December 2009 mama's, Deel 12!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 14 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @RiTi: ja die vind ie ook leuk alleen zingt ie niet zo lekker mee als row the boat ;)

@Dees: fijn dat Jeroen die knop heeft omgezet en het nu zo lekker gaat! Houden zo

@hier: kruip ook mn bedje in.. morgen weer vroeg dag truste x

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Chicken; ben eigenlijk ook wel heel blij hoe ik gehandeld heb, heb hem schijnbaar goed laten schrikken. Daar heeft hij het nog wel eens over, hij wil me echt niet kwijt en ziet nu in wat hij heeft!
    Truste meid!

@RiTi; 12.00u wil ik ook graag weer thuis zijn, kunnen de boys hun slaap weer pakken en kan moeke weer even languit.
    Zal de eerste keer weer zijn sinds donderdag dat ik wat met hun ondernomen heb...ben blij dat ik weer opgeknapt ben!

@Dretjuh; Truste :)

3. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dees
    Fijn te horen dat het zo goed gaat. Nu houden zo!

OMG...dacht dat ik uit het keukentje was, maar blijf twijfelen. Nou vond Ferdy die grote Miele keuken weer hele leuk.... Is wel plastic...maar wel leuk. En nu ook wel een hele mooie aanbieding bij de Intertoys... zucht.... In mijn vorige leven was ik vast een weegschaal...
    Voordeel Pastic: Ziet er leuk uit en je krijgt behoorlijk wat voor je geld. Nadeel: Doordat het er allemaal zo mooi uitziet wordt de fantasie natuurlijk weer geremd... Dan is een houten keukentje toch weer beter....maar die zijn weer zo pokkeduur in verhouding!

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik vind degelijkheid dan ook wel belangrijk van een keuken, het moet wel tegen een stootje kunnen ;)
    Een plastic keuken zou dan echt niet mijn keus zijn.

5. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Collo; moeilijk he, het is ook niet iets van 5,95 wat niet zo veel uit maakt, je wil er ook wat voor terug natuurlijk. Die van Miele is wel echt gaaf ook.

@ dees; morgenochtend doen? Leuk, goed begin van de dag zo'n frisse neus. Zie je dat al wel weer zitten trouwens?

Lekker handig ook, Maura zit al lang en breed te spelen met de cadeautjes die ze de komende maand zou krijgen (nee niet het keukentje). In het zicht laten liggen of zelf te enthousiast gelijk willen bekijken bij binnenkomst, waar ze bij zit ;). En ik niet alleen hoor, er loopt hier nog zo'n volwassen enthousiasteling :p.

Ze krijgt een briefje in haar schoen: on on on , kijk maar in je speelgoedton...of zo :D

6. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Plastic hoeft niet gammel te zijn toch? kan ook keihard zijn. Maar je hebt ook echt dun spul. Bij hout ook trouwens, sommige van die keukentjes staan al op instorten voordat er een kind aan heeft gezeten.

7. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; Ik moet als ik een plastic keukentje hoor gelijk denken aan zo'n gammel ding, wil niet zeggen idd dat elke keuken dat heeft maar mijn voorkeur gaat dan echt uit naar solide houten keuken.
    Morgenochtend zie ik wel zitten, rond 10u/10.30 zal ik er denk ik wel zijn :)

8. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dus... Wordt hier net voor gek verklaard door Ferdy toen ik de platic keukens in twijfel trok vanwege de remming van fantasie...hij ziet het niet....hahaha...mannen.
    Misschien morgen maar even gaan bekijken in de winkel. Die Smoby/Tefal is weer net wat beschaafder qua formaat. Ook even gaan kijken of het een beetje stevig is. Al is Amy geen rouwdouwer, dus daar hoeft het niet oerdegelijk voor te zijn...maar Lizzy.....?

RiTi
    Hahaha, hier ook al zoveel kado's die hun uitreiking niet gehaald hebben. Papa en mama waren veel te benieuwd hoe de Duplo dierentuin eruit zag...

