Dees Hahaha, nee, ze stond er echt zo bescheten bij te kijken. Ik piste bijna in mijn broek van het lachen... Ik hoor ineens van mensen dat Lizzy op mij lijkt. Ik zie het zelf niet echt, maar ik geloof het gelijk. Dan hebben we echt een mix. Amy met het uiterlijk van Ferdy en mijn karakter en Lizzy met mijn uiterlijk en het karakter van Ferdy.
Of het door mijn schietgebedje kwam weet ik niet maar de baby besloot om de hiik te krijgen; ik ga proberen te slapen.
Oh en deed, bij de laatste groeiecho 2 weken geleden liep hij idd 2 weken voor in groei, was toen met 31.2 2 kilo..
@Collo; Amy had natuurlijk door dat je d'r uitlachte Ze kijkt wat beteuterd.. Lizzy heeft echt veel van jou weg, zie veel gelijkenissen. @mroos; Ohw dat is goed nieuws! Lekker slapen hoor Truste alvast. @hier; Ik ga denk ik mijn bedje ook eens opzoeken...
Hond van de buren is ontsnapt en blaft de boel bij elkaar.. fijnnn dat ze de telefoon niet opnemen... net nu lenn besluit door te slapen
Gmorgu!! Collo, Net ff terug gelezen, en idd zo kan je t ook opvatten... Maar nee, mag zeker wel zonder m Super lieve spam!!! Die oortjes zijn echt geweldig! Mob checken, Zou ook niet de verleiding kunnen weerstaaan (regelmatig gedaan hier. Laatst nog, maar dat was niet omdat ik argwaan had over n andere vrouw, maar om iets anders. Hy heeft t trouwens ook vaak zat bij mij gedaan. Zijn alle 2 heeeeel jaloers aangelegd) Dees, je zegt dat hy m constant bij heeft... Ook als ie doucht, wc bezoek, en anders 's nachts?? Hier zelfs n x gewoon zn mob afgepakt toen hij weer n berichtje kreeg.. Was t echt helemaal zat! Heel erge ruzie gehad maar t had wel resultaat. Hij was iid in contact met iemand waar ik niet blij mee was. (ging niet vreemd maar zij was verliefd op m, en hij vond haar alleen maar aardig.... Wist ik wel, maar wou toch weten wat ze dan allemaal tegen elkaar zeiden. Niks spectaculairs ofzo, maar toch..) Mroos, aah, da s nie tof dat je die pillen gekregen heb voor tijdens de zwngerschap en ze achteraf dus niet mogen!! Zou idd n check laten doen en n klacht indienene bij/over de gene die ze voorgeschreven heeft! O lees dat alles weer goed is... Gelukkig.. Lijkt me zo leuk als je voeld dat je ukki de hik heeft... Hier jammer genoeg nooit gevoeld.. (of mss ook wel maar wist ik t niet hihi) Roeltje, Nou ben lekker mee dan... Nog goed gekomen? Hier, weer slecht geslapen.. nacht begon goed, tot dat Uk besloot om Pip kwijt te raken. Daarna wou ze niet gaan slapen, dus beneden n fles gegeven. Had ze nog n minuut of 10 / 15 liggen zeuren, maar toch weer in slaap gevallen. Sins dien heb ik echt ieder half uur voorbij zien komen....
