@Collo; Luca heeft net de introductie gehad van een broodkorstje, gaat best aardig! Groente en fruit eet hij met gemak weg...wordt ook een vreetzakje Lekker zeg dat Lizzy ook zo goed eet. Beau begint al blij te lachen als ik begin, en bij "knol" schatert hij het uit. We zingen/zeggen het altijd in de auto op de terugweg van het KDV naar huis. Trouwen...hou op, schei uit...moet er niet aan denken Alles is mogelijk maar ik begin me er steeds meer aan te ergeren...en ik lijk geen invloed te hebben als ik er wat van zeg.
@Lotte; Wel goed van je dat je het hebt aangekaart! Zo lijkt er toch wat schot in de zaak te komen, al kijken ze naar je evt. ontsluiting! Die harde buiken doen wellicht al iets...
Joyce, ff uitgebreidere uitleg ik deed echt 1x waarschuwen op vriendelijke toon (juist omdat ze het niet kwaad bedoelde) en zeggen dat ze dan moet aaien. Deed ze het weer heb ik haar in het begin ook in de hoek gezet, maar dat bleek niet te werken, omdat ze voor haar gevoel juist lief deed... dus toen overgestapt op de 'dan-maar-helemaal-geen-aandacht' methode. Haar van schoot af zetten met dr rug naar me toe. Zeggen dat ze zo niet lief is (wel op strenge toon), en nog n zetje tegen dr komt als teken dat ze echt weg kan. Kon ze doen wat ze wou, maar t was pas echt goed als ze weer lief en rustig was. Dit hebben we +/- 4 dagen vol gehouden en t was helemaal over. Mss dat er zo meer aan heb. Heb deze methode uit mn studie gevist, en hy werkte hier zo perfect. Zag echt na 1 dag al resultaat! Succes!! Lottie, ooh hoop dat t niet nodig is, en anders heb je iig zekerheid he Collo, hihi, mag wel, maar is dan n beetje dubbelop he hy wouw graag mee en dat kan ik van de eene kant ook wel weer waarderen.. Hink.. slimme Amy Deed, super dat Beau t leuk vind! *stomme buuf* Dretjuh, veel plezier morgen!!!!!!!!! Denk je aan ons? Hier, duik mn bedje in!! Tot morgen!!
Ollekebolleke weet niet meer welke dingen je ook alweer doet daarbij!? Dees wat fijn dat Luca zo'n goede eter is! Ja ben erg benieuwd of m'n lijf al wat gedaan heeft
Minnie Oh, hij wilde gezellig mee...dacht dat je niet in je eentje MOCHT.... Dees Zijn je mannekes eigenlijk al een beetje opgeknapt? Zou ws de verleiding niet kunnen weerstaan om zijn gsm te checken enzo...
@Collo; telefoon en hij zijn onafscheidelijk...ding gaat nu ook constant af...zit waarschijnlijk te appen met d'r. Mannetjes zijn op de goede! Luca's plekjes worden al aanzienlijk minder en er zijn geen nieuwe plekken meer bijgekomen, wel nog t/m woensdag smeren met de AB-zalf. Beau heeft nog zo zijn dagen dat hij ineens erg moe is en hangerig kan zijn, aangeven dat hij hoofdpijn heeft en echt een gat in de dag slapen!! Hij zit nog wel aan zijn oren, maar gelukkig eet en drinkt hij weer zoals het hoort en we van hem gewend zijn! Morgen zal ik het ZH bellen voor een afspraak bij de KNO arts, was ik nog niet aan toe gekomen vandaag.
@collo: jaaaaaaaaaa, het begint met little ja, ik had het speciaal onthouden om het je te vertellen... webadres is little...... .eu iig en de kaartjes aan de kleding vrij groot gebroken wit met felgroen...echt superleuke kleding! Maaruh, je hoeft er niet zwanger voor te worden hoor! Ze hebben ook gewoon maatje Amy en maatje Lizzy! In Oeteldonk, helemaal in het achterste rek ongeveer! Succes! Dus vlak naast de 'pashuisjes'! @panos/joyce/vlekjes: ze zaten er vanavond bij het badderen nog volop.... Al wel ruim een dag... Ik denk dat ik me maar beter af kan melden...Dinsdag komt mij ook goed uit, welke datum zullen we prikken? voorkeur? Nog meer mensen die dan wel willen/kunnen aansluiten? @hier: ga snel mijn bedje opzoeken! Er vanuit gaande dat Stijn weer onrustig zal slapen... @dees: ow ja, gsm check, ik zou het ook MOETEN van mezelf! En laptop en telefoonrekening etc etc....maarja.....geeft wel een hoop zorgen ook.....
