Dees Fijn dat het beter gaat.. Rustig aan doen, komt vanzelf allemaal weer.. Chicken hooooiiii!!! slaapse Riti Had er helemaal overheen gelezen.. Zou toch even langs de ha idd.. Zeker als het niet door hoesten o.i.d. kan komen.. Wow, Lenn ligt al 20 minuten te slapen.. Gisteren heeft ie het slaapje helemaal overgeslagen *moet ie niet weer doen, is niet goed voor zn humeur* Aangezien man vandaag nog thuis is en ik morgen het rijk alleen heb kruip ik achter de naaimachine;D
WAS druk met naaien mannetje zit alweer beneden.. toch nog uurtje geslapen.. zit zichzelf duidelijk in de weg met zijn verkoudheid dus die is bij me op de bank gekropen. Tijd voor papa om thuis te komen..
Ben blij dat Maura het weer achter de rug heeft (al zal het wel weer terugkomen). Ben taartideetjes aan het opdoen voor Maura's verjaardag, leukleukleuk. Maar moet ook wel even de tijd organiseren het een beetje ontspannen en leuk in elkaar te prutsen allemaal. Wat eten jullie vanavond? Ook daar heb ik nog niet echt een beeld bij namelijk .
@Roeltje: Je naait wat af meid! mwoahoahoa @Dees: fijn dat de koorts al weg is, ben benieuwd wat je lijf doet zonder ibuprofen! @Chicken: oehh wat voor koekjes heb jij gebakken? Hoest met beeb in buik? @Verkoudheid: hier alleen Dani... nog steeds of alweer geen idee, maar ook groen uit zn neus en soms wat hoesten. Dani heeft net bijna 2 uur geslapen, Layla slaapt nog steeds die wilde eerst niet moest dr 2 keer terug leggen was al n gek tegen de deur aan t rammen.. Maar uiteindelijk is ze toch in slaap gevallen, half 6 wakker en om half 12 niet willen slapen neej... trap er niet in
@RiTi; Hier lekker makkelijk, soep met brood @Collo; Allemaal verkouden dus, hoe is het met Ferdy? @Dretjuh; Ben ook erg benieuwd, heb nu eigenlijk het meeste last van me voelen als een vaatdoek en die zere keel..
Ach ja, moet toch iets doen tijdens mij 'rustperiode' Collo ook verkouden dus.. Hier is Lenn er vanmorgen mee wakker geworden dus zal nog wel een paar dagen aanhouden.. Zelf nog nergens last van, maar zal ongetwijfeld nog komen.. Laat het maar gewoon óf flink koud worden, of warm, maar niet dit gelummel.. Avondeten Geen idee.. heb nog gekookte aardappelen over van gisteren, maar niet genoeg voor 3 pers. Wilde het opbakken.. Denk dat ik wat restjes bij elkaar zoek en wat in elkaar flans..
@ Dees; bleh, alles is zo naar als je je zo ziek voelt, sterkte meid. Soep met brood, altijd lekker .
Wij zijn lekker uitgewaaid, lekker fietstochtje naar een andere (voor ons nieuwe) kinderboerderij met speeltuin.
@dretjuh...ik heb simpele koekjes met hagelslag en muisjes gemaakt...hihi...Milan zat heerlijk te smikkelen. Met beeb in buik alles goed! Woensdagavond pretecho..kijken of ut nog steeds een ..... is! Ga koken...spaghetti.
