December 2009 mama's, Deel 12!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 14 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dretjuh
    Ww, dat zijn wel rg veel recepten. Hoe komt hij daar dan weer aan?

2. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    ik heb werkelijk geen idee hoe hij daaraan komt het lijkt zo uit een boek te komen. Alles is verzameld en verwerkt door 1 en dezelfde vrouw maar alles stamt uit de periode van 1999-2004.

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dretjuh
    Kneiter, dat zijn een boel recepten:$ haha veel plezier er mee, moet vast lukken:D mm, moet zelf niet aan McDonalds denken 's morgens haha.. maar idd, happy meal valt wel mee..

Damn, patronen uitgetekend en geknipt, beginnen ze te smijten met termen waar ik nog nooit van gehoord heb.. Blegh, zo lukt het toch nooit!

4. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Roeltje: ahh t was al half 12 dus zo ochtend was t nou ook niet meer ;)

Als t ff niet meer lukt gewoon een pauze inlassen, of ff de termen googlen ;)

@All: hebben jullie via facebook een uitnodiging gekregen van mij voor mijn blog pagina op facebook? Om die te 'liken' zeg maar

5. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Zo weer heel even tijd voor jullie, sorry hoor. Zit te wachten op papa, dan gaan we lekker eten. Morgen een dagje voor t gezin, geen visite enzo. Wel lekker even.

mRoos fijn dat 't nog goed gaat, nog eventjes volhouden!

Dretjuh spannend met de bus met 2 kids.Fijn dat t goed ging. De Mac gaat er altijd wel in toch...voor Tijs weet ik het niet, maar voor mezelf haha :)

Roeltje, alles weer rustig? Moet je nu ook vaker op controle?

6. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    wat n rust vanavond weer...

7. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Hier nog steeds beroerd, duizelig, hartkloppingen, ga linea recta van warm naar koud en andersom...
    Eten smaakt me niet en drinken doet verrekte zeer :(
    Wat heb ik toch??

8. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dees
    Klinkt als een echte ouderwetse zware griep. Beterschap meid...

Rustig hier....

Vandaag even naar mijn schoonouders geweest en daarna naar de verjaardag van een neefje van Ferdy. Amy heeft maar liefst 2 grote glazen limo in anderhalf uur gedronken....resultaat....compleet doorgelekt toen we thuis waren. Jammer genoeg ook diarree, dus dat was weer een lekkere bende. Ligt nu wel lekker te slapen weer helemaal schoon.

Ga maar eens kijken wat ik ga kopen voor de dames voor sinterklaas. Hebben van schoonouders geld gekregen en daarvan moeten we kado's kopen voor onszelf en de kiddo's. Voor Amy kom ik er wel uit, maar wat moet ik in godesnaam voor Lizzy kopen twv 50 euro? Dat wordt nog even speuren....

Verder morgen naar een pintrading event..jaaaaahhhh. hahahaha Das een mini-beursje waar Disney pins geruild/verkocht worden. Kan ik me weer uitleven.

9. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    lieve meiden,

bedankt voor het kraamkadootje!!! Erg lief van jullie! Vandaag Riti, Ritiman en Maura op visite gehad! Was erg gezellig, meisjes hebben weer heerlijk met elkaar gekeuteld en gekletst :)

10. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Geen dank Doortje!

11. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Dees: idd de griep lijkt me... is niks he :(

@Collo: ehm... een mooi fotoalbum, kettinkje of armbandje met naam erin, een mooie grote knuffel, mooi kledingsetje, noem maar iets :)

@Doortje: geen dank! Fijn dat het gezellig was

@Hier: layla om 5.30 wakker, Dani om 7.30.. ben best gaar nu... Als Peter hier geweest zou zijn dan zouden we lekker samen op bed TV gekeken hebben, nu wilde ze alleen maar naar opa en oma beneden :p

Word n lekker rustig speeldagje vandaag, wellicht nog even de speeltuin in maar zie t nu nog niet zo zitten *gaapt*

12. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Collo; oh wat lastig iets verzinnen voor Lizzy, 50 E is ook wel veel , dan wil je ook niet zo maar iets lijkt me.

