@ dees; je link naar je kamertje-advertentie is weg, verkocht? Hoe zit het met de regels op het forum, ik mag geen link naar mijn mp advertenties plaatsen denk?
@RiTi; Onder voorbehoud, ik ben nog aan het mailen Voel weer zo'n moment aankomen dat ik het adres doorgeef en dat ik dan daarna te horen krijg dat ze er toch vanaf zien.. Je link mag geen commercieel doeleind hebben, advertentie naar MP mag maar dan gaat het om spullen die je te koop aanbiedt die je niet zelf hebt gemaakt bijv. Sommige hadden dit met bijv. luiertaarten, taartshops, kettingen en kralen etc. Je woningraad mag er gewoon opstaan
Hopelijk verkoop je hem snel! Vooralsnog ben ik nog steeds advertenties aan het plaatsen, mp loopt er van vast . Zal zo eens kijken, is natuurlijk ook gewoon een rubriek voor op zp.
@Joyce: 34 weken alweer... oehh ben jij nou de volgende na Mroos? Houd t soms allemaal niet meer bij joh whaha @RiTi: succes met je mp advertenties plaatsen, hopelijk ben je alles snel kwijt! @Hier: nou kids werkten wel mee met douchen en omkleden. Dani was opzich wel lief vandaag, maar Layla was een uberdraak.. continue op de bank springen, op tafel klimmen, tegenspreken, steeds naar boven willen lopen, de koelkast in schieten en dat 8 uur continue... :S Soms kon ik wel janken..... gelukkig hebben ze bijna nooit een dag als deze Hopelijk morgen een vrolijk dagje voor ze.. Ze komen hier wel al het hang en sluitwerk aanpassen en mn moeder zit op het ziekenhuis de hele ochtend dus moet ff thuis blijven. Maar overmorgen ga ik de kinderkamer hier schilderen, wit met licht grijs! Tot nu toe staan er 2 bedden in een saaie kamer... dus die wil ik langzaam aan nu echt omtoveren tot leuke kamer voor die 2
nou de klus in nederland gaat niet door.. ze hebben tog voor n ander gekozen.. klikte net wat beter geloof ik en/of de afstand deed ook wat (dat ze dat eerder bedachten) maar goed hij krijgt morgen te weten of die klus in engeland door gaat, dus ik duim....erg hard.......
Dretjuh Aah wat balen dat het niet doorgaat! Maar goed, je weet nu elk geval waar jullie aan toe zijn.. Duimen voor morgen dus!! Poeh leuk he zulke dagen hopelijk morgen beter Uhmmm, wie heeft mijn kind gejat??!! Hij lag in bed, maar kon niet slapen.. ik zat er naast dus toch nog maar even spelen en na een paar minuten weer naar bed.. Maar ik wilde eens kijken hoe het er nu voor staat met weglopen als hij nog wakker is.. Dus heb gezegd dat ik even een extra speen ging zoeken op mama's slaapkamer.. Dus ik naar de slaapkamer en ondertussen blijven praten.. daarna even stil en hij kwam gelijk het bed uit.. Gezegd dat mama er zo aan kwam (was echt aan het zoeken, kon m alleen niet vinden) maar dat hij wel even in bed moest blijven liggen.. Uiteindelijk toch gevonden en toch zo'n 5 minuten weg geweest.. Maar goed, had beloofd om terug te komen dus ben er alsnog naast gaan zitten.. Binnen een paar minuten lag hij te slapen.. Lijkt hier beter te gaan.. langzaamaan weer terug naar het oude ritueel. Alleen even stap voor stap afbouwen.. nu met kruikje en thee lekker op de bank
@Dretjuh; Wat balen zeg dat die baan hier in NL toch niks is geworden Ik duim met je mee! @Roeltje; Hahaha, ik heb hem niet gejat
Dees haha ach, ik wil deze kant van Lenn wel graag behouden hoor Tjonge, in CSI is net een baby geboren.. Zo lief!!
hahaha de meest domme dingen raak je als eerste kwijt op mp Net de oude brievenbus van de vorige bewoner verkocht
@Roeltje; Hahaha, dat begreep ik En het wordt alleen maar leuker! Och ik smolt vanavond helemaal weg van Beau toen we het liedje in de maneschijn aan het zingen waren. Ik zong en deed de bewegingen en je zag hem echt heel aandachtig kijken en proberen de bewegingen na te doen Zo lief! Zo af en toe kwam er een woordje uit aan het einde van de zin...hij weet het al goed! Die baby in CSI was idd liefff!
Hallooooooo!! Zit lekker op de bank met mn ipad op schoot...gaat dat ding echt de hele tijd op en neer..haha. Heb zin om de hele zak kitkat mini's op te vreten!! Oh en ik ga onder voorbehoud mee naar kidscity! Hoe laat is dat ongeveer?
@dees...ahhh leuk he! Wij hebben hier ook echt een kleine zanger, zingt hele liedjes uit z'n hoofd. Zo schattig!
haha leuk he Lenn doet dat ook met dat liedje.. Vooral het stukje met de schoenenpoetsende duizendpoot schijnt hilarisch te zijn.. druk aan het wrijven en een lol dat ie dan heeft! Gaat echt nergens over haha.. Riti whaha wat je al niet kwijt kan op mp Chicken Ik zeg: Lekker opeten
@ Dees; dat is zo leuk, liedjes met gebaren. Volgens mij bij veel kindjes altijd een hit . Hier een mupke in de Sinterklaasmodus . Sint en Piet zag ze al overal en met 'zie de maan schijnt door de bomen' vonden we het wel even genoeg, maar ze raakt er maar niet over uitgepraat. (als je er op gaat letten zie je het ook echt overal). Afgelopen zaterdag zong Sara 'zie ginds komt de stoomboot' volledig mee met Dennis, dat heeft ook indruk gemaakt (bij ons allemaal ). Nu dus steeds het verzoek 'maan in de bomen' en 'boot met sinterklaas'?
@Chicken; Onze kindjes zijn ook nog eens goede zangers Beau is ook dol op het liedje "visje, visje in het water" Hij kan ons ook al goed commanderen hoe we zijn muziekje op moet zetten @Roeltje; Ohw en dat trampje naar het raamkozijn, klimmen dat ie dan doet. Wieltje draaien gaat ook ubervlug @Chicken; Leuk dat je ook meegaat! Je kan aanschuiven wanneer je wil, meestal zo rond 10u/11u starten en dan zien we wel hoe lang het gezellig blijft
Meeting Kidzcity 22-11-2011 Vlampijpstraat 79 3534 AR Utrecht Wie gaat er mee: *Dees & Beau & Luca *RiTi en Maura *Roeltje en Lenn *onder voorbehoud* *Susan & Maud & Stijn *Chicken en Milan *onder voorbehoud*
@dees...ik heb heel veel zin om mee te gaan! Mooie tijd voor ons ook. Dat moet wel lukken, kan Milan op de terugweg lekker slapen. Leuk!! Wat is het adres?