buurt die kan helpen? Of kun je hem zelf vervangen?

@RiTi; Net wat dre zegt, HA bellen...duurt nu lang genoeg denk ik toch..

@Mroos; Je maakt het nog spannend, hoe laat mag je voor de echo?

@hier; Gelukkig een goede nacht achter de rug, Luca werd om 6u wakker...zag later pas dat hij drijfnat was *oops*.
    Om 8u waren we eruit. J. en Beau zijn nu boodschappen doen...ik doe het lekker rustig aan :)

10. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Dees: reserveband die we hebben schijnt ook niet al te best te zijn, althans kan er maar een klein stukje mee rijden en niet op en neer naar Dongen.

Nu maar iets anders bedenken, misschien met kids naar McDonalds met de bus ofzow.. mn vader heeft ook maar n busje waar je met 2 pers. in kan :S

11. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dretjuh; lekker band ook echt, hoe kan dat nu zo in eens? Balen!

@ Dretjuh/Dees; HA weet er van, heb ook (lichte) medicatie. Verkoudheidsseizoen nu zal ook niet bijdragen.
    Maandagmiddag ben ik zowel bij de ha als het zh, ik zal ´s morgens eens bellen of dit er bij kan.

Het stomme is dat het zich zo geleidelijk heeft opgebouwd dat het normaal is geworden.

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Mroos
    Succes met de echo en ctg! Hopelijk gaan ze je inleiden:)

rest
    goedemorgen!

13. mroos

mroos Niet meer actief

Filmpje en echo waren goed, dus ben weer op weg naar huis. Vind het toch ook wel weer prima, voor nu (s avonds) baal ik altijd overal van en denk ik haal er maar uit, maakt niet uit hoe.. haha).
    We wachten maar weer verder af.

14. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @mroos; fijn dat alles in orde is, tot hoe lang laten ze je nou doorlopen?

@hier; ochtend beetje gezellig aanwezig geweest bij de kinderen, nu ze op bed liggen ben ik er zelf ook even ingekropen.
    Ff rust en proberen wat te slapen.

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Mroos
    fijn dat alles goed is:) Nu duimen dat het vanzelf door gaat zetten..

Dees
    Nog steeds niet beter? Rot he als je je zo slecht voelt..

Meneer wil niet slapen, maar is hartstikke moe en oervervelend.. Luistert ook voor geen meter.. Dolletjes..

16. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Mroos; fijn dat alles goed was in ieder geval!

17. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @RiTi: en medicatie preventief tegen benauwdheid of een puffer? als je niet kan slapen van benauwdheid moet er vast wel iets zijn toch?!

@Mroos: fijn dat alles goed was.. ach die kleine laat sowieso niet lang meer op zich wachten, tot die tijd proberen te genieten voor t alweer voorbij is

@Roeltje: jeuj..... leuk he kinderen ;) whahaha

@Hier: ff wennen om weer met de bus hier in Tilburg te gaan, maar ging opzich wel goed.. Dani wilde niet echt zitten bij de Mcdonalds verder aten ze wel goed. Dani had een leuke bromtol en een setje auto'tjes en layla een pop *wat n verrassing*
    Kids liggen nu op bed, maar Dani sliep net in de buggy al dus die wil er alweer uit..
    Ben best wel gaar nu, strakjes toch ff naar de speeltuin hiervoor, tis zo lekker weer

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dretjuh
    klinkt gezellig:) Is dat wat? Overdag naar de Mac?
    Nog nooit gedaan eigenlijk..

Lenn zit al een kwartier voor de tv, rustig filmpje te kijken.. man is boodschappen doen, zal zo wel thuis komen en ik ben bezig met een verst/blousje.. straks even naar de hobbywinkel voor knopen.. Gaan het toch maar proberen.. Zie er enorm tegenop en snap de uitleg niet, maar als ik blijf twijfelen lukt het natuurlijk nooit *zei ze dapper*

dus..

19. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Roeltje; stoer hoor, gewoon knoopsgaten maken. Ben benieuwd, heb het nog nooit gedaan.

@ Dretjuh; dat is zeker wennen met de bus dan, leuk dat je gegaan bent :). Ik heb een puffer, die werkt ook preventief maar dat heb ik dus nog niet zo goed onder controle allemaal (blijkbaar).

20. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Roeltje: tja Mc Donalds gaat er altijd wel in bij de kids ;)
    Ze hebben daar ook gewoon toetjes en knijpfruit enzo.. Ze hebben een happy meal gedeeld dat vind ik dan nog wel gaan. Ze hadden extra fruit op en goed ontbeten..
    's ochtends is alles lekkerder omdat de grills dan nog schoon zijn

@Hier: oww heb net 10 mailtjes van mn schoonvader gehad met PDF files vol met recepten..
    - aardappelrecepten - wereldrecepten - soeprecepten - stampotrecepten - recepten met quorn - met kaas - met gehakt - kipgerechten - recepten voor wok en wadjan - uit alle windstreken - zoet en gebak - salades - risotto recepten - ijsrecepten
    noem t maar op!
    Minstens 97 tot 383 pagina's per categorie!!
    gewoon duizenden recepten *joehoeee*

ik hoef nooit van mijn leven meer een kookboek aan te schaffen whahaha

Deel Deze Pagina