@ Dretjuh; pittig zo zonder man, lekker rustig aan vandaag!

@ Dees; fikse verkoudheid kan je ook goed ziek van zijn, als het de griep is neemt het vaak wel een dag of 5 tot een week. Beterschap!

@ hier; was heel gezellig bij Doortje en fam. Wat een heerlijk mannetje is Stan. Sara en Maura vermaken zich prima, ze kletsen wat af inderdaad :p.

Minder benauwd dan vannacht, wel een pijnlijke romp/ribbenkast. Kan toch niet de bedoeling zijn, ik hoest nauwelijks dus daar is het niet van.

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Goedemorgen! *word nog even wakker*

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Pff kom net uit bed.. Net even ontbeten en voel me alweer een stuk beter (zooooo lui!)

Lenn wordt geloof ik verkouden.. Gifgroen snot loopt uit zn neus.. Maar goed, sinds kort kan hij snuiten als wij dat vragen dus dat maakt het wel een stuk makkelijker.. Man gaat misschien naar mn ouders, aan zijn qad sleutelen, maar eigenlijk hoop ik dat ie thuis blijft aangezien m'n ma en zusje ziek op bed liggen.. 'ja maar dan blijf ik toch gewoon buiten.' zucht.. ja schat..

nouja, hopelijk blijft hij thuis :D

15. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @RiTi: zou zeker eventjes langs de huisarts gaan hoor.. pijn op de ribben zonder gehoest te hebben... lijkt me niks..

@Roeltje: whaha gifgroen snot loopt uit zijn neus.. hilarisch verwoord weer!

@Hier: whoeps koekjes uit de oven halen :D

16. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    nou goed.. ben dr weer.. ze waren nog wat witjes dus ze mogen nog eventjes.
    Ben net een dikke 2 uur met layla bezig geweest.. (goede moeder daad weer verricht whaha)
    ze heeft veel tijdschriftjes zoals van Dora, met verhaaltjes en spelletjes, net 1 helemaal gedaan, leuke plaatjes ervan uitgeknipt om later eens mee te knutselen.
    Daarna zandkoekjes gebakken, heb n hele bakplaat vol.. stuk of 30 geloof ik.. ruikt zoow lekker :D

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Leuk, koekjes bakken:) Kan ik dinsdag ook wel doen met Lenn.. haha je brengt me op ideeën :D

Man is alsnog aan zn qad sleutelen.. Lenn heeft net broodje gegeten en kijkt nog even tv.. Die gaat zo lekker naar bed en ik kruip daarna denk ik op de bank.. heerlijk lummelen vandaag:D
    als het goed is is man wel op tijd thuis, dat scheelt weer:)

18. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dretjuh; oeh lekker koekjes!
    ja, ga het ook even navragen ook met die medicatie heb een beetje 'niet pluis' gevoel bij het geheel dus wel handig wat mee te doen.
    Ben morgen op de praktijk dus hoop er gelijk even tussen te kunnen.

@ Roeltje; lekker rustig aan vandaag. Verkoudheid heerst wel natuurlijk dus niet zo gek dat hij het krijgt. Vind het altijd wel sneu voor die kleintjes (zo met een ui naast het bedje en zo ;)).

Zit nog helemaal in dubio wat zo eens te doen, echt geen idee nog. Wil het altijd graag in haar slaapje bedacht hebben zodat ik evt wat kan voorbereiden of aan het eten doen of zo. Maar nee, ben helemaal blanco...alles kan wel...nou ja bijna alles...

19. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Goedemiddaggg! Kom even aanwaaien. Alles goed hier?

Oh..hier ook koekjes gebakken!! Ben moe, ga even tukje doen.

Latersss

20. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    hoiii dames...geen koorts maar nog wel slapjes.
    probeer het vandaag zonder ibu te doen, heb het idee daar slecht op te reageren en vooralsnog gaat het vandaag redelijk.

Deel Deze Pagina