@ dees: nee, want ze vinden mijn pc niet in de juiste lijst en denk ook dat J een iets andere it-er is dan wij in dienst hebben... wij hebben echt alleen vd typetjes die al snel het ook niet weten.. en waarbij wij dan zelf moeten zeggen "zal ik ander dit eens proberen?" dussss
@joyce; Whahaha, onderhand mag je het dus zelf oplossen! 5 dagen duurt dan wel lang hoor, wat verwachten ze dan van je.. J. is technisch coördinator, werkt voor een arbo-dienst in de regio. Ik ga het wel zien morgen, vind het iig nu wel spannend
Dees Nee, maar n uurtje geslapen Hopelijk krijg je n goede referentie ondanks t vele ziek zijn.. Riti Hebben vanmorgen samen afgewassen en net samen n pietenmuts ingekleurd.. Hij houdt t alleen zo kort vol. Joyces Beterschap voor lianne
Beau slaapt nog steeds!! Moet hem nu toch echt wakker maken, dan kan hij naar opa toe. Moet om 16u bij de HA zijn met Luca.
@Joyce; arme Lianne.. beterschap met dr! @Dees: succes bij de huisarts dalijk @RiTi: en helpt je hulpje een beetje mee? @Hier: net ff naar de speeltuin geweest, nu koude stijve handjes... en Layla schiet steeds naar boven waar die werklui bezig zijn.. verder zijn ze *gelukkig-afkloppen* erg lief vandaag
Joyce Beterschap met Lianne.. Sneu hoor, als ze ziek zijn Dees Succes bij de ha straks! Hier pepernoten gebakken.. Of nouja, kruidnoten.. Staan nu af te koelen.. Alleen besloot Lenn dat er deeg te veel was en heeft staan snoepen.. Was heel even een andere stoel voor 'm halen, zodat ie wat hoger bij het aanrecht zou staan.. kom ik terug, legt ie snel een stuk deeg terug in de kom daarvoor dus even een ommetje naar de supermarkt gedaan.. Eten vanavond nasi of spaghetti, dus lekker makkelijk.. Nu op de bank en Lenn voor de tv..
@ Roeltje; oh lekker pepernoten! @ dretjuh; toch best koud he, hier ook al weer de handschoentjes te voorschijn gehaald brrrrrr @ Dees: Beau had wat extra slaap nodig blijkbaar, wel lekker voor hem. @ Lemi; leuk een pietenmuts! Wat is kort volhouden voor jou?
even een trotse mama bericht! lenn is ALLEEN in slaap gevallen! oke, hij heeft wat veroging en heb een zetpil gegeven, maar toch.. heb m in bed gelegd n gezegd dat ik een extra speen ging zoeken en ik zo terug kwam.. op onze slaapkamer gaan zitten en na 3minuten terug gegaan, gezegd dat ik nog even verder moest zoeken.. nouja, zo en ik paar keer heen en weer gelopen en hij slaapt nu! durf alleen niet naar beneden, moet natuurlijk nog een speen bij m neerleggen wnt tja,mama was op zoek naar een speen.. ben alleen bang dat ie wakker wordt..
@Roeltje: hehehe snoepkontje Lenn Ahhh verhoging wat zielig *zag de foto al op je hyves* Maar wel heeeel fijn dat hij alleen in slaap is gevallen @Hier: dacht slim te zijn en Dani zn fles half met melk en half met water te vullen maar daar trapte hij niet in, na een half flesje bleef hij huilen en wilde hij een nieuwe.. heb m maar hele flauw waterige diksap gegeven... maar afbouwen gaat niet gemakkelijk zo :S Dan voortaan maar diksap en dat proberen af te bouwen
Dretjuh haha de kleine slimmerd Ja hij lag er aardig moe bij vanavond.. heeft ook slecht gegeten (lees: alleen toetje en dat ging al niet van harte).. Was voor 19.00 uur al beneden.. Die was compleet gesloopt.. Ben benieuwd hoe hij wakker wordt morgen.. Anders blijft hij nog lekker een dagje thuis..
Rustig hier Ik duik mijn bedje in Lenn ligt nog heerlijk te slapen.. ONDER zijn dekens wel te verstaan (huh??) Volgens mij doet de zetpil zijn werk Slaap lekker!