Minnie Ja uiteindelijk waren ze zelf al wakker geworden.. Net te laat, Lenn werd er ook wakker van rond 5 uur.. Die is maar bij mij in bed gekropen.. Waren wel een stel hoor, Lenn had de hik en ik had een vreselijke niesbui.. Lagen beide in een deuk daarna nog wel een uurtje geslapen gelukkig.. Pff meneertje zit voor het eerst aan de cruesli van papa In een kommetje met melk en zelf oplepelen.. Gaat zonder smeren en met veel beleid (af en toe valt er een drup melk naast dus mag niet klagen) Foto staat inmiddels op hyves.. Mama's jongen wordt groot
Ja zag er echt niet uit volgens mij Ach, ik duik er straks nog even in als Lenn gaat slapen.. Verder lekker veel naar buiten, moet goed komen Dees Ik zou het trouwens gewoon vragen i.p.v. zoeken naar smsjes in de telefoon.. 'Heb je iets met de buurvrouw?' Punt.. En dan kijken wat hij doet.. Als het niet zo is zul je waarschijnlijk een dag ruzie hebben, maar sneaken in de telefoon vind ik eigenlijk not done (sorry)
@ Chicken; ah vervelend he, of eigenlijk vooral vermoeiend, ontspannen samen eten is dan wat lastig. Hier ook af en toen, wij doen net of het zo hoort en negeren het verder. @ Lottie: Fijn dat ze met je mee kon denken en strippen bespreekbaar is. Ik hoop ook dat het voor die tijd spontaan begint. Dat het gisteren mooi weer was had ik echt even nodig, zonnetje op mijn bol deed me erg veel goed. @ Minnie; spannende dag vandaag, sterkte! @ Collo; er ontgaat ze ook niets he die ukkies, slimme meid. Wat heerlijk dat Lizzy zo lekker eet. Mooie spam! @ dees; leuk dat beau zo gek is met zijn nieuwe spullen. @ olleke bolleke; ik ga een s een filmpje zoeken, weet het ook niet meer @ Mroos; ah nee, dat is naar. Dat je het hier al schrijft, denk ik niet dat het je nog los zal laten tot je het zeker weet. Ik zou voor een check daar gaan, hoe eerder je weet dat het goed gaat met de baby hoe eerder je verder kan ontspannen en genieten. Zou inderdaad even langs het zh gaan. @ hier; ik ga Maura in bad zetten.... Fijne dag allemaal
Hier, ff Jamie uit bed halen, dan koffie zetten, want vriend komt dalijk hier ff pauze houden. Hij komt sowieso altijd ff langs om n kus te geven (zit tot 13u in de auto) en als r tijd is n kop koffie... Dan ff douchen, aankleden en inkopen doen Wil graag terug zijn voor k telefoon krijg... Zoek het dan niet meer om weg te gaan, en heb ik toch iets om om handen te hebben Brood ligt al oud te worden op t aanrecht om straks wentelteefjes te maken *jummi*
Riti, thnx.. Gaat wel lukken.. Tot nu toe veel afleiding, en straks shoppen.. Heel raar, maar probeer heel druk in mn hoofd te worden zodat de tijd wat sneller lijkt te gaan (wat me gelukkig aardig goed lukt)
Goedemorge! Lotte meldplicht! Roeltje Tja, not done....vind ik eigenlijk ook wel,maar zoveel tijd met je buuv doorbrengen vind ik ook not done. En tegen de tijd dat alle mannen de waarheid gaan zeggen als je ze confronteerd..... Dees heeft het als gevraagd en hij ontkent dat er iets is...wat moet je dan?
Doortje Vandaag is ook een mooie dag om te bevallen! Zus is er dus gaan met die banaan....of ananas....
@collo: whahaha, gaan met die ananas! Ja ik vind het ook een mooie dag! Prinsje geboren op prinsjesdag Heb heerlijk geslapen, dus ben er uitgerust genoeg voor! Alleen jammer dat het gerommel compleet gestopt is.. Vanmiddag weer naar de vk, ben benieuwd wanneer ik gestript wordt (er is mij beloofd met 40.3, dus daar hou ik ze aan!). Ik steek vanaf hier weer in! Wat kan een goeie nachtrust een mens goed doen zeg! (mag ik misschien neit mee spotten, maar voel me af en toe net manisch depressief Ene dag is alles stom en de andere dag is alles fijn )
@minni: jij sterkte vandaag met wachten op het telefoontje! @lottie: fijn dat je zo'n meedenkende vk hebt getroffen! Beebje komt echt snel!