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Collo; Rouwdouwer Lizzy, ze is echt heel anders dan Amy...leuk hè die verschillen :D
    Wellicht dat je het morgen nog eens kunt aankaarten, wellicht dat hij het dan wel ziet ;)

10. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Er ging hier net weer een luchtalarm af!!!
    Luca weer wakker *zucht*

11. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Collo; gelukkig, het gebeurt dus ook bij anderen (hier mocht Dennis voor vaderdag de Duplo dierentuin uitpakken).
    Ik denk trouwens dat het met die fantasie wel los zal lopen, dat laat zich niet maar zo remmen.
    Ieder zo zijn afweging, ik zou hem te druk vinden om zelf tegen aan te kijken de hele tijd (maar het is ook niet zo groot hier). Er valt wel lekker veel aan te 'frutselen' en te ontdekken. Zo valt er voor alles wel wat te zeggen he ;).

@ Dees; prima, wij zijn er ook!

12. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dees
    Neuh, Ferdy is morgen nog steeds zo'n nuchtere aardappel. Hahaha. Ja, Lizzy is echt compleet anders. Voor mij wel even wennen hoor. Ze is zo druk en Amy zo rustig! Ze tijgert nu echt de hele kamer rond. Wel weer gezellig, maar merk weer wat er ook alweer allemaal uit de kasten gehaald kan worden....

RiTi
    Duplo dierentuin rules!
    Ik heb niet zo'n last van hoe hij eruit ziet. Dat zag je wel aan dat houten keukentje dat ik had uitgezocht. Dat schreeuwde nog veel harder qua kleuren.

Marrrrr... ben er misschien uit. Zag net een hele leuke plastic keukentje op Mp. Heb er 15 euro op geboden, dat was de bied-drempel. Zitten een heleboel spulletjes bij en ik vind hem net iets anders dan alle andere keukentjes. Hij is van Smoby dus wel redelijk stevig. Hoop dat ik hem mag kopen!

13. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Collo; wauw, 15 euro ook. Fijn dat mp de keuze dan mooi wat kan beperken :). (en net even anders is wel zo leuk)
    Ja de dierentuin is top, althans, ze speelt met de dieren de rest niet zo eigenlijk. Maar het is ook de grote stadsdierentuin en dat is ook wel heel veel in eens om wat mee te kunnen.

14. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Amy begint hier langzaamaan toch steeds meer ook te bouwen met Duplo, al blijven de dieren favoriet natuurlijk.

15. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Collo; Leuke keuken ;)

16. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Goedemorgen!

hier ruk geslapen.. Lenn is enorm aan het hoesten.. Arm kind.. Snotteren is wel zo goed als voorbij, bleek dus mee te vallen.. Vandaag maar even een drankje halen, volgens mij heeft hij keelpijn, niet echt prettig als je heel veel hoest..

17. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Morgen

roeltje
    beterschap voor lenn!

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Blegh, straks speelgoed van Lenn uitzoeken.. Puilt inmiddels uit hier:) Boven is het niet veel anders.. Boel maar even omwisselen, dan kan man het dit weekend op zolder zetten..

Lemi
    Goooooeeeedemorgen!! :D

19. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Duplo: vind Dani hier ook leuk, Layla heeft bij mn ouders een doosje en thuis 1 grote bak met dat soort spul.. Dani heeft 1 doosje thuis, maar ga voor zn verjaardag en sint/kerst ook een bak halen en vullen met dat soort spul o.a. de dierentuin en cars lego spullen :)
    Hij vind t erg leuk!

@Roeltje: arme Lenn, zo verkouden is niks he :(
    Maar wel fijn dat hij in 1 ruk doorgeslapen heeft zeg, joehoee!

@Hier: Dani werd net als eergister weer gillend wakker en wilde niet meer slapen (en dat midden in de nacht) geen idee wat er was maar hij word boos en niks is goed en hij begint dan zn knuffels door de kamer te sleuren :s
    Zeker een half uur wakker geweest, toen kwam layla om 5.45 die had gepoept, had mn moeder wakker gemaakt daarmee maar die moest naar t ziekenhuis dus uiteindelijk om 7.15 iedereen wakker, nog ff tv op bed gekeken, en nu ff lekker met zn 3en :)

20. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Goedemorgen!

Deel Deze Pagina