@Joyce: Beterschap! Hopelijk knapt Lianne snel weer op. @Dretjuh: die kleintjes zijn slimmer dan je denkt! Hier vul ik haar beker weleens met water ipv diksap, maar daar trapt ze mooi niet in. Dat hoeft ze echt niet. @Dees: hopelijk gaat het lukken met je nieuwe baan @Roeltje: fijn dat Lenn alleen in slaap gevallen. Hier vanmiddag gezwommen. Goed gegeten en daarna 2 en half uur heel lief met little people gespeeld. Ze vertelt er hele verhalen bij. Zo van "kom maar kindje" en "oh oh kindje mag niet" haha zo grappig. Ze ligt nu lekker te slapen
Jeetje, hoop zieke kindjes.. Beterschap kindjes!!!! Snel weer opknappen. Hier Vanmorgen na de eendjes voeren (eentje begint al een beetje scruffy te worden en dus echte veertjes te krijgen) nog lekker gespeeld met de bladeren. Resultaat was dat ik zelfs blaadjes uit Amy's luier stond te scheppen toen ze ging slapen...hahaha Die dingen kruipen echt overal! Maar oh, wat een lol heeft ze als ze die blaadjes omhoog mag gooien over zichzelf en mama heen. Kijkt ze me echt zo ondeugend aan alsof ze iets doet wat eigenlijk niet mag...en gillen... Wat kan ik daar blij van worden en energie van krijgen! Had ik ook wel nodig die energie tijdens het koken. Lizzy is echt geen avondmensje dus die is altijd al een beetje uit haar hun rond etenstijd, maar nu kan ze ook kruipen dus wordt het allemaal wat bewerkelijker. En Amy was ook niet al te vrolijk uit bed gekomen vanmiddag dus was erg blij toen Ferdy thuis kwam en we konden eten. Vanavond wilde Amy ook niet naar bed, terwijl ze normaal echt gelijk gaat liggen en lekker slapen. Vrees dat ze weer ergens een volgende fase in gaat... En ze was zo lief.... Verder Net een traphekje gesneuveld. Pinnetje afgebroken dus nu op Mp op zoek naar zo'n zelfde. Dan kunnen we de muurbeugel laten zitten en alleen het hekje zelf vervangen, scheelt weer nieuwe boorgaten. Meeting Helaas, ga het niet redden want dan zit ik nog in Disney. Gaan zondag/maandag/dinsdag met zijn tweetjes. Lekker weer eens in de rollercoasters! Wel weer even slikken om zonder de meisjes weg te gaan.
ola...*gaaap* Man man man wat een avond, die beste man was er nog niet om 19.30!! Ik heb hem maar gebeld wat zijn planning was aangezien de kinderen niet meer te houden waren en graag hun bed in wouden. Man bleek dus net thuis te komen uit een file..."bel dan ff" denk ik dan.. Hij is dus op de kamer van Beau uit, is er erg over tevreden alleen bood hij 350,- en wij willen toch minimaal 400,-...hij gaat nu ff overleggen met zijn zwangere vrouw Kinderen waren dus compleet over hun toeren, ze lagen om 20.30 languit...wat een rust dan ineens zeg! Luca heeft een oorontsteking, en een buikgriep...is nu ook aan de diarree. 3x dgs standaard zetpil er tegenaan, neusspray en goed laten drinken. Als het vrijdag nog niet beter gaat moet ik weer terugbellen. Had trouwens een hele leuke HA, erg vriendelijk en behulpzaam! @Collo; Jammer dat je niet bij de meeting kan zijn! Jij had ook een vermoeiend dagje zo te lezen, maar ohw wat kun je dan genieten van je kids als ze zo blij zijn zoals in het bos. @Pelikaantje; Leuk als die fantasie tot leven komt
Dees Ah, die arme Luca. Alsof alleen een buikgriep of oorontsteking niet zielig genoeg is... Fijn dat je een fijne Ha had. Ik heb gelukkig altijd een fijne ha, zelfs de vervanger is erg aardig. Keukentje And the saga continues.... Werd vandaag een biedwedstrijd, maar ben op een gegeven moment gekapt. Wel jammer want ik vond het echt wel een leuk keukentje... Nu weer opnieuw zoeken. Verder Zin in iets lekkers. Ik ga eens grazen... Heb nog wat B&J's staan. Heb ook een zere keel dus dat is een goed excuus...
Hier had Amy trouwens afgelopen week ineens de voordeur open... Mmmm, vanaf nu dus goed opletten. Vandaag had ze trouwens tot 2x toe de knip op de achterdeur gedaan toen ik even in de vriezer in de schuur aan het kijken was. Gelukkig had ik mijn sleutels mee dus kon ik via de poort naar de voordeur. Eerste keer streng gezegd dat ze niet aan de knip mag zitten.... 2e keer (nog geen 5 minuten later) was mama dus wel een beetje boos....
@Collo; Het moet hier altijd een combinatie zijn, zo zielig! Mijn eigen HA tref ik nooit, die had pas na het weekend een gaatje in zijn drukke agenda. Balen zeg van het keukentje, hij zag er ook heel leuk en overcompleet uit. Ohw die knip heeft Beau ook uitgevonden, al een tijdje trouwens maar blijft favoriet om mee te spelen ondanks waarschuwingen Jij ook al zere keel, ben blij dat het nu zo goed als over is....alleen bij gapen nog pijnlijk. *en tja dat doe ik nu bijna constant*
hier heeft lenn net de boel ondergespuugd.. gelukkig alles op slaapzak en dekbed.. had het in de badkamer gelegd en toen ik terug kwam lag hij weer te slapen.. heb de verwarming maar aangedraaid zodat hoj het niet koud kan krijgen.. puur slijm dat er uit kwam.. blij dar hij en het bed er niet onder zaten, anders had ik m weer wakker moeten maken.. benieuwd hoe het vannacht gaat
Gusje..dat is ff schrikken! Sterkte en succes vannacht Hier was Luca net alweer voor de 2e keer wakker...