@Suus; Moeten in de zin van dat îk het zou moeten, of dat jij het eigenlijk ook zou moeten controleren? Geeft idd een hoop zorgen die ik er eigenlijk niet bij en kan hebben...er knaagt nog teveel in me en moet echt wat rust zien te kweken ergens. Maar ik ben op de goede weg. De 1e stap qua werk is gezet, nu nog ontslag nemen..het liefste lever ik donderdag mijn brief in.
@dees: nee ik bedoel dat ik, als ik in jouw situatie zat, het van mezelf zou 'moeten', omdat ik het zou willen weten of ik iets kon vinden als ik argwaan had, snap je? Jij moet natuurlijk helemaal niks! Ik denk zelfs dat het idd beter is om er ook ff niks mee te doen verder, maar wel heel scherp in de gaten blijven houden dat hij niet iets 'te' vaak met haar blijft aanpappen want anders zou ik er toch wel echt iets achter gaan zoeken....Bespreek het in ieder geval steeds met hem als je het vervelend vind! Hij woont met jou, niet ernaast! Nu ga ik lekker mijn bedje in! tot morgen!!
Suus/Dees Bang voor wat je zou kunnen tegenkomen? Kan ik me ook wel voorstellen. Je wilt gewoon dat alles weer helemaal goed is en niet nog meer ellende. Maar ik zou het echt wel willen weten, ik zou mezelf helemaal gek maken van achterdocht. Heb het er even met Ferdy over gehad. Die vindt het ook echt niet normaal...dacht nog even dat het misschien een vrouwending was. Suus Kledingmerk ga ik eens even googelen...
Bah, ik kan niet slapen. Ik vind de baby in mijn buik veel te weinig bewegen. Af en toe een minibeweginkje waar te nemen, maar bios geen harde schoppen ofzo. Tis nooit een druktemaker geweest (Boaz voelde ik de hele dag) maar dit slaat wel echt alles nu. Tot overmaat van ramp ga ik de bijsluiter van de allergiepillen die ik van de longarts gekregen heb(speciaal voor de zwangerschap..) staat er dat het tijdens de zwangerschap NIET gebruikt mag worden. Pff, ik haal me nu even de gekste dingen in mijn hoofd. Als ik niet snel wat bewegingen van betekenis voel, dan morgen maar vk bellen en evt. Hier in de buurt een checkup?
Mroos Groot gelijk meid! Gewoon morgen even naar het ziekenhuis daar, even echo maken om te kijken of alles nog goed is. Ook al weet je het bijna zeker, het blijft zo toch knagen, dus dan kun je morgen net zo goed even aktie ondernemen. In Frankrijk zijn ze daar ook echt niet flauw mee hoor. Hoop dat je zo nog een beetje kunt slapen.
@Suus; Ik dacht al,..dacht ff dat het bij jou ook weer raak was.. Ik moet en wil het ook eigenlijk maar ik krijg geen grip op zijn telefoon, tja die van zijn werk..die ligt hier nu naast me op het bureau aan de lader. @Collo; Hihi, ferdy wordt vast gek van me Kom ik ook weer aan hoor @mroos; Ohw ik zou ook ff lichtelijk in de stress schieten. Kun je niet beter nu gelijk bellen??
Dees Nee, Ferdy kan zich er echt een beetje boos om maken. Al kent ie je niet, hij hoort natuurlijk de verhalen van mij en vindt het oneerlijk van hem. (dat was de genuanceerde versie, er zijn ook woorden gevallen als "op straat zetten"en "een schop onder zijn ballen")...hihi Mannen denken wat zwart/witter wat dat betreft. Verder Heb ik eindelijke een Ipad, hebben ze er nog geen simkaart in gedaan....dus nog geen 3G. Hoop dat het voor mijn vakantie wordt geregeld.
@collo, thanks, ga ik idd maar doen dan.. @dees, placenta ligt voor en voorkeurshouding baby was met rug naar mijn buik, vandaar dat ik niet nu meteen bel, omdat weinig bewegen dus wel iets normaler is.. ook al voel ik me nu zeker niet fijn nee.
@Collo; Dat is idd lekker zwart/wit, zo zit ik ook wel eens te denken hoor. Tijdje terug echt dagelijks, nu gelukkig weer wat minder maar echt 'fijn' voel ik me er nog niet bij. Wanneer heb je vakantie? @mroos; Maar je bent 33wkn zwanger, dan zul je toch wel meer duidelijkheid moeten kunnen voelen? Of *denkt ff verder* het kindje is wat groter dan gedacht en heeft niet heel veel meer ruimte meer..