@RiTi: en was deze kinderboerderij ook leuk? @Chicken: oeh spannend woensdag! hmm lekker kinderkoekjes Fijn dat Milan zo smulde @Hier: Layla en Dani zijn wonderbaarlijk genoeg erg lief voor elkaar geweest vandaag. Ze konden goed spelen, kletsen en dansen samen, ze hebben elkaar amper in de haren gezeten vandaag. Hopelijk gaan ze op deze voet verder
Hoi allemaal! @Chicken, klinkt lekker @Dretjuh, heerlijk zo'n dag dat ze zo lekker samen kunnen. Wanneer komt Peter terug? @Riti, lekker gefietst dus. Het was lekker vandaag he, ietsje frisser. Mag van mij nu ook wel! Vanmiddag verjaardag gevierd voor familie(ben morgen jarig). Ze zijn 2 uurtjes gebleven, dus netjes. Morgenavond komen nog wat vriendinnen langs. Toch een beetje gek wel, om op de uitgerekende datum jarig te zijn. Ik verlies constant grote stukken slijmprop, maar dat zegt natuurlijk niet zo veel. Ik ga er maar vanuit dat het nog weer een weekje duurt, dan kan het altijd meevallen (wordt uiterlijk met 41 weken ingeleid). Ik ga even lekker van de avond genieten!
@ Chicken; klinkt lekker! Veel plezier woensdag! @ Mroos; het was een heerlijke rode neuzen-dag . Maura had wel erg koude handen op den duur voorop maar ik kon nog lekker in een dikke trui fietsen, heerlijk. Het lijkt bijna of je geduldiger wordt naarmate je verder bent, maar dat kan ik me haast niet voorstellen. Ik zou het wel zat zijn nu denk ik. Leuk dat je morgen wel een beetje echt jarig bent met wat visite. @ Dretjuh; Wat lief dat ze zo lief samen spelen . Ja deze kinderboerderij was weer heel anders van opzet, maar ook zeker leuk. Flink stuk fietsen maar wel een mooie route langs het water met veel bomen en zo. @ hier; Dennis komt net thuis, met spit . In zijn nek deze keer, niet alleen ontzettend pijnlijk maar ook vreselijk onhandig .
@Riti, misschien niet geduldiger, maar de wetenschap dat het toch echt niet lang meer duurt nu maakt me wel wat rustiger. Soms heb ik even een dip en dan krijgt met name Gijs het zwaar te verduren. Ik heb nog helemaal geen sjaal en muts en wanten voor Boaz. Weet iemand waar ze leuke sets verkopen(ik kom alleen sets van 2 tegen..)
Oh en spit, heeft ie dus vaker? Kan hij ook niet mee werken neem ik aan? Sneu zeg(voor jullie beiden..)
@ Mroos; dus ook Gijs kijkt er erg naar uit . Helaas geen tips, echt geen leuke sets gezien nog (binnen een normale prijs dan). Wat zoek je? Maura heeft wollen vingerhandschoenen uit een gekregen zak, dat gaat heel goed. Zoek nog wanten, liefst gevoerd en met een koortje natuurlijk. Heb wel een gezellige wollen sjaal met gekleurde streepjes en een hele warme muts er bij (gevoerd en met van die oorstukken).
Hij heeft het vaker gehad ja, in zijn onderrug dan en dan is werken geen optie. Nu het in zijn nek zit kan hij wel werken (gelukkig), je moet het ook juist bewegen voor zo ver mogelijk. Autorijden en fietsen is niet veilig (vind ik, hij kan niet achterom kijken) en tillen/draaien en zo. Dus de thuisklusjes en voor Maura zorgen is moeilijk nu.
@Mroos: geen idee wanneer hij terug komt. Hij hoopt morgen of max overmorgen iets te horen van die 2 intakes, en morgen heeft hij er nog 1.. en dan is het afwachten waar hij word aangenomen en wanneer hij kan beginnen. Zeker apart om jarig te zijn op de uitgerekende datum! jeetje morgen 40 weken alweer... je maakt het wel erg spannend hoor. Fijn dat je een leuke middag hebt gehad, dat verdien je ook wel he! Hier ook nog geen sjaals, mutsen en wanten.. had die van Lief in mn hoofd, maar dan ben ik bijna 40 euro kwijt.... Bij de hema ook een muts en sjaal setje gezien voor 5 euro.. @RiTi: arme Dennis.. Zal flink zeer doen!