goedemorgen, ik kom ook weer ff snel binnen! @mroos: gefeliciteerd met je verjaardag meid! Laat die beeb dan morgen maar komen, dan heeft hij ook een eigen verjaardag @caruli: heeeeeeel veel sterkte met de kleine man! Wat erg zeg! @all: hooooooooooooooooooi! Ik ga zo met de kids ff naar een indoor speeltuin, hopelijk kan ik vanmiddag weer even meekletsen! Doeg!!
O echt? Nouja! Idd stelletje prutsers zeg Dat is een flinke operatie.. Maar een goed teken dat het naar omstandigheden goed met hem gaat Hier ook soms misselijk en zuur van de drukte.. In het zh zeiden ze woensdag: 'Ze heeft nu natuurlijk nog alle ruimte.' Uhuh, niks van te merken, soms steekt er wat uit, alsof het niet meer past.. Suus veel plezier! Caruli lees het nu pas.. jeetje wat zullen jullie geschrokken zijn.. Sterkte!
@Roeltje; Oef ja, dan is het wel zuur. Je voelt je rijker dan je eigenlijk bent @Suus; Have fun, avonturenland? @Dretjuh; Lastig begin van je nacht, gelukkig heb je daarna wel lekker kunnen slapen. @mroos; Gefeliciteerd met je verjaardag!!
Dees haha nou idd.. Nouja, het is nu gelukkig geregeld en hebben weer wat ademruimte en daar ben ik ontzettend blij mee.. Komt ook wel weer goed.. Mroos Gefeliciteerd meid met je verjaardag
trouwens, Lenn wil al 2 nachten niet meer bij ons in bed vannacht man weggebracht, waren rond half 1 weer thuis. normaal wil hij dan absoluut niet alleen slapen, maar vannacht liep hij zelf naar zijn eigen bed, klopte op het matras (kortom: Mama kom je er bij zitten?) en ging liggen.. Gisternacht ging het ook zo.. Toen moest ik er wel 1.5 uur bij blijven voor hij goed sliep, maar dat is niet anders.. Afgelopen nacht 'maar' 3 kwartier.. Had een drukke baby in de buik en kon niet slapen dus was niet erg.. Werd om half 6 pas wakker!! daarna even gespeeld en bij me gekropen om te knuffelen (kreeg een kwartier lang alleen maar kusjes) weer in slaap gevallen tot kw over 7..
@Dees...jeetje zeg, als je al grauw wordt is het helemaal niet best. M'n svader lag er gisteren gelukkig al weer lekker fief bij! Milan was ook wel druk, maar niet zo als deze. Deze uk ligt constant te frummelen..woensdag pretecho en dan ga ik eens kijken wat kleine kip allemaal ligt te doen! @Dretjuh..geen idee...denk dat dat zomaar kan gebeuren. Het springt gewoon weer open, net als Dees heeft meegemaakt. Milan is trouwens erg onder de indruk van het ziekenhuis iedere keer. Hij is toch erg geschrokken van die ene keer met m'n schoonmoeder. Hij vindt het maar niks en kruipt helemaal tegen me aan. Na een tijdje gaat het dan wel, maar hij is blij als hij weer weg kan. @Roeltje...haha...genoeg ruimte. Nou, ik weet het zo niet niet..hihi.
@Roeltje; Wat lieff van Lenn! @Chicken; Persoon heeft het gelukkig wel gered, maar ohw wat schrok ik toen ik de dekens optilde en het hele bed doorweekt was van bloed!! Woensdag pretecho, ik ben zoooo benieuwd of het een jongen of een meisje is...je verspreekt je ook echt niet
Jawel, maar niet de goeie stof.. Die haal ik donderdag op de markt.. Wil vanmiddag proberen om knopen en ritsen in te zetten, maar de winkel is pas om half 2 open..
Dat vind ik nu ook altijd vervelend aan de maandag...dat de winkels pas in de middag open gaan. Op Hema en AH na dan... Ik heb zo goed als zeker een baan! Ben destijds bij de wijkverpleging weg gegaan vanwege de uren en diensten. Ook in combinatie met toen mijn gastouder.. Maar nu lag er een vacature voor 24-28uur...dus ik heb vanmorgen gelijk gebeld en wordt morgen terug gebeld over hoe en wat. Ik overviel haar er wel mee maar ze was gelijk positief en wou me kennelijk graag weer in haar team hebben.
Dees Is de hema op maandag al vroeg open dan? Zit dus te wachten tot ik naar de Hema kan om een fotoboek op te halen.. maar dan doe ik dat straks alvast.. Hee wat goed!! Lekker snel als je wordt aangenomen Hopelijk bevalt dit beter
@Dees..oh wat goed!! Zou wel heel leuk zijn als je daar weer terug kunt. Nee, ik verspreek me niet!!! M'n moeder trekt het ook niet meer en probeert vanalles, maar ik denk echt twee keer na als ik antwoord geef..haha
@Roeltje; Hema is vaak rond 09u/10u al open, wel lekker hoor. Ik denk wel dat het gaat bevallen, ik moet ook gewoon werk hebben voor ons huis straks als alles doorgaat. @Chicken; Whahahaha, het kamertje voor haar is neutraal qua kleur of lekker opvallend?
hihi het valt te proberen toch? heb even gebeld, bestelling ligt klaar, rij ik elk geval niet voor niks.. tot vanmiddag!
@Dees: dat zou wel heel erg goed nieuws zijn als je daar weer zou kunnen beginnen. @Roeltje: wat lief van lenn zeg! En fijn dat ie niet meer bij jullie in bed wil. @Chicken: arme Milan dat hij nu iets tegen ziekenhuizen heeft, en zo naar je toe kruipt. Goed dat je je nog niet versproken hebt, ik zou het echt niet kunnen! @Hier: wat is t toch weer bagger weer, t miezert n beetje, tis grauw... binnen zit weer eigenlijk want heb hier ook geen regenkleding nu.. Was erop ingesteld dat we hier maar tot vorige week dinsdag zouden blijven :S Begin me nu wel n beetje te irriteren... wil naar huis.. of gewoon dat peter komt Hier is het toch een kleine 28m2 waar we met zn alle zitten en dat ben ik niet gewend... *verwend kreng ook*
@Dretjuh..he vervelend is dat. Vind ik niet verwend hoor, 28m2 is behoorlijk klein. Kan me voorstellen dat je gewoon lekker naar huis wilt waar je alles bij de hand hebt.